Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  90 8190
Faen, mer playstation move crap. Er det fler enn meg som avskyr tanken på at spill skal bli kontrollert av motion controlls? Jeg vil bare ha kontrollen og knappene på den, og jeg tviler på at jeg er alene på det toget.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hvis gta v er utsatt på grunn av ps4 vil det bety at spillet er til den nye generasjonen, hvilket vil tyde på at det ikke kommer til nåværende generasjon... hvis dette er tilfelle skal jeg selge 360'n min, å kommer aldri til å kjøpe en konsoll fra noen av de
Vis hele sitatet...
Jo det gjør det, viss du ikke har fått med deg det, så er det faktisk mulig å forhåndsbestille Gta V til 360 og Ps3.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Faen, mer playstation move crap. Er det fler enn meg som avskyr tanken på at spill skal bli kontrollert av motion controlls? Jeg vil bare ha kontrollen og knappene på den, og jeg tviler på at jeg er alene på det toget.
Vis hele sitatet...
Enig, Move er en tullete kopi av Wii som bare er ubrukelig. Må allikevel si at disse 3D-tegnegreiene som de viser fram nå ser tøft ut.
Sitat av oksekidd Vis innlegg
Enig, Move er en tullete kopi av Wii som bare er ubrukelig. Må allikevel si at disse 3D-tegnegreiene som de viser fram nå ser tøft ut.
Vis hele sitatet...
Alt hittil har sett kult ut, men håper ikke motion control blir en slags obligatorisk feature i de fleste spill. FPS og RPG er ikke om imponerende kamerarespons for meg, det handler bare om kontrollen og deg, og hvor GØY det er å spille spillet.

Alle move og kinect spill er party eller sports basert på en eller annen måte, med få unntak.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Jo det gjør det, viss du ikke har fått med deg det, så er det faktisk mulig å forhåndsbestille Gta V til 360 og Ps3.
Vis hele sitatet...
så de skal lage det til den nye generasjonen, og den nåværende? det virker merkelig spør du meg... men jo, jeg er klar over at det kan forhåndsbestilles til xbox 360 og ps3, men man kan jo til og med forhåndsbestille til pc til tross for at rockstar ikke har sagt noe om pc enda... jeg har forhåndsbestilt til 360 og pc, men nå begynner jeg å bli usikker...
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
så de skal lage det til den nye generasjonen, og den nåværende? det virker merkelig spør du meg... men jo, jeg er klar over at det kan forhåndsbestilles til xbox 360 og ps3, men man kan jo til og med forhåndsbestille til pc til tross for at rockstar ikke har sagt noe om pc enda... jeg har forhåndsbestilt til 360 og pc, men nå begynner jeg å bli usikker...
Vis hele sitatet...
Flere medier spår at i denne perioden, altså skifte mellom to generasjoner, vil flere spill komme til begge generasjonene

Men GTA V er jo allerede annonsert at det kommet il PS3 og Xbox 360, så det vil jo garantert komme ut til disse konsollene. Men det kan jo også hende det kommer til 4'ern, det får vi vente å se på.
Sist endret av oksekidd; 21. februar 2013 kl. 01:37.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Faen, mer playstation move crap. Er det fler enn meg som avskyr tanken på at spill skal bli kontrollert av motion controlls? Jeg vil bare ha kontrollen og knappene på den, og jeg tviler på at jeg er alene på det toget.
Vis hele sitatet...
Er enig der, når en skal game så skal man ikke stå i stua å hoppe rundt mens man veiver med hendene i alle retninger for å se mest mulig idiot ut. Man skal slappe av.

Men når det er sagt så er det faktisk mye kult man kan gjøre med move, man har bare ikke sett potensialet i det enda. Jeg må si at skytespill med Oculus Rift kombinert med en slags tredemølle/matte og vest hvor man merker om man blir skutt hadde vært rimelig rått.

