Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 5709
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Deviné, gratulerer så mye... :-) Betyr dette at det er større eller mindre sjanse for at du blir med ut på en date i Oslo en dag?
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Hvis stormen oppfører seg pent tror jeg det er større kjangs, hvis ikke kan nokk Devine være en skitten tøs.
Okay, jeg har alltid lest det sånn her: Devaine
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Congratulation, and celebration!

Ikke rukket å se så mye innom her innimellom all galskapen, Hilser fra Amsterdam!
Gratulerer :d
Gratulerer, kjære barn.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av Stormen
Deviné, gratulerer så mye... :-) Betyr dette at det er større eller mindre sjanse for at du blir med ut på en date i Oslo en dag?
Vis hele sitatet...
Je, er vel tilgjengelig i Tigerstaden fom. månedsskiftet, så en iskrem i Slottsparken er ikke å forakte!

Sitat av Epinosa
barn
Vis hele sitatet...
Det kom fra rette personen
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av Benson
Gratulerer! Gratulerer! Endelig kan videosamlingen til devine spres skikkelig.
Vis hele sitatet...
Du glemte og nevne at det også er en katastrofe for folks psykiske helse

Grattis
Telletråd.
Gratulerer så meget.
Jeg ser at Deviné nyter makten til å stenge tråder, nå som hver tiende tråd jeg leser har blit stengt av Deviné. Keep up the good work! forumskvaliteten går drastiskt opp!
ENDELIG EN KVINNE I CREWET!

Likestilling to the people! Gratulerer også til moridin.. "wohoo, enda en mann"...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Devine er altså, til tross for populær folketro, gutt.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Til tross for dine uttalelser nso, velger jeg fortsatt å tro at devine er av det kvinnelige kjønn.
Gratulerer til moridin og Deviné.

Sitat av nso
Devine er altså, til tross for populær folketro, gutt.
Vis hele sitatet...
Confused
Gratulere til begge som rykket opp når det gjelder status.
Enda flere som passer på at vi ikke gjør noe galt..
Ministry of Love
sptz's Avatar
Gjerven nso bare tuller
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av nso
Devine er altså, til tross for populær folketro, gutt.
Vis hele sitatet...
Yeah, jeg har ikke helt skjønt hvorfor visse medlemer absolutt skal fremstå som kvinner. Greit nok, det kan vel være morsomt en liten stund - men når det blir et anerkjent faktum så slår det meg at... vel, hva oppnår man i det store og hele?
kreativ nerd
devotio's Avatar
Damn, skal si ting endrer seg bare jeg er "borte" noen uker...
Sitat av Tias
Yeah, jeg har ikke helt skjønt hvorfor visse medlemer absolutt skal fremstå som kvinner. Greit nok, det kan vel være morsomt en liten stund - men når det blir et anerkjent faktum så slår det meg at... vel, hva oppnår man i det store og hele?
Vis hele sitatet...
Slik jeg har oppfattet det har nFFs kvinnelige medlemmer blitt tatt i mot som gudinner av resten av forumets medlemmer. En ganske bra strategi for å bli godt likt fra dag 1, egentlig.

Gratulerer til nye crew-medlemmer, håper dere kommer til å gjøre en god jobb.
Sist endret av charz0r; 17. juli 2007 kl. 18:42.
enig med deg devotio.

En sterk skepsis slår meg når jeg endelig kommer hjem, og pakker ut, og endelig, etter 1 uke uten mennesker, setter meg i stolen, og foran meg kan jeg dæven døtte meg se at devinè er kru, og hun er attpåtil JENTE! (nso, velger å tro at hun er jente, om ikke transvestitt)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av max-mekka
... og hun er attpåtil JENTE!
Vis hele sitatet...
Tihi, Devinè heter Kristian

Men for all del, etter hva jeg har sett, har de virkelig gjort jobben sin så langt!
Keep up the good work
Eyyy folk får ikke lov til å ødelegge troen på at devine er en kvinne her inne. Du legger jo religionen til mange nerder død når du sier sånt!
Sitat av mp34567
Eyyy folk får ikke lov til å ødelegge troen på at devine er en kvinne her inne. Du legger jo religionen til mange nerder død når du sier sånt!
Vis hele sitatet...
*Kremt* Du får håpe hun/han ikke får PMS og banner alle som sier det motsatte av det hun/han mener.