Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  114 12507
Jeg skjønner at du er veldig irritert, men jeg tror jeg vil prøvd å skrive litt mer, vetikke hva jeg skal si. Feks bytte ut kvinnemenneske, men "kvinnen", eller "jenta". Men ellers så er det jo bare et innledende brev, de tar sikkert kontakt og da får du et møte og for lagt frem saken ordentlig og de får svar på sine spørsmål.

Må legge til at det er faktisk helt sinnsykt. Du har mistet jobb, inntekt, bolig og mulighet til å jobbe med det du ønsker. Lykke til!!
Sist endret av Sneipen92; 30. desember 2010 kl. 15:12.
Forvøvrig er også kopi sendt til ....
Så får se vi se om litt presse rundt saken muligens kan hjelpe politiet og se på paragrafen uskyldig til det motsatte er bevist igjen
Noen som føler for å forklare begrepet "kaninkoker"?
Siden jeg syntes synd på deg både på grunn av saken(fy faen seriøst blir drit pissed på jenter som skal lyve om sånt bare for å lage py og ta hevn, de skjønner ikke hvor dønn alvorlig sånne påstander er og konsekvensene av det) og utkastet ditt..:



Til ___advokatfirma/mottaker___


Jeg ønsker videre veiledning og hjelp med en sak jeg har hatt gående i overkant av et år.
Ble sommeren 2009 anmeldt for ting jeg ikke var skyldig i, som er av alvorlig grad i mitt ståsted pr i dag og har prøvd med en motanmeldelse som politiet ikke tok seriøst.
Historien utløper seg slik at jeg ble kjent med en dame som i løpet av kort tid utviklet følelser hun ikke hadde kontroll på som utviklet seg til psykopatisk art. Hun dukket opp på jobben min, ___vekterfirma/sted___ med store skilt om at vi skulle gifte oss da jeg knapt kjente henne. Dette var forøvrig i min arbeidstid og noe som ikke bare forstyrret meg men også mine kolleger, og jeg ble nødt til å forlate arbeidsplassen for å få ført hun vekk. Dette har skjedd flere ganger. Hun har også kontaktet min mor pr sms med uhøflig innhold, løy om at hun var gravid og slo seg til rot utenfor inngangsdøren min uten vilje til å ville gå hvor jeg derpå har blitt nødt til å tilkalle hjelp. Jeg hadde flere ganger gitt tydelig beskjed om at vi ikke hadde noe forhold, noe som hun åpenbart hadde en vrangforestilling om og at oppførselen hennes var uønskelig.

Første gangen jeg gikk til politiet med dette var ___måned 2009___ og ble møtt av latter.
___Antall måneder senere/I måned 2009___ ble leiligheten min stormet av politi med ransakelsesordre (som forøvrig var datert ___dato___) grunnet anmeldelse for voldtekt, ulovlig oppbevaring av dop og skytevåpen samt skjødesløs omgang med dette, trusler og vold. Alle falske anklager, selvom politiet fant og tok med seg gasspistol som var lovlig.
Som følge av alt dette mistet jeg jobben og ble på grunn av det påfølgende økonomiske tapet tvunget til å flytte til kommunal trygdebolig. I og med at jeg nå står som "siktet" i en straffesak får jeg ikke ny jobb som vekter, og får heller ikke startet i ambulanselæra (som jeg også har eksamen i) før vandelen er renvasket.

I første avhør mot meg sa jeg at jeg ville motanmelde vedkommende for falsk anmeldelse og trakassering, og det er også fler personer rundt meg som kan attestere at denne damen regelrett ikke er god i hodet. Ett år senere er det enda ingen bevegelse i saken JEG la fram.

Den tapte arbeidsinntekten begynner å beløpe seg til rimelig store beløp, som er tungt nok i seg selv. Jeg har også fått angst og sitter enda med en enorm følelse av skam av å vite at slike ting er registrert på meg. Alle er punkter jeg ser på som svært alvorlig og tar stor avstand fra, og ikke kommer jeg videre i livet i og med at mine to utdannelser (vekter og ambulansepersonell) krever fri vandel for ansettelse og dette er som dere forstår også et stort uromoment.

