Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1939
Hei,

Har erfaring med MDMA - Ecstasy. Tatt mange sorter og krystaller med gode mellomrom for hver gang. Har aldri opplevd dette før.

Var ute å rullet for noen helger tilbake og ble ikke "påvirket".
Vi var et par kompiser som hadde fått tak i Chuba Chups. Mørke lilla/blå.
Har hørt at disse var gode med mye MDMA innhold.

Startet hos meg med et par og drop, gikk 15-40 min og mesteparten av kompisene mine var i full gang. Dette var etter en pille. Jeg satt der som en saltstøtte da ingen ting virket. Pupiller hadde jeg, men det var det.

30-60 min inn i rullen gikk vi videre på vorse der vi drakk en god del. Droppa en til her ihåp om at det kom før byyn. Alle andre var i sitt ess. Mange hadde på dette punktet droppet den andre pillen.

30-60 min og vi var på byyn, jeg var god i gassen på alkoholen er jeg sikker på og var akkuratt som en barnevakt for kompisene mine, ikke at det er noe galt med det, men jeg forventet å være på dems nivå.

30 min etterpå var jeg hjemme og tok en , følte ikke noe rus i det heletatt.


Det jeg lurer på er om dette er et engangstilfelle,
pillene som ikke virket på meg,
eller om der er varig?
Jeg vet liksom ikke hvorfor dette skjedde.

Takker for svar!
Sist endret av Burn&Twix; 25. februar 2016 kl. 12:46.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Du har nok tatt for mye i det siste. Eller så kunne det vært kroppen din som bare ikke tok det opp i systemet. Vent minst 6 mnd før du prøver igjen, helst 1 år
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Vent minst 6 mnd før du prøver igjen, helst 1 år
Vis hele sitatet...
Dette var vell litt i meste laget, en mnd. skal være nok, dog jo lengre man venter jo bedre er det for psyken.
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Du har nok tatt for mye i det siste. Eller så kunne det vært kroppen din som bare ikke tok det opp i systemet. Vent minst 6 mnd før du prøver igjen, helst 1 år
Vis hele sitatet...
Takk for svar, håper bare at jeg/kroppen ikke tok det opp. Var ganske merkelig.

6 mnd til 1 år er i lengste laget, men 1mnd kan jeg holde på
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Dette var vell litt i meste laget, en mnd. skal være nok, dog jo lengre man venter jo bedre er det for psyken.
Vis hele sitatet...
Dette har jo blitt sagt en trillion ganger, vil du bevare magien er ikke 1 mnd nok. Vil du nyte dette stoffet i mange år må du holde deg til to/tremåneders regelen.
For meg er det 50/50 sjanse for at det kicker inn skal jeg være helt ærlig. Elsket mdma de første 5-6 gangene jeg tok det, men så sluttet jeg å få effekt av det, det eneste jeg får er de teite bivirkningene som tygging, ser helt jævlig ut, svetter, men begynner aldri å ture ordentlig. Det var verdt å prøve, men er glad for at jeg er ferdig med det. Det finnes mye bedre alternativer etter min mening.

Prøv å "uppe" dosen betydelig er det som har fungert sånn noenlunde med meg, men istedenfor å begynne å ta større og større dose er det bedre å bare kutte det ut imo lykke til

edit: vil legge til at jeg tok mdma for et par helger siden, første gang på over et halvt år. Tok 0.3 fordelt på 2 doser og fikk liten til ingen effekt. Det er ikke snakk om noe dårlig shit heller
Sist endret av Vitenskap; 25. februar 2016 kl. 14:45.
Sitat av Vitenskap Vis innlegg
For meg er det 50/50 sjanse for at det kicker inn skal jeg være helt ærlig. Elsket mdma de første 5-6 gangene jeg tok det, men så sluttet jeg å få effekt av det, det eneste jeg får er de teite bivirkningene som tygging, ser helt jævlig ut, svetter, men begynner aldri å ture ordentlig. Det var verdt å prøve, men er glad for at jeg er ferdig med det. Det finnes mye bedre alternativer etter min mening.

Prøv å "uppe" dosen betydelig er det som har fungert sånn noenlunde med meg, men istedenfor å begynne å ta større og større dose er det bedre å bare kutte det ut imo lykke til

edit: vil legge til at jeg tok mdma for et par helger siden, første gang på over et halvt år. Tok 0.3 fordelt på 2 doser og fikk liten til ingen effekt. Det er ikke snakk om noe dårlig shit heller
Vis hele sitatet...

