Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 7016
14. februar er det igjen tid for Valentines Dag! Selv om jeg tviler på at noen nFF-medlemmer faktisk har kjæreste - eller endog noen romantisk affilasjon overhodet (eksklusive høyrehånda) - så tenkte jeg å høre hva folket skal gi (eller gjøre) for deres bedre halvdel?
  • Blomster?
  • Konfekt?
  • Egenskrevet kort?
  • Smykke?
  • Noe annet?

PS: 90% av alle som leser dette hadde sikkert glemt Valentines-dagen om det ikke hadde vært for denne posten, og sånn sett skylder dere meg alle massiv cred.

PSPS: Hvis du ikke er noen stor fan av Valentines Dag, sjekk ut Steak and Blowjob Day 14. mars istedenfor.
Sist endret av Stormen; 9. februar 2010 kl. 23:05.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Noe annet. Spørs dog om vi sees akkurat den dagen. Mulig det blir på fredag i stedet. Vinterferie.

Edit: Hm, kanskje jeg rekker mitt mysteriøse "Noe annet" og egenstrikkede og -tovede votter. Får henge i. Har kommet ~halvveis med vott # -2.
Sist endret av Jonta; 9. februar 2010 kl. 23:08.
Får ingenting av meg, og jeg får ingenting av henne. Helt vanlig dag.
Hotell weekend + spa, noen roser og en bamse som er ca større en henne

Edit: Kindersjokolade! Hun digge kindersjokolade...
Sist endret av Skaddfrontallap; 9. februar 2010 kl. 23:09.
Stikker av til London med venner denne helga, så det slapp jeg glatt unna!
One of the good guys
2rs1's Avatar
10 røde fra akersgata blomster og middag. Smykker og dilldall har man jul og bursdag til.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
En hasjklump formet som et hjerte.
hehe, morsom innledning.

Starte dagen med oralsex på jenta (fin snakk ja, må passe på), frokost på senga, sex, sett inn morsom aktivitet her (snowboard?), hjemmelaget middag med en deilig dessert(Så en fin dessert på 4 stjerners middag i stad med jordbær og annen frukt med hvit sjokolade), kanskje gi henne en deilig massasje utover kvelden. Etter den deilige massasjen kan du gi henne et brev der du har skrevet ned hvor glad du er for at hun er kjæresten din, og litt sånne ting. + sex.

Kan også gi henne en blomst sammen med brevet. Jeg ville dratt ned på platasjen og funnet èn fin blomst som jeg synes var fin og gitt henne den. Jeg ville styrt langt unna tradisjonelle roser og slike typer blomster.


-Jeg har ikke kjæreste. Jeg bare drømmer meg litt bort her=)
Sist endret av appel; 9. februar 2010 kl. 23:26.
Støtter selv ikke denne dagen. Men, vil du imponere gå all-in. Alt du har nevnt + middag.
La det gå over hele dagen, spredd sortof.
Hvis du begynner med frokost i senga, med blomster og kort, og etter det drar fram konfekt esken så dere kan spise den i senga. Når dere har kommet dere opp er det fram med middaginvite. Ringer du restauranten noen dager i forveien og er grei kan de ordne det meste for deg, ha blomster og et dikt eller noe lagt fram på bordet i forveien, så når dere kommer dit er du allerede på pluss-siden. Når det er dessert tid, da kan du dra fram smykke-esken. Hvis ikke det garanterer noen poeng så er det teit jente

Men, hvis du virkelig vil være gentleman, så tar du dette på en helt vanlig dag. Det er det jenter setter mest pris på, at du tenker selv på at du vil glede henne. Ikke at en tilgjort dag skal være grunnen. De vil være spesielle ellers også.

@appel
firestjerner restauranter skal du lete lenge etter(hvis vi snakker samme stjerne rangering da). Tror du skal klare deg lenge med 1-stjerne, siden det ikke finnes noe annet i norge

