Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1088 403071
Om du er helt sjuk, så er beste løsningen syntetisk urin.
Nå har det seg sånn at jeg skal ta en urin test i morgen, med sånn test man kan få kjøpt på apoteket. Det står at det tester temperaturen for å sjekke om det er riktig. Planen min er å få en til i tisse i en flaske eller noe, sånn at jeg kan hele denne oppi testgreien sånn at jeg får negativ prøve. Så spørsmålet mitt er hvilken temperatur skal det være på urinen.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Kroppstemperatur kanskje? Putt pisset i en frysepose som du teiper i armhulen eller nede i bokseren for å få tilnærmet lik temp. Bare en tanke.
Bra tanke! Er ihvertfall rundt 30 til 37 grader vil jeg regne med?
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
37 grader er temperaturen urinen holder når den er i urinblæren. Vil tro at det er rom for litt feilmargin så mellom 30-37 er du nok safe uten at jeg har inngående kunnskaper rundt disse urintestene.
Takk, takk for svar!

Er nok som du sier så må jo det være litt feilmargin på de også, men prøver nok å få temperaturen nærmest mulig 35 grader.
Har et lite spm. angående urintesting for THC. La oss si at man har røyka så og si daglig i en lengre periode, for så gå en uke uten, og så røyker en jay eller to. Blir THC-verdiene i kroppen bli fylt helt opp igjen da, til nivået man hadde da man røyket daglig?
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Sitat av emphi Vis innlegg
Har et lite spm. angående urintesting for THC. La oss si at man har røyka så og si daglig i en lengre periode, for så gå en uke uten, og så røyker en jay eller to. Blir THC-verdiene i kroppen bli fylt helt opp igjen da, til nivået man hadde da man røyket daglig?
Vis hele sitatet...
Nei, de vil ikke gå opp til samme nivå som da du røyket daglig. Du vil riktignok fortsatt ha relativt høye verdier ettersom det tar opptil en måned for kroppen å kvitte seg med alle sporstoffer.
Typisk historie. person er rusa - oppfører seg idiot - snuten - pisseprøve

Jeg har ikke et forhold til personen og forholder meg derfor til hva jeg har fått høre av de andre.
Om vi nå går utifra at han ikke har brukt et rusmiddel (urinprøven var negativ), og oppførselen hans skyldtes bare (la oss si) 2 effedrin tabletter før han dro på jobb.

Jeg er 99% sikker på at effedrin KAN slå ut som amfetamin prøve, og at han var heldig!

påstand:
Effedrin er likt amfetamin kjemisk og en enkel "dyppe-papir-i-piss" urinprøve kan gi falske utslag pga dette. Han var derfor heldig!

til dere som ikke vet: ikke gjett å tenk så mye på det. et enkelt ja/nei og en forklaring på hvorfor jeg har rett/feil
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har vært innblandet i rampestreker som førte til at jeg ble arrestert.
Jeg har fått innvilget fotlenkesoning (dvs at jeg ikke kan bevege meg utfor husets vegger under soningen, bortsett fra når jeg er på jobb eller har permisjon).

Jeg pratet med kriminalomsorgen angående urinprøver og diverse tester jeg må gjennomføre under soningen, og det viser seg at så lenge jeg ikke bruker dopmidler osv IMENS jeg soner så skal alt gå bra.

I forrige møtet med kriminalomsorgen sa jeg at det er et par uker siden sist jeg røkte hasj, og at det vil kunne påvises THC i systemet mitt når jeg avlegger urinprøve første gangen.

Dette går greit så lenge det ikke viser seg at verdiene er høyere neste gang jeg avlegger urinprøve.

Nå har jeg ikke røkt hasj på et par uker.
Hvis jeg røyker hasj idag, og avlegger urinprøve om 2-3dager, vil de da kunne se på prøvene omtrendt når jeg røkte sist?
Vil de kunne se på prøvene at jeg har vært uærlig med dem og kaste meg til ulvene (fengslet) ?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vanlige prøver viser ikke når man røykte sist, dog finnes det noen prøver brukt i statene som viser forskjell på om man nettopp har røykt og om man har røykt innen de siste dagene.

