Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 6985
Noen erfaringer? Det er et benzo som ikke selges i vesterlige land. Går under navnet Grandanix og er ikke på noe nei nei liste i Norge, så kan fint innføres.
Det er atypisk, og skal virke mer stimulerene enn sederende.

Finner ikke mere info enn wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/Tofisopam

Har bestilt meg dette på nett og venter spent...Om det er et stimulerende benzo kan det kanskje gi bedre konsentrasjon osv? Kanskje ikke noe egnet å ruse seg på akkurat. Men virker lovende til sin bruk. Skal visst ta angsten å gi bedre konsentrasjon.

http://www.dr-bob.org/babble/20041113/msgs/416975.html
jeg er vell den eneste jævelen som har testet det her går jeg ut ifra

dårlige enn det første du bestilte,halvparten av den følelsen ca så må ta fler av dem så det går opp i opp m penga våre

den første vi fikk var grei nok,det er ikkenoe sedative egenskaper i dette heller kun hypnotika så går kun svaaaakt på tanke/nerve shit

halvparten av det første enkelt og greit
Cherie's Avatar
Trådstarter
oki, men nå er ikke dette et sedativt benzo, men stimulerende. har du merket deg mer våken og konsentrert? Men da må du ikke ha brukt det sammen med det andre du tar som er sløvende Jeg håper jeg får testet det ordentlig. Dog jeg er rimelig sikker denne blir stoppet. Da avsenderen sendte TO pakker samtidig, en med det første og en med dette. Enda jeg betalte med en ukes mellomrom. Så når to pakker til meg med en tvilsom avsender dukker opp samtidig er det vel liten sjangs noen av dem kommer fram. Idiotisk av avsenderen spør du meg.

Begge har samme status på posten "sendt fra avsenderland"... dritt
Sitat av Cherie Vis innlegg
oki, men nå er ikke dette et sedativt benzo, men stimulerende. har du merket deg mer våken og konsentrert? Men da må du ikke ha brukt det sammen med det andre du tar som er sløvende Jeg håper jeg får testet det ordentlig. Dog jeg er rimelig sikker denne blir stoppet. Da avsenderen sendte TO pakker samtidig, en med det første og en med dette. Enda jeg betalte med en ukes mellomrom. Så når to pakker til meg med en tvilsom avsender dukker opp samtidig er det vel liten sjangs noen av dem kommer fram. Idiotisk av avsenderen spør du meg.

Begge har samme status på posten "sendt fra avsenderland"... dritt
Vis hele sitatet...
nei blir ikke stoppet,din første ble jo TOLL sjekka tilogmed og godkjent,samma dritten bare svakere

er ikke på noen farlig liste når det IKKE er sedative og sånn shit vet du,ja det er det jeg sier,det er IKKE sedative nei

fikk to av disse jeg også

nei merker ikke en dritt,men det eneste er at det kan ta angst,LITT hvis jeg tar et par kanskje

dette er veldig svakt,gå for det første eneste som funker litt antidep/angst,er vell derfor den er bestselgern
Sist endret av murmade; 2. mars 2011 kl. 20:29.
Cherie's Avatar
Trådstarter
min første ble toll sjekka og stemplet med "medisinsk dokumentasjon kreves" men de glemte å kreve det? Ei anna venninde bestilte d samme, hun fra trheim, hennes har blitt tatt inn til enda videre sjekk. Mens når jeg var i vestfold kom den rett fram. Virker som det som skal nord blir sjekka, mens videre i østlandet og sørlandet bare blir sendt. rart. Ei anna ei i arendal fikk og sin rett inn.
Sitat av Cherie Vis innlegg
min første ble toll sjekka og stemplet med "medisinsk dokumentasjon kreves" men de glemte å kreve det? Ei anna venninde bestilte d samme, hun fra trheim, hennes har blitt tatt inn til enda videre sjekk. Mens når jeg var i vestfold kom den rett fram. Virker som det som skal nord blir sjekka, mens videre i østlandet og sørlandet bare blir sendt. rart. Ei anna ei i arendal fikk og sin rett inn.
Vis hele sitatet...
det er bare en måte å si at de ikke liker det og at de helst ser at det vedligger en resept,det var masse på nyhetene for noen år tilbake når lillepille.co solgte medisiner fra kypros husker jeg,og de "likte det ikke"men det var lov

så dette er vell tiltaket mot medisinene som ikke er a og b,at du bør legge ved resept,men det er jo bare pissikkesant ellers hadde du fått brev om det og ikke sendt sakene hjem,hent det på tollstasjon,dok KREVES

så det er bare at de prøver å begrense det å leve godt på å skremme folk litt med et slikt vedlegg er hva dette betyr,rart det der med nord og sør,de har sikkert samme antall tollere for nord og sør og deler det etter post nr eller noen sånn idiotisk opplegg så de i nord oftene blir sjekke mao
Sist endret av murmade; 3. mars 2011 kl. 07:31.
Cherie's Avatar
Trådstarter
FAEN

