Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4219
Tok 2mg kl 9, og røyket en det UR144, men får lite funk av noen av delene. Kan det ha noe med at jeg spiste middag kl 7?

skal jeg ta en til, eller skal jeg knuse en og legge den under tunga, sniffe eller bume den i nr 2? :-P syns ikke de gir så mye funk i det hele tatt.
Hvis de er i piller, ikke snort.
Hørt at du må ta opp til 4 får å få ønskelig effekt. Ville tatt en til å se om du får noe funk da, Lykke til.
Pizza kl 19, etizolam nr 1. kl 22, nr 2 kl 23 og nr 4 1/2 knust under tunga + 1/2 bump + 15-20mg ur 144.. får se ann, men det ser ikke lovende ut...

har aldri tatt benzo før den så mulig jeg ikke vet hva jeg skal se etter. Lite eufori, litt avslapping, litt sjangling, litt søvnig. Basicly it. Ingen "rus" i den forstand at det jeg har tatt foreløpig gir mye rus effkekt
Sitat av cannaslutt Vis innlegg
har aldri tatt benzo før den så mulig jeg ikke vet hva jeg skal se etter. Lite eufori, litt avslapping, litt sjangling, litt søvnig. Basicly it. Ingen "rus" i den forstand at det jeg har tatt foreløpig gir mye rus effkekt
Vis hele sitatet...
Høres ut som den virker. Tror du kan ha hatt for store forventninger til benzorusen.

Edit: Var det klokken ni eller ti du tok den første? .. hehe
Sist endret av 3rdPersonShootR; 5. februar 2013 kl. 00:22.
hmm, husker ikke helt jeg. Hadde forventet å bli iitt som på 3-4 aspirin, eller litt weed/alkohol, eller kanskje litt stimulert, men det var ikke rare greiene nei :P så langt er syntetisk cannabis en downer fra real deal, og jeg føler det nesten ikke er verdt det selv om det er så billig, og etizolam gir meg ingen ting nesten. Før prøve meg på 3/4 på en gang en annen dag tenker jeg :P
Sitat av cannaslutt Vis innlegg
Hadde forventet å bli iitt som på 3-4 aspirin
Vis hele sitatet...
WTF??Du får da ingen rus av aspirin.
Etizolam gir en digg rus for folk som liker benzo.Selv får jeg grei effekt av 2-3mg og jeg har toleranse.
Funker best når man legger under tunga.
tok 2 vanlig, 1 under tunga og 1 snortet... lite funk på noen av delene og snort funket bare i noen min... kanskje pyrazolam heller er veien å gå...

tok 1 kl 21, en 22.30, en .5 analt, .5 oralt kl 1, så 1/2 nasalt og 1/2 oral kl 4. turer litt, men der hjelper på med ur144 og akb48, men kjipt uanset. ble bare litt balanseløs og småloka. får prøve resten samtidig i morgeen :-)
Sitat av cannaslutt Vis innlegg
har aldri tatt benzo før den så mulig jeg ikke vet hva jeg skal se etter. Lite eufori, litt avslapping, litt sjangling, litt søvnig. Basicly it. Ingen "rus" i den forstand at det jeg har tatt foreløpig gir mye rus effkekt
Vis hele sitatet...
Der beskriver du benzo-rusen bra, er nok bare du som ikke er vandt til det/ikke vet hva du skal lete etter i og med at du ikke har tatt noen benzoprep. før :-)
Er ofte man ikke vet hvor loka man egentlig er. Men det høres da ut som du har hatt fin effekt av dem. Benzo gjør jo ikke stort mer en det du beskriver. Neste gang kan du heller prøve å legge alt under tunga eller svelge de, snorting er tull.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
legemidler fungerer forskjellige på alle mennesker. noen er mer mottakelige for effekten enn andre.

jeg har aldri kjent noen merkbar "rus" av 2-3 stk, men så bruker jeg dem som sovemedisin.
Pyrazolam kommer du trolig til å kjenne ennå mindre av.
siste forsøk i dag. Tok en kl 17.50 på tom mage.

T+35min: merker litt ubalanse og trøtthet, sløvhet, men vil ikke kalle det rus. Nå har jeg helt tom mage, så jeg tror jeg legger en halv en under tungen nå.

Sitat av cannaslutt Vis innlegg
siste forsøk i dag. Tok en kl 17.50 på tom mage.

