Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2655
Det er noen sanger jeg vil høre igjen som jeg likte, men jeg husker ikke gruppen. Muligens ikke det mest kjente.
Viss jeg ikke tar feil så hadde gruppe navnet, eller uploaderen ghost i seg. Tror det begynte med ghost og ett eller annet....
Er litt ambient\electorinica, chill musikk som muligens ikke hører så ofte.
Takk for hjelp, selv om jeg muligens kommer på det før noen svarer. <-- mulig konkuranse, freak VS meg selv.

Tenkt på det i noen timer, kom på det etter 20sek etter jeg laget tråden. Hjernen er en snodig sak, hehe. Prøvde og slette tråden.
Ghost kollective. Kanskje noen liker det, så er ikke tråden helt unyttig viss den ikke blir slettet..
Sist endret av sneipen; 10. mars 2017 kl. 00:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei, men takk for hjelpen. Jeg fant ut av det rett etter jeg laget tråden.
Tenkt på det i noen timer, kom på det etter 20sek etter jeg laget tråden. Hjernen er en snodig sak, hehe. Prøvde og slette tråden.
Ghost kollective. Kanskje noen liker det, så er ikke tråden helt unyttig viss den ikke blir slettet..
Vis hele sitatet...