Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1700
Jeg laster ned en iso fil og når jeg går inn på brudd stykker er det 4 filer på 8mb som restartes når de når 100 prosent. Dette er ufattelig irriterende fordi filen på nesten 30gb blir aldri nedlastet. Stopper på 99.8.
Har prøvd a force og restarte bruddstykkene. Skjer bare samme greia.

Hjelp
Hva laster du ned filen med?
er dette torrent, http, ftp eller annen form for nedlasting?
Trådstarter
33 1
Torrent via vuze. Etter a ha trykket vilt masse på force piece, reset piece og re-repuest piece er det bare 3 filer igjen nå og 99.9 prosent ferdig. ��
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Etter all sannsynlighet er det bare seedingen av den aktuelle torrenten som er ræva. Faren er at ingen har rukket å få med seg de siste bitene og at original seeder har forsvunnet.

Se etter en ny torrent.
Sist endret av robhol; 14. desember 2016 kl. 18:53.
Trådstarter
33 1
Den laster jo ned alle brudd stykkene og når de når 100 prosent starter de på nytt. Mener du å tilsette en Torrent og fortsette med de 99 prosentene? ����

Gjorde dette. Nå er det en fil igjen på 8mb som kødder seg
Sist endret av proxy87; 14. desember 2016 kl. 20:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
33 1
tror jeg fant til slutt ut at det var en av rambrikkene som var defekte.. ellers må det være driverfeil i windows. godt nytt år.
Har opplevd det samme, for min del funka det å skifte torrentklient. At det skal være feil med rambrikkene høres forresten ganske ulogisk ut. Windows og driverfeil kan kan være en årsak. Godt nyttår.
Trådstarter
33 1
med stadig blåskjerm flere ganger om dagen og kronisk høyt turtall på cpu viften hjalp det hverftall å fjerne den ene brikken
Sist endret av proxy87; 3. januar 2017 kl. 14:10.