Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 15762
jeg deler hasjen inn i norge i 3 grupper

tørrok, maroc, og de med det lille ekstra=D
Sitat av FeF
et spørsmål uten om dette.. hva er den sterkeste hasjen ? har hørt at svarting er høyt oppe på den listen ?
Vis hele sitatet...

Det kommer veldig ann på..

Svarting kan være høyt på listen på det som er og få tak i her i norge.. Andre ting som er ganske bra er(Forbehold om at det er bra shit og ikke pøkk som er vannskada eller lider av kugalskap) Rød Libaneser, Pollen, Klumpe shit er som regel også bedre enn standar ese(marrok) Hvit Kasmir også er sykt det er vist 0,2g hvit kasmir ca i en 100 plate med bønne så tror nok det skal være ganske så fett og røyke rein hvit kasmir;p Det er jo over 600 forskjellige virkestoffer i Hasj da hvor b.la THC er den største faktoren..

Har også vært borti Gullstemplet Afghaner(Penslet med heroin) og da delte jeg en join med 0,5 kanskje og delte den med en jeg kjenner(Pleier og røyke bong/vannis og skal endel til før jeg knekker av hasj så lenge den ikke er SUPER god, men denne altså jeg måtte bare legge meg på senga og lå der helt mongis og var bare så STEIN, hehe den var fin

Til vanlig går det mest i Pollen, klumpe og marrok her i bygda, endel boble som har kommet inn nå også den siste tiden, gleder meg til rød libaneser i rom-julen, eller vis det ordna seg blei det gullstempla afghaner, det skal bli deilig ass, med skikkelig god juletjall ;P


En kammerat av meg hadde 5 store planter denne sesongen som han hang på tørk i oktober og prøvde de så vidt noen dager etter de var hengt på tørk og den funket greit allerede, for det er jo sånn at når de er ferdige skal de tas opp med roten også legger du roten i glovarmt vann i noen sek så starter det en prossess som produserer mere THC når den tørker og den skal egentlig henge opp-ned i noen mnd før den er klar så gleder meg til den er helt ferdig da kommer det nok til og funke greit


Hvordan man lager hasj er jo at man rister plantene i en sil og de planterestene og det som kommer imellom blir bearbeidet og presset sammen til plater, det er også andre metoder som og rulle plant imellom hendene og så skrape av det man har på hendene og rulle det til pølser o.l..

Prøvde en rullet fra himmalaya, den var ganske grei i forhold til det vanlige..




"skakke være noe sånn at folk kommer på 1 juledag og alt jeg har og tilby er noen tørre marrok fliser"
Sist endret av wiftah; 13. desember 2006 kl. 00:41.
Mango stikk og luce skywalker er to typer weed jeg vet jeg har røyka, og det var sinnsyke greier.
Har hatt en del forskjellige typer: Mercedes CLS , pollen, boble, gullstempla t, stjerne..
Sitat av Sierrapower
Har hatt en del forskjellige typer: Mercedes CLS , pollen, boble, gullstempla t, stjerne..
Vis hele sitatet...
Mercedesen var her i byen og nettopp, og jeg fikk smake litt på den. Må bare si at den ikke falt i smak...

Når jeg nylig var i Amster kom jeg til å kjøpe noe rare greier som var helt mykt, og tustete(?) av substans, som omtrent gikk i oppløsning hvis man tok på det. Når jeg tenker meg om kunne det kanskje lignet på en bitte liten minisvamp. Den var ca 0,5 cm i bredde, var rundtformet og med ett hull i midten. I tillegg kom den faktisk i en liten og rund metallisk beholder. Det er kanskje ikke så rart at jeg ikke husker hva den het, men jeg husker derimot at fyren på Cannabis museumet ble svært engasjert da jeg viste det til han. Han forklarte meg at det var lengesiden han hadde sett denne, og lurte på om hvor jeg hadde kjøpt han.

Måtte skuffe han der, fordi det husket jeg nemlig ikke :P

Noen som vet hva dette er for en type?
Sitat av DarkStaar
Mercedesen var her i byen og nettopp, og jeg fikk smake litt på den. Må bare si at den ikke falt i smak...