Om du røyker i dag og tar en prøve 2-3 dager senere vil den slå ut positiv, deteksjonstiden fra engangsbruk er opptil 6 dager.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vanlige prøver viser ikke når man røykte sist, dog finnes det noen prøver brukt i statene som viser forskjell på om man nettopp har røykt og om man har røykt innen de siste dagene.

Om du røyker i dag og tar en prøve 2-3 dager senere vil den slå ut positiv, deteksjonstiden fra engangsbruk er opptil 6 dager.
Vis hele sitatet...
Urinprøven blir å slå ut positiv uansett.

Spørsmålet er vel om de kan teste meg om 5-6 uker, og hvis den da slår ut positivt så er det vel bevis på at jeg har røykt etter at jeg har påstått sluttet.
For hvis jeg har forstått det riktig så ligger det kun i 6 uker i systemet

Jeg har fortalt at jeg sluttet for 2-3uker siden, da vil de kunne ta en test om 3-4 uker og resultatet skal være negativt.. med mindre jeg har røykt etter at jeg har påstått sluttet.

Men så lenge THCverdiene viser seg å være synkende under soningen, så bør vel dette holde for dem, da er det vel ok?
Det spørs hvor alvorlig de tar testingen din. Hvis de sender testen til labben på det lokale sykehuset så kan de ta en mye mer detaljert test enn de "vanlige" urinprøvene de tar hos legen.
Jeg lurer, disse pisseprøvene man kjøper på apoteket, sånne private.
Mulig å lure de? Kan jo pisse på en flaske og varme over ovnen før pissings.

Mulig det kommer en en eller annen gang. Kjærringa i stua har sagt at det ikke er umulig at det kommer en hvis hu hører no rykter.

Evt. tar de bare THC?

Salvia Divinorum blir ikke oppdaget?
Sist endret av OnkelBlå; 12. februar 2010 kl. 00:55.
Ehm.. kjøp ren urin. what's the hold up ? :P
Kjøpe ren urin? Wtf?
dra til nederland f.eks.

fins på diverse stoner-butikker!
Ja som dere ser i titteln har jeg pisse prøve på onsdag. Jeg røkte siste på søndag men også på lørdagen. Før det hadde jeg ikke røyket på ca 1 måned.

Så jeg lurte på om det er noe jeg kan gjøre for å få det ut av systemet fortere.
Noen som har noen tips, uansett hva det er. Trenger sårt råd.
er vell ingen spesiellt efektive råd, trening siden thcen sitter seg i fettvevet , evt det game trikset med å drikke appelsinjuice ;O men er ikke så veldig anbefalt, vilken type prøve er det ?lege, polit,sånne piner som blir kjøpt på apoteket?
Sitat av MiniMee Vis innlegg
Ja som dere ser i titteln har jeg pisse prøve på onsdag.
Vis hele sitatet...
Tittelen sier fredag.
Sitat av MiniMee Vis innlegg
Ja som dere ser i titteln har jeg pisse prøve på onsdag. Jeg røkte siste på søndag men også på lørdagen. Før det hadde jeg ikke røyket på ca 1 måned.

Så jeg lurte på om det er noe jeg kan gjøre for å få det ut av systemet fortere.
Noen som har noen tips, uansett hva det er. Trenger sårt råd.
Vis hele sitatet...
hæ, på onsdag eller fredag?

men ihvertfall, en venn av meg fikk en vennine som aldri har røyket før å pisse oppi en liten boks.
så når hu ''pissa'' så tok hu bare opp boksen med pisset og helte oppi den greia hu egentlig skulle pisse i

problem solved!
Få en kompis til å pisse i en litn boks eller pose, dytt den på innerlomma eller noe å ta den med inn når du skal "pisse".
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
hæ, på onsdag eller fredag?

