Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  157 25910
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Virker som om forholdet deres har større problemer når ham ikke tar tlf når du ringer engang. Alle klarer å sende en sms.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke være problem med forholdet. Men on han er bipolar så kan det være grunnen. selv oppvokst med en far med den diagnosen og når han har dårlige dager får man ikke kontakt selv om man har avtaler. gir ikke en gang beskjed om at det er avlyst. så det kan være andre grunner enn at han ikke vil snakke med ho.
Sjansen er stor for at han går på piller etc. Eller driver med hasj. Man blir slapp av hasj og det kan være grunnen til at han ikke tar telefonen og sier at han er sykt.

Anyways, bare spør han om det? Vær litt diskré og ikke vær veldig på gående.
Veldig mange her som sier "sjansen er stor" for ditt og datt. Mitt tips? Slutt å spekulere og ta en prat med ham. Det er akkurat like sannsynlig at karen er clean men bare har en haug nevroser e.l.
Skulle trudd du var 15 år og var i ditt første forhold.. Må få alt inn med en t skje.

Sånn som jeg ser det, så er det mest sannsynlig noe psykologisk grunnet fortiden med dop. Mild depresjon kanskje?
Da blir man slapp og passiv. Er det ille en dag vil han kanskje ikke ta kontakt.

Og for guds skyld, les deg opp på dop. Du trenger ikke å lese mye, bare litt fakta om hvert enkelt middel.

Jeg er ofte trøtt, jeg sliter med å komme opp om morgenen, jeg kan mye om rus, men jeg har aldri prøvd noe sterkere en alko/hasj.

Innlegg nr.300!
Sist endret av TheGloryHole; 30. september 2011 kl. 04:14.
Å få deg til å forstå narkotika slik som han er så og si umulig. Du har dine instillinger og han har sine.
Bare prøv å ikke vær så dømmende selv om det er vanskelig (og vanskelig for han å ikke motta det som dømming, for du har jo ikke peil i forhold til han). Innse at dere er fryktelig forskjellige på akkurat det punktet og la det ligge. Eller gi faen i hele greia.
Hva er det største problemet, at du ikke får tak i han eller at han bruker dop? Hvis det er førstnevnte kunne du prøvd å be han gi lyd fra seg uansett og du driter i hvor fucka han evt måtte høres ut i tlf.

PS: Ikke trekk noen konklusjoner utifra lista til zulu123
Sist endret av Bothrops; 30. september 2011 kl. 10:05.
Sitat av missbe Vis innlegg
Hei

Kan dere hjelpe meg?
Jeg har et stort problem og er maktesløs siden jeg ikke vet hvordan jeg skal se dette.. men..

jeg har datet en fyr i 3 måneder nå.. jeg vet han har tatt en del dop fra han var sikkert 18 til 30 år (alt fra amfetamin, E, GHB, syre noen ganger, diverse piller) Han er 33 år nå. Han sier til meg at han har sluttet men jeg er veldig usikker på dette og om han skjuler noe.

Han røyker ikke røyk og er ganske sikker på at han hater hasj.

Men alikevel.. han er super søt og snill med meg som regel og vil finne på ting som ferier, middager, kino osv.. men.. det er to ting som bekymrer meg:

- noen ganger tar han ikke telefonen og kan la være å svare på meldinger i 1-3 dager. Jeg blir jo så bekymret også mumler han noe om at han har vært syk, sovet osv osv
- han virker ikke så seksuell.. han kommer veldig lite når han kommer og virker som han kan ha litt problemer med potens

Er dette vanlig når man har tatt dop eller TAR det?

håper dere kan hjelpe meg for jeg blir gal snart...
Vis hele sitatet...
Nå er ikke jeg en kyndig person innenfor psykiatri, men jeg har en teori basert på egene erfaringer. For meg høres det veldig ut som om han har sporadiske perioder med angst/depresjoner, noe som mange opplever etter rusmisbruk. I slike perioder er det veldig enkelt og greit å kutte kontakt med omverdenen og isolere seg litt. Da tar han også mest sansynlig antidepresive som kan dempe sexlysten og gjøre det veldig vanskelig/tidkrevende å komme i mål.. Mitt råd er å snakke med han og prøve å nærme deg dette temaet på en subtil måte.
Sist endret av nilsern; 30. september 2011 kl. 10:19.
hvordan du kan se på fyren atte han er rusa, er om han større eller mindre pupiller enn normalt (kan evt. måle med dine egne øyer hvis du har mulighet?) eller om de er blanke eller røde?

kan også se det på huden hans om han har en slags svettehinne som lukter kjemisk. men det gjelder noen rusmidler.

det andre må nesten du selv finne ut av, om hvorfor han ikke tar telefonen og slikt. det er umulig å få svart på.

men hvorfor date en som du er så usikker på? det fins jo mange fisk i havet!
Kan jo være at han har et liv og derfor ikke er tilgjengelig på telefon 24/7?
Kanskje han er nervøs og derfor sliter med potensen?


