Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3214
Ser at gamestop har et bra tilbud nå. Gamestop tar jo spill i innbytte. Er det noen som vet eller har prøvd å kjøpe den pakken. For deretter åpne opp og bytte inn lego batman, mirrors edge, pure og feks fifa 10. Og vet sånn ca hva en får for de? Ser muligheter for billig xbox
Får får lite for spilla der, 60,- på nye spill hvis du har flaks. Men hvorfor åpne der, du kan jo åpne pakka hjemme og levere tilbake spillene en annen dag.
Hvis du legger fra deg 4 av spillene urbukt og de i kassa er litt hyggelige burde du klare å prute den ned til 1800-2000, med mindre det allerede er et tapssalg (lokkesalg for å tjene pengerp å salg av spill og kontrollere senere f.eks.)
Jeg bytta inn PS2'n min m/ 6 spill for en XBOX360 Arcade + Beatles Rockband(elns). XBOX'n og spillet kostet da 399 kr. Etter kjøpet spurte jeg fyren bak disken om jeg kunne bytte inn spillet og micen som fulgte med, da sa han nei, at spill som var med i slike pakker ikke kunne byttes inn. Så også at det sto NOT FOR RESALE på spillet da jeg pakka det ut av boksen etter kjøpet, men det jeg gjorde var å gå til en annen gamestop sjappe og de hadde ingen problemer med å ta imot spillet. Jeg fikk da 400 kr cash for spillet, så i realiteten kosta XBOX360 Arcade'n min en PS2 og 6 spill.

Nå vet jeg ikke hvordan det er med ditt tilbud, om spillene følger med i pakken eller hvordan det funker, men du kan da prøve, og hvis de ikke vil ta imot spillene i den gamestop sjappa så bare prøv en annen slik jeg gjorde
Sitat av kontra Vis innlegg
Jeg bytta inn PS2'n min m/ 6 spill for en XBOX360 Arcade + Beatles Rockband(elns). XBOX'n og spillet kostet da 399 kr. Etter kjøpet spurte jeg fyren bak disken om jeg kunne bytte inn spillet og micen som fulgte med, da sa han nei, at spill som var med i slike pakker ikke kunne byttes inn. Så også at det sto NOT FOR RESALE på spillet da jeg pakka det ut av boksen etter kjøpet, men det jeg gjorde var å gå til en annen gamestop sjappe og de hadde ingen problemer med å ta imot spillet. Jeg fikk da 400 kr cash for spillet, så i realiteten kosta XBOX360 Arcade'n min en PS2 og 6 spill.

Nå vet jeg ikke hvordan det er med ditt tilbud, om spillene følger med i pakken eller hvordan det funker, men du kan da prøve, og hvis de ikke vil ta imot spillene i den gamestop sjappa så bare prøv en annen slik jeg gjorde
Vis hele sitatet...
Ja, tenkte å prøve det tilbudet og. Bare ta å kjøpe en brukt ps2 først Greia er at jeg tror det ikke står not for resale på mirrors edge og fifa 10. Tror ikke de hører med "pakken", men er løse spill som blir lagt ved(tatt fra hyllen). Elkjøp selger nemlig samme pakken for 2000 utenom de spillene. Men er jo bare å prøve et par forskjellige butikker som du sier
Sist endret av hemakid; 17. november 2009 kl. 22:35.
Jeg ville gått for å skaffet meg en XBOX360 Elite hvis jeg var deg, hvis jeg hadde pengene ville jeg ihvertfall garantert gått for den, eller, PS3 når jeg tenker meg om. Uansett, jeg hadde faktisk kjøpt den PS2'n brukt på gamestop noen uker i forveien, men gikk lei av den dårlige grafikken osv.
Haha Tenker litt på ps3 men synes den er for dyr. Jeg syns også at xbox kontrollen er mye bedre. Har gamestop eller noen andre et bra tilbud på ps3 da?
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sitat av kontra Vis innlegg
Jeg bytta inn PS2'n min m/ 6 spill for en XBOX360 Arcade + Beatles Rockband(elns). XBOX'n og spillet kostet da 399 kr. Etter kjøpet spurte jeg fyren bak disken om jeg kunne bytte inn spillet og micen som fulgte med, da sa han nei, at spill som var med i slike pakker ikke kunne byttes inn. Så også at det sto NOT FOR RESALE på spillet da jeg pakka det ut av boksen etter kjøpet, men det jeg gjorde var å gå til en annen gamestop sjappe og de hadde ingen problemer med å ta imot spillet. Jeg fikk da 400 kr cash for spillet, så i realiteten kosta XBOX360 Arcade'n min en PS2 og 6 spill.

