Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3594
Hei!

Skal prøve marihuana/grønt/weed, har kun røyka hasj 6 -7 ganger før.

Så det jeg lurer på noen tips? Hva jeg må passe på, og hvor mye ca burde jeg røyke?
Har hørt man blir veldig tørr i halsen?

Takker for svar og tips =)
hvorfor trernger du tips når du allerede har røyka hasj 7 ganger før? tror du weed er ett helt annet rusmiddel eller noe? isåfall må du tro om igjen! er uansett bare å søke så vil du finne flere tråder som spør om akkurat det samme
Sitat av DC89 Vis innlegg
hvorfor trernger du tips når du allerede har røyka hasj 7 ganger før? tror du weed er ett helt annet rusmiddel eller noe? isåfall må du tro om igjen! er uansett bare å søke så vil du finne flere tråder som spør om akkurat det samme
Vis hele sitatet...
Nei, tror ikke at det er helt annerledes, men det er ikke likt i hvertfall. Inneholder forkjellig THC som gjør deg det man kaller å være høy(grønt) og CBD som gjør deg stein(hasj). Så det blir forkjellig rus.
gjør jo ikke det? spørs jo helt hva slags planter du får hva tror du skjer om du får en indica dominert type da? eller om hasjen blir laget fra sativa dominerte planter? =)
Som regel kan du forvente deg en litt mer energifyllt rus, men ikke nøvendigvis. Skal du røyke joint, rull med så lite tobakk som mulig for å bevare den gode smaken. Mellom 0,3g til 0,5g er en helt grei dose for 1 person. Lykke til
noe å passe på er å ikke bli tatt av snuten



tips: ha med seg drikke og noe snax eller lignende hadde vært greit tilfelle tørr munn å får behov for å spise
Hei hei
Husk å ha med seg masse munches komme ikke til å angre på det
Og ikke mins brus eller noe annet å drikke.

Lykke til
Ha en masse sjokolade tilstede. Suget av det vil også komme. ;-)
Nei fra spøk til revolver la vær vist du kan? Det er mitt råd. Skål. :-)
Da er mitt råd til Chang: legg fra deg alkisen. Pass the joint
mitt beste tips er å inhalere (!)
Grønt lukter sinnsykt mye mer en hasj. Så hvis du skulle f.eks. låse døra på gutterommet for å fyre deg høy eller det er andre som du ikke vil skal oppdage deg så røyk ut vindu så det ikke lukter granskog inne ;D
Fyrt nå. Lukter ingenting her. Har da vært i boblebad og nede ved the strip i Las Vegas. Men, føle seg trygg på omgivelsene og gå inn med ett åpent sinn.
God tur!
Takk for tipsene, vet ikke om jeg tok for lite i går, men eneste jeg skjente var at jeg ble slapp og fikk rikningen i musklene i kroppen, fikk verken lættis eller noe lyst på mat, og musikken var plagsom, noen som vet hvorfor det ble sånn?
Sitat av Geitebolle Vis innlegg
Takk for tipsene, vet ikke om jeg tok for lite i går, men eneste jeg skjente var at jeg ble slapp og fikk rikningen i musklene i kroppen, fikk verken lættis eller noe lyst på mat, og musikken var plagsom, noen som vet hvorfor det ble sånn?
Vis hele sitatet...
Fordi det var indica?:-)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Geitebolle Vis innlegg
Takk for tipsene, vet ikke om jeg tok for lite i går, men eneste jeg skjente var at jeg ble slapp og fikk rikningen i musklene i kroppen, fikk verken lættis eller noe lyst på mat, og musikken var plagsom, noen som vet hvorfor det ble sånn?
Vis hele sitatet...
Alle opplever rusmidler subjektivt, og avhengig av forventninger, kvalitet og dose vil rusen utarte seg forskjellig.
Spørsmålet ditt kan ikke besvares med annet enn: Har du lyst, så prøver du igjen med en større dose, synes du dette ikke var verdt det, så legg det fra deg.
Pass på lighterflammen når du tenner på, så du ikke svir ansiktet ditt. Den er veldig varm!
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Alle opplever rusmidler subjektivt, og avhengig av forventninger, kvalitet og dose vil rusen utarte seg forskjellig.
Spørsmålet ditt kan ikke besvares med annet enn: Har du lyst, så prøver du igjen med en større dose, synes du dette ikke var verdt det, så legg det fra deg.
Vis hele sitatet...
Men det med rikninger i musklene da? er det vanlig? var ikke så plagsomt, bare rart, at hver enkel musklen rikka på seg, ofte i beina.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Pass på lighterflammen når du tenner på, så du ikke svir ansiktet ditt. Den er veldig varm!
Vis hele sitatet...
Unger på 5 vet dette