For meg høres det ikke ut som han driver med ulumskheter basert på de to veldig vage beskrivelsene du har skrevet her. Du sier han er "super søt og snill med meg som regel og vil finne på ting som ferier, middager, kino osv" og da ser jeg ærlig talt ikke problemet med fyren, uansett om han bruker stoff eller ikke.
Sitat av flykick Vis innlegg
hvordan du kan se på fyren atte han er rusa, er om han større eller mindre pupiller enn normalt (kan evt. måle med dine egne øyer hvis du har mulighet?) eller om de er blanke eller røde?

kan også se det på huden hans om han har en slags svettehinne som lukter kjemisk. men det gjelder noen rusmidler.

det andre må nesten du selv finne ut av, om hvorfor han ikke tar telefonen og slikt. det er umulig å få svart på.

men hvorfor date en som du er så usikker på? det fins jo mange fisk i havet!
Vis hele sitatet...
Pupiller fungerer ikke alltid. Får selv blodskutte øyne med giga-pupiller når jeg har ekstra vondt eller er veldig sliten. De kan også bli veldig små uten apparent reason... Betyr ikke at jeg er rusa all the time for det.
Sitat av ErikH Vis innlegg
Kan jo være at han har et liv og derfor ikke er tilgjengelig på telefon 24/7?
Kanskje han er nervøs og derfor sliter med potensen?


For meg høres det ikke ut som han driver med ulumskheter basert på de to veldig vage beskrivelsene du har skrevet her. Du sier han er "super søt og snill med meg som regel og vil finne på ting som ferier, middager, kino osv" og da ser jeg ærlig talt ikke problemet med fyren, uansett om han bruker stoff eller ikke.
Vis hele sitatet...
Kanskje han er "super søt og snill med meg som regel og vil finne på ting som ferier, middager, kino osv" med 3 andre jenter også.
Hvis de har et uforpliktende dateforhold er vel ikke det noe problem?
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Tja, man kan få lettere for å si det man vil ha sagt hvertfall på amfetamin.. og man blir skjerpet også.. tenk deg kaffe, bare mye mye bedre...
Vis hele sitatet...
Hørtes ut som en fin reklame for amfetamin
Sist endret av Snus0man; 1. oktober 2011 kl. 00:45.
Sitat av Zulu123 Vis innlegg
Brå endringar i oppførsel og vanar
Teikn på eit byrjande eller etablert misbruk kan vere:

•Dårleg personleg hygiene, slurvete/skiten påkledning, allmenninntrykket ber meir og meir preg av forfall.
•Uventa, kanskje plutseleg, tap av interesse for arbeid, skule og deltaking i felles- og fritidsaktivitetar.
•Vanskar med å stå opp om morgonen.
•Uventa eller påfallande skifte - frå elles faste omgangsvenner - til meir sporadisk og ubestemmeleg miljø som vedkomande ikkje ønskjer å gjere skikkeleg greie for.
•Oftare og langvarige fråver frå heimen, også utover kvelden/natta, utan at vedkomande gir noko god forklaring på dette
•Generelt inntrykk av at fortrulegheit til foreldre/arbeidsgjevar/kollegaer blir dårlegare.
•Bruk av solbriller, også innandørs. Solbriller kan brukast for å løyne endringar i pupillane og for å verne seg mot lys.
•Oppfarande og irritabel - ut over det som ein kan rekne som normalt for alderen og det ein elles har vore van til.
•Spesielt pratsom ut over det normale. Vedkomande hoppar frå emne til emne utan skikkeleg samanheng.
•Umotivert fnising og krampelatter, som om vedkomande er rusa utan at det luktar alkohol.
•Dårleg matlyst generelt, men overdrivent inntak av sukkertøy, kaker og søt drikke.



•Uforklarlege symptom på at ein er trøytt, likeglad og overdriven gjesping i tide og utide.