Når jeg nylig var i Amster kom jeg til å kjøpe noe rare greier som var helt mykt, og tustete(?) av substans, som omtrent gikk i oppløsning hvis man tok på det. Når jeg tenker meg om kunne det kanskje lignet på en bitte liten minisvamp. Den var ca 0,5 cm i bredde, var rundtformet og med ett hull i midten. I tillegg kom den faktisk i en liten og rund metallisk beholder. Det er kanskje ikke så rart at jeg ikke husker hva den het, men jeg husker derimot at fyren på Cannabis museumet ble svært engasjert da jeg viste det til han. Han forklarte meg at det var lengesiden han hadde sett denne, og lurte på om hvor jeg hadde kjøpt han.

Måtte skuffe han der, fordi det husket jeg nemlig ikke :P

Noen som vet hva dette er for en type?
Vis hele sitatet...
Det høres ut som pollen, er ihvertfall slik all pollen jeg har kjøpt har sett ut.
Lys og porøs
altså kun pollen? eneste pollen jeg har vært borti er hasj..
Sitat av Sierrapower
Har hatt en del forskjellige typer: Mercedes CLS , pollen, boble, gullstempla t, stjerne..
Vis hele sitatet...

Akkurat vært Mercedes CLS her i Skien/Porsgrunn også.. Den var grei, ikke noe super bonna men helt grei..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ser dere snakker om pollen og best hasj.

Det er vell ikke mye pollen i "pollen hasj" da ville den ikke virket.

Det som er noe av poenget er vell når du rister/sikter plantene for og lage hasj, får du mest rene trikomener i begynneslen (sikker lys og fin) og etter hvert mere planterester ++

Dette er vanskelige greier(cannabis bissnis), får hvis dere tar en lys pollen og gnir den vill den bli mørk og seig.

Noe av den beste cannabisen på denne jord må være manilla, håndrullende svarte pølser fra "manilla"( akkurat som kubanske sigarer, rullet av noen søte jenter)
Dette er da en form for sorting, men den beste smaken er vell i fersk fin marrok
Har også vært borti Gullstemplet Afghaner(Penslet med heroin)
Vis hele sitatet...
Dette stemmer ikke. Hasj blir ikke pensla med heroin, og gullstempla afghan brukte å være ett kvalitetsbevis, og siden det var det begynte folk å gullstemple all slags svarting.

Pollen kommer ifra ordet handflate, palm heter det vel på engelsk? Og har ingenting med pollen å gjøre. Pollen er jo fra han-planten må dere huske

Ellers flommer oslo over av skunk for tiden. Er aldri fri for skunk om dagen. Akkurat nå har jeg 2 forskjellige strains, veit ikke hva den ene er, mens den andre er White russian.
Prismessig ligger det på mellom 7500-9000 for ett hekto, og 100-150kr grammet.
Men det virker som om prisen er på vei nedover, da det tydeligvis dyrkes mere og mere.
Det er vel stort sett i østfold og ellers på bygda rundt oslo pot dyrkes.

Og det stemmer IKKE at det meste av marihuana kommer fra utlandet.
Husker jeg hadde noe svart marokk,beste jeg har røyka til dags dato,kom over noe gullstempla sorting rundt samme tiden som vistnok skulle være vill,men det viste det seg at den langt i fra var!
Mye tull ute og går!
1 Det er en del feil info her ta for exsempel french paper det er noe av den verste dritten du finner.

2 pollen er blomsterstøv noe du ikke kan bli rusa av det heter "poleM"

3 Norge får mye hasj for di vi ligger "nærme" land som har lang kulturer med hasjproduksjon noe som ikke Usa har. Usa ligger nærme mexico som vært år dyrker utrolige mengder med billig og dårlig marijuana.
På andre siden av Usa ligger canada med sine slappe cannabis lover. Vhor dyrkere som vet va di gjør tjener store summer mens di risikerer en smekk på stumpen fra lov systemet. Det mine herrer og damer er vhorfor USA har mere marijuana en Norge.

