Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  234 61595
Webcam og fine damer er alltid skøy, men kjipt når man ikke får lov til å se de på cam når man vet de har osv..
Jeg googla litt, men fant kun noen greier til yahoo..
Hva jeg er ute etter, er et program ellerno som gjør at man kan se på andre sine webcam på msn messenger uten å måtte ha fått tillatelse til det?
For de som er interessert i dette til yahoo messenger, google etter "webcam without permission" ellerno
Men vil ikke personene, om det eksisterer noe slikt, se at de sender?
Vel, derfor jeg lurte på om det var et eget program for noe slikt, som viser cammet deres i et eget vindu i det programmet ellerno..
Uhm, ikkeno flink til å ordlegge meg her nå
Det virker lite sannsynlig, men jeg lever i håpet
Slenger meg på denne. Dette må da være mulig
finnes vel noen smutthull og bakdører i msn?
Hehe, tenkte meg jeg ikke var den eneste som er interessert i dette
Hadde vært fett med et slikt program, ja!
Vet at det skal finnes noe sånt.
Jeg tror jeg leste om det en plass!
på msn messenger: hvis du ikke her webcam selv å tyrkker på webcam kommer det opp en forespørsel til den du snakker med. godtar den du snakker med sendes hans webcam til deg.
hadde vært kult å gjort dette uten en forespørsel
Det er jo akkurat det han spør om.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg synes å huske en funksjon i Sub7 som lot deg se på webcammet til den infiserte brukeren.
Send nyeste patch til ei jente som ikke har anti-virus og spioner på den måten, kanskje?
haha, ja kjenner utrolig mange jenter som har pc'n full av virus og spyware. En fra eller til skader vel neppe
Hadde vært mye fetere å mecke film av en kompis som ronker enn å spionere på damer. Penger å tjene på slikt.
Hehe.. Menneh, sånn som det er på yahoo messenger da.. Når man velger "send my webcam", åpnes det et eget webcam vindu, hvor du kan velge hvem som skal få tillatelse til å se på osv.. Noen som vet om det er mulig å koble seg til via noen andre som har fått tillatelse lissom, i msn messenger?
Crispo: jeg vet ikke åssen det er med deg, men jeg foretrekker å se damer på cam enn en kompis som runker
Opprinnelig postet av Crispo
Hadde vært mye fetere å mecke film av en kompis som ronker enn å spionere på damer. Penger å tjene på slikt.
Vis hele sitatet...
Hva er msn'en din?
Ved å gjøre en liten "Erlend fs take over", kanskje?
Opprinnelig postet av Chocolate
Ved å gjøre en liten "Erlend fs take over", kanskje?
Vis hele sitatet...
Hehe kanskje jeg ikke følger med, men hva er en Erlend fs take over?
Chocolate: Hvordan vet du hvem det er? Du registrerte deg lenge etter hans periode.
Voldern: Mongeland er vel den som kjenner "Erlend fs take over" best, jeg foreslår du spør ham.

Mongeland: Når jeg registrerte meg har vel ingenting med å vite hvem Erlend fs er?
Mulig jeg kaster stein i glasshus her, men dette ble veldig off-topic.
Hehe, ble veldig off-topic nå ja.. Noen som veit om noe program som kan brukes til dette formålet?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Slik jeg skjønner det sender MSN webcamsignaler på en egen port. Hvis da en bruker har webcamsamtale med en annen skal man vel kunne motta signaler fra denne feeden på en måte. Fungerer BARE når det blir sendt noe da men.
Mhm, akkurat det.. Men men.. Bedre enn ikkeno
Vet du om et program som kan koble seg til hvis man oppgir ip og port da?
Remote admin ?
zarion: uhm.. da må jo vedkommende sette opp radmin server osv og gi deg passord Da er det jo like så greit at de bare sender deg en webcam invitasjon, noe som er poenget her; om man kan se på en person sitt webcam UTEN tillatelse
En venn snakka om at du kunne mekke en simpel trojan som ga deg tillgang til webcam .dll'en. Eller er jeg helt på jordet nå?
en som er litt dreven i programmering burde ikke dette heller være det vanskligste.. det du må gjøre er som noen sa isted, lage en trojaner som sender webcam stream over! Hvis man lager en selv, så blir den som regel ikke tatt av virus scannere!