Takk for svar! Skal prøve om en uke. Kommer garantert med rapport!
Sitat av Burn&Twix Vis innlegg
Takk for svar! Skal prøve om en uke. Kommer garantert med rapport!
Vis hele sitatet...
Om en uke? Dårlig idé. Mange av svarene i tråden går på at du har brukt MDMA for ofte. Vent et par måneder du MDMA er fantastisk, men brukes det for ofte kan det være skadelig for hjernen din. Hvis du måtte velge - å vente et par måneder mellom hver gang du tar MDMA eller risikere å få varige hjerneskader? Det burde være et lett valg å ta.
Sitat av Burn&Twix Vis innlegg
Takk for svar! Skal prøve om en uke. Kommer garantert med rapport!
Vis hele sitatet...
Virker ikke som mye av det som ble sagt gikk inn?
Sitat av wat Vis innlegg
Dette har jo blitt sagt en trillion ganger, vil du bevare magien er ikke 1 mnd nok.
Vis hele sitatet...
Nå var det hovedsakelig snakk om å forebygge hjerneskader, ikke å miste magien.
Sitat av Celine Vis innlegg
Om en uke? Dårlig idé. Mange av svarene i tråden går på at du har brukt MDMA for ofte. Vent et par måneder du MDMA er fantastisk, men brukes det for ofte kan det være skadelig for hjernen din. Hvis du måtte velge - å vente et par måneder mellom hver gang du tar MDMA eller risikere å få varige hjerneskader? Det burde være et lett valg å ta.
Vis hele sitatet...
Sitat av wat Vis innlegg
Virker ikke som mye av det som ble sagt gikk inn?
Vis hele sitatet...
Har vært litt over 4 uker nå. Dette blir det korteste mellomrommet jeg har hatt, ser ikke at dette skal være et problem...
Etter denne blir det nok pause til sommeren!
Sitat av Burn&Twix Vis innlegg
Hei,

Har erfaring med MDMA - Ecstasy. Tatt mange sorter og krystaller med gode mellomrom for hver gang. Har aldri opplevd dette før.

Var ute å rullet for noen helger tilbake og ble ikke "påvirket".
Vi var et par kompiser som hadde fått tak i Chuba Chups. Mørke lilla/blå.
Har hørt at disse var gode med mye MDMA innhold.

Startet hos meg med et par og drop, gikk 15-40 min og mesteparten av kompisene mine var i full gang. Dette var etter en pille. Jeg satt der som en saltstøtte da ingen ting virket. Pupiller hadde jeg, men det var det.

30-60 min inn i rullen gikk vi videre på vorse der vi drakk en god del. Droppa en til her ihåp om at det kom før byyn. Alle andre var i sitt ess. Mange hadde på dette punktet droppet den andre pillen.

30-60 min og vi var på byyn, jeg var god i gassen på alkoholen er jeg sikker på og var akkuratt som en barnevakt for kompisene mine, ikke at det er noe galt med det, men jeg forventet å være på dems nivå.

30 min etterpå var jeg hjemme og tok en , følte ikke noe rus i det heletatt.


Det jeg lurer på er om dette er et engangstilfelle,
pillene som ikke virket på meg,
eller om der er varig?
Jeg vet liksom ikke hvorfor dette skjedde.

Takker for svar!
Vis hele sitatet...

Hei min venn. Er well-rounded.. Men ikke spis de tablettene! Det du får i Norge er 50%speed35%mdma resterende cola..
Altså, ikke bra!! Skal du første spise de så reist til Nederland!
: https://www.youtube.com/watch?v=fhcUK_R-Lac

Sitat av Burn&Twix Vis innlegg
Takk for svar! Skal prøve om en uke. Kommer garantert med rapport!
Vis hele sitatet...
Kan du ikke bare sette deg en smell? Sikkert noe bra hero på hjørnet!
Sist endret av apekatten; 28. februar 2016 kl. 15:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av apekatten Vis innlegg
Hei min venn. Er well-rounded.. Men ikke spis de tablettene! Det du får i Norge er 50%speed35%mdma resterende cola..
Altså, ikke bra!! Skal du første spise de så reist til Nederland!
: https://www.youtube.com/watch?v=fhcUK_R-Lac
Vis hele sitatet...


Er du klar over at personen på filmen du linket tok 18 ecstasy piller, ketamin verdt 300$ og amfetamin til 200$ over tre dager?
Sitat av apekatten Vis innlegg
Hei min venn. Er well-rounded.. Men ikke spis de tablettene! Det du får i Norge er 50%speed35%mdma resterende cola..
Altså, ikke bra!! Skal du første spise de så reist til Nederland!
: https://www.youtube.com/watch?v=fhcUK_R-Lac



Kan du ikke bare sette deg en smell? Sikkert noe bra hero på hjørnet!
Vis hele sitatet...
Userriøst og Unotert. Ta deg et