Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 9103
Må bare få luftet mine tanker rundt dette som har pågått nå i det siste på face og andre steder på nettet.

Det dukker da opp noen bilder på nett som viser Justin Bieber som angivelig smoker. Deretter legger folk ut bilder på face av weed og en tekst som "Do you want it, Justin?". Andre beliebers starter å kutte seg selv og det er tydeligvis verdens undergang. Så driver andre igjen å tøyser med det at folk kutter seg. Det blir for drøyt å lage humor ut av noe som er veldig trist i mine øyne.

Er det slik at alle absolutt skal ha noe imot JB? Er selv ikke noe fan av ham men jeg holder ikke på sånn for det.
Er det noen som forstår seg på det her?
At folk kutter seg var drøyt, men Jeg har ikke noe imot han. Selv mener Jeg at det måtte bare skje, alle av de mest berømte artister prøver noe slags dop, grunnet at de opptrer og at folk tror at h*n er gud.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Naturlig Utvalg er det vel noe som heter?
Om folk er så dumme å kutter seg selv og leker med døden pga. at en fyr røyker noe grønt så mener jeg at dem ikke fortjener å gå rundt her på jorden å stjele lufta vår.
Greia var vel at noen fra 4chan fant noen random bilder av folk som hadde kuttet seg, og postet de på twitter med cut4bieber hashtags. Så begynte flere småjenter og gjøre det på ordentlig.
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Greia var vel at noen fra 4chan fant noen random bilder av folk som hadde kuttet seg, og postet de på twitter med cut4bieber hashtags. Så begynte flere småjenter og gjøre det på ordentlig.
Vis hele sitatet...

hvor får du det til at småjenter har gjort dette?
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Det blir for drøyt å lage humor ut av noe som er veldig trist i mine øyne.
?
Vis hele sitatet...
Er mye mer tragisk enn trist.
Seriøst, om en 14 år gammel jente er megafan av JB, greit. Men om hun velger å kutte seg pga han prøver noe hun er imot så kan ikke jeg noe for at jeg ler av det. Det er jo helt på tryne.
Men jeg er enig i at statusene på face ang. dette temaet er irriterende.

Er det egentlig noe pålitelige kilder som sier at det i det hele tatt er sant at han røykte weed?
Sitat av Pure_chris Vis innlegg
hvor får du det til at småjenter har gjort dette?
Vis hele sitatet...
Fordi Beliebers med jente12 på profilen sin har lagt ut der de har kutta seg så det sier JB?
Sist endret av Lyra; 9. januar 2013 kl. 22:59.
Opplegget er naturligvis tragisk, men syns det er bemerkelsesverdig hvor langt fansen hans er villig til å gå...

liten tweet fra typen sjæl, han har vist ikke fått med seg at det var 4chan og ikke 9gag
Innbygger
PyroMartin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zetta Vis innlegg
Er mye mer tragisk enn trist.
Seriøst, om en 14 år gammel jente er megafan av JB, greit. Men om hun velger å kutte seg pga han prøver noe hun er imot så kan ikke jeg noe for at jeg ler av det. Det er jo helt på tryne.
Vis hele sitatet...
At 14år gamle jenter kutter seg selv er ingen ting å le av. Det er jo helt klart noe galt når personer knytter seg så sterkt opp til en person at de skader seg selv.
Etter Micheal Jackson døde tok tolv stykker livet sitt. Og flere ble lagt inn på instutisjoner grunnet dype depresjoner.

Vi er forskjellige, akkurat som mange her på forumet mener ar hasj burde legaliseres eller at det er flott at ungdom har et aktivt sexliv. Men som andre igjen kan mene er helt feil og ta seg "nær" av det.

Disse som kutter seg har på en måte gått inn i en psykose med alles Bieber. Nesten som et familiemedlem. Og de stakkars jentene er samtidig temmelig trangsynte når det kommer til hasj.

Vi er bare mennesker og er forskjellige, noen tenner på det motsatte kjønn og andre på samme kjønn.