Er dette noe dere kan hjelpe meg videre med? Kommer gjerne til et møte i deres lokaler på __sted__, og setter uansett pris på rask tilbakemelding.

Med vennlig hilsen
____navn____
Sist endret av vacant; 30. desember 2010 kl. 18:27.
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Hadde hun "crazyeyes" burde du vist bedre !

Vet ikke men be dem komme med en nyere ransakningsordre, skulle du mot all formodning ha noe i leiligheten så få det ut >:-D
Vis hele sitatet...
carzyeyes?

quote fra How i met your mother ?
Sitat av hypAh Vis innlegg
carzyeyes?

quote fra How i met your mother ?
Vis hele sitatet...
Spørsmålet er hvor var hun på "Hot-crazy scale" ?

Men nok tull, hvis du ikke har sendt brevet enda anbefaler jeg å bruke vacant sitt forslag. Meget fint skrevet
Blir nok Vacant sitt brev som går i posten imorgen ja.
Virket desværre ikke som vg var så interessert
Hadde det vært omvedt ville VG tatt saken umidelbart!

jeg har blitt seksuellt trakassert av min kvinnelige sjef (riktignok på julebordet), men driter egentlig veldig greit i det. MEN kan bare se for meg smilet i munnviken til politimennene på stasjonen om jeg hadde valgt å gå til anmeldelse av saken!
Føler med dem i denne saken mister!
forøvrig kan jeg meddele at advokatforeningen i Norge anbefaler advokater å gi 30 minutter kostnadsfri rådgivning. I lang tid har gratisadvokat.no gitt folk gratis juridisk rådgivning i samarbeid med advokatfirmaer rundt om kring i Norges land
Altså hadde hun kun sexuelt trakkasert meg hadde jeg ikke tatt det så tungt.
Jeg tåler en del der men når det tar knekken på jobben din, økonomien din, setter livet ditt på vent, får hjemmet ransaket, får 2 politifolk som serverer besøksforbud, sender deg i kommunal bolig, og truslen om flere år i fengsel hengende over deg i over et år da er det ikke like gøy lenger...
Virkelig kjedelig det du har kommet opp i dette her.
Har lest hele tråden og bare rister på hodet. Er ikke helt god denne dama her.
Allikevel tror jeg du kommer deg greit ut av dette. Med de rette advokatene skal det gå fint. Bare fortell alt som det er og ikke la vær å legge ut om detaljer. Enkelte detaljer kan vekke stor interesse hos advokatene.
Mange detaljer bygger et sterkere grunnlag for å kunne trekke inn lovforbrytelser som kommer deg tilgode.

Denne saken vil svi verst for HENNE, legge ut falske forklaringer i Norge fører til en kjedelig tilværelse. Allikevel er det kjedelig for deg som har tapt jobbinntekt og muligheter.
Jeg vet ikke om denne saken har ett snev av "Frihetsberøvelse"?

Lykke til videre,
ser frem til jevnlige oppdateringer angående denne saken
Det var en sak i BT.no for ikke lenge siden, der ei jente hadde anmeldt eks-typen for voldtekt. Men problemet var at han satt 4timer (eller var det mil) fra der det skulle ha skjedd på det tidspunktet. Han hadde allebi. Så sett deg ned og finn ut om du virkelig var med henne når det skal ha "skjedd"
Har snakket med en advokat nå og han var ikke særlig oppløftende. Desværre som han sa er det en jente sier sant i både politiet og rettsvesenet sine øyne.
Han viste meg også til en artikkel på nettet som het ta det som en mann.
http://www.krisesenter.org/docs/ta_det_som_en_mann.htm

Så som han sier virker det hele fåfengt. Ikke akkurat oppløftende fra en jeg kanskje skulle ha som forsvarsadvokat om han går inn med instillingen Vi taper, hvorfor bry seg?