Rusmisbrukarar får ofte raskt ein endra livsførsel. Denne skil seg i mange tilfelle frå det ein ser på som normalt, og kan resultere i sosiale vanskar. Teikn på ei slik utvikling kan vere:

•Held ikkje avtalar og blir teken i store og små løgner.
•Blir teken for småtjuveri, gjerne av lett omsettelege gjenstandar.
•Bagatelliserer konfliktar med skule, heim, arbeidsgjevar, kameratar, politi osv.
•Openberr interesse for å forsvare bruk av rusmiddel og andre rusmisbrukarar.
•Brukar tid med andre misbrukarar.
•Tiltakande «gi blaffen»-mentalitet og negativ innstilling til generelle samfunnsmessige normer, ut over det som er vanleg for aldersgruppa.


Kilde: Politi.no
Vis hele sitatet...
Dette kunne like gjerne vært tegn på puberteten hentet fra klara-klok.
Må være mange fjortisser som har fått faen med urinprøve og foreldre på grunn av denne vannvittige lista..
Jeg ble 'super søt og snill' når jeg begynte å ruse meg (piller). Før det var jeg mer agressiv og kranglete. Potensen er som før, men jeg kan bruke evigheter på å 'komme'. Er han bipolar så tror jeg du skal være veldig forsiktig med å anslå eller konfrontere han med at han bruker noe. Ikke for å skremme, men jeg kjenner/har kjent to stk med bipolar lidelse. de gjorde det begge slutt.... ikke på forholdet.
Trådstarter
46 1
Sitat av nilsern Vis innlegg
Nå er ikke jeg en kyndig person innenfor psykiatri, men jeg har en teori basert på egene erfaringer. For meg høres det veldig ut som om han har sporadiske perioder med angst/depresjoner, noe som mange opplever etter rusmisbruk. I slike perioder er det veldig enkelt og greit å kutte kontakt med omverdenen og isolere seg litt. Da tar han også mest sansynlig antidepresive som kan dempe sexlysten og gjøre det veldig vanskelig/tidkrevende å komme i mål.. Mitt råd er å snakke med han og prøve å nærme deg dette temaet på en subtil måte.
Vis hele sitatet...
TS her..
Ville bare gi dere en liten update. Det eskalerte litt i denne tråden men trengte bare å få noen tips og råd.

Han ringte meg etter et par døgn da.. Vi har vært sammen i 4 dager nå og ting virker veldig bra. Men alikevel er det noe som ulmer.. jeg vet at jeg burte ta det opp men vet virkelig ikke åssen jeg skal gjøre det..

Det denne personen skriver om at han har slitt sporadisk med angst/deprisjoner tror jeg kan stemme men jeg vet jo ikke..

Det beste er kanskje å bli bedre kjent og ta det derfra.. det er ganske vanskelig siden det er så nytt også.. hmm..
Hvordan du skal gå frem for å få han til å åpne seg for deg vet jeg ikke. Det er veldig individuelt, men du kan jo forsøke å åpne med en personlig hendelse som har vært ukomfortabel for deg å håndtere. Å dyrke åpenhet i forholdet deres er uansett en bra ting, enten det gir deg svar eller ikke. Lykke til!
Sitat av iSayHey Vis innlegg
Sjansen er stor for at han går på piller etc. Eller driver med hasj. Man blir slapp av hasj og det kan være grunnen til at han ikke tar telefonen og sier at han er sykt.

Anyways, bare spør han om det? Vær litt diskré og ikke vær veldig på gående.
Vis hele sitatet...
tidligere i tråden sies det at manen ikke er spesielt glad i hasj så hvorfer skulle han da røyke det

menn uanset eneste måten du kan finne ut dette er jo å snakke med han selv eventuelt teste han på endten hår urin eller blod men er jo litt av en tilits brist da å spør etter test i et forhold
Sitat av Snus0man Vis innlegg
Hørtes ut som en fin reklame for amfetamin
Vis hele sitatet...
Man kaller en spade for en spade. Rusmidler er moro, tro det eller ei.
Trådstarter
46 1
Hei dere.. TS her.. Nå lurer jeg veldig på en ting.. Jeg så tilfeldigvis en mail han skrev i sommer til en bekjent og der står det følgende:

- Han: "Kan du skaffe noe"
- Kompisen: "Brus eller det vanlige?"
- Han: "det vanlige"
- Kompisen: Det skal la seg ordne..

