Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 5009
skaarj: du bør være forsiktig med å fremstille teorier som fakta. Greit nok Hawking er en av tidens store teoretiske fysikere, men det trenger ikke være hold i alt han sier. Nå har ikke jeg lest noen bøker av ham, bare litt generell astrofysikk, og en forståelse av universet på samme nivå som astrofysikere har jeg langt ifra

og niguu: det som sto i illustrert vitenskap var også en teori, ikke sannheten. Men et mulig svar var det absolutt
Selfølgelig er alt jeg sier teorier, ingenting av de vi kan si er fakta, i allefall lite av det. Men jeg regner med at det meste som blir forskes på kommer ut i teorier til oss "uforstående", eneste som er sikkert er vell det vi vett om vårt eget solsystem.

Og Illustrert Vitenskap aka Vitenskapens Se og Hør står det utrolig mye tullball i
Men, det er ikke tilfeldigheter hvor det opptår innteligent liv, det er mindre sjanser enn en tilfeldighet ( ? )
Jeg vet jammen meg ikke ...

Btw, det er veldig !!! lite sjanse for oppstandelse av intelligen til, så man skal ikke ta for gitt av at selv om det er beoynd millioner, milliarder av stjerner så er det intelligent liv der bare pga. det er liv her.
Opprinnelig postet av Surrehu
Aliens er ikke overnaturlige vesner, hvis de finnes er de i så fall like naturlige som oss. Spøkelser derimot, er overnaturlige.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle ikke spøkelser være naturlig? Om dem finnes og det er en grunn til det så vil jo det gjøre dem natrulig eller hva?
Godt poeng skaarj!
Bare fordi vi ikke har noen vitenskapelig fakta om fenomenet betyr ikke at det er overnaturlig. Hvis spøkelser eksisterer må det finnes en forklaring! Det finnes mye mere mellom himmel og jord enn vi er klar over!
Opprinnelig postet av Psyc0re
hehe tok en liten titt på bildene som er på www.ghostresearch.org . Det meste var jo bare helt på tryne. asså hvis man har tatt litt bilder så kan man se med en gang at de fleste av dem enten er tuklet med ellers så er det feil i fremkallelsen. sikkert flere av dere som har fått bilder som har flere 2 eller flere bilder som er krysset. da får man sånn spookey effekt.

dette er et typisk sånnet bilde. http://www.ghostresearch.org/ghostpics/ghost5.html

btw. 99% av alle ting som ikke kan forklares har en enkel forklaring men folk nekter bare å godta forklaringen pga. at den ikke kan bevises. eks: trigger; Det var jo en slags sky over Sandnes for ca. en uke siden, og ingen kunne jo forklare hva det var. Den var ganske rødaktig. Dette var altså på nyhetene. De påsto at det kunne være flykondens, men det tviler jeg på. Scary..
Vis hele sitatet...
Jeg har ett akkuratt likt bilde som det. Broren min tok bilde av en stor foss og når han fremmkalte bildene fikk han ett blury bilde av fjeset sitt (med kamera), med en foss i bakgrunnen. Vil tro det er vann partiklene som blir virvlet opp i luften som relekterer blitsen/solen..

Ellers var stort sett de bildene sånn: det kan jeg lage i ps, det kan jeg lage i ps, det kan jeg lage i ps, det kan jeg lage i ps osv.

Men det beviser jo ingenting utenom att den siden ikke har noen overbevisende bildet..

En kompis av meg har spøkelser i huset. Han har aldri sett det, men faren, moren, stemoren og søsteren har det. Han bor i ett hus som var ett bakeri for lengesiden og det er sikkert att en liten gutt dauet der. Fikk masse smult over seg eller.no. Spøkelse er riktig nokk en gammel mann. Og det dukke ikke opp før faren til kompisen min fant skelettet nede i betong gulvet i kjellern.. Ingen har noen gang funnet ut hven det er. Skelettet bestod bare av att par bein, så det eneste politiet fant ut var att det var en mann..

