Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 7062
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hah, å bli kalt by nick i real life er da ikke noe stort, så og si alle som kjenner meg kaller meg by nick. Venner eller venninner, folk som driver med data eller folk som ikke kan håndtere word, alle kaller meg by nick. Leverer til og med enkelte oppgaver på gymnaset by nick .

Og search function i bøker, ærlig talt; vi har vel alle prøvd oss på ctrl + f på keyboardet når det faktisk er læreboken du skal slå opp i?
Du har spilte for mye GTA(1 og 2) når du kjører over en barnehage på tur for å få "gouranga!!!!"
Opprinnelig postet av spider.j
You know you have played to much <insert any game here> when you dreams about how to win it, and get up 4 in the morning to test if your dream was true.

sj
Vis hele sitatet...
Å herregud dette har jeg gjort ofte... SPESIELT på Diablo 2. Innimellom har det hendt at jeg har drømt om å finne en soj, og blitt kjempeskuffa når jeg logger meg på og finner ut at jeg bare hadde drømt
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Fra tiden da jeg var CS-fjortis:

Mamma vekka meg, siden jeg hadde forsovet meg. Jeg satt meg brått opp, og ropte "DUKK! Det står en terror med AK bak deg!"...

Skammer meg
Ikke så veldig rart at man finner ut hvordan man skal klare en del av et spill i drømme egentlig. Går gjennom alt i drømme og kommer på nye ting
One of the good guys
2rs1's Avatar
Når jeg var inne i d2 for fullt. Da drømte jeg en gang at jeg og to kammerater var på hyttetur, så ble vi angrepet av baal og masse av dem ekle hoppe-dyra fra akt2. Endte med at vi måtte rømme hytta.
Når jeg kjører taxi, så kaller enkelte yngre folk meg med irc/spill nick. Dem sier... dær e han "unstable".... ( ja jeg bor i en liten by)

Blei faktisk gjennkjent i jula på Biltema i Fredrikstad av en gutt, som bruker å være på hjemmesidene mine, og spille CS/DC mot meg.
Fredrikstad er 200 mil unna.
- You haven't been able to sleep because you played bad before you went to bed.
- You try to point at stuff with a mouse IRL.
- You try to open doors by walking into them.
- And climb ladders/pipes the same way.
- You tend to try and look round a corner on the map from your seat... Even though this is scientifically impossible.
- You feel like your lagging when your drunk.. Or your body has a bad case of 10 fps and 13 choke.
Man blir seriøst mongo i hodet etter å ha spilt for mye!
Jeg og en kamerat spiller Tony Hawk, og det har hendt at vi har gått rundt og tipsa hverandre om steder hvor det hadde vært fett å dra lines*. Når man har spilt lenge nok, holder det ofte å se f.eks. et gjerde ved siden av en stol for å få assosiasjoner til spillet. Skummelt!

*For de av dere som ikke har spilt Tony Hawk, er "lines" et begrep som brukes for å beskrive kjøremønstre som er spesielt gode for å oppnå gode trikskombinasjoner og høye scores.
har ikke lest alle men fra mine D2 dager la jeg ut disse på nett :

"u know u played too much diablo when u put on some Nike shoes and wonder how much faster run/walk they have"

"u know u played much too much diablo when u screams out /* list too check wich of ur friends is here"

"u know u played much too much diablo when u find something and bring it to grandpa too see if he can identify it"

"u know u played much too much diablo when u see a guy beating up another guy and u scream U use hack/bugged items"
Du vet du har spilt for mye når du ikke kan gå forbi en vegg uten å begynne og undersøke på den.

Du vet du har spilt for mye når du begynner å se gravitationen mer som en mulighet enn en naturlov.

Du vet du har spilt for mye at når du blir syk begynner du å lete etter din restart knapp.

Du vet du har spilt for mye når du er ute å kjører finner du ut at den beste måten å ta en sving er å kjøre inn i medtrafikanter.

forresten til deg som lette spesielt etter warcraft 3 sjekk her: http://www.battle.net/forums/war3/thread.aspx?FN=war3x-general&T=1182465#Post1182465
Sist endret av 2re; 28. mai 2004 kl. 12:12.
Etter å ha spilt Delta Force: Task Force Dagger i 14 timer uten pause. Så gikk jeg lås på alle (1. og 2. klassene) jeg så med vanngevær og gjemte meg u busker osv (siste dagen i russetiden) jeg var som sugd inn i spillet.
  • # Du ser på en filmtrailer, og tenker "Øyh, jeg har den fonten der"

    # Du får plutselige angrep av bittersøt nostalgi når du tenker på din gamle venn Commodore 64 (eller hva du nå enn vokste opp på), og bruke store summer/tid på å finne maskinen igjen.

