Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1577
Blei stoppet for andre gang under 2 måneder, kjøringen var helt fint men tror jeg var bare et nytt ansikt for dem, spesielt I en Mercedes.
Jeg var helt rolig under hele greia og samarbeidet med dem, de tok med bilnøklene og avskiltet bilen og da lurer på hva blir straffen for noe slikt episode?
Sist endret av Dodecha; 11. februar 2018 kl. 14:48. Grunn: Rettet noen skrivefeil
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor oppretter du 2 tråder om det sammen tema og svarer med 2 forskjellige profiler-går det litt fort i svingene her og ikke bare på veien når du kjører ulovlig??
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Vanligvis bot sperrefrist. Evt beslag i bilen. Kan i visse tilfeller få fengselsstraff. De hadde vel en grunn til å stoppe. De har some regel det og er vanlig ganske flinke til å stoppe "riktige" biler. De holder jo på med dette hver dag så de vet jo fort hva de skal se etter.
På hvilket grunnlag avskiltet de bilen?

Kjører en sjelden gang uten lappen selv, derfor interessant!
Sist endret av downlow; 11. februar 2018 kl. 16:53.
Sitat av downlow Vis innlegg
På hvilket grunnlag avskiltet de bilen?

Kjører en sjelden gang uten lappen selv, derfor interessant!
Vis hele sitatet...
Regner med det er for å forhindre at du kjører på nytt uten førerkort. Brukes vel sikkert på de som blir tatt flere ganger i samme bil vil jeg tro.
Sitat av dggr Vis innlegg
Regner med det er for å forhindre at du kjører på nytt uten førerkort. Brukes vel sikkert på de som blir tatt flere ganger i samme bil vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Men kun 2 ganger? Vet at de tar beslag i bil ved notorisk ulovlig kjøring, men avskilting er mer vanlig ved bilbruk uten forsikring, EU kontroll m.m

Mistenker TS for å ha flere svin på skogen
Sist endret av downlow; 11. februar 2018 kl. 17:45.