Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2502
Anonym bruker
"Forelsket Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått Rivotril på resept, og dette er jo sjeldne saker å få en lege til å skrive ut, så vill ikke kaste bort alle med en gang.

Hvordan er det mulig å oppnå rus ved Rivotril ved minst mulig inntak av Rivotril?

Drakk sprit og øl i går, og seks piller totalt. Ingen nevneverdig rus. Har kun c-preperater tilgjengelig får å booste.

Er godt innspist på benzo, og veier 75kg.

Noen innspill?
Har du spurt noen andre om du virker rusa? Du spiste 6 stk i går og er nok rusa fremdeles. Regner med det er 2mg tabletter du har? Erfaringen min tilsier at jeg merker ikke store forskjellen om jeg tar 3 eller 5 tabletter. Hold deg på lavest mulig dose rivo og kombiner med alkohol er noe jeg gjorde før. Regner med at du er klar over farene ved å kombinere piller og alko
"Øko-Terrorist"
Det som er sketchy med Rivotril, du føler selv du er helt nykter, mens alle andre synes du virker helt på bærtur...
Anonym bruker
"Forelsket Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var med en venn som hadde meg under oppsyn, og merka ingenting unormalt. Har derimot vært veldig borte på lave doser imovane, så underlig at kroppen ikke reagerer slik nå. Mulig jeg få ta en pause fra medikamenter, og prøve igjen. Og, ja. Har vært på rive og alkohol kombinasjonen, så dette gjøres under oppsyn.
Imovane eller stilnoct (Zopiclone og zoplidem) fungere som en agonist for benzo-resseptorene i hjernen. Lar du rivotrilen ligge og tar imovane i 3 dager vil du redusere benzo-toleransen.
Jeg har en egen regel som funker bra men ikke alltid like lett og holde seg til. Jeg spiser ikke piller mer en 3 dager på rad, har da stopp i 3 dager. Funket for meg

Og man kan føle seg nykter og normal men det er i veldig mange tilfeller bare noe man tror. I realiteten vises det godt. Har mange ganger vært nødt å dulte litt bort i en kompis fordi han må huske og tørke bort det hvite skummet i munnvikene. Ser ikke helt bra ut.
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Imovane eller stilnoct (Zopiclone og zoplidem) fungere som en agonist for benzo-resseptorene i hjernen. Lar du rivotrilen ligge og tar imovane i 3 dager vil du redusere benzo-toleransen.
Vis hele sitatet...
Du må nok belage deg på vesentlig lenger tid en 3 dager for å få redusert toleransen på benzo. Nå er det også snakk om Rivotril som sitter i systemet i hele denne korte perioden på 2-3 dager, så i utgangspunktet har du da ikke vært uten klonazepam i blodet overhodet.

Skal du ha en negativ rustest må det gå så lang tid som opptil 1 uke.