Det jeg lurer på er om ps4 vil støtte oculus rift, eller om oculus rift vil støtte ps4.. Sånn jeg ser det er dette helt klart fremtidens gaming, og kommer til å gå for en gaming pc istedenfor ps4 om dette ikke støttes. Hva tror dere?
Sitat av oksekidd Vis innlegg
Flere medier spår at i denne perioden, altså skifte mellom to generasjoner, vil flere spill komme til begge generasjonene

Men GTA V er jo allerede annonsert at det kommet il PS3, Xbox 360 og PC, så det vil jo garantert komme ut til disse konsollene. Men det kan jo også hende det kommer til 4'ern, det får vi vente å se på.
Vis hele sitatet...
det er vel strengt tatt ikke bekreftet til pc enda, eller har jeg gått glipp av noe stort den siste uka? jaja, de får gjøre hva faen de vil med nye konsoller, men hvis dette betyr at nåværende konsoller blir borte i nær fremtid blir jeg lei meg siden 360'n min bare er ett år...
Square enix?! Kingdom Hearts 3! pliiis, gud!
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
det er vel strengt tatt ikke bekreftet til pc enda, eller har jeg gått glipp av noe stort den siste uka? jaja, de får gjøre hva faen de vil med nye konsoller, men hvis dette betyr at nåværende konsoller blir borte i nær fremtid blir jeg lei meg siden 360'n min bare er ett år...
Vis hele sitatet...
Riktig, PC er ikke bekreftet enda, en glipp fra min side
er det noen som har tenkt på hva dette vil bety for pc-spill? nå er det slutt på forferdelige ports en kort periode i hvert fall...
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg hadde rett der gitt
Ser bra ut hittil, men jeg må faen meg se på i 240p fordi jeg bare har 2 valg, 240 eller "high", som jeg går utifra at er 720, og det var håpløst.

Noen andre som har masse lagg på streamen?



Tenk om han hadde sagt "ps4 is truly a viable choice if you want a gaming console."?



MTP hvor langt begge systemene har kommet på å sammenkjøre alt fra sosial media og alt annet man kan tenke seg, tror jeg du burde gå for den konsollen som har de eksklusive tittlene du liker best selv, og ikke les på nettet om fordeler, det blir bare konsollkrangler som ikke leder til noe konstruktivt i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Sorry for mas da, men bare så jeg er 100% sikker, Xbox har en avtale med de som lager Call Of Duty, slik at de får utvidelsene ei stund før ps3 og pc?

Samme gjelder vell for fifa tror jeg, både demoen og patchene kommer tidligere.

Så er Halo og....? eksklusivt for Xbox
mens ... er eksklusivt for PS?
Ubisoft snakker om WATCH_DOGS nå...
Nå kommer det ny live demo!
Sist endret av oksekidd; 21. februar 2013 kl. 01:46.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Sorry for mas da, men bare så jeg er 100% sikker, Xbox har en avtale med de som lager Call Of Duty, slik at de får utvidelsene ei stund før ps3 og pc?

Samme gjelder vell for fifa tror jeg, både demoen og patchene kommer tidligere.

Så er Halo og....? eksklusivt for Xbox
mens ... er eksklusivt for PS?
Vis hele sitatet...
Uncharted og Killzone foreksempel, og ja, xbox har noen ganske kule avtaler med Treyarch, så om du elsker call of duty får du DLC tidligere.
Jeg hadde spilt nettopp dét på xbox om jeg hadde hatt tven til det, men fps er PC spill for meg.

Det er en million pros and cons for alle 3, pc, 360 og ps3, som snart blir ps4, 720 og... pc

Men NÅ blir det visst mer info om Watchdogs
Sitat av sam500 Vis innlegg
Så er Halo og disse eksklusivt for Xbox 360
mens disse er eksklusivt for PS3.
Vis hele sitatet...
du hadde så finne punktum å fylle inn på så da gjorde jeg det.

