Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3790
Hei, her en dag var jeg på Blitz under musikkens dag og satt og snakket med en hyggelig herre. Men stakkaren glemmte igjen longboardet sitt! Han sa heldigvis at han var bruker på freakforum, så må nesten prøve å få gitt det tilbake.

Vennligst PM meg om du savner brettet ditt, så kan jeg gi deg nr. og vi kan møtes.

Her er noen bilder om du skulle være i tvil:

PS: Mods/admins; vennligst ikke slett denne tråden da det er viktig at bruker får igjen sitt kjære longboard, men gjerne flytt den om dere mener den hører mer hjemme i et annet forum. Grunnen til at jeg poster det som en ny tråd, er fordi jeg ikke vet navnet på freakforum brukeren jeg søker...
Kanskje du ikke skulle lagt ut bilder av det så kunne fyren som eide det beskrive brettet slik at du visste hvem som var eieren på en måte. Hvis du forstod det.

Når jeg tenker etter så husker du vell hvordan han så ut
Sist endret av junkpal; 8. juni 2008 kl. 11:47.
Hvorfor det? Jeg hvet jo hvordan duden ser ut??
Hadde han dreads, så vet jeg hvem det er. Han har i hvertfall et slik skateboard.
Du skjønner, de var tre karer. Aner ikke hvem av dem som glemmte igjen brettet, men han ene hadde dreads ja. Blonde dreads. Han var sånn passe høy, 175 + eller noe i den duren (var full av meskalin så er vanskelig å si egentlig).. Men ja, bare be ham sende meg en PM! Skal bort hele sommer, så han må raska på om han vil ha brettet sitt!

Vi oppdaga liksom at de hadde glemmt igjen brettet, så jeg tok det under armen og for rundt på stedet og leta etter folka. Fløy rundt i en time uten resultat, så bestemmte jeg meg bare for å ta det med meg hjem så ingen andre stjal det..
Sist endret av Potrick; 8. juni 2008 kl. 18:58.
BRETTET MITTT!!!!

Dude! det er jo brettet mitt jo!

problemet mitt er at jeg ikke har nok posts til å sende pm d:

send meg nr ditt på ¨pm om det går så skal jeg kontakte deg.

jeg kan forklare nøyaktig alt som skjedde 0 stress...
Nthaaa. Da ble det en lykkelig slutt på en sånn fin fortelling.

Skikkelig Hollywood-ending
Shit! jeg trodde brettet mitt var borte 4 ever!

Hvordan i helvete kan dette være mulig egentlig?

Jeg trodde jeg mista brettet på trikken jeg. Sykt glad jeg spurte Potrick om han var medlem her (:

Edit: Btw nidhogg, det er mitt brett ja. Well observed!
Sist endret av Initzuriel; 9. juni 2008 kl. 01:20.
På trikken?:P
Ja. Det var da jeg gikk av trikken senere på dagen jeg merket at det var borte d:
Sitat av Initzuriel
Ja. Det var da jeg gikk av trikken senere på dagen jeg merket at det var borte d:
Vis hele sitatet...
Godt gjort å ikke legge merke til at du har mistet et longboard da
for det er ikke akkurat veldig lite
Jo.. Det er faktisk ganske lite. Er mindre enn et vanlig skateboard. Litt ironisk vil jeg påstå d:
Godt å høre at du har fått tilbake brettet ditt, Initzuriel :P
Haha. Har ikke fått det enda da d:

Kan fortelle deg hele greia senere.. Kanskje imorgen?
And we love happy endings<3
Sitat av Initzuriel
Jo.. Det er faktisk ganske lite. Er mindre enn et vanlig skateboard. Litt ironisk vil jeg påstå d:
Vis hele sitatet...
Uh? Har du en spesiell type eller?
Jeg ble glad av å lese det her
Sitat av Epinosa
Uh? Har du en spesiell type eller?
Vis hele sitatet...
Ja, det er utrolig lite. Kan brukes i ramp, samt til å kjøre fort med.




