Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3563
Har lyst å lage en feet singel å bli rik, om noen har en feit gangster tekst( helst norsk) og en fet instrumental låt kan vi kanskje få til noe. Pm da!
Du er på rett vei - mange blir rike av å stjele andres arbeid
Tror du seriøst at noen bare gir deg en "feit" tekst og en "fet" instrumental så du kan mikse sammen noe og tjene "millioner".

Hva har DU tenkt å bidra med oppi alt dette her? (foruten å stjele andres penger og arbeid)
Sitat av Hohey! Vis innlegg
Har lyst å lage en feet singel å bli rik, om noen har en feit gangster tekst( helst norsk) og en fet instrumental låt kan vi kanskje få til noe. Pm da!
Vis hele sitatet...

Okei, så du vil bli rik på å være med på en singel, hvor du ikke har vært med på hverken tekst eller beat, i et land hvor man ikke blir rik av å produsere musikk.
Er dette virkelig seriøst?
Dere vil ikke skrive deres egen tekst engang, nuff said. Dere viser null engasjement for å faktisk skape noe, kun utnytte det andre har arbeidet i mange år for å skape selv. Og hele approachen deres er bare at det liksom er en selvfølge at noen skal gi bort noe de har jobba kanskje halve livet for å oppnå.

Dere sier ingenting om hvem dere er, hva dere har jobba med før (jeg tipper ingenting?), eller hvorfor det liksom skal være kult å gi dere gratis materiale. Man kommer lenger med en smule ydmykhet (spesielt når vi snakker om gratis arbeid).
Det hjelper ihvertfall å si hvorfor vi skal gjøre det, og ikke bare si "vi vil bli rike".
Da viser dere iallefall at dere er ute etter et slags samarbeid, men sånn dere har skrevet det nå, fremstår det bare som en egoistisk og veldig umoden guttedrøm. Høres ikke ut som dere har tenkt å dele suksessen med den som skapte den for dere engang.
Vil tro svært få tar dere seriøst i det hele tatt med den holdninga.

Det lyser jo lang vei at dere ikke er egna til å faktisk oppnå det dere sier. Da hadde heller ikke denne tråden eksistert, og dere hadde vært opptatt med å jobbe hardt for å oppnå drømmen, vs å tigge på et forum og leeche på andres harde arbeid.

Dere tilbyr ikke betaling engang, og snakker om hvor rike dere skal bli (uten å nevne noe om å dele penger med produsenten?).
Toppen av frekkhet, spør du meg, og igjen viser at dere ikke er modne i det hele tatt.

Det høres ut som det liksom er en selvfølge at noen skal komme og gi dere suksess, bare fordi dere liksom er de kuleste kidsa i byen (hint: dere er ikke de kuleste kidsa, da hadde dere for lengst satt i gang og prøvd sjæl istedenfor å tigge på et forum).

Folk jobber i 5-10-15 år for å bygge opp talent til å skrive tekster og å lage beats. Det er bare å begynne og se hvor hardt det faktisk er.
At dere tror det blir servert på sølvfat etter én linje tekst, sier egentlig alt om hvem dere er og hva dere er i stand til. Beklager, men man får rett og slett et ganske dårlig inntrykk

Hva kan dere gjøre med det? Jobbe hardt for talentet og kjenne selv hvor jævlig hard og lang den veien faktisk er?
Folk ofrer faktisk evig mye tid, vennskap og sosial omgang for å dyrke den interessen de har satt seg som mål. Veit om mange dyktige musikere jeg, som alle har ofra et eller annet for å oppnå det nivået de har nådd i dag.
Men det skal de altså gi bort til dere gratis. Dere tilbyr ikke penger engang. (folk flest er fornøyd med 500kr for en beat, det er helt ærlig ikke verre).
Utrolig mange fete og dyktige beatproducers fra Norge, som helt sikkert kan selge dere beats. Eller evig mange wannabes fra USA. Mye bra og greit å hente, hvis dere bare hadde giddet å lete litt.
Men det frister ikke å hooke dere opp, siden jeg ikke stoler på dere.
Gidder ikke å guide dere til de dopeste beatsene, bare for at dere skal rippe dem uten å betale for det.

Dere får gjøre jobben sjæl, at dere ikke engang har giddet å snakke med norske beatprodusenter engang, sier jo litt om hvor lite gjennomtenkt det her er.

Innlegget mitt er 10x mer innsats enn det dere har gjort hittil. På tide å sette igang
Trykka feil. slett
Sist endret av Molekev; 20. februar 2017 kl. 23:36.
Hey, jeg heter ohey
Ikke kødd med meg
Rydd unna vei, før jeg blir lei
Har masse swag og min bil er brei'
tuter på damene
som skriker "du ække grei"
ikke lett å være G i norge nei
truer med pistolen som jeg ikke har
må hjem før 12 før jeg får kjeft av far
kjøper alle klæra på Spar
ikke lett å væra kar
tenker på alle damene jeg ikke drar
noen og ennhver vil kalle meg rar
derfor må jeg tigge om det er noen som har
bedre rhymes enn meg, hjelp meg hei hei
ingen skjønner hva jeg mener
for på karakterkortet i norsk fikk jeg Ener

MIC DROP*
Trådstarter
42 2
Haha, her var det mye bitching. dette kom vell litt feil ut sikkert, trenger hjelp av 2 andre som er god altså en trio der vi kan få til noe. Haha lo godt av det verset molekev
Trådstarter
42 2
Her var det mange som har holdt på i noen år..
Trådstarter
42 2
Det jeg kan si er at jeg hsr rappa hele livet, var en smule fjern når keg posta den flrste posten, så beklager om det itriterte noen, jeg tenker å rappe på norsk, blanding mellom trap/house kanskje,
Noe nytt som kan fenge og engasjere flere. Og jeg tenker man må gå rett på være
Litt halv cocky gi faen i alt man er redd for å være 100% ærlig og bare gi faen for å lykkes.

Satt å rappa til instrumental musikk til Migos i går, men ordene blir ikke bra.
Trenger derfor noen som er god på data og er flknk til å mekke tekster
Kan gjerne betale for en god tekst og en fet beat, men hadde vært kult å
Kanskje vært 3 stk som kan statte opp.
Trådstarter
42 2
Det jeg kan si er at jeg hsr rappa hele livet, var en smule fjern når keg posta den flrste posten, så beklager om det itriterte noen, jeg tenker å rappe på norsk, blanding mellom trap/house kanskje,
Noe nytt som kan fenge og engasjere flere. Og jeg tenker man må gå rett på være
Litt halv cocky gi faen i alt man er redd for å være 100% ærlig og bare gi faen for å lykkes.

Satt å rappa til instrumental musikk til Migos i går, men ordene blir ikke bra.
Trenger derfor noen som er god på data og er flknk til å mekke tekster
Kan gjerne betale for en god tekst og en fet beat, men hadde vært kult å
Kanskje vært 3 stk som kan statte opp.
Trådstarter
42 2
ps feil over skyldes skriving på iphone, ser ikke en dritt
Men denne tråden får stå...
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Men denne tråden får stå...
Vis hele sitatet...
Kanskje de prøver å bli litt mer fleksible etter all sutringen
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Denne tråden er jo definisjonen av klein
Jeg kan låne deg en tekst og en låt om jeg får 98% av inntektene