Men kva betyr "munches"?
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:24.
Litt spasmer og små rykninger er helt vanlig. Pass på lighterflammen.
Røyk mer, se hva som skjer
Sitat av Fyllingz Vis innlegg
Unger på 5 vet dette

Men kva betyr "munches"?
Vis hele sitatet...
MunchIes

Å "Munche" er ofte brukt som et ord for å forklare akten av å spise når man har munchies
Okey, takker for svar =) men tror jeg gjør det med en venn neste gang, føltes litt kjedelig å være alene, samtidig som jeg var ganske slapp og orka ikke å snakke i telefon når noen ringte meg. Men men hvem vet hvordan det blir neste gang jeg trekker inn også ganske dårlig siden jeg ikke røyker til vanlig så sliter litt med å ta store trekk, men går bra med nikotin sjokk, har snust i flere år så.
Sist endret av Geitebolle; 28. mars 2010 kl. 17:55.
Sitat av Geitebolle Vis innlegg
Okey, takker for svar =) men tror jeg gjør det med en venn neste gang, føltes litt kjedelig å være alene, samtidig som jeg var ganske slapp og orka ikke å snakke i telefon når noen ringte meg. Men men hvem vet hvordan det blir neste gang jeg trekker inn også ganske dårlig siden jeg ikke røyker til vanlig så sliter litt med å ta store trekk, men går bra med nikotin sjokk, har snust i flere år så.
Vis hele sitatet...
Er vel bare og teste mer da hvis vil
Blir selvfølgelig da lettere å trekke mer jo mer du gjør det, og du vil få bedre effekt etter noen kvelder med litt trekk og kos
trekk inn, hold i 2-3 sek, slipp og repeter, blir du ikke fjern/høy/balle/knask så er det enten ræva greier, eller så har du ikke børstet vekk rusten fra THC reseptorene enda.
Det jeg tror er tingen med deg er at du forventer helt sjuke ting av å røyke, tenk mer på det som et avslappelsesmiddel, ikke at du skal få lættis og ture helt på viddene!

det som hjelper på meg er å ha behagelig temperatur, musikk og litt dempet lys, da sklir jeg rett inn i god formen. når det gjelder musikken så vil jeg anbefale "simpel" musikk, altså ikke for mye av dagens mainstream som er for det meste alt hevet over hverandre, da ender du opp med å tenke for yme på sangen istedet for å leve deg inn i den! stuk out
Tankene dine vil fly mer en hvis du hadde røyket hasj, du vil få tørrere munn og kanskje litt rødere øyne. Ellers ingenting å frykte. Ting du bør passe på er først og fremst kvaliteten på weeden, den bør helst være tørr og crispy, hvis den er våt vil den ikke brenne og du vil sløse bort halve mekket ditt. Sterk lukt er også et godt tegn.
Mange pleier å lure newbies ved å gi dem dårlig weed med masse frø og stilker, til og med blandet med oregano, så ikke gå i den fellen. Hvis du får en feit kvist med noen små buds på, så må du ikke regne kvisten med i vekta, hvis du forstår..

Ikke noe å grue seg til, bare å glede seg. Grind it up, roll it up, inhale, exale..