Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2976
Noen som har lyst til å ta seg 3 minutter til å høre igjennom og kanskje komme med noen tilbakemeldinger?
Ganske så chill og dreamy låt jeg akkurat ble ferdig med


https://soundcloud.com/fluffyheaven/beyond-imagination
Synes den var grei i sin sjanger, men jeg skal være ærlig å si at jeg synes gitarmusikk er best Rytmen var litt original, og temaet var også OK. Men jeg har litt problemer med å se i hvilken sammenhenger man skal lytte på dette. Man kan jo ikke danse til det?
Men du vet ihvertfall hvordan instrumentene virker, det er bare å stå på.

PS: Du får sikkert grundigere tilbakemeldinger fra folk som hører på denne type elektronisk musikk.
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Synes den var grei i sin sjanger, men jeg skal være ærlig å si at jeg synes gitarmusikk er best Rytmen var litt original, og temaet var også OK. Men jeg har litt problemer med å se i hvilken sammenhenger man skal lytte på dette. Man kan jo ikke danse til det?
Men du vet ihvertfall hvordan instrumentene virker, det er bare å stå på.

PS: Du får sikkert grundigere tilbakemeldinger fra folk som hører på denne type elektronisk musikk.
Vis hele sitatet...


Setter pris på tilbakemelding
Er ikke helt dansemusikk dette nei, mer sånn sitte hjemme og slappe av eller lignende tenker jeg.
Likte låten og det var bra kvalitet gjennom hele sangen. Passer fint som noe chill bakgrunnsmusikk, men følte den manglet litt sammenheng. Rundt 1:06-1:11, vet ikke helt hva jeg ville endret men føler den ble litt off, men igjen er bare min mening.
Kunne vel bytta ut eller tona ned risern jeg brukte der litt
Takk for tilbakemelding.
Jeg syntes det er en kul ide ass. Likte den arpen som går igjenom hele tracken. Hvilket program bruker du?
Sitat av spatterdass Vis innlegg
Jeg syntes det er en kul ide ass. Likte den arpen som går igjenom hele tracken. Hvilket program bruker du?
Vis hele sitatet...
Bruker FL Studio
har fortsatt en god del å lære men det kommer seg ^^
Det jeg synes var bra: den var jævlig chill og behagelig å høre på.
Forbedringspotensiale etter min mening: Mer variasjon, prøv å gjør låta enda mer spennende.

Dette er bare min mening, kan hende du er uenig
Må si meg veldig enig, driver fortsatt og tester ut endel plugins og lyder men det vil nok bli mer variasjon etterhvert
Ganske fornøyd med å ha gått fra 24t ++ og ned til 2t +- for å lage en sang.
Det meste er også selvlært, synes ikke det er så veldig mange gode tutorials på YT så sånn sett har jo progresjonen vært litt treig men det kommer seg ^^

Er forresten en ny ganske så chill (litt repetetiv) sang ute

https://soundcloud.com/fluffyheaven/...ven/sets/chill