Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 657
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tokk 200ug lsd for ei uke siden og tenker å ta sopp imorn, blir det å ha en faktor på toleransen til sopp?
Anonym bruker
"Klar Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei ikke i det hele tatt, kanskje bare at du er litt "kjent" med det. Uansett om det er forskjellig, vil si du er nærme 0 på toleransen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Uenig. Tror det er potensielt redusert effekt. Disse virker på noen av de samme reseptorer og er da gjenstand for krysstoleranse.

Hvor mye er usikkert men å kategorisk avvise enhver toleranse, det blir feil.

En uke er kort tid også
Sist endret av meaculpaUIO; 18. juni 2023 kl. 01:48.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Uenig. Tror det er potensielt redusert effekt. Disse virker på noen av de samme reseptorer og er da gjenstand for krysstoleranse.

Hvor mye er usikkert men å kategorisk avvise enhver toleranse, det blir feil.

En uke er kort tid også
Vis hele sitatet...
Hva menes med kort tid? Tanke på helsa eller?
Det kan diskuteres om det er "helse risiko". Personlig tror jeg ikke det er bra for din mentale helse å ture for ofte.
Det anbefales å vente 2 uker for å unngå toleranse, det er ikke det samme som at det er bra å ture hver 2. Uke. Du vil få fin funk etter 1 uke. Du vil kanskje begynne å bli kjent med effekten, og dermed ikke like påvirket selv om du ikke nødvendigvis har toleranse.
Anonym bruker
"Klar Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok 4g flein 2 dager etter en 3G trip, uansett om det sikkert var noe redusert effekt tura jeg balle og hardere enn 3G så vil si du er good. Prøvde 200ug lsd noen måneder senere og det var kjedelig synes jeg.
Det tar 2 uker å tilbakestille toleransen sin på lsd. Tar man sopp en uke etter lsd vil man få noe redusert effekt, men ikke mye.

Ikke ta mer sopp for det om da vel og merke