Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1088 403084
Da bør du trene mye. Samtidig som du spiser veldig sunn mat. Jeg fikk påvist THC i urinen 11 uker etter sist inntak rett over nyttår. Jeg hadde røkt daglig i ca et halvt års tid. Skal sies at hasjen jeg røyket på de siste mnd. var noe av det bedre jeg har fått tak her til lands.

Jeg tok ikke prøven hos legen, men hos et eget sted under St. Olavs Hospital. Usikker på om den er mer omfattende enn hos fastlegen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om en måte å få Subutex fort ut av systemet, injiserte ca 1mg tidligere idag, og må levere prøve på torsdags kveld
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Erowid.org sier 2-4 dager, men jeg er ikke sikker på om buprenorfin testes for i standard urinprøver, det metaboliseres ikke til morfin slik andre opiater gjør og må testes for spesifikt.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Erowid.org sier 2-4 dager, men jeg er ikke sikker på om buprenorfin testes for i standard urinprøver, det metaboliseres ikke til morfin slik andre opiater gjør og må testes for spesifikt.
Vis hele sitatet...
Det finnes hurtigtestere som slår ut på buprenorfin spesifikt. Dette hadde de på en avrusningsklinikk. Samme testen kunne ikke slå ut på f.eks MDMA, som er ganske vanlig på de fleste andre hurtigtestere. Tror den kun viste buprenorfin, morfin, benzodiasepiner, THC, amfetamin, methamfetamin og muligens kokain.
Sist endret av Mexxy; 22. april 2014 kl. 13:31.
Jeg og en kompis festet dagen før vi skulle i militæret, eventuelt to dager før, husker ikke siden det er så mange år siden.
Han hadde ihvertfall holdt seg nykter relativt lenge før denne episoden, og ble testet når han ankom leieren. Urinprøven slo ikke ut på cannabis, var litt verre med kokainen. Jeg testet positivt på cannabis, men nå hadde ikke jeg heller noen røykestopp før dette. Min urinprøve ga ikke utslag på kokain, så vil anta at dette er noe individuelt også.
Sist endret av hestpåpinne; 22. april 2014 kl. 14:33.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
En god kompis av meg prøvde noe som heter Methodraine Detox Express, fåes på vita for 200kr trur jeg, men han røyka dagen før og samme dag som han skulle ta pisseprøve men han helte i seg 2-3 sånne og pissa helt clean.


http://www.vita.no/methodraine-detox...page-category1
Vis hele sitatet...

Hvor lenge har han røyka? og drakk han dem rene, eller blanda han det med vann?
Var en god periode der jeg ble testa ukentlig. Det som redda meg på de første prøvene var å drikke 3-4 store glass med appelsinjuice, for å så pisse èn gang før prøven. Prøven ble alltid negativ.
Jeg sier ikke at dette er fasitsvaret for samtlige som skal testes, men kan være en ting som er verdt å prøve.
Det Erowid skriver er piss, maks 30 dager?? Det tok meg 2 måneder å bli clean etter røyking hver dag i mange måneder.
Jeg tok jevnlig urinprøver på meg selv for å sjekke. Jeg er en tynn/vanlig og har ekstremt god forbrenning, trener 4-5 dager i uka, noe som vil si at det kan sitte ganske mye lengre.

Det eneste du kan gjøre for å ikke teste positiv er å drikke så mye vann du klarer i noen timer før du skal ta prøven, alt annet er bullshit. Husk å urinere jevnlig mens du drikker.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Det med 30 dager er ikke riktig. Ved daglig/hyppig bruk vil det være sporbart i rundt 3 mnd.
Jeg tisset selv positivt 80 dager etter sist gang jeg hadde røyket.
Det varier fra person til person, men hvis du er på kontrakt eller tar urinprøver for noen grunn så er det jo temmelig dumt å gamble med det.
Sist endret av PerPerPerPer; 24. april 2014 kl. 20:43.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vet hva de sjekker for i urinen hos bedriftshelsetjenesten? Må dit for å ta blodprøve, urinprøve og generel helsesjekk. Håper det er proteiner osv de sjekker for og ikke cannabis f.eks