Og bare så det er sagt, mye bedre å gå ut å spise enn hjemme. Da slipper du å lage det, og du får mer tid sammen med jenta. Noe som blir satt pris på.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Morsomt at dette er vinklet veldig mot at det er jentenes spesielle dag ja. Kanskje på tide å ta en informasjonsrunde om 14. mars?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg forventer et brev eller to, og fra en forventer jeg en rose. Selv skal jeg gi en rose og skrive ett dikt.
Forventes med andre ord at det går opp i opp denne valentinsdagen.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Morsomt at dette er vinklet veldig mot at det er jentenes spesielle dag ja. Kanskje på tide å ta en informasjonsrunde om 14. mars?
Vis hele sitatet...
Uenig, jenter er mye flinkere til å oppvarte gutter på valentinsdagen etter erfaring. Mange gutter blir litt satt ut når de får kort i en alder av 17-20 år. Noen hiver det, noen tar en telefon, noen får dårlig samvittighet men våger ikke gjøre noe med det. Valentinsdagen regner jeg heldigvis blir bra udramatisk for min del
Dama har sagt at hun hater alt sånn er hjerteforma til denne dagen, så vi har bestemt oss for å ikke kjøpe noe, men heller bruke dagen sammen, gjerne gå ut og spise noe godt, men ingen av oss har lagt planer enda. Spørs om det blir en spontant tur ut på en restaurant etterfulgt av litt hjemmekos.
moret: Jeg mente tvprogrammet "4-stjerners middag" som går på tvNorge.
Jeg skal bake boller med sjokoladebiter og smelte sjokoladehjerter oppå(hu digger sjokoladeboller :P), så ta hu med ut og spise middag
Jeg har tacokveld med guttaboys annenhver søndag såfremt man er i byen. Det har vært en tradisjon siden vi begynte på ungdomsskolen, og ei kjerring kommer aldri i verden til å stå i veien for dette.
Hun får onanere eller se en kjærlighetsfilm søndag 14. februar, for jeg skal ete taco.
Sist endret av lambador; 10. februar 2010 kl. 00:55.
Skjerp dere gutter, alle innleggene så langt har vært tragiske, høres ut som dere er noen gamleknarker som sitter på sykehuset og er allergisk mot en skikkelig kosedag.

Noen tips:
Frokost på senga
Blomster og evt konfekt
Kjærlighets brev
Resturant
Sex
Hjemmekos med film
++

Rekkefølgen får dere velge selv
Sist endret av eskil2k; 10. februar 2010 kl. 01:04.
Personlig mener jeg at Valentines day er bare noe amerikansk bullshit som blir prakket på den norske befolkning...
Det er i samme gate som Halloween som også er bare søppel....

Jeg velger å være litt mer kreativ å gi noe til dama når jeg føler for det feks på en tur vi drar sammen.
Å gi noe til dama på valentines day er som å si en jævlig dårlig sjekkereplikk til ei random på gata.
"Det er jævlig ryddig hjemme..... skal du være med å rote litt?"
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Skjerp dere gutter, alle innleggene så langt har vært tragiske, høres ut som dere er noen gamleknarker som sitter på sykehuset og ikke klarer å ta vare på kjæresten.
Vis hele sitatet...
Siden vi ikke gjør noe ekstra for henne på en helt tilfeldig dag? Det her er en av de mest overfladiske påstandene jeg har lest her inne. Jeg vedder smaksløkene mine på at kjæresten min er mer fornøyd med meg enn din er med din, det til tross for at jeg ikke bryr meg om valentines.
Sitat av lambador Vis innlegg
Siden vi ikke gjør noe ekstra for henne på en helt tilfeldig dag? Det her er en av de mest overfladiske påstandene jeg har lest her inne. Jeg vedder smaksløkene mine på at kjæresten min er mer fornøyd med meg enn din er med din, det til tross for at jeg ikke bryr meg om valentines.
Vis hele sitatet...
Tror du har missforstått hva valentines virkelig går ut på. Ahh, du må ha en skikkelig god kjæreste når du til og med vedder smaksløkene dine, kan ikke vi 4 møtes på resturant også ser vi?
Min bedre halvdel føler seg lett "oppblåst" av sjokolade.
Lurer på hva jeg skal finne på i år.

( http://1.bp.blogspot.com/_1ATnOmiGPs...sex+doll+1.jpg )
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Tror du har missforstått hva valentines virkelig går ut på. Ahh, du må ha en skikkelig god kjæreste når du til og med vedder smaksløkene dine, kan ikke vi 4 møtes på resturant også ser vi?
Vis hele sitatet...
Virkelig, hva har jeg misforstådd? Valentinsdagen, ifølge Wikipedia. Ingenting overrasker meg her, ei heller at det er Posten som har forsøkt å innføre denne dagen her til lands, av økonomiske hensyn.