Begge pakkene mine:
Avvik i produksjonen
Årsak: Antatt tollpliktig
Tiltak: sendt til tollundersøkelse 03.03.2011 10:33 0001 OSLO

Bare for å nevne at hun i Trondheim som bestilte de 20 gerodormene som vi har brukt til under 200 kroner har blitt bedt om å betale 217 kr for å få varene, men ikke noe resept greier. Hvor er DET lov da?
Kjenner jeg blir sint. Hvordan kan man stå på sin sak om at varene kostet under 200 kroner når avsender ikke har skrevet noe på pakken? De antar bare en pris selv? Husker dette skjedde med en t-skjorte fra england, måtte sende inn klage og mye styr og stell...

Må man da legge fram kontoutskrift for å bevise dem pris?
Sitat av Cherie Vis innlegg
FAEN

Begge pakkene mine:
Avvik i produksjonen
Årsak: Antatt tollpliktig
Tiltak: sendt til tollundersøkelse 03.03.2011 10:33 0001 OSLO

Bare for å nevne at hun i Trondheim som bestilte de 20 gerodormene som vi har brukt til under 200 kroner har blitt bedt om å betale 217 kr for å få varene, men ikke noe resept greier. Hvor er DET lov da?
Kjenner jeg blir sint. Hvordan kan man stå på sin sak om at varene kostet under 200 kroner når avsender ikke har skrevet noe på pakken? De antar bare en pris selv? Husker dette skjedde med en t-skjorte fra england, måtte sende inn klage og mye styr og stell...

Må man da legge fram kontoutskrift for å bevise dem pris?
Vis hele sitatet...
haha,du er favorisert av tollerne azzzz forbanna nordlending:P

print ut siden du bestiller det på,bekreftelsen av mailen fra han med summen fra paypal og konto utskriften så slipper hun selvsagt det

jævlig de er mot dere a..jeg har bestilt mye rart og aldri fått noen problemer,de veit nordlendinger er ubrukelige rus-huer vet du

du og gjengen din er sikkert overvåka,se uti treet der sitter det en snutjævel
Sist endret av murmade; 3. mars 2011 kl. 17:28.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Jeg er ikke norlending en gang! bor på midtvest landet. Men det er jo tydelig de er strenge på alt som skal lenger nord enn sør, øst og vest. Håper jeg slipper noe styr
Cherie's Avatar
Trådstarter
Grandaxinen har kommet fram, mens gerodormen er tatt inn til importbehandling. Så der blir det styr ja
Sitat av Cherie Vis innlegg
Grandaxinen har kommet fram, mens gerodormen er tatt inn til importbehandling. Så der blir det styr ja
Vis hele sitatet...
men de godkjente jo gerodorm første gangen du fikk det,selv om den ble sendt til sjekk
Cherie's Avatar
Trådstarter
Da var den kun til sjekk. NÅ er den tatt inn til importbehandling, det skjedde ikke sist. Fått brev fra posten og...

for å fortolle sendingen må jeg sende inn fødsel og personnummer, samt kvittering på pris og innhold.
de beskriver innholdet som "kosttilskudd" lol. Får bare sende inn det jeg kan sende inn...Assa en mail på spansk og en koontoutskrift.

Første del av brevet

http://img11.imageshack.us/img11/4620/brev1.jpg

Andre del. Må jeg fylle ut dette og? Og hva vil det bety for alle andre ting jeg får i posten? Det er vel ikke nødvendig å gi dem slik makt?

http://img191.imageshack.us/img191/6673/brev2.jpg
For å få pakken må du nok fulle ut og returnere som anvist, ja.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Ok, faen, leste brevet mer nøye nå og ser jeg må fylle inn fortollingsfullmakten
Hva vil det bety for videre bestillinger? Om jeg fyller ut dette og sender dem det de vil, vil de kreve ENDA mer?
Og siden de da har infoen de trenger, og jeg får pakken, kan jeg da handle det samme flere ganger?
Om de slipper det inn EN gang, så må de jo slippe det inn flere ganger så lenge ikke narkolisten endres.