Vet dere hva dette betyr..?? Jeg skjønte ikke noe av den samtalen..???
Med mindre noen andre pleier å kjøpe brus for han så er nok det snakk om narkotika.
Brus = Kokain.
Det vanlig = Enten hasj eller amfetamin vil jeg tro.
Trådstarter
46 1
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Med mindre noen andre pleier å kjøpe brus for han så er nok det snakk om narkotika.
Vis hele sitatet...
Tror du det?
Beklager min uviten men vet ikke hva jeg skal gjøre med dette? Den person han spurte om det driver med dop..
Etter det jeg leste i samtalen så svarte ikke kompisen mer.. han sa til meg at de hadde snakket sammen men at kompisen ikke svarte han mer..

Betyr "brus" noe spesielt i dop-sammenheng? Prøvde å google det men fant ikke ut noe..

Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Brus = Kokain.
Det vanlig = Enten hasj eller amfetamin vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
WHAT?
Betyr brus i dop-sammenheng kokain???
Hasj er jeg 99,9% sikker på at det ikke er - så da mener du at det i såfall er amfetamin???
Brus er det mest brukte ordet på gata for kokain ja, umulig att det er snakk om noe annet her.

Ja det vanlige vil jeg tro er amfetamin da, om du mener det ikke er hasj. Siden amfetamin på en måte er broen til kokain.

Alikevel kan "det vanlige" være hva som helst egentlig. Kommer ann på hva som er vanlig for de to og selge og kjøpe til hverandre.
Sist endret av ZionRoad; 10. oktober 2011 kl. 08:51.
Trådstarter
46 1
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Brus er det mest brukte ordet på gata for kokain ja, umulig att det er snakk om noe annet her.

Ja det vanlige vil jeg tro er amfetamin da, om du mener det ikke er hasj. Siden amfetamin på en måte er broen til kokain.

Alikevel kan "det vanlige" være hva som helst egentlig. Kommer ann på hva som er vanlig for de to og selge og kjøpe til hverandre.
Vis hele sitatet...
Å, herregud..
Ble helt satt ut her nå, denne samtalenmailen fant sted i sommer..
Siden han skrev dette - er det vel ganske sikkert at han driver med dop da?
Vil si att det er 100% sikkert att han iallefall prøvde å anskaffe seg ett rusmiddel, tidspunktet den mailen ble sendt ja.
Trådstarter
46 1
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Vil si att det er 100% sikkert att han iallefall prøvde å anskaffe seg ett rusmiddel, tidspunktet den mailen ble sendt ja.
Vis hele sitatet...
Såpass ja..
Hmm
er helt satt ut her jeg..
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre her.
har noen noen forslag - det er VELDIG vanskelig å spørre han mer siden han nekter for at han gjør dette mer.

Og enda vanskeligere å si at jeg har sett den mailen..

Hva er best å gjøre - vil gjerne finne ut om han gjør dette regelmessig... what to do?
Vel om han oppfører seg, klarer å ta vare på seg selv og viser att han er generelt tilfreds med livet - TA DET HELT MED RO, ikke bli så bekymret. Kan hende det der var ett engangstilfelle.

Ingen forhold overlever uten kommunikasjon. Ikke fortell han att du har snoket. Men hver blodig seriøs med han, si att du misstenker att han fortsatt ruser seg, gråt litt, rett og slett hvis att du er skråsikker på att han bruker. Men ikke hev stemmen eller angrip han, bare hvis at du bryr deg.

Skulle jeg gitt flere tips, må jeg nesten være i situasjonen selv.
Trådstarter
46 1
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Vel om han oppfører seg, klarer å ta vare på seg selv og viser att han er generelt tilfreds med livet - TA DET HELT MED RO, ikke bli så bekymret. Kan hende det der var ett engangstilfelle.

Ingen forhold overlever uten kommunikasjon. Ikke fortell han att du har snoket. Men hver blodig seriøs med han, si att du misstenker att han fortsatt ruser seg, gråt litt, rett og slett hvis att du er skråsikker på att han bruker. Men ikke hev stemmen eller angrip han, bare hvis at du bryr deg.

Skulle jeg gitt flere tips, må jeg nesten være i situasjonen selv.
Vis hele sitatet...
TAKK for svar.
Beklager at jeg blir litt hysterisk her men er satt ut.

Mulig det var engangtilfelle men jeg aner ikke. Og er enig i at man må kommunisere.. må sjekke ut dette mer.
Han jobber jo 8-16 hver dag, har egen bil, bolig, gode venner og familie.. Men alikevel er det skremmende om han lyver og tar dop nå og da...
Jeg ser ikke helt problem stillingen din missbe? Altså hvis ingenting påvirker deg negativt til nå?