Forøvrig spiser jeg helst på restauranter når jeg drar ut for å spise.
Sitat av apebob Vis innlegg
Personlig mener jeg at Valentines day er bare noe amerikansk bullshit som blir prakket på den norske befolkning...
Det er i samme gate som Halloween som også er bare søppel....
Vis hele sitatet...
Forskjellen er vel at på halloween, så ber drittunger om godteri, ellers så søpler de til huset ditt, og på valentinesday tar du med dama eller ei jente du liker ut på noe spesiellt. Win/win-situation. Kontra halloween som er en win/loose-situation.

Jeg er forøvrig enig i at halloween er noe stort tull.
Sist endret av VinumSabbathi; 10. februar 2010 kl. 01:17.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Miyamoto Vis innlegg
Dama har sagt at hun hater alt sånn er hjerteforma til denne dagen, så vi har bestemt oss for å ikke kjøpe noe, men heller bruke dagen sammen, gjerne gå ut og spise noe godt, men ingen av oss har lagt planer enda. Spørs om det blir en spontant tur ut på en restaurant etterfulgt av litt hjemmekos.
Vis hele sitatet...
Det hørtes ut som en perfekt valentinsdag uten kjøp av rosa kaniner og vond sjokolade med bamser utpå
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Tar en mr. Bean og poster meg selv et kort.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Forskjellen er vel at på halloween, så ber drittunger om godteri, ellers så søpler de til huset ditt, og på valentinesday tar du med dama eller ei jente du liker ut på noe spesiellt. Win/win-situation. Kontra halloween som er en win/loose-situation.

Jeg er forøvrig enig i at halloween er noe stort tull.
Vis hele sitatet...
Klarer folk ikke gjøre dette utenom Valentinesday?
Win/win? jeg synes det er patetisk og klisjè aktig og lite oppfinsomt å ta med ei dame på valentinesday....
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sjokolade en søndag morgen? Hvor er fyllesyk-smileyen? Gå for hjerteformet bacon på en hjerteformet toast!
Jeg er enig. Valentinesdagen er for meg en kapitalistisk dag. Jeg anser den som en dag som alle andre. Hvis man trenger en unskyldning som valentinesdagen for å gjøre noe romantisk sammen med kjæresten eller noen man er glad i, så synes jeg man allerede har feil tankegang. Man kan fint lage middag, tenne lys og se en koselig film selv om det ikke er valentine. I tillegg mister det jo helt overraskelsen når man gjør det på en slik dag, da er det plutselig forventet.

Sitat av luni Vis innlegg
Sjokolade en søndag morgen? Hvor er fyllesyk-smileyen? Gå for hjerteformet bacon på en hjerteformet toast!
Vis hele sitatet...
Så meg, deg - popcorn + film på søndag morgen. Perfekt for fyllesyke på valentines dag ^^,
Sist endret av etse; 10. februar 2010 kl. 02:08.
Valentines? Den 14.? Jeg er ikke katolikk. Er farsdag den fjortende.
Det er morsdag den 14
og fastelaven
Sitat av Graapho Vis innlegg
En hasjklump formet som et hjerte.
Vis hele sitatet...
Eller hva med en flott Cannabisoppsats?

Hadde ei jente donert noe slikt til meg så hadde jeg vært høyst romantisk etterpå så det ville vært en meget god investering!
1. Våkne
2. Kysse damen
3. Kanskje en runde 2 eller 3 (hvis jeg er ikke er for fyllesjuk)
4. Takke for gårsdagen
5. Sende damen hjem
6. Legge seg igjen og navnet glemt.
Sist endret av JMR; 10. februar 2010 kl. 07:46.
"The Ghost" er alltid en släger på Valentines:

"The Ghost is done when you are doing a girl doggy style in a dark room in front of a window and you switch places with a friend who was hiding in the closet, very quickly and quietly so she does not know. He then procedes to do her from behind while you walk outside and stand in front of the window and wave at the girl."
Sitat av Marken Vis innlegg
"The Ghost" er alltid en släger på Valentines:

"The Ghost is done when you are doing a girl doggy style in a dark room in front of a window and you switch places with a friend who was hiding in the closet, very quickly and quietly so she does not know. He then procedes to do her from behind while you walk outside and stand in front of the window and wave at the girl."
Vis hele sitatet...
Hahahaha.. Har du noen bekjente som har prøvd? :P