Med enda mer, mener jeg at de plutselig spør etter resept.
Ville du bare latt dem gjøre whatever med pakken og IKKE sendt inn noe?
Assa pakken kostet 143 kroner, det er ikke all verden å miste de pengene.
Om jeg sender inn er jeg på postens svarteliste?
Om jeg ikke sender inn noe så kan jeg bestille på nytt og få dem til å skrive andre opplysninger på pakken slik at de får vite pris?
Jeg er så usikker nå.
Sist endret av Cherie; 8. mars 2011 kl. 13:36.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Grandaxinen har kommet fram, mens gerodormen er tatt inn til importbehandling. Så der blir det styr ja
Vis hele sitatet...
Funket Grandaxinen da?
Cherie's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke orket hentet den enda siden det er storm her Så det finner jeg ut i morgen

Bare så jævla usikker på HVA jeg skal gjøre med dette brevet?
Hva gir jeg dem makt til? Er jeg på svartelisten hos posten om jeg sender inn?
Kostet meg bare 144 kr, så ikke noe betydelig å miste om jeg ikke gidder sende inn.
Og vil jo ikke at all min framtidlig post skal kunne bli åpnet og sjekket når som helst.

Og om de gir meg produktet når jeg sender inn, da kan jeg fortsette å bestille det samme hele tiden om det ikke kommer på narkolista? Siden de vet hva det er og har gidd meg det før.
Sist endret av Cherie; 8. mars 2011 kl. 13:50.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Og vil jo ikke at all min framtidlig post skal kunne bli åpnet og sjekket når som helst.
Vis hele sitatet...
De kan jo uansett åpne posten din når som helst, om de mistenker ulovlig innhold.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Ja, men tror du dem har åpnet og sjekket? De sier kosttilskudd, det står jo virkestoffet på innholdet i pakken, og det høres ikke ut som et kosttilskudd, hadde jeg sett navnet hadde jeg tenkt benzo med en gang.

Men er jeg mer utsatt enn andre for at de åpner posten min?
Jeg har bestilt x antall med efedrin holdige piller sendt fra Jamica som aldri har blitt stoppet, er redd disse vil bli stoppet om jeg bestiller igjen og har signert den fullmakten.

Men hva ville DU gjort?
Sitat av Cherie Vis innlegg
Ja, men tror du dem har åpnet og sjekket? De sier kosttilskudd, det står jo virkestoffet på innholdet i pakken, og det høres ikke ut som et kosttilskudd, hadde jeg sett navnet hadde jeg tenkt benzo med en gang.
Vis hele sitatet...
Stoffet er jo ikke et registrert legemiddel og heller ikke en matvare, så kosttilskudd er vel den mest korrekte betegnelsen, benzo eller ikke benzo.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Men er jeg mer utsatt enn andre for at de åpner posten min?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvordan det fungerer, men jeg har hørt om tilfeller der personer som har fått stoppet en del ulovlige ting i posten senere får så å si alle sine forsendelser stoppet og åpnet.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Men hva ville DU gjort?
Vis hele sitatet...
Jeg ville gjort som anvist i brevet. Så vidt jeg kan skjønne har du ikke gjort noe ulovlig, så du risikerer ingen ting (korriger meg gjerne hvis jeg tar feil med hensyn til lovverket).
Cherie's Avatar
Trådstarter
Jeg finner ikke stoffet på narkolisten eller som legemiddel. Og derviatloven er jo ikke helt gyldig lengre akkurat. Så jeg har ikke gjort NOE ulovlig. Men jævlig kjipt om de stopper alt jeg får.

Jeg aner jo ikke noe. Vil de stoppe vanlige brev fra venner? jeg mottar jo faktisk piller og ting i posten som jeg bytter, men innenfor Norge. Det vil jeg jo ikke risikere, men jeg tviler litt på at de vil åpne brev innenfor Norge. Men uansett er jeg redd for det meste nå.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg finner ikke stoffet på narkolisten eller som legemiddel. Og derviatloven er jo ikke helt gyldig lengre akkurat. Så jeg har ikke gjort NOE ulovlig. Men jævlig kjipt om de stopper alt jeg får.