Men at noen kutter seg for en kjendis som tar et par trekk er vel å dra det litt langt. Tenk hvis Bieber dør, hvor mange jenter kommer da til å ta livet sitt? Det tør jeg ikke spekulere i...
Det ble startet av 4chan
http://cdn0.dailydot.com/uploaded/images/original/2013/1/7/Screen_Shot_2013-01-07_at_3.16.36_PM.png
Og så laget de nye fake tweets om at folk hadde dødd, og legger skylden på 9gag.
Sitat av BareAnders Vis innlegg
Opplegget er naturligvis tragisk, men syns det er bemerkelsesverdig hvor langt fansen hans er villig til å gå...

liten tweet fra typen sjæl, han har vist ikke fått med seg at det var 4chan og ikke 9gag
Vis hele sitatet...
Static links til Funnyjunk virker ikke.
Irriterer meg grønt over de shitkidsa som starter å kutte seg fordi en artist de liker tar seg en J i ny og ned! Vis Bieber skulle død av en eller annen grunn, da blir det jo katastrofe
Syns det er dobbelmoral om folk faktisk går på det, for de samme som hører på JB hører garantert på Wiz Khalifa/Snoop Dogg/Lil Wayne/Kid Cudi/Skrillex etc etc etc.
Jeg synes hele greia er morsom.
Viser hvor mye bielibersa støtter JB.
Lurer på om jeg får oppmerksomheten hans om jeg legger ut et nytt kyttebilde med en lapp der det står "keep smoking, little man. 1/10/13" på.
Jeg har vært borti mye tragisk gjennom livet mitt, men sannelig har jeg aldri vært borti noe så idiotisk, dumt og tragisk som dette her. Men like greit at de ikke er fan av Wiz Khalifa.
Syns det er morsomt å se hvordan en god del av saueflokken hans gang på gang klarer å bevise at de ikke eier evnen til å tenke litt kritisk. Samtidig er jeg usikker på hvor mange av bildene av oppkuttede armer som faktisk er ekte og hvor mange som er troll men man skal ikke se bort i fra at noen drar fram kniven kun fordi det gir dem oppmerksomhet på internet.
Jeg synes ikke dette er morsomt. Jeg hater at kutting er et tema som ikke betyr noe mer, som alle kan le av.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Naturlig Utvalg er det vel noe som heter?
Om folk er så dumme å kutter seg selv og leker med døden pga. at en fyr røyker noe grønt så mener jeg at dem ikke fortjener å gå rundt her på jorden å stjele lufta vår.
Vis hele sitatet...
You are, essentially, an oxygen thief.
Så langt går folk for sitt idol. Det er helt sykt... Har ikke noe imot Justin sjøl, noen av sangene hans er jo ganske bra. Skulle nesten bare ønske at han aldri hadde begynt og synge, så hadde ikke de såkalte beliebers og haters fantes. Det er bare irriterende og høre og lese alt det drittet begge partene finner på
Ja det er så sykt at dette er på grensen til en sekt, tvangsinnleggelse er kansje på sin plass for å redde noen fortapte sjeler.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord.

http://baarmychris.files.wordpress.c...2/07/sheep.jpg
Det var 4chan som startet hele greia, men klarte å få lagt skylden på 9gag. Dessuten er det ikke Justin Bieber som sitter og røyker på bilde som ble lagt ut, det er flere bevis på at det er en kopi av han og det gjør det jo bare mer tragisk. Mange av bildene der ute er fake så det er sagt, 4chan startet dette ved å si "kom igjen alle sammen, vi legger ut bilder av folk som kutter seg (bilder fra google eller photoshopped) og starter en "cut4bieber" kampanje, uehldigvis var det noen unge jenter som gikk 5 på og faktisk gjorde, skal jo være 2-3 jenter som døde av blodtap, vet ikke om det er sant, men er minnesider osv.
Mest av alt er det jo synd på Justin som faktisk ikke engang har røyket (som vi vet, men sikkert gjort) og for skylden for alt dette og må ta på sin kappe at jenter kutter seg. Han må jo få utrolig dårlig samvittighet.
Nei *Titegn*
Problemet bunner vel i at disse angivelige småjentene kutter seg fordi de skal vise verden hvor glad de er i BJ. JB*

Ikke fordi de innerst inne er så deprimerte over at han røyker jazztobakk.
Det er jo tragisk at fansen er villig til å gå så langt bare for at han røyka..
Tenk hva som vil skje om han gjør noe verre?
Kids'a er syke i hode.
Jeg liker å le av alle som tar seg nær av noe.
hahø til dere alle.
det er det som er problemet, alle skal absolutt vise at dem er nummer 1 fans og vil gå så langt :P
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Jeg er litt usikre på om dere vet at det hele var en joke fra 4Chan i håp om å ødelegge ryktet til Bieber og Belieberne? http://i.imgur.com/2lEYOl.jpg
Tenk at et bilde av en joint kan lage så mange morosmme tweets...
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Jeg er litt usikre på om dere vet at det hele var en joke fra 4Chan i håp om å ødelegge ryktet til Bieber og Belieberne? http://i.imgur.com/2lEYOl.jpg
Vis hele sitatet...
Det er jo akkurat det som er greia, 4chan startet og trolle, kids tok det seriøst og trodde det var en trend, noe som det forsåvidt ble.
Digital nomade
trippy's Avatar
http://www.buzzfeed.com/ryanhatesthi...n-raid-happens

