Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 5078
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Når: Mandag 25/6 17:00
Hvor: Camp Sør (se etter freakerlogoen)

I år blir det en liten vri på nFF-treffet. Jeg vil gi freakerne en mulighet til å få et ganske stort slingringsmonn på oppmøtetida i tilfelle noe skulle skje, siden tidligere erfaringer til stadighet har vist at noe uforutsett alltid skjer. For at dette skal være mulig kan dere heller møte opp i campen min på Camp Sør som består av to hvite partytelt som har minst to grønne freakerlogoer plassert på godt synlige steder. Skulle du mot formodning være usikker på om du er på riktig sted er det bare å skrike så høyt du kan etter Cappy. Jeg kommer til å sitte der fra 17:00 og utover kvelden.

For å bli med på treffet innebærer dette at du må finne campen på Camp Sør området, det burde ikke ta noe særlig lengre tid enn fem minutter. Er du usikker på hvor du skal gå følger du bare kartet som er vedlagt denne posten. Freakerlogoene kommer til å henge oppe hele uka, hvis mandagen ikke passer er det bare å ta turen innom en annen dag, men husk at det offisielle treffet er på mandag 17:00 isj.

Ta med øl og awesome stemning!

Sees på Hove folkens..
Herlig tiltak, gleder meg allerede. Tar turen fra Gøteborg til Hove. Si fra hvis noen vil sitte på
Skal ta turen bort og se på freaksa, lurer ekstremt på hvordan dere er Men dere får nokk ikke sett meg
Bra tiltak! Får se om jeg husker å ta turen bort når jeg er der
Skal vi organisere buss kanskje?
Skal ikke se bort ifra at vi er et par freaks som tar turen innom!
Fett! Snakkes der
Hvis det blir hove på meg i år, kommer jeg garantert innom!
Jeg kommer nok innom, om jeg husker det.
Og det til tross for at jeg ikke har vært på nFF på laaaaaaang tid.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Skal ta turen bort og se på freaksa, lurer ekstremt på hvordan dere er Men dere får nokk ikke sett meg
Vis hele sitatet...
Vær klar over at de fleste av oss freakere har hoggtenner, étt eller to horn i bakhodet, også går vi ofte i mørke munke-kapper når det er mørkt.

Vi er farlige, så jeg anbefaler all varsomhet når du nærmer deg folk som er aktive på nFF!

Men dere får nokk ikke sett meg
Vis hele sitatet...
Helt enig - best å gjemme seg! -Og være føre var!
Sist endret av aeon_illuminate; 11. juni 2012 kl. 18:49.
Kommer lett innom!
Var planen å få med meg detta, siden det gikk litt i vasken i fjord.

Men jeg skal desverre jobbe under Hove, så blir nok dårlig med treff. Skal jobbe på Tromøya, så bare å komme å gå seg en tur hvis noen vil hilse på.

Kan forresten skrive under på at Cappy er kjempekar, så det er ikke noe skummelt å møte opp. Hadde mangfoldige timer i Camp Freak/Camp Hælvette sist Hove.
lover ingenting men om den rette formen intreffer, og det tror jeg den gjør... så roper jeg sikkert hei
Hehe, må vel nesten ta turen innom da tenker jeg
Kommer lett innom selv Jeg er snålingen i leprechaun hatt m/ skjegg!
Sist endret av sgt_coke; 17. juni 2012 kl. 03:12.
Blir camp sør på meg også, så vi sees sikkert!

Du skal ha med 2 store partytelt, når har du/dere tenkt å dra fra Oslo for å få plass?

Vi tenker å dra i søndag kl 04.00 tiden for å komme oss langt foran i køen. Vi har to nimannstelt, så det tar litt plass!
Sist endret av Marr; 19. juni 2012 kl. 00:12.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Marr Vis innlegg
Blir camp sør på meg også, så vi sees sikkert!

Du skal ha med 2 store partytelt, når har du/dere tenkt å dra fra Oslo for å få plass?

Vi tenker å dra i søndag kl 04.00 tiden for å komme oss langt foran i køen. Vi har to nimannstelt, så det tar litt plass!
Vis hele sitatet...
Planen er å være på parkeringsplassen på Tromøya rundt midnatt, skal en liten tur innom freakfesten først. Det ender nok opp en liten fest og god plass i køen. Bare å slenge deg ved oss på campen..
Stiller jeg
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Kommer nok innom en liten tur! skal være artist-sjåfør, Så håper ikke vaktlisten kræsjer med det lille treffet
Høres tøft ut, hvis jeg ser logoen stikker jeg innom! Kjenner ingen her da
Confirmed. Jeg kommer innom, og hilser på dere ukjente mennesker.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Fra nuh har jeg ikke tilgang på datamaskinen lenger. Stikker først til freakfesten og deretter setter jeg seil mot Tromøya. Planen er å være der rundt 01:00 i natt, rop etter Cappy hvis du er der samtidig.