Jeg aner jo ikke noe. Vil de stoppe vanlige brev fra venner? jeg mottar jo faktisk piller og ting i posten som jeg bytter, men innenfor Norge. Det vil jeg jo ikke risikere, men jeg tviler litt på at de vil åpne brev innenfor Norge. Men uansett er jeg redd for det meste nå.
Vis hele sitatet...
hør nå
tollvesenet og posten har ingenting med hverandre å gjøre,det finnes ingen "svartlister"innenlands
Det eneste hinderet er en gjeng tollere som jobber v alnabru som kan se at det ofte går igjen samme personer som "får"tilsendt ting,det kan skje.
Ditt lokale postkontor kommer aldri aldri til å åpne,sjekke eller motta noen slike beskjeder fra noen med mindre du er mulla krekar KANSKJE,åpne andres post innenlands gjør ikke politiet engang,selv om det foreligger mistanke,jeg sier ikke hvordan jeg vet det men jeg vet det.
jeg snakker av reel erfaring uten at jeg skal gå i detalj men dette er noe av de mest beskytta rettighetne du har som individ i Norge.

tollerne kan ha merket seg navnet ditt hvis du har bestilt mye,det kan skje,skriv et annet navn neste gang du bestiller hvis du har tenkt å fortsette med det,det kan hjelpe

de eneste man skal bekymre seg over er tollerne som tar stikk prøver,du har vært uheldig eller så har de merket seg navnet ditt,jeg har aldri opplevd noe slikt før eller hørt om,guttunger bestiller jo steroider som vamt brød fra utlandet
Sist endret av murmade; 8. mars 2011 kl. 15:01.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Jeg har vært heldig 2/4 ganger. Den 3 gangen bestilte jeg til en vennindes navn når jeg var der nede.

Hvordan skal jeg bestille i et annet navn til min adresse? Det har jeg prøvd, assa annet navn, men samme adresse, kom aldri fram.

Er i grunn bare redd for at OM jeg bestiller efedrin igjen vil det bli sjekka opp, og det er tydeligvis ulovlig enda det er et c-prep. Mens om de slipper inn varen min nå om jeg fyller ut skjemaet, så kan jeg egentlig bare fortsette å bestille det til det blir ulovlig? Har sendt nettsiden en mail i frustrasjon, venter til de svarer. Ba dem sende det tilbake med prisinfo om tollerne returnerer vareen.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg har vært heldig 2/4 ganger. Den 3 gangen bestilte jeg til en vennindes navn når jeg var der nede.

Hvordan skal jeg bestille i et annet navn til min adresse? Det har jeg prøvd, assa annet navn, men samme adresse, kom aldri fram.

Er i grunn bare redd for at OM jeg bestiller efedrin igjen vil det bli sjekka opp, og det er tydeligvis ulovlig enda det er et c-prep. Mens om de slipper inn varen min nå om jeg fyller ut skjemaet, så kan jeg egentlig bare fortsette å bestille det til det blir ulovlig? Har sendt nettsiden en mail i frustrasjon, venter til de svarer. Ba dem sende det tilbake med prisinfo om tollerne returnerer vareen.
Vis hele sitatet...
min erfaring er at hvis du bare skriver et liknende navn,eller et helt annet navn så vil posten alltid leveres til den aktuelle adressen,bare endre fornavnet feks,så kommer det garantert frem,adresse pleier å være hovedprioritet

efedrin får du problemer med,leste om en fyr her inne som ble innkalt til politi avhør pga dette,slapp unna med å si han ikke visste at det var ulovlig og bare trodde det var et vanlig slankemiddel så pass deg for det der.

nettsiden er nok heller lite int i å hjelpe deg med dine tollproblemer,print heller ut direkte fra siden deres,samt kontoutskrift bekreftelses mailene du får fra firmaet ect enn å spille ballen over til noen som garantert er paranoide nok fra før til å gjøre noe mer

jeg fikk tilogmed beskjed om å ikke nevne medisinene i mailer og på paypal under notat osv fordi de var redde så glem at dem vil gjøre noe for deg
Cherie's Avatar
Trådstarter
Fikk jeg beskjed om og, og d står jo ikke noe anna enn mitt navn og avsender på pakka. Hadde det vært fra UK hadde dem nok ikke sjekka. Dumt og rart mailen er på spansk og man ikke får kvittering på noe. Jeg har ikke paypal konto, så har bare skreve inn kortnummer hver gang og brukt mastercard, så jeg aner ikke helt. Å ta print screen av hjemmesiden? Så av kontoen og mailen da i så fall. Men det er vel ikke bra nok regner jeg med...
dissa papirene du fikk som du skal fylle ut, altså fullmakten, gjør det enklere for deg neste gan du får en pakke som er tollpliktig(noe de tror disse pillene dine er) så neste gang du får en slik pakke så går den bare igjennom og du får ett forenklet tollgebyr om pakken ikke koster mer enn så og så mye

det andre papiret fylles ofc ut, og sendes inn sammen med kvitteringa, du kan jo prøve og photoshoppe vekk litt ymse beskrivelser om du tørr, men skal nok gå bra.