Du har det bra med han og trives, men du snoker og graver for å finne ut om han bruker rusmidler. Og hvis han bruker rusmidler så er dette katastrofe og ikke akseptabelt?

Virker som du leter etter negativiteter i forholdet.
Hvis man virkelig elsker og bryr seg om en person så leter man ikke etter evt. negative sider, man aksepterer personen for den h*n er.
Og hvis det er ett problem som påvirker forholdet eller deg personlig, så tar man det opp på en sakelig måte, kommer man ikke til en enighet så vet man jo at dette ikke er en partner som passer.

Hvis ingenting er galt til nå kan du jo slutte og mistenkelig gjøre.
Bruker han rusmidler vil han garantert åpne seg og fortelle deg om bruken når han føler seg trygg på deg. Men så lenge det fortsetter som det gjør nå vill han mest sannsynlig bli enda mere tilbake holden.
Trådstarter
46 1
Det er vel mer at jeg blir redd og usikker om han tar amfetamin... og lyver om det til meg.
Ganske vanskelig å akseptere noe når man blir løyet til. Vet at eksen hans gjorde det slutt fordi hun ikke stolte på han og mente han drev med dop.. Det fortalte han selv og han mente at hun var paranoid, men nå begynner jeg å lure på om det er han som lyver..
Det er fult mulig å bruke amfetamin selvom man jobber i en 8-16 jobb. Men misbruke? Nei da kommer han til å bli veldig sliten ganske fort, du ville nok sett det på han.
Det er også mulig han ikke driver med det selv, men en gang i blant tjener et par slanter på å hjelpe en kompis i nød siden han sitter på kontakter. Men, jo, det virker som han bruker selv også.

Eneste grunn til at han skjuler det for deg er ihvertfall at han tror du ikke ville likt å vite det. Du kan ta det opp med ham uten å gjøre det til en katastrofal og alvorlig greie. Du vil ihvertfall komme mye lenger med det.
Sitat av missbe Vis innlegg
Det er vel mer at jeg blir redd og usikker om han tar amfetamin... og lyver om det til meg.
Ganske vanskelig å akseptere noe når man blir løyet til. Vet at eksen hans gjorde det slutt fordi hun ikke stolte på han og mente han drev med dop.. Det fortalte han selv og han mente at hun var paranoid, men nå begynner jeg å lure på om det er han som lyver..
Vis hele sitatet...
Hvorfor blir du redd og usikker? Fordi det er ett tema du har minimal kunnskap om?
Vi mennesker har en tedens til og være redd eller frykte det ukjennte.

Har du spurt han konkret? Hvis ikke så lyger han ikke til deg, og hvis han bruker rusmidler så kan det jo være at han unlater og fortelle deg om det.
Det er ikke og lyge, med mindre du spør spørsmålet.

Så han var såpass ærlig og fortalte deg om eksen, men nå virker det som du har tatt over hennes rolle om og være paranoid og tro om at han lyger?

Hvordan kom du fram til at han tar amfetamin? Det er en ganske drøy anklagelse med mindre du har direkete bevis.
Sist endret av Sigurd4u; 10. oktober 2011 kl. 10:22.
Trådstarter
46 1
Han har fortalt meg det selv at han har tatt det siden har var 20 til ca 30 år.. derfor vet jeg at han har tatt det tidligere.. men han sier at han har sluttet nå.
Også så jeg den mailen på pc'en hans om at han spurte en bekjent om han kan skaffe brus eller det vanlige... derfor får jeg misstanke.. og tror han lyver

Det er ganske viktig for meg også at jeg finner ut slike ting ganske kjapt for å si det pent.

Og ja.. jeg har spurt om han tar det nå og da sa han nei..

