Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1882
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Hei.

De siste ukene har jeg hatt et lite men ganske irriterende problem. Til tider når jeg spiller CS:GO får jeg en laggspike som varer fra 1-2 sekunder. Hele skjermen fryser, og plutselig er jeg tilbake igjen. Gjerne når det skjer ting: kaster flash, kommer close-up mot en motstander etc. Kan spille fint og cleant med stabilt 300fps, og plutselig skjer dette.. Har søkt litt rundt på internettet uten hell. Har selvfølgelig installert gpu drivere på nytt, re installert cs på nytt og verifyed game cache.

Specs:
intel i5-4670k
8gb 1600mhz ram
120gb ssd med spill og os på
geforce gtx 760 2gb ram
litt eldre 550w psu
GIGABYTE GA-Z87X-D3H hk

har ikke hatt problemer tidligere, kommer nå.

Svar tas imot med stor takk

(Hvis tråden ligger i feil kategori vil jeg gjerne at admin flytter isteden for å slette)
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Windows 10? Slå av p2p windows update
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Sitat av Slaps Vis innlegg
Windows 10? Slå av p2p windows update
Vis hele sitatet...
windows 8....

Bumperino..

Ajajaj.. Ingen med kunnskaper innenfor feltet?
Sist endret av orbeck; 30. august 2015 kl. 14:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har akkurat samme problemet selv, sykt irriterende
Hadde samme problem. Jeg tror det skjedde etter en oppdatering av "AMD Gaming Evolved". Jeg avinstallerte det og nå ser det ikke ut som om jeg har problemet lengre.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sjekk temperaturer på gpu og cpu under last.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Har ikke AMD, så er ikke problemet.
Har også en feit noctuna kjøler på dobble vifter og en feit grill, men kan sjekke.....
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei, har hatt samme problem, jeg fikset det med og endre på oppløsninga, jeg har selv veldig gode specs på pcen, tror det skjedde etter en csgo oppdatering, var så ille oss meg at når jeg scopet med awp så lagget og den scopet ofte ut igjen med en gang, men flash var det værste da, lagg spikes i 5-10 sekunder i slutten før jeg endra oppløsninga.

Sitat av orbeck Vis innlegg
windows 8....

Bumperino..

Ajajaj.. Ingen med kunnskaper innenfor feltet?
Vis hele sitatet...

Jeg har windows 7 pro elns så ikke OSet som er problemet
Sist endret av Reclaim; 10. september 2015 kl. 09:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.