Stavinga mi er forferdelig men jeg vet nesten va jeg snakker om
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av wiftah Vis innlegg
...for det er jo sånn at når de er ferdige skal de tas opp med roten også legger du roten i glovarmt vann i noen sek så starter det en prossess som produserer mere THC når den tørker og den skal egentlig henge opp-ned i noen mnd før den er klar så gleder meg til den er helt ferdig da kommer det nok til og funke greit
Vis hele sitatet...
Noen som kan gå god for denne prosessen/metoden? Hørtes tvilsom ut

Sitat av DarkStaar Vis innlegg
Når jeg nylig var i Amster kom jeg til å kjøpe noe rare greier som var helt mykt, og tustete(?) av substans, som omtrent gikk i oppløsning hvis man tok på det. Når jeg tenker meg om kunne det kanskje lignet på en bitte liten minisvamp. Den var ca 0,5 cm i bredde, var rundtformet og med ett hull i midten. I tillegg kom den faktisk i en liten og rund metallisk beholder. Det er kanskje ikke så rart at jeg ikke husker hva den het, men jeg husker derimot at fyren på Cannabis museumet ble svært engasjert da jeg viste det til han. Han forklarte meg at det var lengesiden han hadde sett denne, og lurte på om hvor jeg hadde kjøpt han.
Vis hele sitatet...
Hvordan var rusen da du røyket dette? Har du pdd. funnet ut hva det var?
jeg har hatt litt forskjellig saker det siste året. afghan,brunt forskjellige stempler,pot,også skuff.noen flere som har hatt det? skuff er ei veldig tynn plate og lukter litt pot
Om folk vil finne ut hvordan hasjen lages eller hvorfor noen typer er sterkere enn andre, søk opp filmer ol på youtube. Det har med blandingen av THC nivå og Cannabinoider i planten.
Det meste av hasj- markedet i Norge kommer fra utlandet. Dette betyr at det beste av greiene blir solgt lenge før det kommer til Norge. Er du heldig kan du få tak i bra grønt fra hjemmedyrkere her i landet eller en av de første filtreringene med brunt (ja, skikkelig brunt kan være virkelig bra).
Hvordan hasj er det best å vaporize i pipe?
Og hvis ikke vaporize, hva er best i en helt vanlig trepipe?

Eaglebill http://www.shangri-la.no/shop/index....roducts_id=378
Standard http://www.weedshop.no/product_info....693754d0a0cf95
Alt funker i vaporizer, dårlig hasj kan til og med bli god (eller okay) i en vape! :O
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Alt funker i vaporizer, dårlig hasj kan til og med bli god (eller okay) i en vape! :O
Vis hele sitatet...
Ja, hvis man kjører på med større doseringer! =) Ser ikke helt logikken i at f.eks 0.3g dårlig hasj gir bedre effekt i vaporiser enn bong. Man får jo full utnyttelse av røyken i vaporiser i forhold til joint som sløser litt, så jeg ser denne.
Hehe, poenget her er egentlig det at det ser ut som man får en mer "clean" funk av å røyke i en vape. Jeg synes ofte dårlig hasj har den helt motsatte effekten, men som man kan fjerne (litt ihvertfall) ved å vape den.