Har ikke skrevet under på at jeg gikk med på narkosjekk i kontrakten min.
Sitat av Flubbah Vis innlegg
Noen som vet hva de sjekker for i urinen hos bedriftshelsetjenesten? Må dit for å ta blodprøve, urinprøve og generel helsesjekk. Håper det er proteiner osv de sjekker for og ikke cannabis f.eks

Har ikke skrevet under på at jeg gikk med på narkosjekk i kontrakten min.
Vis hele sitatet...
Det er en helsesjekk som du sier, ikke en narkosjekk!
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det er en helsesjekk som du sier, ikke en narkosjekk!
Vis hele sitatet...
Får håpe det, bedriftslegen er vell underlagt samme taushetsplikt som en vanlig lege? Altså vist det skulle vise seg å være narkosjekk så kan de ikke si det videre?
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Hei, skal avlegge urinprøve om noen timer. Jeg må bestå denne prøven! Sist jeg røyket var for 7-8 dager. Røyket kanskje 0.4-.0.5g. Røyker omtrent 1. gang i uka eller hver 2. Uke.

Kan jeg drikke masse vann for å vanne ut prøven? Og eventuelt drikke appelsinjuice før for å få litt farge på urinen? Drikke små mengder zalo?

Er ikke i regi av politiet. Så har sikkert mulighet til å putte noe i prøven(zalo)?
Har jeg i det hele tatt sjangse å bestå?
Sist endret av EyesWideShut; 27. mai 2014 kl. 12:18.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Hei, skal avlegge urinprøve om noen timer. Jeg må bestå denne prøven! Sist jeg røyket var for 7-8 dager. Røyket kanskje 0.4-.0.5g. Røyker omtrent 1. gang i uka eller hver 2. Uke.

Kan jeg drikke masse vann for å vanne ut prøven? Og eventuelt drikke appelsinjuice før for å få litt farge på urinen? Drikke små mengder zalo?

Er ikke i regi av politiet. Så har sikkert mulighet til å putte noe i prøven(zalo)?
Har jeg i det hele tatt sjangse å bestå?
Vis hele sitatet...

Det er stor sannsynlighet for at dette skal gå hvis du bare røyker en gang hver 7-14dag.
Da skal det være ute etter 3-7dager.
Drikk mye vann og c vitamin, men ingen vet om dette hjelper i det hele tatt.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Sitat av KorruptNorge Vis innlegg
Det er stor sannsynlighet for at dette skal gå hvis du bare røyker en gang hver 7-14dag.
Da skal det være ute etter 3-7dager.
Drikk mye vann og c vitamin, men ingen vet om dette hjelper i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Har drukket 2.5liter vann siden 8-9 tia + 0.5l appelsinjuice. Tenker jeg venter litt med å drikke mer, så slipper jeg vann forgiftning.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Har drukket 2.5liter vann siden 8-9 tia + 0.5l appelsinjuice. Tenker jeg venter litt med å drikke mer, så slipper jeg vann forgiftning.
Vis hele sitatet...
Er du i fysisk aktivitet?
Svetta du mye de forje dagene så går det fortere

En gang testa etter 3dager ( etter gjevnlig bruk) og var helt clean fordi jeg trener ofte

Btw: før du drar, så drikk masse masse vann, så når du pisser så kommer det meste parten vann (:
Trur dette skal funke bra
Sist endret av KorruptNorge; 27. mai 2014 kl. 15:17.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Sitat av KorruptNorge Vis innlegg
Er du i fysisk aktivitet?
Svetta du mye de forje dagene så går det fortere

En gang testa etter 3dager ( etter gjevnlig bruk) og var helt clean fordi jeg trener ofte

Btw: før du drar, så drikk masse masse vann, så når du pisser så kommer det meste parten vann (:
Trur dette skal funke bra
Vis hele sitatet...
Har en ganske fysisk jobb, men ikke noe utover det. Tingen er at de skal sjekke for mer en bare narkotika. De skjekker også for proteiner og eggehviter osv. Så er usikker på hvor mye jeg kan vanne ut urinen min. I værste fall så må jeg sikkert tilbake i morgen og avlegge ny prøve

Oppdaterer senere i kveld hvordan det gikk.

Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Har en ganske fysisk jobb, men ikke noe utover det. Tingen er at de skal sjekke for mer en bare narkotika. De skjekker også for proteiner og eggehviter osv. Så er usikker på hvor mye jeg kan vanne ut urinen min. I værste fall så må jeg sikkert tilbake i morgen og avlegge ny prøve

Oppdaterer senere i kveld hvordan det gikk.
Vis hele sitatet...
Prøven ble utsatt til i morgen. Noen som vet hva "Stix" er? Er krysset av på et skjema at det er den prøven jeg skal ta.
Sist endret av EyesWideShut; 27. mai 2014 kl. 20:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tok en stripe cola Torsdagsnatt rundt 0200, tror dere dette vil slå ut på urinprøve mandag 13:30?
Har ikke tatt noe annet bortsett fra den ene lille...
Er ille nærvøs...
Sitat av wildone Vis innlegg
Tok en stripe cola Torsdagsnatt rundt 0200, tror dere dette vil slå ut på urinprøve mandag 13:30?
Har ikke tatt noe annet bortsett fra den ene lille...
Er ille nærvøs...
Vis hele sitatet...
Nei det vil ikke slå ut..
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Nei det vil ikke slå ut..
Vis hele sitatet...
Takk for svaret, og håper du har rett ellers sitter jeg i saksa...
Sitat av rotskrot Vis innlegg
Jeg har prøvd å søkt men jeg fant ingen ting.
Vel.
La oss si jeg ble tatt på en pisseprøve for narkotika, å den viste at jeg hadde THC i kroppen.
Barnevernet tar deretter pisseprøver på meg 2 ganger i mnd under en lengre periode.
Hvor lenge kan de fortsette med dette?
Jeg mener å huske at jeg leste at de ikke har lov til å ta negative prøver mere en 6mnd etter dette har de ikke lov å teste deg, da dette er brudd på personvern eller noe sånnt.

Kan noen avkrefte/bekrefte eller henvise til kilder som viser noe om den saken, og om det i det hele tatt finnes en slik lov.
I såfall, kan man virkelig bli utsatt for å måtte pisse på glass for barnevernet frem til man er fyllt 18?

Dette er bare ren nysgjerrighet å jeg sitter ikke i den knipa, men det er jo altid greit å være på vakt med slike lover.
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt om det er likt som en ungdoms kontrakt, men den holder opp til ett år. Er du under 18 (eller er heldig og får kontrakt siden det er første gangen du blir tatt) så får du kontrakt eller du kan betale. Kontrakten varer i ett år.
Men har du fått noe skriv eller har det blitt snakk om kontrakt? Du har rett til å vite hvor lenge de skal holde på med det.

Sitat av wildone Vis innlegg
Tok en stripe cola Torsdagsnatt rundt 0200, tror dere dette vil slå ut på urinprøve mandag 13:30?
Har ikke tatt noe annet bortsett fra den ene lille...
Er ille nærvøs...
Vis hele sitatet...
Hvis det er en vanlig narkotest så tviler jeg på det.
Er det en "forlenget" doptest, så finner de det nok. Lykke til tho!

Litt offtopic(?)
Kan noen bekrefte at LSD ikke vises på urinprøver? "forlenget" doptester som viser 7 narkostoffer.
Vet at fleinsopp ikke vises, men en del annet blir vist på testen.
Erowid sier 2-4 dager - vil det da si uten og trene hver dag/drikke flere liter vann, etc?
Sist endret av Sevensteps; 24. juni 2014 kl. 16:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Vet ikke helt om det er likt som en ungdoms kontrakt, men den holder opp til ett år. Er du under 18 (eller er heldig og får kontrakt siden det er første gangen du blir tatt) så får du kontrakt eller du kan betale. Kontrakten varer i ett år.
Men har du fått noe skriv eller har det blitt snakk om kontrakt? Du har rett til å vite hvor lenge de skal holde på med det.



Hvis det er en vanlig narkotest så tviler jeg på det.
Er det en "forlenget" doptest, så finner de det nok. Lykke til tho!

