Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3599
Heisan Alle Freaks!

Igår skulle jeg kjøpe Grønt av en kompis, Han sa at den var sykt god osv... Når jeg hadde kjøpt den så jeg at det var en rar grønn frage på den, litt lysere en weed... Så nå røyka jeg et bong trekk og holdt det nede en stund og så plutselig forsvant verden og alt ble svart og jeg fikk 3 armer og fikk helt panikk.. kom heldigvis ut av rusen etter 3-4 min men var sjikkelig ubehagelig... Nå føler jeg meg vanlig "fjærn" men jeg lurer på om det kan vært blanda med noe?

vist det er noen skrivefeil er det pga. jeg fortsatt er litt rar i hue :P
Salvia? *titegn*
Hvordan ser det ut sett bort i fra fargen, er det bud eller er det pulver? er det flak kan det godt være salvia.
ArbeidsledigProletar
Eller det kunne ha vært goskjit. Om og om igjen blir dette temaet tatt opp.
Hei Igjen.

Trur nok ikke det var goskjit, har røyka goskjit før for og så det sån, og aldri blitt sånn.. Det er Marijuana Farget "buds" og lysegrønne flak
Blandet du det med tobakk forresten?
Prøv å se om det skjer om du ikke holder det så veldig lenge inne, salvia bør holdes lenge inne for mest effekt.. ellers er det nok bare godsaker som ikke funker likt som de andre gangene
Sist endret av Aaatcho; 22. september 2011 kl. 03:19.
Nei.
Jeg røyker somregel ikke weed med tobakk, Kun Hasj.
Hva betalte du for det? Smaken på det?

Kanskje det bare var knall weed du fikk. Er så mye dårlig her til lands, så om du har fått noe som er skikkelig bra vare kan du oppleve ting du ikke merker av dårlig weed. Hasj også for den del.

Vanskelig å si. Kan være mixer han har kjøpt billig utenlands med feks jwh. Salvia nevner de også. Ring han å spør da, er vel ikke verre?
hehe det er ikke snakk om quality weed her, dette her er nok noe helt anna enn weed. Finnes masse rare greier som skal etterligne weed effekten, mye ser også ut som weed. Har vært i Amsterdam og røyka på det besta av det beste, og ingenting gjør at man tror man har 3 armer og verden blir svart ))
ArbeidsledigProletar
Sitat av oliboli Vis innlegg
hehe det er ikke snakk om quality weed her, dette her er nok noe helt anna enn weed. Finnes masse rare greier som skal etterligne weed effekten, mye ser også ut som weed. Har vært i Amsterdam og røyka på det besta av det beste, og ingenting gjør at man tror man har 3 armer og verden blir svart ))
Vis hele sitatet...
LOL.

Uansett, effektene av cannabis kan påvirkes av så sjukt mye og kan gi så VELDIG mange forskjellige effekter at det er drøyt å at man kan utelukke at dette rett og slett bare er gode greier. Finnes folk som har mista virkelighetsoppfatninga helt på cannabis, finnes mange av dem, det kalles psykose.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
LOL.

Uansett, effektene av cannabis kan påvirkes av så sjukt mye og kan gi så VELDIG mange forskjellige effekter at det er drøyt å at man kan utelukke at dette rett og slett bare er gode greier. Finnes folk som har mista virkelighetsoppfatninga helt på cannabis, finnes mange av dem, det kalles psykose.
Vis hele sitatet...
Aldri opplevd noe slikt. Er det noe man kan gjøre for å oppleve noe sånt? Er litt nysgjerrig på å se hvor langt cannabis kan ta meg. I Amsterdam feks, what to do? Noen strain som er kjent for dette?
ArbeidsledigProletar
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Aldri opplevd noe slikt. Er det noe man kan gjøre for å oppleve noe sånt? Er litt nysgjerrig på å se hvor langt cannabis kan ta meg. I Amsterdam feks, what to do? Noen strain som er kjent for dette?
Vis hele sitatet...
uhm, du kan ødelegge hodet ditt? Ha gode gener for psykose/shizofreni hjelper jo.

Vi veit jo ikke bakgrunnen til TS, kan jo være så mangt, men når folk blir overraska over potent skjit så skjer ting, folk blir skremt osv.

Cannabis kan være rimelig psykedelisk til tider.
Høres ut som salvia
Høres ut som salvia, ja.
Men ville det ikke vært rart å blande det med weed for salg/selge det som weed?
Salvia har minimal til totalt fraværende effekt når det røykes i joint, mange som ikke ville merket at den er tilstede.

Men jeg kan jo også forstå at salvia blandet med weed kan gi en wow-effekt som gir kunden lyst til å returnere til dealer for mer.
Du kan jo prøve og spørre kompissen din som solgte deg greiene?
Sterke hallusinasjoner er ikke vanlig effekt av marihuana

Hvis det så ut som buds henger jeg meg på at det kan være blandet med Salvia, er ikke store dosen som skal til hvis man har kraftig ekstrakt.
OP, hvis du har mer igjen, eller har mulighet for å ta bildet av det du har røyket, kan det være lettere for oss å skjønne hva du snakker om.