Tro meg. Jeg ble glad også d:
Hehe. Da er det bra alt ordnet seg! Om alt går etter planen så får Initzuriel her brettet sitt tilbake i helgen..!

Fint at NFF kan brukes til noe SÅ nyttig

Peace and love folkens <3, kos dere i varmen.
Flott gjort Potrick ;D

Fint å se at de er gode mennesker her i verden

MANGE andre ville bare sett på dette som et sjangse for å få seg ett nytt brett
Helt enig!
99% av alle mennesker ville bare tatt brettet.
Hehehe...

Jaja, bra det endte bra til slutt ^^
Dere har ikke lyst å dele historien, så får vi litt underholdning her?
jaja! enig med møkk her!
gir deg forresten kp fordi du er så snill:P
Det er vell et shortboard, noe man brukte for lenge siden men har kommet tilbake nå Hvis noen her har sett lords of dogtown så ser dere at dem bruker ganske like brett. Jeg kjører longboard/downhill men har prøvd de små og det er veldig morrsomt
Ok historien er slik;

Jeg og to venner var på musikkens dag (lørdag 8/6-08 (?)) i oslo for å se noen konserter. Jeg hadde tatt med meg mitt elskede long/short/bananaboard som jeg kjøpte for rundt 2-3 uker siden.

Jeg kjøpte tre six pacs med grans premium, mens mine to venner ikke hadde råd til øl. De bestemmte seg dermed for å kjøpe en grammer med brunt(hasj), men ville ikke dra til akerselva, så vi endte opp med å ta en tur på blitz.

Etter mye leting ga vi nesten opp, MEN så gikk jeg bare bort til Potrick (som jeg aldri har møtt før) og spurte egentlig ganske rett ut om han ikke hadde noe hasj vi kunne kjøpe. Han svarte med at han og kameraten hans akkurat hadde brukt opp alle pengene sine, men at vi godt kunne bli med på en joint i bakgården på blitz, noe vi såklart ville.

Vi begynte å snakke endel om løst og fast og vi kom fram til at begge var aktive på NFF. Potrick hadde nå begynt å mekke, men ble avbrutt av en voksen kar som jobber på blitz som sa at vi ikke kunne drikke eller fyre innenfor blitz område. Dette ble jo litt vrient for oss siden vi var midt i mekkinga.

Jeg foreslo at jeg og mine to kamerater kanskje skulle gå ut for at karen som jobba der ikke skulle komme ut igjen fordi vi satt å drakk der, så kanskje Potrick fikk mekket ferdig.
Det ble endel missforståelser og det endte med at jeg og mine to kamerater bare dro ifra blitz.

Vi fant ut at det bare var best å dra til akerselva og tok trikken dit. Rett etter vi hadde gått av trikken la jeg merke til at jeg hadde glemt brettet mitt. Jeg dro konklusjonen at det lå igjen på trikken og forbredte meg på at jeg aldri fikk se det igjen.

Natt til mandag satt jeg å så igjennom noen tråder her på NFF og kom tilfeldighvis over denne tråden.
Jeg forstod fort hva det gjalt og skrek av glede samtidig som jeg skrev svaret dere kan se på første side.

Jeg skjønnte at jeg hadde glemt brettet på blitz og ikke på trikken.
Jeg tror dere kan lese litt av Potricks version på første side...

Tusen Hjertelig Takk til Potrick for en enestående innsats med å skaffe meg brettet tilbake (:
Sist endret av Initzuriel; 10. juni 2008 kl. 11:01.
Kan ikke du filmatisere dette å legge det ut, det var en så spennende historie
haha utrolig bra ;p flott at fyren tok vare på brettet.
Hyggelig historie =)
Hehehe mye man kunne filmatisert her i livet.

Det at Potrick faktisk tok vare på brettet og la ut en melding her er jo bare helt bemerkelsesverdig!
Som jeg sa tidligere, jeg var forbredt på aldri å se brettet mitt igjen.

