Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1088 403083
Sitat av insider Vis innlegg
Jeg tok mdma for første gang fra fredag til lørdag, likte det såpass at jeg gjentok det fra lørdag til søndag, men nå har det seg sånn at moren min har blitt anonymt anmeldt til barnevernet og vi skal på møte dit 11 denne måneden. Har mistanke om at det har med at jeg røyket litt cannabis før.
Så jeg er av den grunn redd for at dem skal teste meg for flere ting og at det skal slå ut på mdma. Har jeg noe å bekymre meg for?
Takker masse for svar
Vis hele sitatet...
Hvor gammel er du?
Si til moren din at du ikke vil pisse pga hasj hvis kommer til alvor. Og si at du er redd for nåler så holder du deg unna blodprøver.
Mamma har blitt anmeldt pga bekymring for meg så da tenkte jeg at jeg kanskje kan bli testet.

Jeg er 17 så da kan jeg vel heller ikke nekte så vidt jeg kan forstå.

Men det er jo over 1 uke til, og lest litt mer nå, står alle steder at det er ute etter 4 dager så da har jeg vel ingen ting å bekymre meg for?
Mdma er ute av kroppen relativt fort (med mindre det er brukt ofte over lengere perioder). Så akkurat det med att du tester positivt på det tror jeg ikke skjer, men det som ofte skjer er att dealerene blander ut mdma'n med andre stoffer som sitter lengere i kroppen som du kanskje kan teste positivt på, om du har fått noe som er blandet.
Ble selv innkalt når jeg var 16 etter en bekymringmelding fra politiet. De mente de hadde ferska meg rusa på fest og tok meg til legevakten, men jeg nekter på stedet og ble hentet av mine foreldre. Da vi kom på møtet med bv nektet jeg urinprøve enda en gang. Sak henlagt en uke senere.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Orker ikke lese gjennom 54 sider med piss. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med falsk urin som kjøpes på nettet. F.eks http://www.quickfixsynthetic.com/pro...-pack-special/
Noen som har erfaring med hårprøver?Etter 5år hadde jeg en sprekk for 2mnd siden hvordan kommer jeg ut av denne klemma?
Sitat av angrende Vis innlegg
Noen som har erfaring med hårprøver?Etter 5år hadde jeg en sprekk for 2mnd siden hvordan kommer jeg ut av denne klemma?
Vis hele sitatet...
To alternativer:
1. Ikke avlegg hårprøve
2. Klipp av deg håret
Sitat av randomize Vis innlegg
To alternativer:
1. Ikke avlegg hårprøve
2. Klipp av deg håret
Vis hele sitatet...
Det blir sikkert litt suspekt for de som skal ta prøven av deg hvis de vet at du har hår på hodet. Hvis du plutselig er skalla rett etter du fikk vite om prøven så vil de nok begynne å lure litt.

Sitat av Tåka Vis innlegg
Mdma er ute av kroppen relativt fort (med mindre det er brukt ofte over lengere perioder). Så akkurat det med att du tester positivt på det tror jeg ikke skjer, men det som ofte skjer er att dealerene blander ut mdma'n med andre stoffer som sitter lengere i kroppen som du kanskje kan teste positivt på, om du har fått noe som er blandet.
Vis hele sitatet...
Det er få stoffer som tar mye lengre tid enn MDMA (amfetamin på prøven) å få ut av systemet, det eneste jeg kommer på er THC, og jeg tviler på at de mixer mollyen med hasj
Sist endret av losji; 21. januar 2015 kl. 09:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av losji Vis innlegg
Det blir sikkert litt suspekt for de som skal ta prøven av deg hvis de vet at du har hår på hodet. Hvis du plutselig er skalla rett etter du fikk vite om prøven så vil de nok begynne å lure litt.
Vis hele sitatet...
Dersom det står mellom at noe er suspekt eller at man avlegger positiv prøve, så er vel det førstnevnte bedre?

