Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2400
Dato: 17.nov 2007
Rusmiddel: Psilocybe cubensis (mexican)
Sted: hotellrom i Amsterdam
Trippere: meg, Seidelguten og "Daniel"

Soppdagen.

Dagen etter vi kom til Amsterdam bestemte vi oss for å prøve sopp.
Vi kjøpte en pakke Psilocybe cubensis mexican hver og gikk opp på hotellet for å teste ut disse soppene vi hadde lest mye om, men som jeg og "Daniel" aldri har prøvd før. Seidelguten hadde prøvd mexican sist han var i Amster og sa at det var noe av det merkeligste og gøyeste han hadde gjort.
Først tenkte vi at det hadde vært best med en trippvakt, en som kunne tenke klart hvis noe skulle skje, men vi fant ut at det sikkert gikk bra at alle spiste sopp samtidig.
I ettertid ser vi at det kanskje ikke var så lurt at alle trippet samtidig, neste gang jeg tar noe slikt vil jeg foretrekke å ha en edru person i nærheten.


16.00: Vi spiser halve boksen. Det smaker ikke spesielt godt, men går ned uten store problemer.

17.00: Vi spiser resten. Merker at jeg begynner å få en behagelig følelse i kroppen, men det har ikke begynt å virke skikkelig på noen av oss enda.

18.00: Virkningen begynner å bli sterkere, spesielt "Daniel" kjenner virkningene godt.
Han begyner å tro at han egentlig er ett annet sted, og at hotellrommet bare er en illusjon.
Han begynner etterhvert å bli redd og forvirret, han røsker ut ledningen til høytalerne slik at musikken forsvinner. Jeg ligger under dynen og har det utrolig behagelig, og håper at "Daniel" snart skal komme ut av badtrippen han holder på å ville seg inn i. Vi snakker til han og forteller at alt er bra, men det blir bare værre og han snakker om å ringe til sykebil.
Vi forklarer han at han bare tripper, han vet ikke hvor han er eller hva han vil, og tør bare snakke med Seidelguten. Etter en stund får vi overtalt han til at sykebil ikke er så lurt, at det vil bli en stor sak ut av det. Etter hvert forsvinner badtrippen gradvis, og han begynner å like trippen.

19.00: Til å begynne med var det "Daniel" som merket mest til soppen, men nå har også jeg og Seidelguten begynt å trippe. "Daniel" finner ut at det er en strømper utenpå lyspærene som er i nattlampene, og vi begynner å gnage på disse strømpene. Det var utrolig merkelig å spise på ting, lyspærene føltes veldig rare i munnen. Etter vi hadde gnagd vekk strømpen på noen lyspærer satt jeg der og puttet ting i munnen som en liten unge.
Mobilen min, fingrene mine, og klærne mine var noen av tingene som fant veien inn i gapet. Nå har alle det bra og trippen begynner å nærme seg toppen.

20.00 og utover : "Daniel" finner ut at det går an å gå inn i speilet som henger på dodøren, noe som jeg prøvde senere og fant ut at gikk an. Jeg må slå lens og går inn på vannklosettet, men det var ikke så enkelt som jeg trodde. Jeg presterer og pisse meg selv på fingrene, og får sjokk når jeg finner ut at jeg ikke kan kjenne vann.
Jeg vasker hendene i vasken, det tar sin tid ettersom at vannet var utrolig gøy å leke med, det fløt liksom utenpå fingrene. Jeg ser opp i speilet og får sjokk over hvordan ansiktet former seg og beveger seg, det så akkurat slik ut: http://www.youtube.com/watch?v=h9EpnVAl5JA
Å se seg i speilet varierte mellom å være veldig morsomt og veldig skummelt.
Jeg går ut av badet og kryper opp i sengen min, dynen er føles usedvanlig myk, føles som om den er lagd av silke, jeg kryper under den, det var veldig fascinerende og behagelig, etterpå går jeg bak gardinen som var like ved sengen min, der var det også veldig fint og mykt.
Seidelguten sitt fjes blir periodevis mindre og alveaktig. Det var skikkelig skummelt, men ble vant til det etter hvert.
Alle trippet på dette tidspunktet, og var vel mer eller mindre inne i sine egne verdener.