Jeg kan sikkert sette meg ned å mekke en vb hvis jeg får tid i juleferien! men om noen er mer dreven i c++ ellerno, så er jo det bedre, siden maskinen jobber litt lettere og raskere på c++!
Slenger jeg på denne her jeg og..
Tror jeg hadde noe lignende for et år siden eller no.. Men husker selfølgelig ikke hva det het ..
Hadde vært gøy om det fantes ennå, eller om noen kunne mekke et liten trojan.
Hehe, hadde vært krem Dweep
Hvis noen kommer over et slikt program ellerno, si ifra asap!
Opprinnelig postet av Crispo
Hadde vært mye fetere å mecke film av en kompis som ronker enn å spionere på damer. Penger å tjene på slikt.
Vis hele sitatet...
Syke mann!! Hva går det av deg?
;P

Effect, jeg snakka (hvis du snakka om meg) om Metasploit-frameworken som inneholder en cam-dll
Men seff, du kan jo lage en slags trojan som feeder. Kanskje jeg skal prøve på det. ^^ Kan være fedt.
*begynne å google*
ProZhen, ja det var deg jeg hinta til
Opprinnelig postet av dword
Syke mann!! Hva går det av deg?
Vis hele sitatet...
Altså. Det må da være lov å ha litt økonomisk sans.
Så i korte trekk så trenger man et program som lytter over åpne web-cam tilkoblinger til de som man har i lista si. Is there such thing anyone?

Jeg for min del bruke å snu vekk kameraet mitt når jeg ikke bruker det.. man kan jo alldri vite
Wild, det finner jo masse slike programmer Som radmin og VNC. Men til alt trengs det passord.
Vet det finnes MANGE dumme jenter rundt omkring, men de aller fleste webcam har en indikasjon på at det filmer? litt kjipern om dama faktisk reagerer på dette? men for all del bring me a trojan
Mitt cam sier ikke dritten om det filmer eller ei
Opprinnelig postet av Effect
Mitt cam sier ikke dritten om det filmer eller ei
Vis hele sitatet...
vel d gjorde mitt:P vet dette ikke gjelder alle, men mange
Opprinnelig postet av Wild
Prøv denne

Crack
Vis hele sitatet...
Konge, dette virka litt morro, må prøves!
Opprinnelig postet av Crispo
Altså. Det må da være lov å ha litt økonomisk sans.
Vis hele sitatet...
Hvis du begynner og ta opp videoer av kameratene dine runke, kan det komme til å gå stygge rykter om deg..
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
jeg har laga ei bakdør bygd på radmin som gjør at du kan slå på webcam osv :P
Opprinnelig postet av Ahmed-
jeg har laga ei bakdør bygd på radmin som gjør at du kan slå på webcam osv :P
Vis hele sitatet...
Link kor? :P
Opprinnelig postet av Zpawn
Konge, dette virka litt morro, må prøves!
Vis hele sitatet...
har du prøvd? hvordan funka det?
Mitt spm. blir jo. Hvordan finne ip til den berørte? Hvem passord skal man bruke osv :P
Sist endret av Antarctica; 16. januar 2005 kl. 19:11.
Opprinnelig postet av devotio
har du prøvd? hvordan funka det?
Vis hele sitatet...
Måtte bare skrive inn ip så fikk jeg full tilgang, kunne lukke prosesser og gjøre alt mulig rart, dog jeg ikke kunne styre musa på skrivebordet, bare se på det, men man trenger ingen pass eller noe som helst, man trenger ikke engang å plante noe som helst på den andre pc'n, dette skal med på lappisen på skolen på mandag gitt.
Skriv for guds skyld "nybegynner" eller "uerfaren" eller "kan-ikke-dette-" istedetfor "n000b"

Ufattelig slitsomt at folk skal bruke det ordet - helst med nuller istedetfor å skrive orntlig !
Hvordan fant man ip gjennom Irc, vet at det finnes en command for det..
/dns nick

Funker ikke på de med bouncer da...
***dns unknow command...:P
OT: Hvordan kan en finne IP'en til noen over msn?