Kan forøvrig også bleke eller farge håret, det vil hjelpe, men likevel ingen garanti.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9228567
Har bleka og farget håret par ganger etter at jeg sprakk. Prøven skal tas i morgen gruve meg masse. par striper amf etter 5år uten og sef blir det oppdaget
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei! Jeg er ei som har røyket daglig i10 år og prøver å slutte å røyke. De siste to ukene har jeg røyket vær 3 dag, nå har jeg holdt oppe i 4 dager men har så lyst til å røyke meg et par rever ikveld.. Kommer jeg helt tilbake på start da hvis jeg røyker så lite... de 4 dagene jeg har holdt oppe , kommer ikke de til å ha noen betydning fordi jeg røyker igjen nå? Er jeg tilbake på start soden jeg har røyket i så mange år. Bør vise ren prøve i mars, så litt stressa.. Skjønte noen hva jeg mente? Vanskeligheter med å forklare det her føler jeg... spør hvis dere ikke skjønner!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
blikka88: Vanskelig å si fordi metabolismen til alle er forskjellige, andel kroppsfett er også forskjellig. Det er forøvrig i kroppsfett at metabolittene av THC som prøvene reagerer på legger seg, så avhengig av hvor mye av kroppsfettet du forbrenner (lipolyse).

Om du har røkt hver tredje dag har du allerede akkumulert i deg stoffer som kan testes for: EN dose cannabis kan detekteres i urin fra 1-6 dager, hver 3. dag vil akkumulere thc metabolitter som kan testes for, at du holdt opp i 4 dager vil ikke si mye til eller fra.
Det er vanskelig å si, men det er mulig at du røyker nå og er ren til prøven i mars, litt avhengig av når i mars det er. Trening og sunn kost kan også redusere tiden det tar å bli ren.

Jeg ville ha bestillt noen engangsprøver på nett/apotek og testet meg selv hver 4rde dag e.l. frem mot prøven, så kan du selv se når du blir ren. Skriv ned funnene dine, så lærer du hvor lang tid kroppen din bruker på å få ut stoffene.
Sist endret av Dodecha; 9. februar 2015 kl. 11:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
blikka88: Vanskelig å si fordi metabolismen til alle er forskjellige, andel kroppsfett er også forskjellig. Det er forøvrig i kroppsfett at metabolittene av THC som prøvene reagerer på legger seg, så avhengig av hvor mye av kroppsfettet du forbrenner (lipolyse).

Om du har røkt hver tredje dag har du allerede akkumulert i deg stoffer som kan testes for: EN dose cannabis kan detekteres i urin fra 1-6 dager, hver 3. dag vil akkumulere thc metabolitter som kan testes for, at du holdt opp i 4 dager vil ikke si mye til eller fra.
Det er vanskelig å si, men det er mulig at du røyker nå og er ren til prøven i mars, litt avhengig av når i mars det er. Trening og sunn kost kan også redusere tiden det tar å bli ren.

Jeg ville ha bestillt noen engangsprøver på nett/apotek og testet meg selv hver 4rde dag e.l. frem mot prøven, så kan du selv se når du blir ren. Skriv ned funnene dine, så lærer du hvor lang tid kroppen din bruker på å få ut stoffene.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar! vanskelig å finne noe fasitsvar, siden vi alle er så forskjellige, men engangsprøver kan jo hjelpe. hører så forskellige ang trening, noen sier det er lurt da ig ikke trene skikkelug flr ei prøve pga at det kan gi utslag? Nen da er det snakk om å være rolig to-tre dager før man skal testes..
Dersom du lurer på hvor lenge et rusmiddel kan påvises ved urinprøve kan man bare sjekke siden til Furst labratorier som er de største i landet på screening av prøver.Her finner man info om hver enkelte stoff og hvor lenge etter inntak det kan spores.Url: http://www.furst.no/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei! Jeg lurer på hvorfor Benzo slår ut på urinprøven hos legen, når jeg ikke har spist noen tabeletter som inneholder dette (såvidt jeg vet).
Dette gir meg mange problemer, og vil derfor veldig gjerne finne ut hvorfor legen får dette resultatet på min urin.

Har en liste over diverse piller jeg har tatt i perioden før, men virker rart for meg at noe av dette skal slå ut. Men kanskje dere har mer peiling og kan hjelpe.
Relpax (migrenemedisin)
Cetrizin Myland (allergimedisin)
Bio Energi Tablets (Mexicanske migrenetabeletter)

Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg å sjekke ut dette eller evt vet noe om det.