Mange rare ting skjer, vi leser tankene til hverandre og ting begynner å gå i loop. Sitter med følelsen av at jeg hele tiden vet hva som kommer til å skje, de andre føler det samme. Husker jeg sa til "Daniel" alt han hadde tenkt å si, og alt han tenkte å gjøre, og han sa at omtrent alt stemte. Det gjorde at jeg følte at jeg hadde overnaturlige evner og konkluderte med at vi måtte være døde.
De andre trodde også at vi var døde, og begynte å snakke om hva som var vitsen med alt, hvis man bare skulle dø 19 år gammel og være uendelig lenge på hotellrommet, det hadde jo ingen mening. Husker jeg satt å tenkte over hvor dumme alle religiøse folk er, tenkte at det måtte være kjedelig å ofre livet sitt til religion, når sannheten er at man kommer på ett hotellrom når man dør.

En annen ting som skjedde var at ting gikk i loop. Jeg reiste meg opp av sengen og sa til Seidelguten at hvis dette bare er en tripp kommer ting aldri til å bli normalt igjen, Seidelguten var enig med meg i det og jeg la meg ned igjen.
Så gikk det en liten stund så reiste jeg meg opp å sa akkurat det samme, og han svarte akkurat det samme. Slik holdt vi på en god stund til vi innså at vi loopet.
Da soppens magiske effekt begynte å gå nedover, ville jeg tilbake til den heftigste delen av trippen og fyrte opp pipen med weed, av typen bubbblegum.
Etter jeg hadde røykt noen stapp, fikk jeg munchies, men hadde ikke mer mat, så presterte den store kunsten å spise resten av bubblegumen(1,5g) , noe som i ettertid var både irriterende og morsomt.
Det endte opp med at trippen min varte vesentlig lenger enn de andre sin, og de hadde visst funnet veldig god underholdning i mine handlinger når de var ute av trippen, mens jeg fortsatt var inne i den.
Kan ikke huske så mye av trippen etter jeg hadde røykt, men Seidelguten og ”Daniel” forklarte meg senere at jeg kjempet meg tilbake i evolusjonen og oppførte meg som ett steinaldermenneske.

Skjedde sikkert mye annet rart, det meste husker jeg ikke, men skrev nå det jeg husker.
Sitter ikke igjen med noen dypere spirituell opplevelse etterpå, var bare utrolig fascinerende og gøy. Kommer nok til å prøve det igjen. Var ikke så mye visiuals, bare fucket up måten man tenker på fullstendig, hadde vært kos med litt rosa hester og sånt, så sier ikke nei takk hvis jeg blir tilbudt noe sterkere en gang i framtiden.

Har lest mange interessante rapporter på freak, men dette er min første, så ikke masakrer meg med sag hvis den ikke er av topp kvalitet.
Sist endret av the captain; 30. november 2007 kl. 00:22.
Hehe, hørtes ut som en funny trip.
hvor lenge varte trippen for de to andre?
fint og oversiktelig! morsom lesning
Høres ut som en ålreit trip. Fin rapport.
Kjenner meg igjen i det vanngreiene gøy å leke med. Speil er bare dritskummelt.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Fin rapport. Kjenner at det er på tide med en ny sopptur selv. Ingenting slår det å trippe på sopp sammen med sine beste venner. *KP*
Sitat av knekken
hvor lenge varte trippen for de to andre?
Vis hele sitatet...
"Daniel" sin trip varte fra ca.18.30 til ca.21.30, men han var jo sterkt påvirket av soppen de neste timene, varte vel ca. like lenge for Seidelguten tror jeg.
Sist endret av the captain; 30. november 2007 kl. 17:48.
Hørtes ut som en gøy opplevelse. Blir utrolig lyst til å prøve sopp når jeg leser slike rapporter, keep up the good work
▼ ... flere år senere ... ▼
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Hva er dine tanker om denne trippen den dag idag? Blir det flere artige trippraporter på oss i fremtiden?
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Hva er dine tanker om denne trippen den dag idag? Blir det flere artige trippraporter på oss i fremtiden?
Vis hele sitatet...
Nå har ikke fyren vært pålogget på over et år, så ikke forvent noe svar med det første

Sitat av the captain Vis innlegg
Etter jeg hadde røykt noen stapp, fikk jeg munchies, men hadde ikke mer mat, så presterte den store kunsten å spise resten av bubblegumen(1,5g)
Vis hele sitatet...
Haha, hilarious! KP for making me smile