du får jo en bekreftelses mail fra de du kjøper av, bare skriv ut den og prøv om det er holdbart, sikkert noen der som kan spansk elns
Sist endret av tribalgoth; 8. mars 2011 kl. 18:39.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Fikk jeg beskjed om og, og d står jo ikke noe anna enn mitt navn og avsender på pakka. Hadde det vært fra UK hadde dem nok ikke sjekka. Dumt og rart mailen er på spansk og man ikke får kvittering på noe. Jeg har ikke paypal konto, så har bare skreve inn kortnummer hver gang og brukt mastercard, så jeg aner ikke helt. Å ta print screen av hjemmesiden? Så av kontoen og mailen da i så fall. Men det er vel ikke bra nok regner jeg med...
Vis hele sitatet...
joda de hadde sjekka det fra uk i like stor grad,det er stikkprøver,skillet går uten for EØS land for strengere regler,dvs helt ned til kypros,tyrkia er vell grensa?husker ikke helt men uk er like sjekka som bulgaria,thailand er naturligvis nr 1 over mistenkte land det kan komme ting fra

joda vi får jo en bekreftelse når vi kjøper dette,enten på paymail eller mail,print ut dette,slå hånda i bordet og vær tøff mot dem,ikke vær nærvøs for dette,om dette var noe farlig for deg ville du fått brev fra snutten om innkalling til avhør som så mange får istedet for dette.

her kan du få litt innblikk

- Vanlige folk kjøper dopingmidler på internett
- Vi ser at navn på avsendere og mottakere går også igjen, sier Aspelund.

I en pakke fra England finner tollerne tre tablettbokser med navnet 7 Mass Anabole.
- 75 prosent av det vi tar, er slankemidler, som efedrin. Tidligere tok vi mer anabole steorider, sier Aspelund.

Tollvesenet anmelder alle ulovlige beslag til politiet. Reseptbelagte medisiner som ikke kommer fra EØS-området sendes tilbake til avsender eller destrueres.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=573826
Sist endret av murmade; 8. mars 2011 kl. 19:23.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Reseptbelagte medisiner som ikke kommer fra EØS-land sendes tilbake? Høres jo ikke videre skummelt ut om det var utenfor EØS heller, de gjør jo det samme med varer fra EØS om man ikke har legedokumentasjon. Men dog er ikke dette et legemiddel enda. Men utrolig RART at de fikk inn to pakker, til samme person, fra samme person, samtidig, og den ene kommer fram? Den med MEST piller, dyrest, som antagelig veier mer og er større får komme. Det virker som de har satt sin mistanke på Gerodorm.

Jeg tror de i større grad vil mistenke pakker fra øst Europa enn fra I-land.
Men vet jo at jeg har rett på mitt. Men å gi dem adgang til å åpne alt jeg får, det gir ikke medsmak.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Reseptbelagte medisiner som ikke kommer fra EØS-land sendes tilbake? Høres jo ikke videre skummelt ut om det var utenfor EØS heller, de gjør jo det samme med varer fra EØS om man ikke har legedokumentasjon. Men dog er ikke dette et legemiddel enda. Men utrolig RART at de fikk inn to pakker, til samme person, fra samme person, samtidig, og den ene kommer fram? Den med MEST piller, dyrest, som antagelig veier mer og er større får komme. Det virker som de har satt sin mistanke på Gerodorm.