Sitat av wildone Vis innlegg
Hei! Jeg lurer på hvorfor Benzo slår ut på urinprøven hos legen, når jeg ikke har spist noen tabeletter som inneholder dette (såvidt jeg vet).
Dette gir meg mange problemer, og vil derfor veldig gjerne finne ut hvorfor legen får dette resultatet på min urin.

Har en liste over diverse piller jeg har tatt i perioden før, men virker rart for meg at noe av dette skal slå ut. Men kanskje dere har mer peiling og kan hjelpe.
Relpax (migrenemedisin)
Cetrizin Myland (allergimedisin)
Bio Energi Tablets (Mexicanske migrenetabeletter)

Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg å sjekke ut dette eller evt vet noe om det.
Vis hele sitatet...
Har også brukt en bedøvelseskrem kjøp i Mexico som jeg brukte en god del av når jeg tok tattovering på overarmen kun 1 uke før.
Sist endret av wildone; 27. februar 2015 kl. 18:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Røyket ikke på 4 uker, røyket deretter 3 dager i strekk. Vil dette telles som engangsbruk eller daglig bruk? Det ble brukt 3 den helga.

En uke siden på søndag, sjangse for å få negativ? Testing på mandag-tirsdag
Sist endret av Icec0ld; 20. mars 2015 kl. 17:59.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ca 1000.

Det blir så nære at det blir vanskelig å si, andre faktorer som prosent kroppsfett og metabolisme spiller inn her.
Godt mulig du tester positivt altså.
Sist endret av Dodecha; 20. mars 2015 kl. 18:24.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ca 1000.

Det blir så nære at det blir vanskelig å si, andre faktorer som prosent kroppsfett og metabolisme spiller inn her.
Godt mulig du tester positivt altså.
Vis hele sitatet...

Vet ikke hvor mange prosent kroppsfett jeg har, men har ikke trent kondistrening på 3 år og magemusklene er veldig synlig. Til og med uten å stram, trener ingenting.

Virker som om jeg har høy metabolisme, men sover veldig lite så er alltid kald + har lite kroppsfett. Vanskelig å vite metabolisme på den måten.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg mente ikke at jeg hadde evnen til å gi en bedre vurdering om du ga meg mer info, beklager missforståelsen.
Det jeg mener er at det er ikke mulig å gi et nøyaktig svar på spørsmålet ditt.
Har noen noen ideer til hvordan jeg kan pisse negativt? Har kommet fram til freedom flask, pose, flushing.
Sitat av Icec0ld Vis innlegg
Har noen noen ideer til hvordan jeg kan pisse negativt? Har kommet fram til freedom flask, pose, flushing.
Vis hele sitatet...
Flushing eller bruke noen andres piss.



Noen som har funnet noen oversikt over hvor lenge cannabis kan detekteres ved engangsbruk ved lab-test? Regner med at 1-6 dager er for sånn positiv/negativ test, ikke der de måler hvor mye på laboratorie.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei! Har røyket jevnlig(alt fra noen ganger i uken til flere ganger om dagen)i 3-4 mnd. I det siste har det blitt mindre,nyktra først en uke for så å røyke noen dager. Har nå nyktra i litt over 2 uker foruten om et bøttetrekk for noen dager siden. Hvor lenge tror dere det tar før jeg er clean? Har vel og merke ganske høy forbrenning. Skal kanskje på pissing og skulle helst ha vært clean til da!
Mener at THC kan oppdages i piss i 3-4 dager.
Det kan ta fra dager, til uker og inntil 3 måneder før det ikke lenger er sporbart i urin, så dette er det vanskelig å gi ett sikkert svar på.
Sitat av Putridead Vis innlegg
Mener at THC kan oppdages i piss i 3-4 dager.
Vis hele sitatet...
Lurer på hvor du har fått det tallet fra ? THC kan greit bli værende i pisset ditt i alt fra et par dager til 3 måneder. Det kommer helt ann på hvor mye og hvor ofte du har røykt.
Sist endret av Sandybridge; 9. april 2015 kl. 11:38.
Sitat av SanderB Vis innlegg
Lurer på hvor du har fått det tallet fra ? THC kan greit bli værende i pisset ditt i alt fra et par dager til 3 måneder. Det kommer helt ann på hvor mye og hvor ofte du har røykt.
Vis hele sitatet...
Wikipedia for lenge siden. My bad.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Man er relativt enig om at engangsbruk ikke vil vises etter en uke, kanskje kortere. Problemet er når man har sporadisk og perioder med høyt forbruk.

https://www.erowid.org/plants/cannab..._testing.shtml
▼ ... over en måned senere ... ▼
Torsdag ble jeg tatt for marijuana (eller jeg under legevakta hadde innrømet det) og det hele endte opp med at dagen etter våkner jeg med to politimenn som sier at jeg skal på tisseprøve. Jeg var nede på stasjonen å pisse, men etter å ha blåst i 1 år jevnlig føler jeg at jeg har lyst å ha en god avslutning så idag har jeg kanskje tenkt å ha en avskjedsfest med mine nærmeste kompiser.