Til nå ser du jo at det er kun ren spekulasjon som foregår.
Når fikk salvia buds? Når ble salvia lyst? Salvia er også ganske drøyt å få fyr på, og gir en jævlig smak.
Sitat av Ratex Vis innlegg
Når fikk salvia buds? Når ble salvia lyst? Salvia er også ganske drøyt å få fyr på, og gir en jævlig smak.
Vis hele sitatet...
Les hele tråden så ser du at det er snakk om at det kan være blandet salvia sammen med weed.
Tror ikke det er noe mer en bra shit, så lenge du ikke har noen venner med en merkelig forståelse av bøffing. Fikk halveis røntgensyn og shit første gangen jeg røyka bøtte, cannabis er psykadelisk.
Sist endret av badjaja; 22. september 2011 kl. 10:36.
Kansje noen bare hare sprayet på RC's ? for de fleste RC's vil gi en mer turende effekt vis du fyrer dem på bong ifølge min mening! Har kommet borti rullingspakker som var sprayet med det, hvor jeg kunne fyre av 0,2 g med tobakk i bongen. Etter 2-3 trekk er det nesten alltid som om jeg går inn i en spirituell verden!
Sitat av oliboli Vis innlegg
hehe det er ikke snakk om quality weed her, dette her er nok noe helt anna enn weed. Finnes masse rare greier som skal etterligne weed effekten, mye ser også ut som weed. Har vært i Amsterdam og røyka på det besta av det beste, og ingenting gjør at man tror man har 3 armer og verden blir svart ))
Vis hele sitatet...
Vet du det vil jeg si er veldig opp til enhver, ikke minst også*opp til hvilken type cannabis det er, altså*enkelte strains har mer cannabinioder enn andre.
Du tror ikke det kan være noe syntetisk? Noe som AM-2201 eller noen form for JWH.

Når jeg kjøpte dette, fikk jeg det i en form for herbs, der de hadde blanda ut pulveret med dette.

Jeg røyka dette på tirsdag, og det føltes ut som jeg trippa, kan ikke sammenlignes med god hasj engang var noe helt annerledes, fargene var veldig forsterket, og det så ut som alt bevegde litt på seg, kan også sies at jeg spydde som en gris, og at "trippen" varte helt til jeg sovna.

Jeg har røyket hasj i ett par år, nesten hver dag nå og jeg har aldri opplevd noe sånt før.
Sist endret av kimmy9gga; 22. september 2011 kl. 12:03.
Hei, Kan desverre ikke ta bilde av det da jeg har VELDIG tregt nettverk (30 kb/s, Edge Dekning)...
Det var ikke salvia buds men weed buds og lysegrønne flak, Prøvde og bare ta budsa og røyke de og da funket det som vanlig trur nok det kan være salvia ja! Takk for svar folkens!

Betalte Forresten 120Kr for detta. (pr gr.) og smaken var veldig rar.. Ble nesten litt kvalm av bare smaken
Sitat av Simonol Vis innlegg
... og smaken var veldig rar.. Ble nesten litt kvalm av bare smaken
Vis hele sitatet...
Fra hva jeg har hørt (for jeg har selvfølgelig ALDRI prøvd noen ulovlige/semi-lovlige rusmidler ) så smaker salvia ganske stygt ja. Men det er jo folk jeg har snakket med sin oppfatning.
Sitat av Simonol Vis innlegg
Hei, Kan desverre ikke ta bilde av det da jeg har VELDIG tregt nettverk (30 kb/s, Edge Dekning)...
Det var ikke salvia buds men weed buds og lysegrønne flak, Prøvde og bare ta budsa og røyke de og da funket det som vanlig trur nok det kan være salvia ja! Takk for svar folkens!

Betalte Forresten 120Kr for detta. (pr gr.) og smaken var veldig rar.. Ble nesten litt kvalm av bare smaken
Vis hele sitatet...
Som personen over sier, Salvia smaker pikk. Var nok det du fikk i deg!
ArbeidsledigProletar
hvorfor skulle selger buffe med salvia? Det gir ikke MER inntekt? Hvorfor sa han da ikke i fra?
Kompis og kompis, fru blom... ville droppa sånne folk som selger psykadelika til oss som bare vil slappe av litt (hvis det faktisk var tilfellet her da)
Sitat av Batabusa Vis innlegg
uhm, du kan ødelegge hodet ditt? Ha gode gener for psykose/shizofreni hjelper jo.
Vis hele sitatet...
Ehm, jeg er interessert i å se hvor langt cannabis kan ta meg. Cannabis er ikke giftig eller fare for overdose, så jeg er ganske trygg på det. Hadde jeg kunne levd livet på nytt igjen, hadde jeg ikke startet med cannabis for 5 år siden som 14-åring, men sånn ble det. Aldri prøvd noe andre stoffer (enn alkohol) og har tenkt til å vente med det i 5 år til. Ser ikke problemet ditt. Røyke bøtte kan vel være en god ide, lenge siden jeg har gjort det... Egentlig slutta å røyke, men lurte på hva jeg kunne finne på av sprell i Amsterdam så...