Eventuelt har du prøvd? :P
Skal på hyttetur med dama fra Lørdag til Søndag, så det kan nok bli bra. Tenkte å begynne med livretten hennes (pannekaker) som frokost på sengen, etterfulgt av rosa roser (som jeg vet hun liker godt, kanskje et dikt og noe god sjokolade samt kos. Tenkte å kjøpe noe bra undertøy til henne og ta henne med ut på en god middag senere på dagen, sikkert fulgt av mer kos, og kanskje en spasertur ut på isen på det lokale vannet, eller litt kikking på stjernehimmelen .
Sitat av apebob Vis innlegg
Personlig mener jeg at Valentines day er bare noe amerikansk bullshit som blir prakket på den norske befolkning...
Det er i samme gate som Halloween som også er bare søppel....
Vis hele sitatet...
FYI så er valentinsdagen/St. Valentinsdag/alle hjerters dag opprinnelig en engelsk tradisjon, mens halloween/allehelgensaften hovedsakelig er irsk.

Jeg skjønner ærlig talt ikke denne prinsipielle "aldri i verden"-holdningen rundt disse dagene. Er det bare fordi selve feiringen er inspirert av den amerikanske måten å feire dagene på? Hadde det vært like ille hvis feiringen var inspirert av tyskerene, spanjolene eller skottene? Eller kanskje det er at folk bruker penger på unødvendige effekter - men jeg hører ikke like ofte sure kommentarer om tilsvarende sløsing på fyrverkeri på nyttårsaften, og 17. mai-effekter som heliumballonger og overkonsum av is, brus og pølser. Nei, la oss få ha litt uskyldig moro på disse dagene uten den bitre moraliseringen over uvesentligheter.
Sist endret av Provo; 10. februar 2010 kl. 11:49.
Sprer heller snillheten min mot dama utover hele året. Mye diggere med en uventet massasje 7. august, en uventet digg middag som jeg lager 5. april og at jeg uventet vasker hele leiligheten 3. desember, enn noe hun totalt forventer 14. februar.
På valentines blir det nok en hjemmelagd middag til dama. Men det gjør jeg stort sett hver helg. Orker ikke å gjøre noe stort ut av det (Blir kanskje noen roser da)
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av apebob Vis innlegg
Personlig mener jeg at Valentines day er bare noe amerikansk bullshit som blir prakket på den norske befolkning...
Det er i samme gate som Halloween som også er bare søppel....
Vis hele sitatet...
Sitat av lambador Vis innlegg
det er Posten som har forsøkt å innføre denne dagen her til lands, av økonomiske hensyn.
Vis hele sitatet...
Sitat av etse Vis innlegg
Valentinesdagen er for meg en kapitalistisk dag. Jeg anser den som en dag som alle andre. Hvis man trenger en unskyldning som valentinesdagen for å gjøre noe romantisk sammen med kjæresten eller noen man er glad i, så synes jeg man allerede har feil tankegang.
Vis hele sitatet...
Den røde tråden i de tre sitatene over meg er at posterne avfeier Valentines day som noe prakk, jeg påstår at brukerne syntes Valentines day er noe tullete faktisk.

Det er nok sant det som wikipedia sier om at Valentines day er noe Posten har innført, men påskeharen kommer også fra en bedrift, så ingenting nytt der.

Poenget med Valentines day er å minne folk på og være glad i hver andre, og da driter vi om det var posten som innførte det eller ei. Det har blitt en integrert dag på kalenderen, og slik er det. Det er hva vi gjør dagen til som er viktig, ikke nødvendigvis opphavet.

Jeg vet selv også at man trenger ikke Valentines day for å gjøre noe med en man er glad i. Men alikevel så blir det noe ekstra å huske denne dagen, folk er glad i dagen, slik vil det forbli. Jeg tror nok at kjærester som bryr seg om Valentines day ikke akkurat tar ut den bedre halvdelen sjeldnere selv om de gjør det den 14. Februar hvert år. Jeg kan selvsagt ikke vise til noe statistisk, men magefølelsen sier sådan.

Det viktige med Valentines Day er ikke å bruke penger, men og vise at du er glad i noen.

Og til han som skulle spise taco: Dette er et åpent nettforum, håper hun leser posten din. Jeg vet at jeg hadde ikke blitt spesielt imponert om jeg hadde lest den . . .
Sist endret av Sio; 10. februar 2010 kl. 13:52.
Jeg syns valentinsdagen bare er enda en dag i året forretningene bruker for å klemme ut av deg penger. Jeg bruker heller tid på dama mi, enn penger.
Hvis du virkelig trenger bruke mange tusenlapper på 'a før hun vet du er glad i henne, er det no feil ett sted, og hvis hun forlanger det, er a ei tispe
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Jeg syns valentinsdagen bare er enda en dag i året forretningene bruker for å klemme ut av deg penger. Jeg bruker heller tid på dama mi, enn penger.
Vis hele sitatet...
Skift nick.
Sist endret av Sio; 10. februar 2010 kl. 14:05.
Skift kjønn.

