Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1793
Nylig fikk noen venner av meg tak i ett stoff som ingen av dem faktisk viste hva var for noe, er ifølge han som skaffet det noe helt nytt, og ifra japan. Er ikke noe erfaren med andre ting en marijuana, ikke de heller. bestemte meg for att jeg ikke skulle teste det før jeg faktisk viste hva det var for noe, de derimot røyka det tvert. Det er i pulverform, som sukkerbiter ca. De kjøpe bare 0,7, og det kosta 1000kr perr G. De drysset det på tobakken, bare bittelitt ut av det, og uttav bare ett trekk ble de høye. effekten varte bare i en time ca, og de fikk både munchies og cottonmouth. Tenkte først att det kansje var THC i pulverform, men skjønte ikke helt hvorfor han skulle tro att det var noe helt nytt da.
Noen som vet hva dette er for noe? har ikke allverdens med info om det siden jeg ikke har prøvd det selv, og de faktisk ikke vet helt hva det er heller.
Tror han kalte det, stjere, stjerene eller stjerne, men det hjelper vel egentlig lite siden det sikkert bare er ett lokalt kallenavn på det.
Dette er en type "JWH". JWH-018 er blitt rimelig utbredt.Det er et syntetisk cannabinoid. 1000 kr per gram er veldig dyrt btw.

http://en.wikipedia.org/wiki/JWH-018
Hvordan er skadevirkningene i forhold til cannabis på det? Tenkte først det var en type syntetisk cannabis.
Det er ikke forsket nok på dette stoffet til at noen kan si hvilke skadevirkninger det gir. Brukere på forumet bluelight.ru har rapportert om mystiske hodepiner, avhengighet og spekulert i om stoffet er kreftfremkallende.
før jeg var borti det hadde jeg hørt rykter om folk som var blitt lagt inn av noe nytt slags "hasj" stoff, og var blitt helt grønnsak. Men det hørte jeg forsvåvidt om weed og hasj også før jeg prøvde det.
ArbeidsledigProletar
Kina, ikke Japan. 1000kr grammet er helt vilt. Du klarer glatt å hooke for 200 grammet på nett.
1000kr per gram for JWH-018?! Hustle..
Wow! skaff deg ny dealer! Han dere handler av er en sleip faen!
Ja, her har dere blitt hustla av en gjerrig faen.
Man får jo 4gram for under 800kr online,så ja,dere har blitt hustla som faen!Virker som god buisniss da,kanskje jeg skulle starte og selge det for den prisen jeg og.Hadda jo tjent fett med kr.
Hørtes ut som noe sløve greier.