Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6139
Legger ikke ut mye men jeg liker og dele noen beats med dere, litt konstruktiv kritikk?

https://soundcloud.com/niinji/emotion/s-82agm

Har masse liggende privat, vet ikke hvorfor. Gidder du å gi litt feedback vist du lager musikk selv eller kan litt?
Jeg kan ikke veldig mye innenfor rap instrumental musikk, men om du vil ha framgang lønner det seg å poste slik at flere får gitt deg feedback osv.
Takk, men jeg har ikke hjerte til og legge ut, vet ikke hva det er med meg.
Jeg hører på rap nærmest hele tiden når jeg hører på musikk og denne instrumentalen likte jeg godt :P
Burde absolutt poste. Jeg er nyskjerrig på mer! Jeg evner dessverre ikke å lage ting selv, men er en ivrig lytter.kritikk? Nei, siden du nevner rap, som en hiphopbeat er den strøken. Med kanskje litt endringer her og der i takten f.ex. ville det blitt en flott electronica-låt. Spørs hva du er ute etter. Men du behøver ikke være flau, hvis det var greia, vakkert var det.
Chill beat mann! Post mer av sakene dine, det verste som kan skje er at noen fremmede ikke liker det
Har produsert i 8 år selv.

Må si jeg likte dette. Absolutt unikt i forhold til alt annet piss som blir lira ut om dagen, likte spesielt bruken av cutoff og percussions!

Kan skrive litt mer detaljert senere, har dårlig tid, hehe.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Knarkellerknips Vis innlegg
Legger ikke ut mye men jeg liker og dele noen beats med dere, litt konstruktiv kritikk?

https://soundcloud.com/niinji/emotion/s-82agm

Har masse liggende privat, vet ikke hvorfor. Gidder du å gi litt feedback vist du lager musikk selv eller kan litt?
Vis hele sitatet...
Likte beaten,post mere!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fet beat man (quinna?)!
Kule rolls på hats, og det siste "stoppet" ved 1:47 var riktigt sweet

Du burde definitivt legge opp mer! Jeg diggar't!