Blir usikker og redd siden jeg vet lite om narkotika ja, men også fordi jeg synes det er kjedelig å bli løyet til og om han seriøst tar dop..
Ikke ta det for ille opp, men jeg tror det er du som er problemet idette forholdet, hvis man engang kan kalle det det.
Ikke bli overrasket om det er han som kommer til å gjøre slutt på det, noe jeg lett hadde satt en tusenlapp på at skjer rimelig kjapt om dere ikke tar tak i ting.
Han sitt kommunikasjonsproblem, og du dine nevroser.
Jeg beklager TS, men du er hysterisk av store proposjoner. Det er tydelig at kjæresten din tar seg amfetamin noen ganger, hvis det er greit for deg burde du bare holde kjeft og la han gjøre det. Hvis det ikke er greit for deg så er det jo opp til deg hva du skal gjøre

Jo mer du graver jo mer finner du; så hvis du ikke vil vite svaret slutt å grav
Sist endret av Spelevinken; 10. oktober 2011 kl. 12:18.
Har hørt at folk kaller sprit for "brus" også men er vel mest et kallenavn på kola vil jeg tro.
Sist endret av fth; 10. oktober 2011 kl. 12:18.
Ok, skal prøve å komme med ett innlegg her. Det største probleme ditt er vel at han lyger å holder ting skjult for deg, noe jeg også ville sett på som ett problem i ett forhold.

Det at han er i full jobb tyder jo på at han har såppas kontrol med bruken sin at det ikke går så veldig mye utover live hannes sånn sett. Du må huske det at det er en stor forskjell på bruk og missbruk.
Om han hadde fortalt deg at han tar amfetamin en gang i blandt, ville du da følt deg bedre? Det at han åpner seg for deg og forteller deg at ja, han bruker dop nå og da å at han har full kontrol (noe som er ganske tydelig da han jobber.)
Eller ville du blitt sint på han? Tenk gjennom dette først. Da vet du om det er noe å satse på.

Lykke til, håper det ordner seg for deg missbe.
Hjemmebrent går under navnet ''Brus'' her nede...



edit, spesielt på sms osv!
Sist endret av 6Degrees; 10. oktober 2011 kl. 23:09.
Sitat av missbe Vis innlegg
Nei, jeg er ikke sikker på det. Man det er det han sier til meg...
Han gjesper også veldig mye og er mye trøtt når jeg tenker etter. Jeg spør han hvorfor han gjesper hele tiden og da spøker han det bare bort..
Har aldri sett han gjøre noe - men jeg kan ikke noe om narkotika så mulig jeg er blåøyd - derfor trenger jeg noen råd her til hva jeg bør gjøre eller være obs på..

Hva tror du da?
Vis hele sitatet...
Jeg gjesper jo hele tia, jeg og. Men jeg har aldri rørt no stoff..
Gjesper? Unnskyld meg men nå leter du etter signaler, nå oppfører du deg paranoid. Jeg gjesper masse, eneste jeg driver med er å røyker hasj 2 ganger i uka og drikker 2-3 ganger i uka.
Ikke si at du har lest gjennom mailen hans? Tillit i et forhold er viktig, ellers kommer dere ikke langt.
Hun har visst det. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg kunne tilgitt det, måtte vert "the one" isåfall.
▼ ... over en måned senere ... ▼
leste ikke hele tråden før jeg skrev mitt innlegg, men når jeg leser at han ikke svarer på flere dager etter ferier ol. kan det være han er utro?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg orker ikke lese hele, men her er noe du kan gjøre:
Spør han hvor han var/hva han gjorde når han har vært borte. Gjør det når han minst tenker det.
Jeg sliter alltid med å finne på gode forklaringer.. Når jeg har vært med venner kan jeg jo ikke si at vi så på tv og gikk tur med hundene i 3 dager..
Du kan ikke gi typen din pes for å ha løyet til deg når du bryer deg inn på e-mailen hans for å snoke.
Har man brukt mye stoff så blir man gjerne en smule følelsesmessig avstumpet, og vedvarende sosial angst er heller ikke å benekte i denne sammenheng, er han ruset opptrer han gjerne omvendt av det du forklarer her.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg orker ikke lese hele, men her er noe du kan gjøre:
Spør han hvor han var/hva han gjorde når han har vært borte. Gjør det når han minst tenker det.
Jeg sliter alltid med å finne på gode forklaringer.. Når jeg har vært med venner kan jeg jo ikke si at vi så på tv og gikk tur med hundene i 3 dager..
Vis hele sitatet...
Du dro opp en tråd som er over et år gammel for å kun si noe som har blitt sagt fra før?

Masse KP til deg!
Sist endret av KjellFresh; 23. februar 2012 kl. 02:01.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Du dro opp en tråd som er over et år gammel for å kun si noe som har blitt sagt fra før?

Masse KP til deg!
Vis hele sitatet...
Langt ifra et år gammel da..
Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
forøvrig så er hverken E, GHB eller syre noe hardcore farlig greier.
Vis hele sitatet...

Nei, nei du kan jo bare dø av overdose, så det er da ikke hardcore det.