Litt offtopic(?)
Kan noen bekrefte at LSD ikke vises på urinprøver? "forlenget" doptester som viser 7 narkostoffer.
Vet at fleinsopp ikke vises, men en del annet blir vist på testen.
Erowid sier 2-4 dager - vil det da si uten og trene hver dag/drikke flere liter vann, etc?
Vis hele sitatet...
Vet kun at det er urintesting pga mistanke til rus.
De sjekker Amf, benzo, opiat, cannabis, kokain, buprenorfin, metadon, alkohol og propoxyphen. Og det er vel "basic" test om jeg ikke tar helt feil.
Er jævlig kjedelig å slå ut på den urinprøven pga en liten brøytekant, som ikke hadde noen funk!!!
Sist endret av wildone; 24. juni 2014 kl. 19:36.
@Wildone Det virker ganske riktig, når jeg tenker meg om. Må nesten høre og konfirmere med Helsestasjonen (med mindre de juger..? om det).
Usikker på om det er basic for de der, tror kanskje det er extended/forlenget test, men jeg er ikke 100% sikker.
Det er sant.. men, like greit og vente det ut isteden for å riske det!
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
@Wildone Det virker ganske riktig, når jeg tenker meg om. Må nesten høre og konfirmere med Helsestasjonen (med mindre de juger..? om det).
Usikker på om det er basic for de der, tror kanskje det er extended/forlenget test, men jeg er ikke 100% sikker.
Det er sant.. men, like greit og vente det ut isteden for å riske det!
Vis hele sitatet...
Jeg får nesten bare vente å se, gjort er gjort.. Men tenker at en så liten mengde burde jo være ute etter 4 døgn (106 timer nøyaktig).
Lurer på om noen kan hjelpe meg ang. testing av LSD ved blodprøve?

Fikk utslag av LSD uten inntak av LSD, merkelig nok.. (har en egen tråd om saken hvor det står nøyere forklart: http://freak.no/forum/showthread.php?t=270051 )
Lurer på hvordan dette er mulig, spesielt hvis det er en generell drugtest for å se om en har noe i blodet?
skal inn i militæret i starten av august. Har røyka shit i 3 år, flere ganger i uken de siste måndene. Tror dere det vil gå bra på en evt. pisseprøve når jeg skal inn om jeg slutter nå? Bare tilføy andre erfaringer angående militæret og røyking )
Sitat av andre169 Vis innlegg
skal inn i militæret i starten av august. Har røyka shit i 3 år, flere ganger i uken de siste måndene. Tror dere det vil gå bra på en evt. pisseprøve når jeg skal inn om jeg slutter nå? Bare tilføy andre erfaringer angående militæret og røyking )
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro at det skal gå bra. Det er selvfølgelig individuelt fra person til person hvor raskt kroppen kvitter seg med stoffer. Men for sikkerhetskyld kan du prøve ut Detoxkur som du får kjøpt på apoteket/helsekostbutikk, dette vil få kroppen til å "rense" seg og dermed kvitte seg med avfallsstoffer raskere.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg røyka overgår 0,3-0,4 ca og der var første gang på en stund. Skal på pissings i morgen vil det da slå ut? Har drukket mye vann og tranebær juice + jogga mye.

Håper på svar er desperat..
Om du skal på pissings imorra, slutt med jogginga tvert. Gjør bare sjangsene mindre for at du tester negativt. Flere metabolitter blir sluppet ut i urinen.

Spis så mye fet mat du klarer frem til imorgen, forhåpentligvis vil dette legge seg som et "lag" over det du allerede har i levra. Og bare fortsett å drikk masse vann, bare pass på at du får i deg salt i tillegg.