Sitat av olaPola Vis innlegg
Det er en million pros and cons for alle 3, pc, 360 og ps3, som snart blir ps4, 720 og... pc
Vis hele sitatet...
Eneste jeg kan finne positivt med konsoller er pris og chillestilling, resten kan sjeldent måle seg med pc-gaming..
Sist endret av Marr; 21. februar 2013 kl. 01:49.
Sitat av Marr Vis innlegg
Eneste jeg kan finne positivt med konsoller er pris og chillestilling, resten kan sjeldent måle seg med pc-gaming..
Vis hele sitatet...
så er en konsoll litt lettere å transportere da dog ikke nok for min del skal litt mer til
Diablo III kommer til PS4
Sitat av oksekidd Vis innlegg
Diablo III kommer til PS4
Vis hele sitatet...
Hæ ?

KARTOFFEL
Sist endret av Iluwu; 21. februar 2013 kl. 01:58.
Sitat av oksekidd Vis innlegg
Diablo III kommer til PS4
Vis hele sitatet...
ser ikke helt poenget... men man kan jo alltids håpe de får til noe ordentlig
Syntes det har blitt presentert en del jall hittil. Watch Dogs ser bra ut dog.
KISS (Keep It Simple Stupid)
"Coming holiday 2013"

Da var det over!
Sist endret av oksekidd; 21. februar 2013 kl. 02:05.
skuffende å ikke se konsollen... eller pris.
Det eneste som jeg syntes var interessant nå var Watch Dogs.
Ikke noe bilder av konsollen, og ingen pris. Men mange elskbare spill da. Watchdogs og Driveclub er klare favoritter.
Watch Dogs ser rått ut.

At man ikke fikk se konsollen var ikke overraskende. Sony hadde ikke lovet noe i forkant, så om man blir skuffet så har man hatt for høye forventninger. Sparer vel på litt av kruttet til E3.
I motsetning til mange andre synes jeg dette var en solid presentasjon. Mange nye interessante titler, vi fikk se kontrolleren, litt hardware-specs og samtidig fikk vi vite når konsollen blir sluppet på markedet.

Jeg må dog være ærlig å si at jeg ble litt skuffet over at konsollen faktisk ikke ble presentert.
Men men, alt i alt, jeg gleder meg!
Jeg syns det bra at konsollen ikke ble vist fram, da får de faktisk noe å vise fram på E3 sånn at det ikke bare blir gjentagende vrøvl. Watch Dogs og Driveclub er nok de spillene som ser mest spennende ut, i tillegg er jeg spent på touchskjermen på kontrolleren og hvordan streamingen kommer til å funke.

Det som hvertfall er sikkert er at GTA V kommer til nåværende generasjon først, så får vi se om det kommer til PS4 senere, og kanskje samtidig som PC da dette ofte har kommet noen måneder etter konsollansering.
Sist endret av oksekidd; 21. februar 2013 kl. 02:16.
Sitat av oksekidd Vis innlegg
Diablo III kommer til PS4
Vis hele sitatet...
Og PS3

Tror nok heller de vil vise frem boksen, en ordentlig release dato og kanskje prisen på E3 om en stund. Ellers var det en interresant event, men ikke noe som hypet meg noe ekstremt i grunn.
http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/...-4-konferansen

Samling av alle trailerne fra konferansen. For de som er nysgjerrige og de som vil se igjen
Sitat av sam500 Vis innlegg
Sorry for mas da, men bare så jeg er 100% sikker, Xbox har en avtale med de som lager Call Of Duty, slik at de får utvidelsene ei stund før ps3 og pc?

Samme gjelder vell for fifa tror jeg, både demoen og patchene kommer tidligere.

Så er Halo og....? eksklusivt for Xbox
mens ... er eksklusivt for PS?
Vis hele sitatet...
God of war, Killzone, gran turismo +++
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Marr Vis innlegg
du hadde så finne punktum å fylle inn på så da gjorde jeg det.


Eneste jeg kan finne positivt med konsoller er pris og chillestilling, resten kan sjeldent måle seg med pc-gaming..
Vis hele sitatet...
Marr, hva mener du?

Glem det.