T+35min: merker litt ubalanse og trøtthet, sløvhet, men vil ikke kalle det rus. Nå har jeg helt tom mage, så jeg tror jeg legger en halv en under tungen nå.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er snorting tull? Da går jo stoffet raskere inn i blodet og virkningen skal vel komme fortere skal den ikke? Syns jeg fikk mer funk av å snorte det i går egentlig. Har nå som sagt tatt èn kl 6, og tok 1/2 knust under tunga for 5 min siden. Tror jeg venter i 30 min til, så får jeg se om jeg ikke putter en halv en i stumpen. Funker ikke den så snorter jeg den siste tror jeg :P
Sitat av cannaslutt Vis innlegg
siHvorfor er snorting tull? Da går jo stoffet raskere inn i blodet og virkningen skal vel komme fortere skal den ikke?
Vis hele sitatet...
Fordi i piller som kommer fra doktorn inneholder en del bindemiddel som er unødvendig og bare i veien når du skal ha det opp nesa.
Hva gjør man for og få mest mulig ut av 1 stk 5mg valium?
Bare hive nedpå, eller la den løse seg opp under tunga?
Sitat av stuntaa Vis innlegg
Fordi i piller som kommer fra doktorn inneholder en del bindemiddel som er unødvendig og bare i veien når du skal ha det opp nesa.
Vis hele sitatet...
Ok, tok akkurat 1/2 i stumpen. Venter 30 min og ser ann, eller så starter jeg å sniffe den siste i to runder tror jeg... Hvis ingen av disse tingene funker så bestiller jeg bare ti neste gang og hiver nedpå halvparten
Sitat av cannaslutt Vis innlegg
Ok, tok akkurat 1/2 i stumpen. Venter 30 min og ser ann, eller så starter jeg å sniffe den siste i to runder tror jeg... Hvis ingen av disse tingene funker så bestiller jeg bare ti neste gang og hiver nedpå halvparten
Vis hele sitatet...
legg den under tunga du... Etilaam smaker neste sukkertøy, i motsetning til mange andre benzoer. Det tas opp i slimhinnene raskt og effektivt...
sniffet 1/2 for 10 min siden, men kjenner ikke noe kick. Bare litt sløv, litt mindre balanse, litt trett, men ingen rus slik jeg ville definert det... Tar siste 1/2 på samme måten om 15 min, og får jeg ikke noe effekt da, så har jeg i alle fall prøvd ganke ekstensivt syns nå jeg.. Blir ikke så jeg bestiller mer av disse tror jeg...

sniffa nedpå siste pillen. Oppsummert:
I dag:
kl 18.00 - 1 spist på helt tom mage.
kl 18.35 - merker litt ubalanse i kroppen når jeg går, og trøtthet, sløvhet, men vil ikke kalle det rus sløvhet som i cannabis etc. 1/2 pille legges under tunga.
Kl. 19.00 - 1/2 i stumpen... desperasjon etter effekt er stikkordet...
Kl. 19.30 - sniffet 1/2 pille, ingen "rush"
Kl 20.00 - sniffet siste 1/2... ingen rush.
Kl 20.23 - nå er jeg bare småsløv, uinterissert, litt trøtt, og litt fjern på UR 144 da jeg tok en stor joint av det, men litt pulver på siden...

Men ikke en gang den merker jeg noe særlig til... Skal teste en stor pipe med AKB48 nå... hvis ingen av delene gir meg rus lenger, så lurer jeg på hva jeg gjør galt, eller hva jeg må ha får å bli fjern igjen :P

Mulig Etizolamen blokkerer synthen litt, men AKB48 gjorde susen, men bare en kort periode. Syns de fleste av disse rcene ikke leverer i det hele tatt jeg....
Enten har du bestilt fra en sketchy leverandør, eller så har du rett og slett bare høyere tolleranse.
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Enten har du bestilt fra en sketchy leverandør, eller så har du rett og slett bare høyere tolleranse.
Vis hele sitatet...
satser heller på at jeg ikke ble stoka av "rusen", så prøver meg heller på noe nytt tror jeg... Står mellom Methylone, 4-MEC og MDPV egentlig... noen erfaringer med de?

har null tolleranse... skjønner ingen ting jeg, men de funka til å sove på da... 2 før seng og BAM: 12 timer straight! ;p
Hangover dagen etterpå, slik man får av de fleste benzo'er/sovemedisiner?
Personlig synes jeg benzo er oppskrytt både i forhold til rus, og til "hangover". For meg brukes det bare som det skal; til å sovne når jeg må
RC har lett for å funke bra alene, men rart sammen med noe annet.. Etizolam er riktignok et forholdsvis kjent virkestoff (selv om det ikke er apotekført i Norge), mens UR144 er mekka og triksa for å etterligne THC. Kanskje du har "fylt opp" reseptorene med UR144, så Etizolam'en ikke kommer til? Uansett er det nok fordelaktig for deg å prøve en ting om gangen...
Tror jeg skrinlegger benzo som rusmiddel, og bestiller meg noen etizolamer for å sove på isteden UR144 tror jeg ikke blokkerer... tror bare etizolamrusen var svakere enn jeg forestilte meg...