Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1580
Noen som vet om amfetamin hjelper mot tette bihuler? Rimelig desperat nå
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du kommer nok mye lengre med Otrivin e.l.
Ot: Hva er mest avhengighetsskapende: Otrivin eller amfetamin ?
Pepper er vel mer kjent for å føkke opp bihuler og luftsluser generelt?
Ja tror det er bedre med otrivin som ble nevnt ja
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Ot: Hva er mest avhengighetsskapende: Otrivin eller amfetamin ?
Vis hele sitatet...
Etter å ha brukt begge deler kan jeg konkludere med at Otrivin er mest avhengighetsskapende... for å si det enkelt, sist gang jeg tok amfetamin er over 10 år siden, Otrivinen har jeg brukt daglig daglig i to, tre år nå.

Amfetamin mot bihule betennelse/tett nese kan forøvrig ikke anbefales.
Hvis man bare skal se på lindring/forebygging av bihule betennelse/tett nese, så er vel sikkert Otrivin det mest avhengighetsskapende.Men Amfetamin har jo en del andre effekter det er lett å bli glad i.
Min personlige erfaring er også att amfetamin har en forbigående kort effekt på forskjelige symptomer og att det kan gjøre att du føler deg friskere en kort periode.
Amfetaminsalt løst i vann har til en viss grad tilsvarende effekt på tett nese som xylometazolin, som er virkestoffet i otrivin. Det har imidlertid langt kortere varighet, og man blir raskt tett igjen, eller enda tettere.