Her er greia angående "Addison" og folka som "døde", haha, hele greia er hysterisk.
Sist endret av trippy; 10. januar 2013 kl. 13:46.
Ja, at noen orker å gå så langt. Respekt lol
Trolling på sitt beste. Fortjener trollaward! ellerno, hvertfall oscar
Sitat av Pure_chris Vis innlegg
hvor får du det til at småjenter har gjort dette?
Vis hele sitatet...
Fordi fansen består i hovedsak av småjenter?
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Kids'a er syke i hode.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke sagt det bedre xD
Jeg har nylig begynnt å digge Justin Bieber. Jeg er 18 år bor alene er den perfekte kandidaten for å hate gutten. Men han virker som en chill kar som har det lættis med å gjøre det han elsker.

Jævlig randome at akkurat når jeg begynnte å digge han så kommer det ut at han smoker. For å være helt ærlig så tok jeg dette som selvfølge. Jeg digger det! Det viser at han er LITT rebellsk av seg. At han tørr og gjøre det han liker (rett eller galt) på tross av hvordan folk reagerer.

Det gir han rett og slett litt mer baller. Han er på vei til å bli voksen og han må teste ut nye ting! Jeg er fan og tror han kan prestere å lage sinsykt fete sanger så fort han dropper "baby dont leav me" "I love you" crappet og begynner litt mer "fuckyea, I'm Justin Bieber bitch, and Imma do what I want"

Hvis det ga noe mening haha
Dømmer ikke folk for at de kutter seg, det er jo en måte å komme seg forbi noe, men for meg virker det som om hele greia bare er "trendy". Tviler på at alle hadde gjort det, visst ingen begynte å poste det på nettet i begynnelsen.
Hva vil de ha ut av denne kuttinga, synes det blir litt sånn som personer i midtøsten sprenger seg i håp om en verden styrt av div. terror organisasjoner. (Beklager om det ble litt overdrevet, but the point is: Det er forbanna idiotisk!)
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
At 14år gamle jenter kutter seg selv er ingen ting å le av. Det er jo helt klart noe galt når personer knytter seg så sterkt opp til en person at de skader seg selv.
Vis hele sitatet...
Jo, det er det. La dem leke smarte, sårbare og kule. Å kutte seg er bare å kutte seg. Sånn som de gjør det er det uansett ikke farlig.
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Jo, det er det. La dem leke smarte, sårbare og kule. Å kutte seg er bare å kutte seg. Sånn som de gjør det er det uansett ikke farlig.
Vis hele sitatet...
^Enig. Utifra de bildene jeg har sett på FB er det jo bare litt rifting, som forårsaker noen nydelige arr de kan være stolte av senere i livet.
Egentlig, så tviler jeg på at det er noen jenter som har gjort dette. Da absolutt alle bilder jeg har sett på cut4bieber har vært tullebilder eller folk som viser sin forakt.

Uansett, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Skulle heller ønske Bieber kunne opplyse en helt ny generasjon av jenter om Cannabis !
Takk gud for at de jentene ikke hører på wiz khalifa
Jeg tror det i bunn og grunn er pga fansen at folk velger å gjøre noe morsomt ut av det.
Søstern min sier selv at hun kommer til å gråte om hun ser JB.
Det er i mine øyne så merkelig at jeg ikke kan gjøre annet enn å plage henne og gjøre narr av henne hver gang det dukker opp noe i mediene om JB som kanskje, for JB sin skyld, kanskje ikke burde dukket opp.

Om folk viiiirkelig kutter seg opp for å vise avsky til sitt idols handlinger, da er man ikke annet enn hjerneskadd.

Forsåvidt dumt av JB å røyke dop når 95% av fansa er under 18.
Vet selv om en 14 åring som kutter seg. Hun går på skolen min.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Vet selv om en 14 åring som kutter seg. Hun går på skolen min.
Vis hele sitatet...
Gjorde hun det for Bieber eller for deppresjon?
Bieber og oppmerksomhet.

Men hun begynte etter CUT4JB.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Bieber og oppmerksomhet.

Men hun begynte etter CUT4JB.
Vis hele sitatet...
de jeg kjenner som kutter seg idag begynte etter at de så bilder av andre som hadde gjort det. Mulig det er en gateway for henne.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
de jeg kjenner som kutter seg idag begynte etter at de så bilder av andre som hadde gjort det. Mulig det er en gateway for henne.
Vis hele sitatet...
Forsatt tragisk til helvete.
Guttevalpen må da ha det jævlig med alle disse Hordene på slep.