Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2290
http://i49.tinypic.com/v4z4t0.jpg

Den 24. mai vil Pendulum slippe det nye albumet, Immersion, ut for salg. CD-platen vil være fullstappet med musikk fra Pendulum slik vi kjenner dem.

Her er spillelisten

1. Genesis (1:09)
2. Salt In The Wounds (6:38)
3. Watercolour (5:03)
4. Set Me On Fire (5:02)
5. Crush (4:13)
6. Under The Waves (4:55)
7. Immunize (Ft. Liam Howlett) (4:36)
8. The Island - Pt.I Dawn (5:20)
9. The Island - Pt. II Dusk (4:09)
10. Comprachicos (2:48)
11. The Vulture (4:03)
12. Witchcraft (4:12)
13. Self Vs Self (Ft. In Flames) (4:45)
14. The Fountain (Ft. Steven Wilson) (5:00)
15. Encoder (5:21)
Vis hele sitatet...
Jeg må ærlig si at jeg har tyv lyttet på denne platen allerede, men vil legge penger i denne når den kommer for salg. En plate jeg virkelig vil anbefale!


Hva syns du om Pendulum? Hva er dine forventninger til denne CD-platen? Kjør debatt!
Sist endret av waf; 20. mai 2010 kl. 22:02.
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Jeg må si at jeg ikke er stooore pendulum fanet, men må jo selvfølgelig kjøpe meg plata. blir kult
Synes musikken er CRAP (med store bokstaver), og den blir ikke engang hentet fra bukta!
Denne ble forhåndsbestilt fra Play.com for flere måneder siden!! Men skal selv innrømme at jeg har "tyvlyttet" på den selv, da jeg ikke orker å vente til mandag. :P Immunize og Self vs Self er epic!
Håper de går mer tilbake til "hold your colour", der de skinte som best i mine øyne. Vel, jeg likte et par av sangene fra in silico, men ser at de skal lage noe som blir en slags blanding. Venter litt i spenning for å se hva resultatet blir. Forventer ingenting, for da blir jeg ikke skuffet men kan fortsatt bli positivt overrasket.
Sitter og hører på det nå, sykt bra!
Satser på at jeg får med meg Pendulum på Hove i år.
Ble ikke helt overbevist etter å ha hørt singelen(Watercolour), men gjør meg opp en mening når jeg har hørt hele albumet. Er forøvrig stor Pendulum-fan, selv om de har gått nedover siden Hold Your Colour.
Sist endret av eppes; 20. mai 2010 kl. 22:39.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Selv om jeg savner det "gamle" Pendulum lagde liker jeg det nye de lager også. Gleder meg veldig til release.
Sist endret av lex123; 20. mai 2010 kl. 22:56.
Noen som har en Torrent til meg?? :P
Savnet litt "Hold your colour" stilen i "In silicon" , og er faktisk overrasket over "Immersion". Helt rått spør du meg..
Pendulum <3
Må hentes på Isohunt når jeg kommer hjem

Mange her som skal se de på Hove?
waf
Ocupado...
waf's Avatar
Trådstarter
Vil nok påstå at dette skal oppleves på Hovefestivalen, ja.
Burde virkelig ha et nFF treff på Hove. Er ganske mange som skal
skal selv se de på ROSKILDE! i tillegg til prodigy. Blir bra.

forøvrig syns jeg spor nr 4: set me on fire er AWESOME
Sist endret av CharlieSabotage; 21. mai 2010 kl. 13:30.
Zed's demise
Shivertone's Avatar
Har hørt igjennom albumet nå. Å jeg må si at jeg er positivt overrasket over det! MYE bedre enn det in Silico var Nå må jeg bare høre igjenom ett par ganger til for å finne favoritter.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Det som overasket meg mest med albumet var alle de forskjellige sjangrene de har blandet inn, virker som om de har eksperimentert en del med dette albumet, og jeg likte det , liker noen sanger bedre enn andre, men litt variasjon skader jo ikke
Sist endret av lex123; 26. mai 2010 kl. 16:25.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av pinnsvinet Vis innlegg
Håper de går mer tilbake til "hold your colour", der de skinte som best i mine øyne. Vel, jeg likte et par av sangene fra in silico, men ser at de skal lage noe som blir en slags blanding. Venter litt i spenning for å se hva resultatet blir. Forventer ingenting, for da blir jeg ikke skuffet men kan fortsatt bli positivt overrasket.
Vis hele sitatet...
Jeg er så alt for enig med deg. Hold Your Colour-albummet gir meg enda gåsehud. In Silico er bra, men på en helt annen måte, mer rocka/pop stil over det hele. Jeg ser for meg at en mellomting mellom In Silico og Hold Your Colour kan bli ganske rått. De har også mye singler o.l. fra tidligere med knall låter. Vault Mix er en av favorittene når det kommer til bakgrunnsmusikk for lesing/spilling.

Du får den for 90,- på 7digital.com, røverkjøp hvis du bare skal ha den på en MP3-spiller e.l.

http://no.7digital.com/artists/pendulum/immersion/
Sitat av CharlieSabotage Vis innlegg
skal selv se de på ROSKILDE! i tillegg til prodigy. Blir bra.
Vis hele sitatet...
Skal selv få med meg de på skilde ass! Det blir så AWESOME! Så prodigy på spektrum i november, men med skilde-feelingen og (forhåpentligvis) orange scene kommer dette til å bli en konsert jeg husker selv som 90 åring med alzheimers.

Vil anbefale å stikke innom Lindstrøm også på roskilde. http://www.youtube.com/watch?v=i7_edU9T2Ho

Har bare hørt låten med samme tittel som albumet, og ble ikke veldig imponert. Fikk liksom følelsen av noe oppbrukt og resirkulert, og bassen fra 1:40 var spy. Påtrengende og ekkel.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Albumet er ferdiglyttet og er sterkt imponert. De har virkelig kommet seg inn i sitt rette felt igjen etter 'In silico'.

Må høres:
Salt in the wounds
Immunize
Self vs Self(!!!)
Witchcraft

Herregud for et go' humør denne plata fikk meg i, Pendulum <333
Savner lignende greier som de gode chillout dnb tracksa deres, som Still grey og Plastic World

Sånn som de holder på nå er for mye gitar-runk for min del...
Sist endret av fetter; 15. juni 2010 kl. 09:54.
Har hørt gjennom albumet noen ganger nå, og elsker "Self Versus Self" samt "The Island Part 1 og 2".
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
rotet litt, slette innlegget?
Sist endret av lex123; 16. juni 2010 kl. 03:39.