Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2304
Hei

Første posten min på det forume her kan ikke saa mye om anfetamin annet enn hvordan de ser ut da de har puttet det i seg har en bekjent som brukte ofte i flere år og er na tvanginnlagt

(Vet ikke helt hvor del av forumet det skal ligge og ja jeg har dyslekisi )
Har ikke sa mye med rusmidler a gjøre men har venner som tar seg en blås og som har kjent folk som solgte litt cola og brukt ecstey. det omrade her er jo tross alt ikke sa stort og da man har hat kontakter i et miljø er det lett a kjenne i gjenn sanne folk

Har hybel i samme hus som sjefen har kontor (men mest datamaskiner som er noe verdi)
Tror jeg har fatt det probleme at 2 kollegar av meg har tatt anfetamin.Vi jobber sammen med a velikehold/ dyr/bygginger og diverse gårds greier de er osteuropere vi er sann ca 5 stk tilsammen på jobb.Har brukt anfetamin på jobb (tyde på at de er hekkta ?)
Men vet jo ikke om det er meta eller vanlig selv om det er en del meta i omrade.
De gar rundt slik man typisk gjør da man har tatt anfetamin ( twake??)
Sa vill det si at de har blitt hekta ?
de etter hvert prøve selge til mine arbeidskameratet ?
Vill tilslutt alle bruke det ,av som er pa jobb ?
(ser ut som pa cafer om en som jobbe der bygner med det saa brukt de andre 4stk det pa jobb 4-5 mander senere(?) mens man etter 6 mander er helt avhenigi sa lurte på
Vill man bygne a stjele fra jobb etterhvert ?
Vil man stjel fra min hybel sa lenge den er pa arbeidsplassen ?
skal jeg ringe polti ?

Bekymre meg litt for meth lab som vill ødlegge hybeln min eller er det bare ta bekymringer på forskudd?
Vet ikke det har no nyttig info for expert på omrade men kan jo tenkse sa skriver det jeg vet
Det er antaglig mye afteamin i omrade for man ser det ganske ofte.
Prisa ligg på ca 400 kr gramme men har akkurat gjott et stort beslag
(like stort som forgie som gjorde at prisen okte 100 kr ) det er stor sannsylighet metaanfetamin rundt her for folk bygne a miste tenner...
Hva skal jeg gjore ?
Hinta sa vidt det var til sjefen men han trode at (jeg jobbe deltid fordi jeg liker lese boker og har for spart opp penger til turer i asia og har sett hvor til h... Butikker/hoteler kan bli da der anssate har provd yaba forste ar 2.ar er det veldig nedslitt 3. ar de boksatvlig talt pa gata jada generaliser litt her men..)folk som sto opp klokka 6 om morgen ikke drev med slik...
Slutt pa jobben og ta 4 manders fri dra til en annen del av europa sa kome igjen for a se hva som har skjedd ?
Flytte hele hybelen ?
Polti hjelper vel ikke sa mye sa lenge det er bruk og ikke oppevaring ?
Kansje det litt vel strengt og send en egentlig ganske grei fyr til et øst europeisk fengsel ?hverfall om man kan unnga det tror de folka har små unger som ma ha mat...
Si til de spedda kollegars hus vert hva de driver med og sattse på at han sender de tilbake til hjemlande/ringe polti ?

(han har generel holding at folk for seile sin egen sjo )
Sa lenge a bytte jobb egentlig ikke er noe alternativ (dvs ikke lyst på flytte annet sted i norge og kan egentlig bare jobbe med deg jeg driver på med nå på grunn av utdannelse og ikke nok penger til a rømme lande i flere ar )
Ser ut som etter et 1/2 ar ma ma gjore andre ting enn jobb for a betale for speeden?
om man er en vanlig arbeidsgiver ?
Tenkte litt hvor lang tid jeg har

Haper noen erferne bruker har noen nyttige rad
Er du påvirket, TS? Skrev du alt det her fordi du mistenker at de tar amf?
Bruker du meta TS?
Nei de vil nok ikke selge til kollegaer da de antageligvis vil holde det hemmelig. Hvis de har en methlab trenger de nok ikke å stjele tinga dine, men hadde de hatt en methlab ved hybelen din ville du nok ha merket det. Ut i fra det jeg klarte å tolke av innlegget ditt vil jeg si at du bør flytte(lokalt) og la de østeuropeiske karene være i fred sålenge de ikke skader folk eller fe.
Ta deg litt bedre tid når du skriver..
Off-topic:

Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Ta deg litt bedre tid når du skriver..
Vis hele sitatet...
Det forklares i første tråd at TS har dysleksi. Tror ikke dette har noe med at han har rusha seg igjennom tråden.

Vil tippe dette ble nevnt for å slippe slike svar, så why bother? :P

On-topic:

Når det gjelder saken din så har jeg litt problemer med å forstå hvorfor du legger deg så borti hva polakkene på jobben din gjør. Bare å la dem styre på, de blir nok oppdaga før eller siden

Tror ikke det har så mye å si om det er meta, eller vanlig. Kroppen bryter seg selv ned over tid uansett.
klodrik
Trådstarter
36 2
Ja det gikk litt for fort
Ok da lar jeg de var i fred
Man treng jo ikke legge seg oppi ting man ikke har noe med det som dere sier
Folk lever jo sine egene liv
Takk
Ingen årsak!
Håper du fikk svar nok på PM