Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 7187
Synes det er fantastisk at så mange likte turneringen og streamen. Er slik feedback vi trenger for å fortsette med turneringer. Det var første gang vi castet, så jeg er utrolig glad for at folk likte det! Som sagt, jeg caster veldig gjerne igjen, for dette var kjempegøy!
Sist endret av Bartulf; 5. februar 2012 kl. 00:07.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
Med en slik feedback er ikke jeg heller ukjent med å gjenta dette. Men neste helg er for tidlig. Men ny turnering er allerede i tankene. Det vil bli mer.
Bra oppplegg og kudos for stream!

"All den tid folk ikkje grine blod [...] er eg veldig fornøyd" <3
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
Da er jeg igang å tenke på neste turnering, igjen. Hva tenker folk bør være annerledes til neste gang?

Selv tenker jeg:
- Vurdere brackets etter nivå.
- Tidligere påmelding.
- Har snakket med sc2.no om et samarbeid, for større turnering.

Streaming og casting er en selvfølge.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Nå vet jeg ikke om det er mulig, men en liten intro for folk som ikke kjenner til spillet kanskje?

À la «målet med spillet er […]», «man kan spille på forskjellige måter:»

Tenker meg det kan bidra til at folk med litt interesse kommer over kneika og prøver det (:
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
Under turneringen eller før?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Før. Tenker meg noe som fem minutter e.l.

Kanskje korte debriefinger mellom kampene også?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sløs av tid, jeg tror neppe det var noen andre enn deg som ikke kjente til spillet under turneringen. Dem som ikke har satt seg inn i spillet kan gjør det selv, eller spørre noen. Jeg kan stiller opp, stoler på deg Jonta

Det hadde blitt mektig rart om vi ble forklart hva fotball var før seriene.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Nå vet jeg ikke om det er mulig, men en liten intro for folk som ikke kjenner til spillet kanskje?

À la «målet med spillet er […]», «man kan spille på forskjellige måter:»

Tenker meg det kan bidra til at folk med litt interesse kommer over kneika og prøver det (:
Vis hele sitatet...
Det høres ut som om en grei idé det. Skal ikke være så vanskelig å fortelle kort og greit hva som er greien med spillet. Man kan alltids klare å bruke litt dødtid i begynnelsen av kampene før det blir spennende.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Overhørte noen på bussen i går snakke om turneringen, noen som vil melde seg:P?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Husk å ta opp! Er i auslandet atm, og skulle likt å få med meg dette!
Hero of Time
bronze's Avatar
Hei,
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/128/slowpoke_pokemon.gif

Turneringa var 4. februar.

Kan sjå noko av det som blei spelt her: http://www.twitch.tv/bartulf
Sist endret av bronze; 2. mars 2012 kl. 13:36.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
Ett lite drypp:

Jeg og Bartulf er i gang med planleggingen av ny turnering om ca en måneds tid og lover at vi satser stort!

Stikkord:
- Stream fra hver runde.
- STORE premier.
- Mange spillere.
- Spennende kamper.
- God stemning.

- Afterparty: Live STREAM av random monobattles med dere.



Vi kommer tilbake med mer
Jepp, dette blir nok bra! Planleggingen er i full gang, og vi skal forsøke å rette oss etter feedback fra forrige turnering.

Som Golder nevner, satser vi på å få mange flere deltakere på turneringen, så det er bare å begynne å trene!
Artig initiativ. Spiller ikke Starcraft, men om det er flere freaks som fortsatt spiller Age of Empires II, så hadde det vært konge med et arrangement for det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
Ok, jeg og Bartulf er rimelig klare på at dette skal bli et godt arrangement. Men vi trenger hjelp.

Hvis du kan litt basic HTML/CSS og sånt som hører med (PHP, java, javascript), ta gjerne kontakt. Vi trenger en person som vil være med å lage litt ting i sammenheng med de kommende turneringene. Spre ordet eller ta kontakt selv, og bli med å bygg oppunder dette.
Fantastisk Da har jeg litt tid på å trene litt =) Har hatt et langt avbrekk fra sc2 fordi jeg er så dårlig taper så derfor hoppa jeg over forrige turnering og håpa på at dere tok en runde til