Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 915
Ønsker å finne oss hostell i Amsterdam noen som har erfaringer å dele? et sted med mye unge folk og greier hadde vært flott =)
"Øko-Terrorist"
Sov på White Tulip Hostel når jeg var der sist(5 dager), og kan sterkt anbefale dette stedet billig, og med en Irsk pub i underetasjen med fantastisk frokost
Sitat av Mathiasbk Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Faen den filmen gir meg lite hjelp :P dessuten viser den helt feile sider av hostell da:P? Altså alle forstår vell at det ikke blir nakne damer osv overalt :P Det må vi få til selv =)

Lest gjennom var bare hotell og andre linker som ikke hjalp så mye. JEg mener dormatories billig hostel !
Sist endret av Kommunisten; 2. februar 2010 kl. 20:44.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Her får du en seng i ett rom med 8 andre svette mennesker for 120kr pr natt ca. Den desidert beste måten å reise på om du spør meg
▼ ... mange måneder senere ... ▼
http://www.flyingpig.nl/

Hele konseptet er veldig bra og fungerende jeg anbefaler alle å dra dit om dere først skal til amsterdam, egen losj for de som røyker egen bar osv party sted for unge til en relativt grei pris.

Damene bryr seg ikke om å bruke undertøy glemte jeg og nevne:P
Sist endret av Kommunisten; 1. september 2010 kl. 13:38.
Hei! Var i Amsterdam i sommer på et hostel som heter Bob's Youth Hostel, og kan absolutt anbefale det! Betalte vell rundt 200 kroner, men det var i høysesongen, så det er nok billigere i disse dager. Frokost er også inkludert. Første inntrykket var litt dårlig, men når vi fikk tildelt rommet var vi utrolig fornøyd. Vi skulle bare være der 1-2 dager, men vi ble der en uke. Det er veldig mye unge mennesker her, og de fleste (alle vi møtte) var veldig røyke lystne. Det er ikke så langt å gå fra togstasjonen, ca 5-10 minutter. Anbefaler på det sterkeste :-) God tur!