Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1944
Noen som har anelse om hvor jeg får kjøpt fake rolex?
syden! selger nesten bra fake ting der :-p
Trådstarter
46 0
er kasta ut fra qxl, og har ikke tenkt meg til syden i nærmeste framtid finnes det ingen nettsider der de selger?
Kjøp heller ekte Rolex i HongKong for 1/3 av prisen her til lands.
De kopiene man får kjøpt f.eks i Thailand og Filipinene er bare søppel.
Skapsprenger: 1/3 av prisen på en ekte Rolex er kanskje litt mye for en 16-åring?

Nexii\: Har dere ikke noen utlendinger som kommer til stedet der du bor med slike boder der de selger alt ulig rart? De bruker å ha det meste man kan kalle fake.
Sist endret av AntonSR; 30. april 2006 kl. 01:02.
Skapsprenger: 1/3 av prisen på en ekte Rolex er kanskje litt mye for en 16-åring?
Vis hele sitatet...
Jo du har nok rett i det.

Vet ikke om de aller billigste kopiene selges via netshopper, men et par alternativer her:

http://www.replicacenter.com/

http://www.idealwatches.com/index-fake-rolex.htm
Trådstarter
46 0
Skal komme meg inn på qxl igjen å kjøpe der. Er forholdsvis usikker på å handle fra utlandske sider
Sitat av Skapsprenger
Kjøp heller ekte Rolex i HongKong for 1/3 av prisen her til lands.
De kopiene man får kjøpt f.eks i Thailand og Filipinene er bare søppel.
Vis hele sitatet...

Rolex selger til samme pris i hele verden, med untak av sveits har jeg hørt. De rolexene man kjøper til billigere penger er ikke ekte rolex. Det de gjør er å omgjøre en rolex til tre stk. Det tar noen av dele og setter sammen med fake.. Dette stod i Kapital for litt siden.
Rolex selger til samme pris i hele verden, med untak av sveits har jeg hørt. De rolexene man kjøper til billigere penger er ikke ekte rolex. Det de gjør er å omgjøre en rolex til tre stk. Det tar noen av dele og setter sammen med fake.. Dette stod i Kapital for litt siden.
Vis hele sitatet...
Har selv sett at prisene på Rolex kan variere betydelig fra land til land, fikk sjekket og verifisert min klokke før jeg forsikret den, den er iallefall ekte.
Har også blitt tilbudt såkalte "replica" Rolex, disse koster ca halvparten av det en ekte Rolex koster.