Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 741
Har flere ganger prøvet å komme inn på norsk-tipping men har nå fått beskjed om at siden er blitt bombardert med virus og andre ting. Laget en tråd i stad om det samme emne, men ble dessverre slettet uten grunn?

Jeg mener at det må være grunn for å lage slike tråder også her på forumet, for dem som ikke klarer å komme inn på norske sider som bør være sikker, men er dessverre ikke alltid det?
Chang's Avatar
Trådstarter
Jeg laget denne tråden fordi mange av mine venner kan komme inn på siden uten problemer? Men andre klarer det ikke? norsk tipping sa at de jobber med saken. Men hvor lenge det blir vet de ikke?
Hacket? Er de ikke bare utsatt for et vanlig ddos angrep da?
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Noen fjortisnoobs som sender mye trafikk til siden, noe som gjør at siden ikke takler all trafikken og blir treg og vanskelig å komme inn på. Ja, et ddos angrep.