Titegn
Sitat av sam500 Vis innlegg
Sorry for mas da, men bare så jeg er 100% sikker, Xbox har en avtale med de som lager Call Of Duty, slik at de får utvidelsene ei stund før ps3 og pc?

Samme gjelder vell for fifa tror jeg, både demoen og patchene kommer tidligere.

Så er Halo og....? eksklusivt for Xbox
mens ... er eksklusivt for PS?
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...tation_3_games
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_360_games

Har ikke tellt over, men er rimelig sikker på at Ps3 har flere exclusive games enn Xbox 360 har.

OT: Watch-Dogs kommer til å bli helt villt, men kommer det på andre plattformer, eller er det ps3 exclusive det her og?

Lurer på det samme om Destiny også, siden det er Bungie (Folka bak Halo) som har laget det spillet.
Sist endret av kimmy9gga; 21. februar 2013 kl. 11:57.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
...jaja, de får gjøre hva faen de vil med nye konsoller, men hvis dette betyr at nåværende konsoller blir borte i nær fremtid blir jeg lei meg siden 360'n min bare er ett år...
Vis hele sitatet...
Jøsses! Har hatt 3 stk PS3'n jeg, solgt, kjøpt, solgt, kjøpt and so on, og dem ble sjeldent mer enn 1 år PS3'n jeg har nå er 7 mnd gammel, kommer med stor glede til og forhåndsbestille PS4 (om mulig) så fort det er mulig Også er det trossalt nesten 7 år siden PS3 kom ut når PS4 har release, så det er på tide med ny konsoll.
PS4 kommer nok til og ligge på rundt 600$, så litt over 3000NOK - tipper jeg da.
Sist endret av JVMyhre; 21. februar 2013 kl. 12:23.
Sitat av Toseki Vis innlegg
PS4 kommer nok til og ligge på rundt 600$, så litt over 3000NOK - tipper jeg da.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg leste at den sannsynligvis skulle bli billigere enn ps3, siden de ikke har brukt så mye på å utvikle egne komponenter osv.
- Men jeg er bombesikker på at det ikke blir noen 3000,- kroners maskin. Sikker minst 4000,-, kanksje 5-6000,- bare fordi de kan..
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
OT: Watch-Dogs kommer til å bli helt villt, men kommer det på andre plattformer, eller er det ps3 exclusive det her og?

Lurer på det samme om Destiny også, siden det er Bungie (Folka bak Halo) som har laget det spillet.
Vis hele sitatet...
WATCH_DOGS kommer til PS4, PS3, Xbox 360, PC og Wii U (sistnevnte ble bekreftet i natt).

Destiny kommer til PS4, PS3 og Xbox 360

Kilder:
http://en.wikipedia.org/wiki/Watch_Dogs
http://en.wikipedia.org/wiki/Destiny_%28video_game%29
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
konferansen var ikke noe bra. Som den japaneren med forferdelig engrish som snakket om et final fantasy spill ingen har spurt om og plutselig at vi må se på neste E3. Hæ?. Ellers fikk vi jo omtrent ingen info om ps4'heller nesten.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
konferansen var ikke noe bra. Som den japaneren med forferdelig engrish som snakket om et final fantasy spill ingen har spurt om og plutselig at vi må se på neste E3. Hæ?. Ellers fikk vi jo omtrent ingen info om ps4'heller nesten.
Vis hele sitatet...
Derfor skal man se på E3. Poenget var jo å få bekreftet konsollen
Final Fantasy gleder jeg meg sinnsykt til personlig, ifølge det jeg har sett online ser det ut som om en slags reboot av det aller første, med black mages og white mages, kombinert med en slags open world vi fikk i ffxii
Kom det frem noen pris?
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Kom det frem noen pris?
Vis hele sitatet...
Nei, men det antas at den kommer til å koste litt mindre enn ps3 da den kom.
PS4 virker som en kraftig liten j@vel. Gleder meg til å slå kloa i den!
Se hele konferansen her dersom dere ikke fikk med dere den:

http://www.youtube.com/watch?v=RiNGZ...3lMt6W&index=1