    # Du innser at du _aldri_ lager noe annet enn ferdig mat.

    # Du har fler e-postadresser enn sko.

    # Du blir deppa av å få mindre enn 5 e-poster om dagen.

    # Når du går ut av videregående, og allerede vet hva du skal skrive hovedfagsoppave i.

    # Du bruker ti minutter på å filosofere over hvordan trafikklys fungerer.

    # Du har brukt 30000 på PC, og 10000 på bil.

    # Du blir nabolagets datareparatør.

    # Du rigger opp høyteknologi for å gjøre skikkelig enkle ting.

    # Du planlegger å lære bestemora di internett.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Du vet at du har googlet for mye når du leter etter google funksjonen på rommet ditt når du ikke finner genseren(dette hendte faktisk meg i morges!).
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
jeg savner "mouse gestures" fra opera i mIRC :/

tatt meg selv mange ganger i å prøve å lukke vinduer med musa i mirc
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Dette skjedde faktisk meg på TG03:

"Du veit du er nerd når du drømmer i chunks som verifiseres mot MD5-checksums"

Edit:
Fant en gammel plakat her og
Du vet du er nerd når:
1. Musarmen din ser ut som Skipperns
2. Teknisk Support ringer _deg_
3. Du er online før frokost
4. Du skyller de rødsprengt øynene dine på for mye festing
5. Du dobbeltklikker på fjernkontrollen
6. Du smiler sidelengs :)
7. En av dine beste venner er "1_UFO", og du har aldri møtt ham
8. Din sjekkelinje er "Hva er adressen til hjemmesida di?"
9. Noen forteller en vits, og du svarer "LOL"
Sist endret av bakkus; 28. mai 2004 kl. 17:31.
Når jeg kommer hjem etter jeg har kjørt mye -som jeg gjør hver dag- så skal jeg legge meg.. Når jeg lukker øynene så ser jeg politibiler, får ikke sove pga det ... Har spillt for mye gta3 v\c.

skremmende.
Har merket at det er tilfelle at mange osm spiller mye dataspill får dårlig engelskuttale. Det varierer veldig, men mange har problemer med tonefall på mange ord. I tillegg til at mange bruker enkelte engelske ord og uttrykk i dagligtale...
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Du vet at du har spilt for mye cs når du endelig skal være seriøs å skrive riktig, men det automatisk kommer 0-er og aa-er istedefor ø og å. Æ er en heller ukjent knapp for deg.
Opprinnelig postet av Aciid_boot3r
Du vet at du har googlet for mye når du leter etter google funksjonen på rommet ditt når du ikke finner genseren(dette hendte faktisk meg i morges!).
Vis hele sitatet...
Hvordan går det i det hele tatt an? Hvor leter du henne da liksom?
man har spilt for mye tekstbaserte strategispill (utopia, nukezone etc) nå man vet at NÅ kommer missil'ene og NÅ har jeg nok moral på hæren til å sende mine <sett inn antall> b-2 bombers men jeg venter i ti minutter til med å gå online, for da er det mindre folk.

eventuelt at man lager en regnearkmodell i informatikken som viser om det lønner seg å research eller kjøpe først.

og hvis man våkner på natta, helt av seg selv fordi at man har fått satelitt, og kan mose noen

man er for avhengig av teit nettspill når man juger til mora si og sier at man dro på tvilsom fest istedet for å inrømme at man har vært på internett hele dagen/natta/dagen etter

(jeg har ikke opplevd alt, men kjenner en som har. stakkars fyr når interneten var nede i ti minutter...)
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Hvordan går det i det hele tatt an? Hvor leter du henne da liksom?
Vis hele sitatet...
de mentalt syke lever i en verden vi andre ikke klarer å forstå...
King of Spooning
Acidous's Avatar
*Lete fanatisk etter F5 før jeg krysser gata*

F5 er forresten lagre knappen i en del emulatorer(Nesticle f.eks)