Jeg tror de i større grad vil mistenke pakker fra øst Europa enn fra I-land.
Men vet jo at jeg har rett på mitt. Men å gi dem adgang til å åpne alt jeg får, det gir ikke medsmak.
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg vet skriver du bare under for at de skal slippe å sende deg et tilsvarende brev igjen. Det vil si at du samtykker til åpning av post fra utlandet på et senere tidspunkt, dersom tollvesenet mener at innholdet kan være tollpliktig og beløp ikke er oppgitt. Det ønsker din underskrift for framtiden for å kutte på behandlingstiden/administrasjon.
Om de mistenker det for å være ulovlig vil de jo åpne de uansett. Det skjema du har mottatt mottar alle som innfører noe som krever åpning av pakkker. Jeg fikk det for menge år siden når jeg innførte noe helt annet, husker ikke hva, sykkelutstyr eller noe slikt. Skrev under og sendte inn. Alle mottar dette skjema hvis tollvesenet trenger åpne pakken, de sender sikkert ut noen tusen slike for dagen. Jeg ville skrevet under og sendt inn, er mer mistenkelig om du ikke gjør det.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg tror de i større grad vil mistenke pakker fra øst Europa enn fra I-land.
Men vet jo at jeg har rett på mitt. Men å gi dem adgang til å åpne alt jeg får, det gir ikke medsmak.
Vis hele sitatet...
you got it!
som du ser,eøs området er det litt mer spillerom for sånt,det inkluderer området du fikk det fra
nei det er gjerne ikke så skummelt som man forestiller seg,det er ganske enkelt og uorganisert,vi har inget cia-marshals-custums tendenser i det hele tatt

skriv under dritten og føl at du ikke har gjort noe galt,hadde du gjort noe galt ville ting sett annerledes ut for deg

ps ville driti i efedrinen greiene var jeg deg,like mye bivirkninger i det som det andre du driver med,bedre å kjøpe innenlands om du kan det ellers får du før eller senere noe på rullebladet for innførsel av dop,jeg tror de tar såpass mye efedrin fordi det er i slekt med amf,så bikkjene snuser det nok opp når de labber over pakkene
Sist endret av murmade; 9. mars 2011 kl. 07:53.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Ja, jeg er vel allerede på svartelista uansett om jeg sender inn eller ei. Driiitt.. Jaja, slik kan det gå. Får holde meg lavt en stund. Jeg tror det er mest koffeinen i efedrin pillene som er kickern, så jeg kan vel bestille meg koffeinpiller istede.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg tror det er mest koffeinen i efedrin pillene som er kickern, så jeg kan vel bestille meg koffeinpiller istede.
Vis hele sitatet...
det tror ikke jeg

btw,forstår ikke dobbeltmoralen til dette forumet,snakker du vanlig om legemidler så er det gæærnt står det nå presisert,kommer det noen rus huer som han "junkiehelvete"inn her å snakker om rus bruket sitt så er de borte samme dagen omtrent,samme med folk som snakker om heroin og morfin blir fjernet,så hva er det da å snakke om?

idioti mod
Cherie's Avatar
Trådstarter
Jepp, synes det er HØL i hodet. Idiotiske ting som "røyke nozinan" "ruse seg på tolvon" og slikt, det er så greit, og det fnnes tusen like poster. Mens å faktisk diskutere mer sivilisert og ikke som en beruset fjortis blir slettet med en gang.

I alle fall fått sendt inn ting nå, la ved 5 dokument, så da får de i alle fall all info jeg kan gi dem. Hentet også Grandaxinen. Den var i alle fall merket med pris og som "gift" og "food supplies", så sikkert derfor dem kom fram.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jepp, synes det er HØL i hodet. Idiotiske ting som "røyke nozinan" "ruse seg på tolvon" og slikt, det er så greit, og det fnnes tusen like poster. Mens å faktisk diskutere mer sivilisert og ikke som en beruset fjortis blir slettet med en gang.

I alle fall fått sendt inn ting nå, la ved 5 dokument, så da får de i alle fall all info jeg kan gi dem. Hentet også Grandaxinen. Den var i alle fall merket med pris og som "gift" og "food supplies", så sikkert derfor dem kom fram.
Vis hele sitatet...
ja det er greit nok,helt enig ider

men de sletter og kaster ut junkiene som prater rus på legemidler også vet du,det er det latterlige,samtidig som de skriver at man ikke skal få snakke vanlig om legemidler generelt,tullinger.