Sitat av fth Vis innlegg
Dra til coffeeshoppen "Rokerij" på leidzeplein(eller hvordan det skreives) og kjøp deg "ReeferMadness" er ferdig joint, men skal love deg at du blir helt fucked up, hvertfall hvis det er første jointen.
Vis hele sitatet...
that's what i'm talking about! Takk, skal teste ut dette neste tur Takk.
Sitat av Simonol Vis innlegg
Det var ikke salvia buds men weed buds og lysegrønne flak
Vis hele sitatet...
Hallo folkens?? Har selv fått potent weed og hatt sterke visuals av cannabis, men marihuana gir deg ikke hallusinasjoner og får deg til å se 3 bein.

Når du sier "buds og lysegrønne flak" så er nok de lysegrønne flakene salvia som de fleste her antok.

Selv ville jeg tatt en alvårs prat med "kompissen" min hvis jeg var deg.
Lure sterke hallusinogener i folk er ikke noe og spøke med
Sist endret av Sigurd4u; 22. september 2011 kl. 19:31.
ArbeidsledigProletar
Opplevelsen av rusen er så subjektiv så jeg står fast på at det bare er gode greier han har fått.
Har tørka salvia liggende og de bladene er mørkegrønne.

Kan none forklare meg HVORFOR dealer skulle gidde å bøffe med salvia? Er bare dumt, mindre penger per solgte gram og folk vil jo ikke kjøpe ting som smaker dritt og med mindre du holder det lenge vil jo ikke kunden få noe effekt av salviaen.

Så med andre ord, folk her mener at dealer selger skjit som smaker dritt og veier mye vs. funk? (om du da ikke holder inne lenge og turer)
Batabusa har helt rett. Er selv en av de som virkelig har vært hinsides på jordet av cannabis. Tenker spesielt da på den første gangen jeg røyket. Det har kanskje noe å gjøre med at jeg ikke visste helt hva som kom, og at jeg fikk jævlig bra weed. Har aldri vært så redd og fucked up noen sinne. Det har vært ganger i ettertid jeg har vært omtrent på samme nivå men nå vet jeg hvordan jeg skal takle det, og da går det alltid bra til slutt.
Sist endret av Skrillex; 22. september 2011 kl. 22:01.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Opplevelsen av rusen er så subjektiv så jeg står fast på at det bare er gode greier han har fått.
Har tørka salvia liggende og de bladene er mørkegrønne.

Kan none forklare meg HVORFOR dealer skulle gidde å bøffe med salvia? Er bare dumt, mindre penger per solgte gram og folk vil jo ikke kjøpe ting som smaker dritt og med mindre du holder det lenge vil jo ikke kunden få noe effekt av salviaen.

Så med andre ord, folk her mener at dealer selger skjit som smaker dritt og veier mye vs. funk? (om du da ikke holder inne lenge og turer)
Vis hele sitatet...
Hvis du har erfaring med salvia så vet du at de kommer i forskjellige farger og fasonger etter ekstrakt du har.
Har hatt lys og mørk salvia. Har til og med hatt svart salvia da produsenten opplyste at det var laboratorie ekstrahert.

Har sett salvia blandet med marihuana flere ganger og vet om flere venner som gjorde dette i yngre dager med kunder/bekjennte.
Enten for og selge dårlig weed og spice den opp eller som regel for og fucke med den som kjøper, og håpe på en god histore etterpå. "hva faen var det for noe, røyka og ble helt borte" er alltid en morsom stoner historie.

"det er for dyrt" mange kjøper salvia og prøver der etter blir for skremt til og bruke det igjen, da blir tanken fort og lure det videre på neste sjel

Batabusa: Hvis du leser TS sitt første innlegg så sier han at han holdt inne røyken.. Der etter forteller han om den kortvarige intense "salvia" rusen som glir over til en vanlig fjernhet.
Hei Folkens!

Vil bare tilføye at jeg nå prøvde og røyke disse "flakene"...

Prøvde først et lite trekk fra bongen og holdt ikke så lenge nede.. Vanskelig og beskrive men alt ble "rart" og spennende.. og fikk veldig lyst på en røyk!

Så prøvde jeg en gang til, Satt i stolen mens jeg fyrte på bongen (tok nå mer og holdte dette nede i 15 sec), Ble helt borte... Føltes ut som jeg smeltet sammen med stolen og jeg blei til stolen.... og veggene ble som et diskolys :S vanskelig og forklare.. Men Er ganske sikkert på at det var blanda med salvia nå ja.
ArbeidsledigProletar
ok, da er det sikkert salvia, så meningsløst og latterlig dårlig gjort av kjøpmannen.
Meningsløst er det vel ikke? 1 gram 5x Salvia koster halvparten av hva weed går for. Vanlig er enda billigere, men med tanke på at TS merket effekt av så lite vil jeg tro det er minst 5x ekstrakt som er blitt brukt.
Et raskt søk på google fortalte meg at 5x går for ca $13 per gram, sikkert mindre ved bulk-kjøp. Så, det er penger å tjene på å blande det ut med Saliva.

Råttent gjort av kompis\dealeren din. Det høres ikke ut som han tar jobben sin veldig seriøst.