Lykke til
Har ikke lest hele posten, men har ett lite spm. ang THC rensing med 5 koppper vann og en dråpe Zalo per kopp.
Hørt det fungerer, men det virker risky og semi-bullshit.
Kan noen konfirmere/de-konfirmere dette?
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Har ikke lest hele posten, men har ett lite spm. ang THC rensing med 5 koppper vann og en dråpe Zalo per kopp.
Hørt det fungerer, men det virker risky og semi-bullshit.
Kan noen konfirmere/de-konfirmere dette?
Vis hele sitatet...
Zalo inneholder bl. annet Salisylsyre noe som er lite gunstig for magesekken. Det diskuteres mye om middelet har den effekten at den fremmer bakterienes resistens, noe som gjør at en infeksjon for eksempel, vil bli relativt vanskeligere å behandle og det gir økt risiko for alvorlige infeksjoner. Jeg ser ikke hvordan Zalo skal ha noen annen effekt en å gi deg magesår, der du vil ende opp med oppkast, magesmerter og gå på solide doser Antibiotika i lange tider kombinert med syrenøytraliserende. Dette gjør du for å fjerne en infeksjon som ellers hadde ligget i magesekken din for alltid, og med innholdet av Salisylsyre kan det tenkes at du vil få store problemer. Høres for meg ut som et kjerringråd som en idiot har tenkt ut.. ''1 dråpe er nok'' huh? ''Fjerner skitt og smuss'' Fjerner muligens skitt og smuss fra tarmen. Om det faktisk ligger noe bak skal jeg bli overasket. Anbefaler deg å heller møte opp med stoff i blodet en å drikke oppvaskmiddel.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Zalo inneholder bl. annet Salisylsyre noe som er lite gunstig for magesekken. Det diskuteres mye om middelet har den effekten at den fremmer bakterienes resistens, noe som gjør at en infeksjon for eksempel, vil bli relativt vanskeligere å behandle og det gir økt risiko for alvorlige infeksjoner. Jeg ser ikke hvordan Zalo skal ha noen annen effekt en å gi deg magesår, der du vil ende opp med oppkast, magesmerter og gå på solide doser Antibiotika i lange tider kombinert med syrenøytraliserende. Dette gjør du for å fjerne en infeksjon som ellers hadde ligget i magesekken din for alltid, og med innholdet av Salisylsyre kan det tenkes at du vil få store problemer. Høres for meg ut som et kjerringråd som en idiot har tenkt ut.. ''1 dråpe er nok'' huh? ''Fjerner skitt og smuss'' Fjerner muligens skitt og smuss fra tarmen. Om det faktisk ligger noe bak skal jeg bli overasket. Anbefaler deg å heller møte opp med stoff i blodet en å drikke oppvaskmiddel.
Vis hele sitatet...
Takk for de-konfirmeringen! Tror jeg heller dropper den dråpen med zalo og møter opp med droger i blodet/urinet. Virker som en bedre løsning.

Mulig han har sett litt mye på zalo reklamene, men hvem vet?

Takk igjen, Relevant!
jeg røyker en jay, og blir clean etter etter 1 uke ca. Om jeg nå røyker igjen etter jeg er clean, vil det da ta lenger tid denne gangen eller vil det ta like lang tid som det gjorde første gang å få det ut av systemet?

Dette spørsmålet kan kanskje være litt dårlig formulert, men om noen forsto håper jeg dere har et bra svar.
Sist endret av Realtaylor; 17. juli 2014 kl. 19:04.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Trener du regelmessig osv burde det ikke være stress
Det er ingen selvfølge at det tar 1 uke å bli clean. En kompis var på pisseprøver, og det tok 2 mnd før prøvene hans slutta å vise positivt for weed (etter at han slutta ofc).
Han røyka så og si hver dag før han ble busta og satt på pisseprøver da... Det vil nok gå ut fortere om du ikke røyker jevnlig, ettersom det da ikke er mye som er lagret i kroppsvevet.

Men du skal ihvertfall ikke være bombesikker på at du blir clean på 1 uke, ihvertfall ikke om du røyker jevnlig.
Det tok meg også 2 måneder å bli clean, men i TS sitt tilfelle er det snakk om 1 gang i uka.

Som svar: det kan muligens ta litt lenger tid, men ikke så alt for mye.
Testene har en nedre grense og hvis nivået av thc metaboliten er lavere vil det vise at du er clean.
Når du røyker igjen etter prøven kan du ha litt rester igjen i deg (f.eks. når prøven kun viser positivt for over 50ng/ml). Siden det er minimalt vil det ikke påvirke så mye, men for å være på den sikre siden kan du plusse på noen dager.
Hadde et tilfelle der jeg pissa reint etter ti dager når jeg var på avrusning.
I forkant hadde jeg røyket dagelig, fler ganger om dagen, så ble litt overasket over den.
Men ved et annet tilfelle så tok det ca 8 uker før jeg ble clean. Om det varierer fra person til person, ja det gjr xet garantert...Men jeg hadde også to forskjellige opplevelser med lengde i urin.
Vet ikke om det er helt relevant til tråden, da jeg ikke tror det har noe med rusmidler å gjøre.