Nei, men seriøst, mener du at en kar som ikke kjøper noe (dyrt) til dama si den 14. Februar er en dårlig kar?
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Skift kjønn.

Nei, men seriøst, mener du at en kar som ikke kjøper noe (dyrt) til dama si den 14. Februar er en dårlig kar?
Vis hele sitatet...
For å sitere Sio, og samtidig svare på spørsmålet ditt:

«Det viktige med Valentines Day er ikke å bruke penger, men og vise at du er glad i noen.»

Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Valentinsdag er en fin dag der folk kan kjøpe seg bedre samvittighet, være spesielle ved ikke å gjøre som alle andre, ikke bry seg i det hele tatt (bortsett fra å klage på de førstnevnte), og irritere seg over at massevis av folk i Norge kaller det "Valentinesday" i stedet for "Valentinsdag" eller "Valentindag". For ikke å snakke om trådtittel.
Virker som det er mange grinebitere her, enten fordi de ikke har kjæreste eller så føler man bare en viss trang til å komme med unødvendig "oppstyr" i en ellers fin tråd.

Som sagt, Valentinsdagen er på ingen måte en dag man MÅ bruke penger, men en fin anledning til å vise at man bryr seg. Er ikke sikkert du selv interesserer deg så mye for denne dagen, men kanskje dama gjør det? Hvorfor da ikke bruke denne dagen til å finne på noe spesielt? For all del, ligg i sengen å sov ut bakrusen om du heller vil det, men er det noe problem at noen vil gi det lille ekstra denne dagen ?
Jeg oppfører meg akkurat som vanlig mot kjærsten min den dagen, og regner med at det er bra nok. Det blir bare flaut om noen skal diske opp med hjerter og planlagt middag med afrodisiske urter sånn. Er det ingen andre som syns det blir kleint? Jeg hadde bare ledd om jeg hadde blitt utsatt for sånn "spesiell dag"-bullshit. Det vil jeg heller ha på bursdagen min, eller andre dager som faktisk er spesielle.

Dog, jeg hadde ikke sagt nei til noe om han overraska med den hjerteforma hasjklumpen nevnt før i tråden. Som jente anbefaler jeg dette på det sterkeste, og håper kjærsten min leser denna posten.
Valentine er en flott dag, hvor man kan gjøre noe litt ekstra. Dette er derimot ikke noen unnskyldning for å ikke piffe opp hverdagen resten av året. Plukk ut din egen valentinesdag, og gjør det til en overraskelse! Den 14. februar 'forventer' kvinner at du gjør noe spesielt, så overraskelsesmomentet blir ikke det samme.
Trodde egentlig ikke dette var en diskusjon ang. Valentines dagen, men heller en tipsetråd om HVA å gjøre på valentines dagen?
Sitat av Stormen Vis innlegg
14. februar er det igjen tid for Valentines Dag! Selv om jeg tviler på at noen nFF-medlemmer faktisk har kjæreste - eller endog noen romantisk affilasjon overhodet (eksklusive høyrehånda) - så tenkte jeg å høre hva folket skal gi (eller gjøre) for deres bedre halvdel?
  • Blomster?
  • Konfekt?
  • Egenskrevet kort?
  • Smykke?
  • Noe annet?

PS: 90% av alle som leser dette hadde sikkert glemt Valentines-dagen om det ikke hadde vært for denne posten, og sånn sett skylder dere meg alle massiv cred.

PSPS: Hvis du ikke er noen stor fan av Valentines Dag, sjekk ut Steak and Blowjob Day 14. mars istedenfor.
Vis hele sitatet...
14.mars!? jeg har bursdag da! nå ble jeg litt usikker på om fisken var mitt VIRKELIGE stjernetegn
Sitat av 0bs Vis innlegg
Det er morsdag den 14
Vis hele sitatet...

Sitat av apebob Vis innlegg
og fastelaven
Vis hele sitatet...
Ja, stemmer. Man kan da ikke droppe bolle festen før fasten og mor til fordel for sjokolade og roser fordi en eller annen fyr var kristen for nesten to tusen år siden?