Dette beviser jo ikke noe heller fordi jeg har ikke sett spøkelse (har ropt etter det på fylla, men han er vist ikke så sosial), men jeg har ingen grunn til å ikke tro det som er blitt fortalt..
Jeg tviler på at noen noengang kommer til å ta et bilde av et spøkelse,så alle bildene er nok fake.
At de eksisterer er jeg helt sikker på, men du kan ikke ta et bilde av de.
Hvorfor kan du ikke ta bilde av dem?
Gi meg en logisk, vitenskapelig forklaring på det
Eller var det kanskje bare en myte?
Jeg tror spøkelser finnes. Skal si meg enig i at ting har som regel en enkel forklaring.
Personlig er jeg lei av at alt skal være logisk. Hadde vi vært allvitene hadde nok livet vært kjipt.
Sist endret av screamer; 27. januar 2004 kl. 19:40.
Jeg tror på dem. Har personlig noen opplevelser som har vært litt småskumle, men jeg var jo ikke mer enn 9-10 år da det skjedde.

Mange som mener at "alt har en naturlig forklaring," vel jeg liker å tenke at noe ikke har det. Syns det er fint slik. Dessuten er jeg litt overtroisk, så: ja, jeg mener de finnes.
Jeg tror ikke på spøkelser siden så godt som ingen ser spøkelser av andre dyr... Hvorfor svever det ikke milliarder av fluespøkelser rundt?? Humbug...
Vi mennesker er jo unike da.. Vi er ikke utviklede fluer..
Opprinnelig postet av Perkele
Vi mennesker er jo unike da.. Vi er ikke utviklede fluer..
Vis hele sitatet...
Så du mener at en skapning må ha kommet til et visst punkt i utviklingen før det har spøkelser?
Og hvordan måler vi dette? DNA-kompleksitet kanskje? Men da ville det vært mange flere bananflue-spøkelser enn menneskespøkelser...
Opprinnelig postet av Benson
Så du mener at en skapning må ha kommet til et visst punkt i utviklingen før det har spøkelser?
Vis hele sitatet...
Faktisk,ja.
▼ ... flere år senere ... ▼
Min søster bor i en leilighet i Oslo, der vi har observert en mann som går igjen. Han trekker til side gardinene og ser etter søstra mi fra soveromsvinduet når hun er ute og lufter hunden. Min nevø er redd for å sove med lyset av, fordi han da ser denne mannen står ved vinduet og kikker bort på ham. En dag vi snakket om dette, skulle vi ut på byen, og jeg bad om å få låne et smykke av henne. Da kom sjokket. Alt gullet var blankpusset, inkludert ringen til hennes avdøde far, som til den dags dato i alle år hadde vært helt hvit inni av havsalt ( han hadde ringen på seg da han druknet ved Alexander kielland). Min søster og hennes 10 år gamle sænn bor alene, og jeg er eneste familie hun har her i Oslo.
Tror dere kom litt sent med innleggene deres
men er jo bare snakk om 7 år
Sitat av d3m0t3x Vis innlegg
Tror dere kom litt sent med innleggene deres
men er jo bare snakk om 7 år
Vis hele sitatet...
desto større grunn til å dra igang liv i tråden igjen
Sitat av Mayhem Vis innlegg
Overnaturlige vesen, spøkelser, aliens.. Finnes de/det eller ikke?
Mange ting som kan tyde på at det gjør det, selv om det går i mot i hvert fall min sunne fornuft.. Har sittet og tittet her en stund nå, og lest litt rundt omkring.. Og det gir meg the creeps!
Er faen meg dritredd her jeg sitter!

Noen som har noen bilder og/eller historier og fortelle?
Innvendinger?

Andre skumle ting er jo f.eks ansiktet i røyken fra WTC.. Synes det er skummelt alt sammen jeg

*grøsse*
Vis hele sitatet...
Ser ut som monsteret fra lost som skal drepe oss
Homemade Retard
zeicko's Avatar
troende til det motsatte er bevist
Sitat av zeicko Vis innlegg
troende til det motsatte er bevist
Vis hele sitatet...
Da vil du være troende hele livet.

Om du hadde vært troende til det motsatte er bevist om at julenissen eksisterer, hadde du trodd det hele livet også.

Det er ikke mulig å motbevise eksistensen til noe som ikke eksisterer.
If you could have reasoned with superstitious people, there would have been no superstitious people.
Hva tror vi om kornsirkler? Når vi først er inne på emnet med overtro..