Nå vet jeg ikke hvordan det er med ditt tilbud, om spillene følger med i pakken eller hvordan det funker, men du kan da prøve, og hvis de ikke vil ta imot spillene i den gamestop sjappa så bare prøv en annen slik jeg gjorde
Vis hele sitatet...
Hva tid var dette? Og va det full Beatles rock band? Med trommer og hele pakka?
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Hva tid var dette? Og va det full Beatles rock band? Med trommer og hele pakka?
Vis hele sitatet...
skroll litt ned på siden
Så det ble snakk om PS2 og PS2 spill litt lengre her oppe, de gir ikke mer enn 20-60 kroner for ett PS2 spill nå, en PS2 vet jeg ikke helt hva de gir for.
Sto bak en dude på Gamestop i Skien og hørte på dette og han sa at de selger nesten ingen PS2 spill grunnet folk går til Xbox, Wii og PS3, altså, PS2 og spill er på vei ut, det var det han mente - derfor fikk ikke han duden mer en 60kroner max per spill, varierer jo selvfølgelig fra spill til spill da.
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Hva tid var dette? Og va det full Beatles rock band? Med trommer og hele pakka?
Vis hele sitatet...
Det var max to uker siden, og det var nok ikke full Beatles Rockband m/ trommer og hele greia. Det var noe Beatles greier m/ 1 mic. Men ganske sykt at jeg fikk 400 kr for det..
Sist endret av kontra; 18. november 2009 kl. 13:17.
Har de enda ikke fått inn Battletoads?
Sitat av Defqon Vis innlegg
Har de enda ikke fått inn Battletoads?
Vis hele sitatet...
Battletoads
Sitat av Defqon Vis innlegg
Har de enda ikke fått inn Battletoads?
Vis hele sitatet...
Når jeg spurte ble mannen bak kassen merkelig nok sur på meg
Kan bare tipse om at om du dropper de to siste spillene, og er fornøyd med Batman og Pure, så får du den til 1999,- på Expert. Kjøpte nettopp den der Samme pris på nettet som i butikken. Merk at de to spillene kommer i samme etui.

http://www.expert.no/product/product...ifier=52V00103
Sist endret av tagefo; 18. november 2009 kl. 15:27.
Ja, vet det(er en standard pakke de kjører, lefdal, elkjøp++ har den). Derfor jeg tror at mirrors edge og fifa 10 kommer i eget cover og derfor mulig å bytte inn med ca full pris tilbake Jeg tar turen til gamestop imorgen og sjekker!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
jeg anbefaler å kjøpe elite eller pro. arcade har ikke hardisk, noe (jeg mener) er et must. har selv pro (60 GB) men har bare 2,5 GB ledig igjen.

uansett hvor bra arcade kan høres ut som, bør man kjøpe en med hardisk.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
jeg anbefaler å kjøpe elite eller pro. arcade har ikke hardisk, noe (jeg mener) er et must. har selv pro (60 GB) men har bare 2,5 GB ledig igjen.

uansett hvor bra arcade kan høres ut som, bør man kjøpe en med hardisk.
Vis hele sitatet...
Stiller meg bak Bangfish. Å kjøpe arcade maskin nå er tullete. Expert, som jeg refererte til tidligere, selger arcade maskinen, altså uten harddisk og med noen arcadespill, til 1899. Elite, med harddisk og to spill selges for 1999,-. Hvor ligger logikken? Spesielt med tanke på at harddisken som er i Elite pakken koster en tussing om du kjøper den som tilleggsutstyr. Kjøp Elite om du skal kjøpe XBOX.

Trådstarter tror jeg uansett hadde tenkt å kjøpe elite så, det får være til folk som lurer :P Lykke til!
Sist endret av tagefo; 18. november 2009 kl. 18:11.
Kjøpte pakken på gamestop idag, fikk Modern Warfare 2 istedenfor fifa. Mirrors Edge kom i vanlig pakke og regner med å få byttet det.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Vis hele sitatet...
haha, det så jævla morsomt ut gav meg lyst til å kjøpe en wiii..