Sees folks..
Pålitelig kilde
Bredesen's Avatar
Skal selvsagt ta turen innom, og satser på å få møte mange hyggelige freaks
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Får jeg spørre dere freakere der; -er det ordentig fett på Hove?? Skulle så gjerne vært der selv, men er helt oppi Trondheim og må jobbe..
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Får jeg spørre dere freakere der; -er det ordentig fett på Hove?? Skulle så gjerne vært der selv, men er helt oppi Trondheim og må jobbe..
Vis hele sitatet...
Du burde hate jobben din, det er maaaax fett!
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Du burde hate jobben din, det er maaaax fett!
Vis hele sitatet...
Åhhh, tsk tsk, ja det var nesten unødvendig å spørre altså. Selv om jeg tjener penger tenker jeg av og til at jobben kan dra seg opp i rompa til SIv Jensen - og bli der!!

Håpet forøvrig på å dra på 4 av 5 følgende arrangement/festivaler denne sommeren; Freakfest, Hove, ROskilde, Silverstone Grand Prix, Øya pluss noe til kanskje.
Hove og ROskilde utgår jo, men Freakfest har jeg klart, - og det var akkurat like fett som jeg håpet på et halvår i forveien
Men Øya-festivalen skal jeg klare i år tror jeg, ser fram til den.
Det henger tre par sko på strømlinja på camp sør, folk går konstant bort og spør etter weed der, skal liksom skoene være ett tegn på at det går an og kjøpe der eller noe?
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Det henger tre par sko på strømlinja på camp sør, folk går konstant bort og spør etter weed der, skal liksom skoene være ett tegn på at det går an og kjøpe der eller noe?
Vis hele sitatet...
Sko i strømlinje = weed. Det e på en måte et slags tegn på at du får kjøpt det der
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
I år var treffet overraskende vellykket! Tipper det kom litt over ti personer innom på mandagen og omtrent ti personer ellers. De tre siste dagene var freakerlogoen så herja at det skulle MYE kreativitet til for å kjenne den igjen, litt kjipt siden jeg hørte det var noen som leita etter den i ettertid.

Jeg må ærlig innrømme at hukommelsen er ganske vag på grunn av noen tålig animerte dager, så husker særdeles få nick. De eneste jeg kommer på i forbifarten er Bredesen og ezicam, endte opp å henge en del med dem. Må gi streetcreds til han fulle freakern som sovnet oppå teltet til kompisen min, freakerne jeg møtte random på fotballbana, de jeg halvveis prøvde å lure med korttriks OG til han som redda partyteltet da det regnet som mest.

Dette ble den siste turen til Hovefestivalen for min del, kanskje noen andre tar opp ånden og arrangerer treff de neste årene? Planen blir hvertfall å gå for Roskilde i tjuetretten.

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=9915&stc=1&d=1341083400
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Cappy Vis innlegg
freakerne jeg møtte random på fotballbana
Vis hele sitatet...
Det var meg, like dårlig på nick. Gikk rundt i sør i en time å ropte etter "Crappy" lol.
god som gull
het campen "camp hællvette"? Husker det var noen som innviterte meg til en camp med det navnet, men orket aldri å lete etter den
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av plohg Vis innlegg
Det var meg, like dårlig på nick. Gikk rundt i sør i en time å ropte etter "Crappy" lol.
Vis hele sitatet...
Haha, fail.. Jeg stakk til teltet deres dagen etterpå, ingen var hjemme. Så endte opp med å dra på fylla med naboen deres i stedet.

Sitat av potetgull0 Vis innlegg
het campen "camp hællvette"? Husker det var noen som innviterte meg til en camp med det navnet, men orket aldri å lete etter den
Vis hele sitatet...
Stemmer det.. Vi levde opp til navnet, så det var likeså greit å holde seg unna.


Inne på festivalområdet var det en butikk som solgte veggtepper med motiver av sopp, nisser og Bob Marley. Jeg er ganske ivrig på å få tak i en av de teppene. Veit noen navnet på butikken eller om det finnes en tilsvarende butikk på nettet?
Må takke for treffet selv om det nesten regna bort, hyggelig camp dere hadde!
Og spylevæskevinen var bra påfunn
Sitat av Cappy Vis innlegg
http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=9915&stc=1&d=1341083400
Vis hele sitatet...
Så det var dere ja.

Gikk forbi et par ganger men ingen freaks å se.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Må takke for treffet selv om det nesten regna bort, hyggelig camp dere hadde!
Og spylevæskevinen var bra påfunn
Vis hele sitatet...
Det regnværet var ekstremt, var en liten periode bekymret for at det skulle bli standarden for resten av festivaluka. Spylevæskevinen var forøvrig noen andre freakeres påfunn, et gjennomført genialt prosjekt.


Sitat av Wild Vis innlegg
Så det var dere ja.

Gikk forbi et par ganger men ingen freaks å se.
Vis hele sitatet...
Fikk høre av folka i campen at det var ei som kom innom noen ganger en av dagene. Da var jeg dessverre oppe på fotballbana med noen andre freakere.