Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 3550
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Man får som man sår.
Uforsvarlig kjøring fører til slikt. Dere burde blitt fratatt retten til å ha lappen begge to.


Anngående "svartelisten" som du henviser til lenger oppe i tråden. Jeg har ikke lest denne tråden før nå og jeg aner ikke hva du snakker om. Vær så snill og begrunn beskyldningene dine. Har du klager så får du sende en PM.
Videre lurer pjeg på hva du mener med "blokke". Hadde du vært utestengt fra forumet så hadde du ikke kunnet laget innlegg i det hele tatt.
Hm, nå skyter jeg kanskje litt i blinde her... Men kan ikke også forsikringsselskapet anmelde dere om dere gir falsk forklaring til hvordan ulykken skjedde? (Jeg tviler nemlig på at dere har ført opp riktig hastighet på papirene)
Sitat av Trond
Det jeg i hvert fall vet er at forsikringsselskaper altid vil dekke skade på et annet kjøretøy. Men hvis du har kjørt uaktsomt kan forsikringsselskapet kreve at du tilbakebetaler summen (regress eller no). Hadde jeg vært deg/bror din hadde jeg prata med forsikringsselskapet og vurdert om det er vits i å bruke forsikringa i det hele tatt. Jeg har en følelse av at de ikke er interresert i å betale for reparasjon av en bil som er kræsjet i 240km/t.

Forresten må jeg bare få sagt at jeg håper du, bror din og alle andre de "tøffe" vennene dine kræsjer i en murvegg og stryker med. Heller dere enn meg
Vis hele sitatet...

hvor vil du hen? var jo ikke noe farlig for andre. han hadde ikke gjort det hvis det var folk i svingen. bilen som kjørte først så jo om det var folk der.. og du, gå å heng deg din sctøgge furpulte dritt.
Sitat av Spartan 117
Driter i om dere syntes vi er satan... Vi kjører mildt i forhold til dritmange andre...
Vis hele sitatet...

ÅÅÅÅÅJA

Hvis det er andre som gjør noe værre en deg så er det bare å fortsette!
Beklager misforståelsen - jeg trodde du var værst i verden !!


tosk
Sist endret av Croyfer; 7. mai 2005 kl. 01:23.
kjørte jo ikke i 240! les ordentlig da
Spartan_117; Hva ville du egentlig oppnå med denne tråden?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Spartan 117
og du, gå å heng deg din sctøgge furpulte dritt.
Vis hele sitatet...
Alltid hyggelig med folk som holder diskusjonen på et sakelig plan.
Sitat av Spartan 117
kjørte jo ikke i 240! les ordentlig da
Vis hele sitatet...
Sa jeg det? Nei. Tror forøvrig du tjener på å roe ned ordbruken. Om du ikke ser det gale med det hele, har du et forvridd syn på verden.
sjekke om det er mulighet for forsikring
Sitat av Spartan 117
hvor vil du hen? var jo ikke noe farlig for andre. han hadde ikke gjort det hvis det var folk i svingen. bilen som kjørte først så jo om det var folk der.. og du, gå å heng deg din sctøgge furpulte dritt.
Vis hele sitatet...

Riktig! Det er nok denslags dere trøster dere med helt til dere har drept en liten skolejente eller deromkring. Jeg blir provosert av å lese slikt dritt. Så nå går jeg heller å finner agnes!

PS; Hadde det vært opp til meg hadde verken du eller bror din fått kjøre bil igjen.. (det er litt drøyt å ønske slike folk død, men jeg ser helt klart poenget til Trond...)
Sist endret av Cikey; 7. mai 2005 kl. 01:25. Grunn: litt leifer
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av Spartan 117
Driter i om dere syntes vi er satan... Vi kjører mildt i forhold til dritmange andre...
Vis hele sitatet...
Jeg kan da sparke deg i skrittet, det er jo mildt i forhold til hva dritmange andre gjør mot hverandre
Sitat av afen
Jeg kan da sparke deg i skrittet, det er jo mildt i forhold til hva dritmange andre gjør mot hverandre
Vis hele sitatet...
godt poeng
Så derfor poster du aldri mer tråder som forteller at du/dere kjører som rasstryne(r), så er vi alle glade nerder (dog noen ser scthøgge ut) igjen. Aight?
Er det ingen her som synes det er morsomt å kjøre fort? Høres nesten ut som ingen her bryter fartsgrensene med én kilometer. I så fall burde dere skaffe dere en bumpersticker som sier noe sånn som: "jeg hater ca 80-90% av alle som kjører bil - dø."
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Det er ingen her som sier at det er farlig å kjøre for fort. Vi snakker om å kjøre idiot.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av Spartan 117
godt poeng
Vis hele sitatet...
http://athana.ingdal.net/uploads/1337_retard.jpeg
Sitat av windozer
Er det ingen her som synes det er morsomt å kjøre fort? Høres nesten ut som ingen her bryter fartsgrensene med én kilometer. I så fall burde dere skaffe dere en bumpersticker som sier noe sånn som: "jeg hater ca 80-90% av alle som kjører bil - dø."
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig har vi alle en tendens til å ligge over fartsgrensen (både du og jeg ). Derimot skal man ikke klage over saken om man kræsjer når man kjører som en idiot.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av windozer
Er det ingen her som synes det er morsomt å kjøre fort? Høres nesten ut som ingen her bryter fartsgrensene med én kilometer. I så fall burde dere skaffe dere en bumpersticker som sier noe sånn som: "jeg hater ca 80-90% av alle som kjører bil - dø."
Vis hele sitatet...
Forskjell på å kjøre fort og å kjøre som en idiot

http://athana.ingdal.net/uploads/beaten.jpeg
Sist endret av afen; 7. mai 2005 kl. 01:31.
Sitat av windozer
Er det ingen her som synes det er morsomt å kjøre fort? Høres nesten ut som ingen her bryter fartsgrensene med én kilometer. I så fall burde dere skaffe dere en bumpersticker som sier noe sånn som: "jeg hater ca 80-90% av alle som kjører bil - dø."
Vis hele sitatet...
TAKK FOR AT DU HJELPER MEG... og du, du andre kisen som ikke jeg gadd å legge merke til navnet til: vi kjørte ikke som idioter. gå å hex edit ei fil eller no..
Sitat av Spartan 117
TAKK FOR AT DU HJELPER MEG... og du, du andre kisen som ikke jeg gadd å legge merke til navnet til: vi kjørte ikke som idioter. gå å hex edit ei fil eller no..
Vis hele sitatet...

Somsagt: Den trashtalken din funker ikke. Du driter deg bare ut.
Er det bare meg som venter på at Spartan 117 skal bli bannet?
Sitat av Spartan 117
gå å hex edit ei fil eller no..
Vis hele sitatet...
Tell me how spartan...
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av Spartan 117
TAKK FOR AT DU HJELPER MEG... og du, du andre kisen som ikke jeg gadd å legge merke til navnet til: vi kjørte ikke som idioter. gå å hex edit ei fil eller no..
Vis hele sitatet...
http://athana.ingdal.net/uploads/youlose.jpeg
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Tror vi sier stopp der, jeg.