Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1919
Heihei... ville bare melde min ankomst her igjen. Har vært aktiv bruker for en periode siden, og ellers bare lurka rundt og lest i sikkert over 10 år. Jeg skal være snill og har lært av da min forrige bruker ble stengt.

Men det jeg driver med nå er en radiokanal jeg har starta opp, og planen er å spille psytrance, electronica, psy rock +++ 24/7, ergo alt det jeg spiller på den ene pc'en her som kun er nede ved eventuelle strømbrudd. Vet ikke helt om dette er rette plassen å gi ut radiostasjonen, slett gjerne om det ikke passer. Men jeg er veldig glad i musikk og både mikser og spiller litt rundt omkring, og jeg er sikker på at det er noen her og der som kommer til å like det jeg spiller. Står litt mer beskrivelse i kanalen. Jeg er ikke helt anonym heller... Håper det faller i smak for psytrance-elskerer.

www.roninsani.caster.fm

min youtube: www.youtube.com/user/roninsani

Hmmm.... glemte jeg å skrive at alle tilbakemeldinger eller tips og råd innenfor dette er meget velkomne, eller ønsker om spilling til spesifikke tider...
Sist endret av Ronin Sani; 27. januar 2017 kl. 19:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.