men ihvertfall, en venn av meg fikk en vennine som aldri har røyket før å pisse oppi en liten boks.
så når hu ''pissa'' så tok hu bare opp boksen med pisset og helte oppi den greia hu egentlig skulle pisse i

problem solved!
Vis hele sitatet...
Blir litt vanskelig å få veninna di til å pisse i begeret når man blir overvåka ?
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Blir litt vanskelig å få veninna di til å pisse i begeret når man blir overvåka ?
Vis hele sitatet...
nope, han nekta for at den personen skulle se på, så vokteren snudde seg å holdt seg for ørene
Sitat av MiniMee Vis innlegg
Ja som dere ser i titteln har jeg pisse prøve på onsdag. Jeg røkte siste på søndag men også på lørdagen. Før det hadde jeg ikke røyket på ca 1 måned.

Så jeg lurte på om det er noe jeg kan gjøre for å få det ut av systemet fortere.
Noen som har noen tips, uansett hva det er. Trenger sårt råd.
Vis hele sitatet...
Vil nok tro det er svært sannsynlig at det ikke gjør noe utslag med tanke på at det er 1 måned mellom den og nå, og det blir nesten en uke siden når du tar testen.

Likevel kan man jo ta noen forhåndsregler.
Drikk mye væske. Salt i vann kan fungere.

Enda lurere er det å ta med deg en liten saltpose du får tak i på alle fastfood steder, og ha den lett-tilgjengelig, som du putter i koppen. Dersom du skal ha vitne når du urinerer kan dette trikset likevel bli ganske risky.

Drikk mye vann og lykke til!
haha skrev feil, mente fredag.

Sitat av painmaster Vis innlegg
vilken type prøve er det ?lege, polit,sånne piner som blir kjøpt på apoteket?
Vis hele sitatet...
Er politi..
Vil tippe du er safe, men du kan jo trene litt ekstra, drikke mye vann osv. for og være sikker.
Okei føler meg litt tryggere nå. Men funker appelsinjuice ?
Få en kompis til å pisse i en ballong. Når jeg var å pissa sjekka dem om pisset var varmt. Så jeg ville putta den mellom rektum og skrotum. Da holder den seg god og varm.
Sitat av MiniMee Vis innlegg
Men funker appelsinjuice ?
Vis hele sitatet...
Meget mulig, pempet det som faen en dag jeg selv skulle testes.
Da hadde jeg røykt dagen før og så og si hver 2-4 dag i ca 6 mnd.
Sist endret av kn^tte; 17. februar 2010 kl. 22:50.
Jogg vær dag og drikk masse vann.


Sitat av h1web Vis innlegg
Få en kompis til å pisse i en ballong. Når jeg var å pissa sjekka dem om pisset var varmt. Så jeg ville putta den mellom rektum og skrotum. Da holder den seg god og varm.
Vis hele sitatet...
Eller under armen så slipper man å bevege seg på merkelige måter.
Hvis du er i tvil, gjør som følger: Ha litt vaskepulver ned i den lille lomma på jeansen. Før du går inn veter du tuppen på pekefingeren i munn og stikker den ned i lomma slik at du får noen korn til og sette seg fast. Når du pisser i glasset sørger du for og skvette noen dråper via på tuppen på fingeren. Vips så blir prøven fucka opp. Du vil selvfølgelig bli kalt inn til ny prøve, men da får du litt ekstra tid til og få thcèn ut av systemet
Sitat av lygra Vis innlegg
Hvis du er i tvil, gjør som følger: Ha litt vaskepulver ned i den lille lomma på jeansen. Før du går inn veter du tuppen på pekefingeren i munn og stikker den ned i lomma slik at du får noen korn til og sette seg fast. Når du pisser i glasset sørger du for og skvette noen dråper via på tuppen på fingeren. Vips så blir prøven fucka opp. Du vil selvfølgelig bli kalt inn til ny prøve, men da får du litt ekstra tid til og få thcèn ut av systemet
Vis hele sitatet...
Blir det ikke veldig mistenksomt da? Kan de ikke sjekke om det er vaskepulver i pisset ?
Mulig det er mistenkelig, men de kan ikke bevise noe. Det fine med Norsk lov er at man er uskyldig til det motsatte er bevist.

