Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 20598
En bekjent av meg tok noe "ren" MDMA for en måneds tid siden som han sa lukta litt som lakris. Fargen sa han ikke noe om.
Sitat av Wisternoff Vis innlegg
En bekjent av meg tok noe "ren" MDMA for en måneds tid siden som han sa lukta litt som lakris. Fargen sa han ikke noe om.
Vis hele sitatet...
Jeg har ihvertfall aldri fått den assosiasjonen når jeg har luktet på det, men vi er jo forskjellige. uansett, resten av beskrivelsen passet litt dårlig..
Jeg har aldri vært borti noe mdma som jeg synes har luktet lakris selv, første gangen for kompisen min som jeg nevnte over her. Kan jo ha være noe som stammer fra produksjonen, frakten eller kuttingen.
Sitat av fetter Vis innlegg
Og på hvilket grunnlag baserer du det på?

*MDMA er ikke gulaktig (med mindre det er dårlig produsert)
*MDMA lukter ikke lakris
*Du får ikke "tegneserie" halliser.
*Det varer ikke i en uke.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg trodde at det kunne være MDMA var at jeg kom over en liten boks med et gulhvit litt klumpete pulver som luktet lakris hos min kjæreste for en tid tilbake.Var på samme tid som jeg fant amfetamin hos han. Han sa da at det var MDMA.Men hva vet jeg....?
Sitat av Frexinetta Vis innlegg
Grunnen til at jeg trodde at det kunne være MDMA var at jeg kom over en liten boks med et gulhvit litt klumpete pulver som luktet lakris hos min kjæreste for en tid tilbake.Var på samme tid som jeg fant amfetamin hos han. Han sa da at det var MDMA.Men hva vet jeg....?
Vis hele sitatet...
Fra tablettform som detta er knust er dette som regel hvitt og luktfritt. Men utblanda m div dritt og møkk osv kan d jo seff værra så d ikke er "rent".
Hvorfor lar du ham dure på med amfetaminen?

Idiotisk, patetisk og altfor godtroende gjort av deg som samboer/kjæreste.
Du mener at det var amfetamin i den boksen også? Lukta anderledes enn av amfetaminen jeg fant... Nå er dette over en mnd siden.Han har søkt hjelp for problemet sitt og så langt har det gått bra.Men vær sikker på at jeg følger med.Ikke naiv en gang til.
Sitat av BeyondBlasphemy Vis innlegg
Hvorfor lar du ham dure på med amfetaminen?

Idiotisk, patetisk og altfor godtroende gjort av deg som samboer/kjæreste.
Vis hele sitatet...
Moralpolitiet er ute på kontroll ser jeg.
ArbeidsledigProletar
Sitat av BeyondBlasphemy Vis innlegg
Hvorfor lar du ham dure på med amfetaminen?

Idiotisk, patetisk og altfor godtroende gjort av deg som samboer/kjæreste.
Vis hele sitatet...
Du mangler grunnleggende forståelse av misbrukere. Er ikke bare for de nærmeste å si; "SLUTT ellers drar jeg". For en avhengig vil bare gi faen og fortsette med sitt.
Dessuten er de slu og meget flinke til å skjule ting.
Sist endret av Batabusa; 23. september 2010 kl. 17:34.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Dersom det lukter lakris er det mest sannsynlig i MDxx familien, gult/oransje pulver er som oftest methylone, men dette blir ofte solgt som MDMA eller MDA. Lakrislukten kommer fra safrolen som MDxx blir laget av, men hvite krystaller pleier svæt sjelden å lukte lakris. Har vært borti MDA som har vært skitten på fargen med lakrislukt, men forbinder lakrislukt med methylone.