Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5430
Noen som har noen erfaring med PROisp.no ?

vurderer å anskaffe nytt webhotell fra dem men er litt usikker..
De er ganske bra. Kjenner noen som er registrert der. Sier de er fornøyd hvertfall.
Limited edition
Moff's Avatar
Har vært i kontakt med dem noen ganger, og de er veldig hyggelige og greie. Leverer det du ber om, har god hastighet og slike ting. Aldri hatt nedetid på hoteller jeg har hatt der heller.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Min nettside er registrert der, og jeg har ikke noen grunn til å klage. Har hatt ett tilfelle med nedetid to kvelder på rad, da jeg rapporterte det ble det ordnet kjapt opp i. Kan anbefale det.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg vurderer og registrere meg der, de bruker cPanel som jeg har erfaring med (blir visst hyppig brukt) men jeg fatter ikke prisen deres.
Jeg vil trenge nytt domene og hele pakken, trenger minst 3 domener og en haug subdomener. Så hvor mye prisen blir i alt vet jeg ikke. og jeg vil ikke betale mer enn 1000kr.
Sikkerhetsklarert
Sitat av Sio
Jeg vurderer og registrere meg der, de bruker cPanel som jeg har erfaring med (blir visst hyppig brukt) men jeg fatter ikke prisen deres.
Jeg vil trenge nytt domene og hele pakken, trenger minst 3 domener og en haug subdomener. Så hvor mye prisen blir i alt vet jeg ikke. og jeg vil ikke betale mer enn 1000kr.
Vis hele sitatet...
"Medium" pakken dems da?
Der har du 10 domener, med 20 subdomener pr domene. 5gb lagring.

45kr/mnd
Hvis det ikke er super-brottom så kan jeg tipse om at deezire, vidarlo og jeg har et lite hostingprosjekt på gang, der vi nok kommer til å kjøre et intro-tilbud om ikke så alt for lenge
Ikke anonym
NoillStress's Avatar
Trådstarter
Sitat av atomet
Hvis det ikke er super-brottom så kan jeg tipse om at deezire, vidarlo og jeg har et lite hostingprosjekt på gang, der vi nok kommer til å kjøre et intro-tilbud om ikke så alt for lenge
Vis hele sitatet...

Har vært i kontakt med Dee allerede
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Jeg bruker ihvertfall ProISP.
Er kjempefornøyd. Supporten dems er helt utrolig. Hadde et spørsmål her om dagen som jeg sendte inn. På under en halvtime så fikk jeg svar, midt på natta.

Hastigheten er også utrolig god. Om du vil vite hvor kjapp den er, så kan du spørre om en test slik som jeg gjorde, så har de en fil liggende som du kan laste ned og se hvor kjapt det går. Men da avhenger det også på ditt nett, men på skolenettet, så fikk jeg godt over 7mb/s

Hyggelige er de også. Har ingen som helst ting negativt å si om dem!
Har bare positive erfaringer med dem selv. Har testa ut norske, europeiske og amerikanske serverene deres, og alt er stabilt og bra!
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Pjukern
"Medium" pakken dems da?
Der har du 10 domener, med 20 subdomener pr domene. 5gb lagring.

45kr/mnd
Vis hele sitatet...
Har sendt mail til dem nå, virker som det beste alternativet jeg har sett ATM
Stusser litt på reglene deres, så jeg har sendt dem en melding, prioreten er lav, men de svarer nok ASAP

Jeg er negativ til at de forbeholder seg retten til å fjerne filer fra siden din, så jeg har spurt hvor terskelen ligger hen. Jeg må dessverre ha en 20-30 MP3 filer ute som folk kan laste ned (ja jeg har rettighetene på filene)

Så jeg venter på svar
ProIsp har bra oppetid, jeg har aldri opplevd nedetid,og super support. Eneste negative er at om du skal ha mange domener så koseter det dyrt, les her: http://www.proisp.no/flere_domener_samme_webhotell/
Sist endret av campod; 17. april 2008 kl. 23:03.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av ProISP
Vi har til nå faktisk ikke vært borti et eneste tilfelle hvor vi har slettet filer hos kunder av nevnte grunn. Det skal være helt spesielle omstendigheter for at noe slikt skal skje som f.eks. at den belaster serveren så mye at det går ut over alle andre kunder på serveren den måtte ligge. Med normal bruk så er dette slett ikke noe du behøver å bekymre deg for.
Vis hele sitatet...
Det ser ut som at jeg slettes ikke trenger å være redd for at filene mine skal slettes
Lørdag er jeg nok ProIsp kunde.
Sikkerhetsklarert
Sitat av Sio
Det ser ut som at jeg slettes ikke trenger å være redd for at filene mine skal slettes
Lørdag er jeg nok ProIsp kunde.
Vis hele sitatet...
Stilte dem samme spørsmål selv.. Likte heller ikke det punktet i avtalen.
En av grunnene til at de har så dyr domenehosting kan være at de rett og slett ikke ønsker å drive med domenestyret, men kun webhotell. Et tips, muligens noe trælsomt, kan være å ha domenene hos for eksempel domeneshop, og ha webhotellet hos noen andre som f.eks. proisp.

Edit: fint å sjekke ut ting før man skriver. .com-domener til 100,- mnd er ikke såå ille. Enkelte hostingfirmaer tar jo nærmere 400(!)
Sist endret av MoleInOne; 18. april 2008 kl. 10:00.