ok godt å høre,tror du blir mega skuffa over granden..den første var verdt de små ekstra kronene

sikker på jeg kunne tatt hele brettet uten å kjenne noe nå,sper på ett parr tre til et parr rivotril for forhåpentligvis styrke noe effekt men,merker ingenting

ringte gift tlf for å høre om det var farlig å kombinere ritalin og benzoer,de sa nei men det ville forsterke hverandre da..jaja greit det bare det ikke blir noen forgiftning osv sa jeg,at stoffene kjemper mot hverandre er ikke bra har jeg hørt,og det er jo nettopp det som kan skje med disse to etter min oppfattning

vil være på den trygge siden,blander hvertfall aldri alkohol inn i bildet what so ever

har du noen erfaring fra den kombien der cherriz?ritalin/amf + benzoer,en kollega-kompis sa han nylig tok det og at det virket bra så..
Sist endret av murmade; 9. mars 2011 kl. 16:59.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Jeg tror bare at Grandaxin har en helt annen virkning enn benzoene vi er vant til. Vi har en oppfatning om hvordan de skal fungere, og forventer dette av disse og. Men disse er jo ikke sedative, slik som ALLE benzoer i Norge er. Det har samme struktur som et benzodiazipin, derfor "er" det et benzo, mens den binder seg på andre reseptorer, og skal virke stimulerende på hjernen og ikke sederende. For å kunne kjenne på og registrere denne effekten må man nok være helt clean fra alt annet. Skal testes en annen dag, i dag er det annet innabords. Men nå var jo disse ganske billige og kom med flere piller i pakken. 60 tabletter fikk jeg for 170 kr.

Hmm... Ja jeg kombinerer det jo hver dag omtrent eller når jeg har amfetamin så tar jeg gjerne noe benzo når det lir mot kvelden, men for å "komme ned" eller noe i den duren, ville jo tatt det uansett om jeg hadde tatt amf eller ei, og når jeg har benzo, så bruker jeg det. Men ikke for å ruse meg, bare slik de er ment for Har aldri opplevd noe ubehag ved å ta benzo rett etter jeg har inntatt rit/amf heller, og føler egentlig ikke at de motvirker hverandre så mye som jeg trodde. Og rit/amf med alkohol er veldig digg, her trodde jeg og det motvirket, men det er vel omvendt, i rett setting piffer det opp stemningen veldig synes jeg.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg tror bare at Grandaxin har en helt annen virkning enn benzoene vi er vant til. Vi har en oppfatning om hvordan de skal fungere, og forventer dette av disse og. Men disse er jo ikke sedative, slik som ALLE benzoer i Norge er..
Vis hele sitatet...
Nei det forventet jeg heller ikke,men det var ikke de FØRSTE vi fikk heller,kjente kun den hypnotika delen av dem,haha,visste du ikke kom til å kjenne noe av granden..aldri mer dem ass

gerodormen virket litt,nok til at jeg kunne la være rivotril eller zopiclone i mange tilfeller,der kjente man hypnotika virkningen,granden var bare 1/10 av disse,får hva du betaler for=)

prøvde kombien i går og følte de motvirket hverandre,men ikke nødvendigvis på en negativ måte,giftelefon mente de ville forsterke hverandre,benzo/ritalin
Det ble liksom slik at ritalinen tok bort det sedative i benzoene,og benzoene tok bort uroen i ritalinen så det ble ganske flatt igrunn
Sist endret av murmade; 10. mars 2011 kl. 07:45.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Har ikke teste grandaxinen enda da. Men skal...ehem.. Det viker litt teit å ta benzo for å stimulere hjernen? Tenkte idag, kanskje? Men skal på jobb da, ikke at noe benzo har virket sånn inn på meg at noen merker noe. Og så er det litt unødvendig bruk da jeg egentlig ikke trenger stimuli... Er bedre å vente til jeg faktisk SKAL konsentrere meg om ting og ikke slik som i dag. Og når jeg heller ikke har angst at all. Tror ikke jeg merker noe før jeg skal skrive oppgaver og slikt. Bedre å spare til en slik dag
Og ja, Gerodormen funket fett synes jeg. Synes den var bedre enn valium i alle fall, funket i alle fall, og det forventet vi vel ikke egentlig? Hehe

Ikke bland rit/benzo om du får det slik, da sitter du igjen som "vanlig". Ta heller benzo når du vil være ferdig på ritalinen, eller om du får angst eller skikkelig hjertebank.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Har ikke teste grandaxinen enda da. Men skal...ehem.. Det viker litt teit å ta benzo for å stimulere hjernen?
Ikke bland rit/benzo om du får det slik, da sitter du igjen som "vanlig". Ta heller benzo når du vil være ferdig på ritalinen, eller om du får angst eller skikkelig hjertebank.
Vis hele sitatet...
ere vell ikke?!?!?,de felste bruker jo benzoer nettopp grunnet dårlige tanker og følelser
gerodormen vil si at du ikke får den fysiske reaksjonen på benzoet,kun tanke-bedrer..har du angst,bekymra,dep osv så virker det mot det,hvis du ikke tar benzoer for dette formål går ikke du under kategorien "bruker"etter min mening,uten at det er noe negtivt i det,alle velger hva de selv vil gjøre!
dømmer iungen