Spørsmålet mitt er da hvor lang tid tar det ca før jeg skal tisse på nytt (jeg vet ingenting om saken enda) og tror dere THC vil være ute av kroppen og thcen vil ihvertfall være mye lavere enn det va da jeg pissa på stasjonen?
Det går helt fint hvis du har blitt tatt uansett. THC-nivået vil ha gått under første pissings med mindre du må pisse igjen før i morgen ettermiddag, noe som er høyst usannsynlig (med mindre de har rotet bort eller ødelagt den første prøven din).

Ha en fin avskjedsfest
Åhh! Tusen takk det skal jeg ha!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei! Sitter her og er ganske forvirra når det gjelder Subutex og urinprøver... Noen sier max 3-4 dager i urinen andre sier opptil 7 dager!? Ville ta ca 4 mg i dag, skal pisse fredag neste uke. Trygt nok?
Har lest flere lister over hvor lenge marihuana sitter i urinet, men når det sies f.eks. 1 uker for en gang, og 2 uker for hver dag en helg, vil det si om du tar da 1 joint per dag, eller tar la oss si 10 runder den helga? Om noen forstår..
Teller det per "runde" eller i mengde? En kompis sier at det telles som en "gang" eller en dag, for hver runde. Altså at 10 runder på en helg tilsvarer 10 dager.