Å vape er generelt kongen av cannabisrus, men har man godt produkt i tillegg er dette en stor bonus!
I oslo nå for tiden har jeg fått takk i sortings, afghansk pollen keef og mange andre gode typer, man kan få tak i det meste bare man har kontakter, men er visst litt tørke på weed for tiden.
sortings, standard kief, bobblings osv.. :P
Om du ikke er villig til å rote deg et godt stykke inn i miljøet og oppdrive forskjellige dealere for å få bra vare og kun kjøper av folk på gata og bekjente av en bekjent kan du regne med å få kun søppel som ikke fortjener et navn engang.
Om du derimot er typen som stresser daglig for å få en 5'er og prøver ut dealere til du finner noe tilfredstillende kan du teoretisk sett få tak i akkurat det du måtte ville ha.
lest at det er lite grønt ute å går nå.. vet dere hva som er mye ute å går nå, som samtidig er gode varer?
Noe som kan røykes eller vapes uten tobakk..
Sitat av pet Vis innlegg
lest at det er lite grønt ute å går nå.. vet dere hva som er mye ute å går nå, som samtidig er gode varer?
Noe som kan røykes eller vapes uten tobakk..
Vis hele sitatet...
Lite pot? Det spørs jo helt hvor du befinner deg God hasj og god pot får du tak i over alt hvis du kjenner dem rette. Uten tobakk er nok pot det greieste du kan røyke rent
Harsj funker da vitterlig i vaporizer også
Er mange nye rare navn også, folk som gir sine egne "barn" nye navn vettu, relativt morsomt . Jeg har bygget opp veldig toleranse i det siste, så har liten pause nå i disse eksamenstider før det blir amstertur (for første gang!). Skal rapportere om turen og forskjellige typer . Har ikke fått no særlig god hasj i det siste, men så har jeg bare røyket pot i noen måneder og (sjeldne unntak). Pollen og veldig myk sortings er det som har fenga best.
Tenker du på bare hasj, eller marihuana også? Uansett tror jeg det er så mange typer hasj i Norge at det ikke finns noen mulighet til å få en oversikt over alle sammen, tenk deg alle de som lager sin egen hasj med forskjellige varianter av mariuhana, og alle nye mariuhana strains som kommer ut, som igjen kan bli til en ny type hasj. Nei, det finnes mange typer hasj, og nye blir oppfunnet om ikke daglig så ihvertfall ofte

Sitat av Rottegift Vis innlegg
Alt funker i vaporizer, dårlig hasj kan til og med bli god (eller okay) i en vape! :O
Vis hele sitatet...
Selve hasjen eller marihuanaen du inhalerer via en vaporizer blir ikke noe bedre i seg selv, du får bare mer ut av hva du enn velger å fyre opp i vapen din enn hvis du hadde valgt å fyre det i en joint f.eks.
har vært borti svært mye forskjellig på østlandet.. varierer utifra hvor jeg kjøper det fra egentlig. De "nye" gutta selger dårlig shit mens de etablerte selger 'den typen' du forsvinner i timesvis av. utifra min erfaring er den mørke, myke typen som er noe hard å gni ut noe av det beste. De pleier forøvrig å sette navn på de men jeg synes det er irrelevant, ettersom det er kun EN type som er lik hver gang - å det er den jævla tørre lyse møkkareven som får deg på noiatoget over and over - han kaller det vel "pollen"
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om noen skulle rote seg ned til Christiania i nærmeste fremtid vil jeg på det varmeste anbefale en sort type kalt mexican ettlannet. Koster riktignok 250 kr/g men, dette er verdt hver eneste krone.

Om man attpåtil tar på seg spanderbuksene og kjøper en goodie bag med trikomer laget på isolator metoden får du tidenes lille jonas
Her i alta er det zero-zero, marokk, pollen, F og merzedes som varieres i. Når jeg er hjemme i oslo en tur får jeg tak i all slags mulig typer både brunt å grønt.
Sitat av sh1bby Vis innlegg
Her i alta er det zero-zero, marokk, pollen, F og merzedes som varieres i. Når jeg er hjemme i oslo en tur får jeg tak i all slags mulig typer både brunt å grønt.
Vis hele sitatet...
Slike gode typer i Finnmark? Det er sært hvor bra utvalg det er i Alta i forhold til andre byer i Finnmark, men mcgjengene har vell en stor finger med i spillet der. Prisene kan også være nede i 100-120 kroner grammet i Alta for ti-tjue gram, mens slik shit koster opp til 150 kroner i store byer sørpå, eller 120kroner enkeltstykk i Oslo. Det er rart...
Sitat av puffman Vis innlegg
Slike gode typer i Finnmark? Det er sært hvor bra utvalg det er i Alta i forhold til andre byer i Finnmark, men mcgjengene har vell en stor finger med i spillet der. Prisene kan også være nede i 100-120 kroner grammet i Alta for ti-tjue gram, mens slik shit koster opp til 150 kroner i store byer sørpå, eller 120kroner enkeltstykk i Oslo. Det er rart...
Vis hele sitatet...
Dessverre er det blitt fast 150 pris her og gitt. Det er vel ikke det som er standard vare i alta, kvaliteten her er egentlig midt på treet, men han jeg kjøper av får det kjørt hit av noen folk i oslo hehe. Og det er jeg glad for