Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1203
hei, jeg har mistet en del til hookah'en min, jeg tror det er den tingen som er på siden av hookah'en som jør at jeg ikke får inn luft er den viktig eller. kan jeg bruke teip eller noe sånt.
Bare tett den du
Slike små metall kuler til luftpistol passer perfekt.
metallkule til luftpistol+ en bunnmutter som passer jengene til ventilen.
Jeg tokk sølvpapir og tettet den igjen
Er en hookah en vannpipe eller bong?
Sitat av Icec0ld Vis innlegg
Er en hookah en vannpipe eller bong?
Vis hele sitatet...
Både hookah og bong går under kategorien vannpipe. Samme prinsippet hvor røyk suges gjennom vann for å avkjøle og filtrere røyken.

Forskjellen ligger i designet og tenningsmetoden, og bruksområdet (selv om begge typene kan brukes til alt mulig).

Hookah tennes ved hjelp av varmet kull liggende på ett stykke aluminiumsfolie som varmer tobakken (eller hva som helst) liggende under. Bong tennes ved å antenne det brennbare materiellet direkte.

Hookah:



Bong:

http://www.willybanjo.com/shop/smoking_supplies/bongs/glass_bongs/regular_glass_bongs/images/main_coloured_glass_bong_GRS132.jpg
Sist endret av Lacertosus; 16. desember 2012 kl. 22:23.