Dermed kan du trygt fucke opp prøven, og hardnakket påstå at du ikke har sabotert den på noen som helst måte. Så lenge de ikke SÅ deg gjøre det, får de ikke gjort en dritt.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Mistenksomt med en lomme fult av vaskepulver.
Sist endret av Sgt. Pepper; 18. februar 2010 kl. 01:10.
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Mistenksomt med en lomme fult av vaskepulver.
Vis hele sitatet...
Muligens derfor det ble spesifisert at man skulle ta litt vaskepulver i den lille lomma på jeansen? Aka: Den pyttelille lomma rett over den store hoftelomma.
Vaskepulver kan smuldre ned i koppen. Ta heller litt zalo på fingeren, og piss direkte på fingertuppen og la det sildre ned i koppen.

http://www.vandwellers.org/reviews/heatpack4.jpg
Sånne type poser, gjerne litt mindre kan brukes for å holde kompisurin varmt i noen timer
Takk for alle svar. Har drukket 4 liter vann idag, pisset som en motherfucker. Fikk vite av en kompis som også har pisset på samme plass, at de står og ser på mens man pisser. Så får vel bare ta en joggetur eller 2 og håpe på det beste :P
Tror ikke det er smart å prøve å fylle andres piss i koppen. Det kan gå, men er ikke verdt å ta sjansen, da du som oftest blir fulgt ganske nøye med på. Jeg tok med meg en venninnes urin en gang, men fikk ikke anledning til å fylle det i koppen, så pissa selv. Og når du leverer til politiet tror jeg ikke det er så bra for saken din om de tar deg i å prøve. Det enkleste for deg er å ødelegge prøven ved å senke nyreverdiene i urinen, så de ikke får målt av THCverdiene i labratoriet. Dette gjør du for eksempel ved å drikke mye vann i timene før, og drikker litt Eddik en liten stund før prøven skal tas. Dessuten kan du svelge en kapsel med zalo, det renser systemet Tror ikke zalo er så bra for kroppen, men jeg gjorde det ofte. Bare pass på å putte zaloen i en kapsel og ikke prøv å drikke det fra en skje eller lignende, som jeg gjorde første gangen, lover deg at det IKKE er deilig!
Gjør du alt dette er du nok trygg, men få gjerne i deg gode mengder c-vitam i tilegg.
Er dog ikke bra å gjøre dette hver gang, for da skjønner de mønsteret. Men om du leverer en prøve med for lave nyreverdier så kan de ikke si noe på det, det er tross alt vanlig å drikke mye vann før urinprøver av alle slag.
Lykke til
Spørsmål ang. apotekprøve: Ser den om prøven er ødelagt av vaskepulvet o.l? Eller bare sier den negativ?
Og, hvor mye vaskepulver trenger jeg?

Muligens en liten pissings av gamla i stua <3
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei.
Eg har røyka hasj/pot i nesten 3år, san av og på . Men har røyke ca kvar dag i ca et år. Begynnte på pisse prøve for 2 veke sida, og har vert clean sida det. Har tatt 2 prøver sida det, og det var ei for 2 veke sida og den var so seff posetiv. Men tok ei i går, og den var negativ. Var ikke dette litt rart?

Men det eg lurer på, er om vist eg røyker litt den dagen eg tar neste prøve, altso etter eg har tatt den. Om eg er clean til prøva eg skal ta etter den. Det er ei veke mellom kvar gong eg skal ta.