Fikk beskjed at jeg måtte ta en blodprøve og de pratet om IgM eller noe i den duren. Noen som har peiling på hva det er? Ble ikke helt klokk når jeg googlet det.
IgM har ingenting med rusmidler å gjøre, heller immunforsvaret. Er en type antistoff som blir produsert av immunforsvaret, så ingenting å bekymre seg over
Viser urinprøve forskjell på alle benzo typene som som er?
Eller står det bare benzo?
Noen som vet om viss jeg f eks: hadde tatt diazepam, oxazepam og chlonazepam, om det da hadde stått hvilke forskjellige virkestoffer som er i urinen
, eller står det bare "benzodiasepiner" og hvor mye av det?
Noen som vet dette, takker for svar.
Sitat av ahhh612 Vis innlegg
Viser urinprøve forskjell på alle benzo typene som som er?
Eller står det bare benzo?
Noen som vet om viss jeg f eks: hadde tatt diazepam, oxazepam og chlonazepam, om det da hadde stått hvilke forskjellige virkestoffer som er i urinen
, eller står det bare "benzodiasepiner" og hvor mye av det?
Noen som vet dette, takker for svar.
Vis hele sitatet...
Hvis det er slike tester man dypper i urinen og venter på svar står det kun benzo, ikke noe om hvor mye heller. For mer spesifikt må det sendes inn til laboratoriet.
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Hvis det er slike tester man dypper i urinen og venter på svar står det kun benzo, ikke noe om hvor mye heller. For mer spesifikt må det sendes inn til laboratoriet.
Vis hele sitatet...
Ja den var jeg klar over, men prøven blir sendt på lab, ser de forskjell på benzodiasepiner der eller ser de bare hvor høyt nivå?
Takk!
Sitat av ahhh612 Vis innlegg
Ja den var jeg klar over, men prøven blir sendt på lab, ser de forskjell på benzodiasepiner der eller ser de bare hvor høyt nivå?
Takk!
Vis hele sitatet...
Det spørs hvor nøye de gjør det. De har hvertfall muligheten til å sjekke hvordan type det er.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kjapt spørsmål... Går på prøver for THC hos fastlege som blir sendt inn til lab. for "screening" for alle typer rusmidler. Hvordan er trikset med å drikke mye vann i forkant for å få negativ prøve? Vil de be om ny prøve hvis den er veldig "utvannet" eller benyttes den allerede leverte prøven i en grundigere/mer spesifikk/nøyaktig analyse?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hey med freaks!
Skal på Jobb intervju i morgen, og har derfor noen spørsmål til dere.

For 2-3 år siden ble jeg tatt med ei bønne Var på den tiden 16-17år. Politiet hadde meg på urinprøver i 1år ish etter dette, noen form for kontrakt. Vil dette vises da de ber om se min politiattest? (gleder jobb i barnehage/skole)
Har ingen intensjoner om å fortelle dem om hendelsen så sant de ikke kan finne det på politiattesten min. Noen som har erfaring med dette?
Tror dealen var: Om jeg leverte rene prøver ut tiden ville dette bli fjernet fra rullebladet mitt?
Skal vist ikke være noe problem: http://no.m.wikipedia.org/wiki/Vandelskontroll

Sitat fra linken jeg sendte:

Eksempelvis får ansatte i grunnskolen og barnehager attest som viser at de ikke har anføringer om seksuelle overgrep mot mindreårige, mens eventuelle andre overtredelser mot straffeloven utelates.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg tok mdma for første gang fra fredag til lørdag, likte det såpass at jeg gjentok det fra lørdag til søndag, men nå har det seg sånn at moren min har blitt anonymt anmeldt til barnevernet og vi skal på møte dit 11 denne måneden. Har mistanke om at det har med at jeg røyket litt cannabis før.
Så jeg er av den grunn redd for at dem skal teste meg for flere ting og at det skal slå ut på mdma. Har jeg noe å bekymre meg for?
Takker masse for svar
Mdma sitter i kroppen i rundt 4 dager, cannabis kan sitte i uker avhengig av hvor ofte du har røyka
Hvorfor skal de teste deg hvis det er moren din som har blitt anmeldt?
Kan jo bare nekte å pisse?