Igjen takk til Potrick
Trådstarter
Jaja, så er det vel klar for min versjon da?

Hehe. Hadde akkurat vært på hausmania og røyket opp den beste hasjen hittil igår. I tilegg var jeg på meskalin, så var riktig i slaget! Trippet og følte meg som en del av Oslo som ingen andre kunne forstå, Oslo var jungelen, og scenene var vannhullene, jeg var en jungel-rev, og vandret fra vannhull til vannhull med min trofaste venn for å slukke tørsten, tørsten på musikk!

Ja, jeg vet ikke helt åssen vi fannt ut at vi skulle dra til Blitz, jo, forresten... Musikken på Haus tok en liten pause på daværende tidspunkt... Vel, så tråkket vi avgårde, og traff tilfeldigvis kompisen til min venn nede ved elva, og kjøppte likegreit en grammer til av han, dette var prima vare, så en grammer kunne rekke fint ut kvelden med den formen vi var i.

Men uansett, like utenfor Blitz møtte blikket mitt blikket til denne karen med blonde dreads, og jeg kunne se at han hadde et spørsmålstegn i øynene. SÅ jeg møtte ham med et smil, og så kom det "du har ikke noe hasj til salgs?" Jeg måtte jo skuffe ham på det, men sa at jeg skulle røyke i bakgården, og at han kunne bli med, han takket ja, og vi gikk gjennom huset.

Så gikk praten da mens vi mekket i bakgården. NFF, meskalin, tjall.. Ja.. Men vi ble avbrutt av selveste Stein Lillevolden: han mente tydeligvis at tjall og pils kunne vi holde oss for god for på de trakter på en dag som den (helt enig angående ethanolen)...

Så i all forvirring dro de andre, elva tjall kunne de ordne selv sa de, så de stakk (glemmte jo å si at det ikke var vanlig elva-tjall, selv om den var kjøppt der ved en tilfedlighet... hehe... det vesentlige i en stress-ladet samtale har en tendens til å skli ut etter et par joints for min del). Jeg og min venn ble igjen, og konkluderte med at ingen kunne være så nazi at de ville nekte oss å mekke ferdig, så vi mekka ferdig, og rulla, og stappa jointen i en tom røykpakke. Så oppdaget vi brettet: vi så på hverandre, begynnte å diskutere, før vi fannt ut at vi ikke kunne sitte å preike, her måtte det gjøres noe! I hu og hast løp vi ut, og vi romestrerte rundt i huset i en tre kvarter vel tipper jeg, uten resultat. En ny diskusjon fulgte, og vi bestemmte oss for å ta med oss brettet og dra på Haus. Planen var at vi skulle henge opp plakater på Blitz neste dag på vegan-caféen, med mitt nr. på og bilde av brettet. Hvis eier ikke meldte seg på den tiden som annses som rimelig (eller noe i den duren) så skulle jeg få beholde det. Jeg hadde helt glemmt NFF på daværende tidspunkt, men vi ville ikke la det ligge igjen; frykten for at noen andre ville stjele det hindret oss i det.. Nå konkluderte jeg med at om ikke vedkommende engang ville ta seg bryet med å lete på Blitz slik at han kunne oppdage plakatene i løpet av de nærmeste dagene, så kunne han umulig kunne være så glad i dette brettet at ikke jeg kunne bli mer glad i det! Men neste dag kom jeg jo på at han var NFF bruker, så tok noen bilder og la de ut her for å se først, så kunne jeg heller ta Blitz i andre omgang... Men da slapp jeg det, og som tidligere sagt: alt gikk bra til slutt!

Så sånn er det, og nå skal vi møtes lørdag klokken tolv på formiddagen ved Oslo S for å fullbyrde denne vakre historien om et fortapt framkomstmiddel og leketøy som atter vender hjem under sine kjæres føtter. Peace and love <3