Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2777
Hei, jeg har ikke skrevet så mye her tidligere men lest og lært ekstremt mye

Så jeg må bare henvende meg til dere, kanskje jeg får noen varme råd og tips jeg ikke har tenkt på. Liker godt å få forklart nye spennende ting fra folk, og ikke nødvendig alltid bøker.

Jeg har jobbet som grafisk designer de siste årene, og jobbet side om side med markedsførerne våres. Og fått litt erfaring på godt og vondt med digital markedsføring.

Nå har jeg fått i vikaroppgave å ta ansvar for digital markedsføring i noen måneder, siden de to som driver med dette begge er langtidssykemeldt - og det er litt viktig at noen jobber med dette ifm. black friday, hele jula, salg i hele januar/februar.

Vi har hatt annonser på google, facebook, noen spesifikke nisje-blader, m.m - og spesielt i 2016 var det enorm pågang til en billig penge, på sidene våres.

Nå har det dabbet av, og vi har i lengre tid mistenkt at vi gjør noe litt for generisk nå, siden vi når ut til færre mennesker enn tidligere til en høyere pris.

Er det noen som har vært aktiv med dette de siste årene som har noen tips?

Det hadde vært moro om jeg hadde klart å innføre noe nytt, som gjorde en forskjell.
Dette er et så stort tema at det er umulig å vite hva du har gjort og ikke gjort. Men her er noen tips.

Free Google Ads training for every kind of advertiser