Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2449
Jeg er en gutt på 23 år som liker og lage hip hop beats og er på leit etter en som liker og rappe eller har lyst og rappe, jeg leiter etter en vokalist som kan flowe å leke seg over beatene jeg lager enten på engelsk eller norsk, går på skole for tiden (musikk/laptop/producer).

jeg lager litt av vert men mest "oldschool" og "gammel gritty new york beats" her er en beat jeg holder på med (skal mixe den skikkeligt når den er helt ferdig og skal fyre inn subb) https://soundcloud.com/n_y_k/shaolin setter også pris på tilbake meldinger !

Om det er noen som er interessert ta gjerne kontakt med meg på .
Dette er kun min mening og betyr ingen ting.

Det er bra, det er kvalitet over det og jeg likte den snippen, men det jeg føler er at man kommer ingen vei med å lage noe jeg som er laget før, altså "oldschool" unnskyld men du er ikke rza.. Det jeg mener med dette er at jeg på ett vis føler jeg har hørt det der en million ganger før. Bli inspirert av det gamle men lag noe nytt!
Trådstarter
2 0
Forstår det, er bare en Beat jeg lagde, men det er det jeg liker best med hip hop, er noe nytt jeg liker men liker best det gamle og det er det jeg har lyst og lage =)! Hørt om Ivan Ave, han er en norsk rapper som har oldschool ish beat i noen av sangene sine =)
Likte stilen, bra produsert!
Se - we are your friends- filmen, få inspirasjon derifra! Ps hadde ikke tid til å høre beaten^^
Sikkert helt rå!
Sist endret av Hohey!; 10. februar 2017 kl. 02:01.