Takker for svar.
Mengde har mest og si om du skulle ta urinprøver dagen etter helga feks. Men samtidig jo flere dager i strekk du røyker jo lenger kan det ta før alt er ute av systemet. Beste er nok å røyke så mye du vil en dag enn å strekke det ut over en hel helg.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Hei! Sitter her og er ganske forvirra når det gjelder Subutex og urinprøver... Noen sier max 3-4 dager i urinen andre sier opptil 7 dager!? Ville ta ca 4 mg i dag, skal pisse fredag neste uke. Trygt nok?
Vis hele sitatet...
Stemmer ikke med MAX 3-4 dager. Det er sikkert ut av urinen i noen tilfeller innen den tid, men det kan spores i urinen i opptil én uke.
Men ville regnet et par dager ekstra å gå på, just in case.
▼ ... over en måned senere ... ▼
dette er en vanskelig tråd og finne svar i, skal til legen nå om 3dager, og det ble tatt 2 små striper med amfetamin for 12timer siden, så det vill si at det går ca 3,5 døgn,brukte også litt amfetamin på onsdag. er det noe overhengende fare for at det kan gi utslag? Slik jeg har forstått dette med urin prøve vs blod prøve, så er det alltid best og kreve blodprøve siden urinprøvene kan vise uslag lengre en ved blodprøve, stemmer dette også på amfetamin? finnes det ellers noen gode tips om og få amefetamin fort ut av kroppen?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei er litt usikker her nå.. Det står- Detection Period in Urine
7-30 days (daily use). Hvis jeg har røyket over 2 år fast. Er jeg rein for thc etter 3 måneder??
Etter 3 måneder burde du være 100 % clean ja.
Testet selv positivt i ca 2 måneder etter noen års bruk.
Sitat av rozzyEyy Vis innlegg
Hei er litt usikker her nå.. Det står- Detection Period in Urine
7-30 days (daily use). Hvis jeg har røyket over 2 år fast. Er jeg rein for thc etter 3 måneder??
Vis hele sitatet...
▼ ... over en uke senere ... ▼
God formiddag freaks. Jeg har kutta ut cannabis røykingen nå og skal være clean i 2 mnd hvertfall grunnet en ADHD utredning. Denne er 18 november, problemet er at et av årets store begivenheter, nemlig guttas julebord er 14 november. Hadde planlagt og ordne noe kjempe godt grønt og noe MDMA til denne kvelden. Spørsmålet er: når jeg har vært cannabis fri i 2 mnd, og røyker et par jointer på dette julebordet, hvor lenge vil de to siste sitte i meg da? Hadde tenkt urinprøven en uke etter den festen ca, men dette er noe jeg bestemmer selv.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Om du er helt ren, kan engangsbruk være ute av urinen allerede etter 7 dager. Dette avhenger av flere faktorer, og det går ikke an å si helt sikkert at du vil være ren på 4 dager.
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
God formiddag freaks. Jeg har kutta ut cannabis røykingen nå og skal være clean i 2 mnd hvertfall grunnet en ADHD utredning. Denne er 18 november, problemet er at et av årets store begivenheter, nemlig guttas julebord er 14 november. Hadde planlagt og ordne noe kjempe godt grønt og noe MDMA til denne kvelden. Spørsmålet er: når jeg har vært cannabis fri i 2 mnd, og røyker et par jointer på dette julebordet, hvor lenge vil de to siste sitte i meg da? Hadde tenkt urinprøven en uke etter den festen ca, men dette er noe jeg bestemmer selv.
Vis hele sitatet...
Ring og si at du er opptatt den 18. november. Prøv å få ny time før den 14., eller eventuelt i slutten av november eller starten av desember. Bør ikke være noe problem?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ring og si at du er opptatt den 18. november. Prøv å få ny time før den 14., eller eventuelt i slutten av november eller starten av desember. Bør ikke være noe problem?
Vis hele sitatet...
Neida det er absolutt ikke noe problem. Jeg kan bestemme når jeg vil ta den. Lurte bare på om det er stor forskjell på å være helt clean for så å røyke et par, kontra det og være "nesten" clean etter 2 mnd for så å røyke et par? Veit jeg ikke er best på å formulere meg men men
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Jeg kan bestemme når jeg vil ta den.
Vis hele sitatet...
Hvis det er tilfelle, hvorfor ikke bare safe den helt og ta testen før julebordet? En urintest slår ikke bare litt ut, kanskje, liksom.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tok blodprøve og urinprøve for ca 2 mnd. siden. Skulle bli kontaktet hvis prøven var positiv.
Stusser litt siden hurtigprøven slo ut på THC. Betyr dette at jeg pisset reint? Pleier det å ta så lang tid å få svar?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ingen som vet hvor lang tid det tar før man får svar på blod- og urinprøve tatt hos onkel?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Knutsen89 Vis innlegg
Ingen som vet hvor lang tid det tar før man får svar på blod- og urinprøve tatt hos onkel?
Vis hele sitatet...
Blir litt som å spørre når posten din kommer.. mellom 3-9 arbeidsdager?
Sitat av Knutsen89 Vis innlegg
Ingen som vet hvor lang tid det tar før man får svar på blod- og urinprøve tatt hos onkel?
Vis hele sitatet...
Det spørs om de har mye arbeid på laboratoriet, jeg måtte vente nesten en måned før jeg fikk svar på blodprøven - men alt fra en uke til en måned vil jeg tro.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kjapt spørsmål.

Hørt at om man bruker munnskyllevann som man da har i munnen (skyller munnen) 1-3 min ), rett før man blir stoppa av up. Så skal det ikke kunne slå ut på spytteprøvene UP skal/har begynnt med.

Noen som har hørt om dette?
Sitat av king123 Vis innlegg
Kjapt spørsmål.

Hørt at om man bruker munnskyllevann som man da har i munnen (skyller munnen) 1-3 min ), rett før man blir stoppa av up. Så skal det ikke kunne slå ut på spytteprøvene UP skal/har begynnt med.

Noen som har hørt om dette?
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg ikke hvordan spyttprøver eller hva alle munnskyllevann inneholder, men Listerine inneholder 21,6% alkohol. Med andre ord kan du fort miste førerkortet, selv om du ikke har drukket noe.

Annet spørsmål: Hvis man inntar cannabis oralt (brownies), er det sporbart like lenge i kroppen som hvis man røyker det? Er det akkurat samme greia? Tenker både på blodprøver og urinprøver.
Isåfall så tar dem en promille test av vedkommende, verstefall blodprøve. Så da beholder man hvertfall lappen uansett dette trikset fungerer da..