takk for svar
Tviler. *titegn*
ble litt mange sider å lese igjennom her. Det er snart 4 mnd. siden sist jeg røyket hasj. Er det ikke slik at den flrste gangen etter en så lang pause, ikke vil kunne påvises på urinprøve utover 1 uke? Si det var etpar bongtrekk. 1 og samme kveld.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
ble litt mange sider å lese igjennom her. Det er snart 4 mnd. siden sist jeg røyket hasj. Er det ikke slik at den flrste gangen etter en så lang pause, ikke vil kunne påvises på urinprøve utover 1 uke? Si det var etpar bongtrekk. 1 og samme kveld.
Vis hele sitatet...
Kroppen din var jo helt renset for THC etter de fire måndene, men hvis det var en vesentlig mengde med THC i det du røyket, vil dette da på ny lagres i fettvevene dine og vil etter all sannsynlighet fortsatt kunne påvises etter en uke i urinen din.
Hvis jeg har røyket gjennomsnittelig annenhver dag i ca 3-4 måneder, så tar jeg pause i 30 dager, røyker et par gram på 2 dager, og så har jeg pause igjen i 60 dager. Tror dere jeg vil være clean da?


Er litt usikker, for jeg har testet positivt tidligere etter 60 dagers pause. Men i dette tilfellet, sidenjeg hadde 1 måned pause før jeg tok de grammene, vil jeg være trygg da?
Sist endret av DontYouKnow; 26. mars 2010 kl. 07:06.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei.
Jeg har begynt på noe som hetter ungdoms ordning. Dette skjedde etter jeg ble tatt for bruk og kjøp av hash. Pga alderen min så fikk jeg tilbudet om å begynne på denne kontrakten . Det innebærer å vere rusfri fram til kontrakten er over ( egentlig resten av livet :P ) Jeg må gå på urinprøve 2 ganger i månden uten faste tider. Jeg blir oppringt dagen før, så det kan gå 2 dager eller 2 uker mellom hver gang. På prøven blir jeg testet for amfetamin, cannabis, kokain, benzodiasapiner , alkohol , barbiturater, buprenorfin , lsd , metadon. Det jeg lurer på er hvor nøyaktige desse testene er? prøvene blir sendt inn til folkehelseinstittuttet divisjon for rettstoksikologi og rusmiddelforskning. Jeg vet at jeg ikke kan bruke cannabis. Men har tenkt å bruke amf , det er en risk men jeg er villig til å ta den . Hvor lenge tror dere at amfen sitter i systemet på sånne tester ? Siden amf er det stoffet jeg vett om som går fortest ut av systemet har jeg valgt nettopp dette stoffet.
Det jeg får utav kontrakten vist noen lurer er straffefrikjenning. Sånn at jeg ikke får noe på rullebladet eller bot.

Vist noen lurer så tester de for alkohol fordi de skal sjekke om jeg har alkohol i systemet hver gang de sjekker. Vist dette oppstår så må jeg gå på AA møter :P
Takker for svar!
Painmaster
" jeg har valgt amf fordi jeg vet det får fort ut av systemet"..

Hva med å heller la vær å ta drittstoff, og holde deg rusfri? I det minste "velge" dop på litt andre grunnlag enn det der.
www.erowid.com
Har faktisk ikke lyst til og svare deg på dette, i og med at du gjør noe dumt.
Amfetaminen går vel ut etter 2 - 3 dager!
Sjekk ut linken til 0bs, der får du vite alt du kan tenke deg.
Har vert inne på erowid. jeg vet hva jeg gjør, jeg tar en changs og muligens ødelegger en ganske bra mulighet. Det er ikke bare fordi amf går fort ut av systemet jeg har velgt det. Jeg dre endel på med amf før men har ikke blitt tatt på bruk. Det jeg sa i første posten ble vell kanskje litt feil formulert. men har sjekket erowid. der står det mellom en til fire dager. Men spørsmålet mitt er fortsatt det samme . Hvor lang tid tror dere at det kan vise på prøve ?? Jeg er ikke sikker på om det som er oppgitt på erowid er om sånne pinner eller ikke . jeg er ikke interesert i moralpreiker , har hatt nokk av dem for et helt liv frammover. allt jeg er ute etter er om noen kan si iallefall noen lune om hvor lenge de kan se det på prøve....
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det finnes ikke noe fasitsvar painmaster: Det kommer an på hvor mye du tok sist, hvor ofte du har tatt det i det siste, og hvilken metabolisme du har, som sagt mellom 1 til 4 dager.