Sitat av Cherie Vis innlegg
Og ja, Gerodormen funket fett synes jeg. Synes den var bedre enn valium i alle fall, funket i alle fall, og det forventet vi vel ikke egentlig? Hehe

Ikke bland rit/benzo om du får det slik, da sitter du igjen som "vanlig". Ta heller benzo når du vil være ferdig på ritalinen, eller om du får angst eller skikkelig hjertebank.
Vis hele sitatet...
nei vi hadde vell heller ikke den store forventningen til dette men det funker litt heldigvis.

ja men jeg syntes det er greit å være vanlig jegber ikke om noe mer egentlig selv om det blir noen heavy medisiner iblandt..iam a usergjør det jeg må gjøre for å fungere,ikke for moro skyld!

ja veldig greit å ta rivotril etter ritalin for å bli kvitt den helvetes ettervirkningen der,ritalin er veldig bra mot frustrasjon,sinne osv..i en helt annen grad en noen bezoer med mindre man tar MASSE,så de har forskjellige funksjoner ja
Sist endret av murmade; 10. mars 2011 kl. 14:08.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Jeg skjønner ikke helt hva du mente du svarte på i det første der. Hadde det noe sammenheng med hva jeg skrev? Ja, du kan godt blande rit og riv. Men personelig liker jeg å "spare" på benzoene til "the end". Eller så tar jeg benzo mens jeg tar rit, HVIS jeg får angst og veldig høy puls av ritalinen, om ikke så blander jeg helst ikke

Sitat av Cherie Vis innlegg

I alle fall fått sendt inn ting nå, la ved 5 dokument, så da får de i alle fall all info jeg kan gi dem.
Vis hele sitatet...
Ny status på Gerodormen:
Sendingen er ferdig tollbehandlet 10.03.2011 12:33 0024 OSLO

Jaha? Og så har de ikke sendt dem videre enda.. Da får jeg vel et nytt brev med krav om å vise resept sikkert Om de ikke sender idag da.

Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering 11.03.2011 13:07 0024 OSLO

Hva betyr da dette?

Lurer sånn på hva det der betyr

Jippi

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 11.03.2011 13:43 0001 OSLO

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av Grandaxinen, assa Tofisopam

http://img33.imageshack.us/img33/181/dsc0180gr.jpg

http://img811.imageshack.us/img811/2748/dsc0177o.jpg

http://img850.imageshack.us/img850/3017/dsc0175j.jpg
Høres spennende ut. Oppdater om du får den andre pakka da, den med Gerodorm, kanskje jeg skal bestille jeg og. Fant nettsiden. Og oppdater når du har fått prøvd ut Grandaxinen ordentlig da

Og synes pakningen med Grandaxin ser ganske ordentlig ut.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg finner ikke stoffet på narkolisten eller som legemiddel. Og derviatloven er jo ikke helt gyldig lengre akkurat. Så jeg har ikke gjort NOE ulovlig. Men jævlig kjipt om de stopper alt jeg får.

Jeg aner jo ikke noe. Vil de stoppe vanlige brev fra venner? jeg mottar jo faktisk piller og ting i posten som jeg bytter, men innenfor Norge. Det vil jeg jo ikke risikere, men jeg tviler litt på at de vil åpne brev innenfor Norge. Men uansett er jeg redd for det meste nå.
Vis hele sitatet...
ta det rolig, dette er et brev alle får på sine første pakke-mottak utenlands fra. eneste grunnen til dette er at de skal kunne tollvurdere dem automatisk uten at de må sende deg brev og be om tillatelse for hver gang.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Dette er ikke akkurat min første utenlands-pakke har hatt tre inne til "antatt tollpliktig" ,samme medisinene, men de ble ikke tatt til undersøkelse. Håper bare jeg ikke får noe "resept kreves" eller noe slikt ass.

Fikk hentelappen i dag så pjuh.
Takk til dere som motiverte meg til å tørre sende inn papirene