Siden jeg på det tidspunktet dette skal ha skjedd er for et år siden er min hukommelse relativt tynnslitt, ikke får jeg nøyaktig tidspunkter heller. Jeg fikk vite den natta og lignende. Hvilket alibi har man når man er hjemme og sover liksom? Jeg har bikkja men tviler på at han får vitne. Er ingen som kan se om jeg er hjemme og sover eller ikke.
Videopptakene på senteret jeg jobber blir slettet etter 7 dager så har kun objektledern som kan vitne om at hun er mental ustabil.
Min mor som fikk tekstmeldingene, og de som måtte fjerne henne fra sin campingplass utenfor døra mi.

Dog fikk jeg ikke noe spørsmål om det var noen jeg ville ha kalt inn til avhør for å belyse min side av saken.
Noe advokaten sa at de har en tendens til å gjøre fordi om det kommer dokumenter inn som styrker uskylden din har de en tendens til å miste disse.
Han hadde et latinsk utrykk for det som betydde at tvilen skal komme tiltalte til gode også men at dette sjelden blir brukt.
Grunnen til dette er kritikken på at så mange voldtektsanklager henleggelse fordi de er falske og noen må de ta innimellom for å få opp prosenten sin.

Så etter og ha snakket med en advokat vet jeg bare en ting... jeg vil ha en annen advokat....
Blir kanskje litt fortgang i ting om du saksøker det offentlige for tapt arbeidsfortjeneste, i stedet for jenta? Det er jo tross alt fordi politiet ikke gjør noe i saken at du ikke får jobbet/tatt utdannelse. Ikke at jeg tror du kommer langt, men..
annmelde politiet til politiet? er det det i det hele tatt mulig?
Sitat av mp34567 Vis innlegg
annmelde politiet til politiet? er det det i det hele tatt mulig?
Vis hele sitatet...

Ja

...og noen flere tegn...
Sitat av mp34567 Vis innlegg
annmelde politiet til politiet? er det det i det hele tatt mulig?
Vis hele sitatet...
Anmeldelser gjelder vel bare straffesaker.

Tenker mer i retning av forliksrådet, men vet ikke om de tar slike saker. Antar du må kjøre sivilt søksmål for en domstol (og betale egne advokatutgifter, kanskje tom saksomkostninger om du taper..).
Gjelder kun hvis de har brutt lov verket og er ingenting som sier at de ikke kan etterforske en sak i et år.
Eventuelt om jeg vil kritisere kan jeg gjøre det til politimestern i distriket. Dvs han samme fyren som lo meg opp i trynet når jeg prøvde og annmelde henne for å få slutt på det hele...
Føler ikke for og bli ledd av enda mere en denne nok gjør allerede etter og ha set alle problemene hun har skapt for meg...
Ransakelsesordre skal ha en gyldighetsdato fra-til. Jeg hadde nylig ransakelse i huset selv, og den gjaldt 24 timer. Min sak gjaldt mistanke om veldig store mengder narkotika, og jeg kan ikke se noen grunn til at din ransakelsesordre skal ha hatt noe veldig mye større gyldighetstid enn min. Du skal ha fått en kopi av ransakelsesordren din, og der skal det stå en tidsperiode hvor den gjelder!

Advokaten din høres forresten ut som en gjøk, og jeg ville anbefale å høre med noen andre. I mine øyne burde du hørt med en advokat allerede med en gang saken startet, da det er en alvorlig sak.
Advokaten burde være interessert i å sjekke opp/høre om ting som ransakelsesordren, vitner etc etc etc.
HUFF!

føler med deg!
skal scanne ransakselsordern nå fordi en medfreaker her har fikset kontakt med en fyr i db.
Så kan legge den ut her bare sladde personaliaen min først og addressen.

http://lh4.ggpht.com/_sqdtNgS1TE0/TSDHrPv3NgI/AAAAAAAAAC4/EoMWZLjGmE4/s720/redigert2.jpg
Sist endret av vidarlo; 2. januar 2011 kl. 20:14. Grunn: endra til sladda versjon
Hva har du gjort med det arket? Brukt det til å tørke opp blod?
det der er jo bare en kopi av en begjæring som er sendt til tingretten?
Du skal få et kopi av ransakelsesordren fra den lokale politistasjonen som beskriver hvorfor de har ransakelsesordre, og hva de har rett til å gjennomgå. Her er det underskrift fra politiet etc.(dette får du før ransakelsen foregår).
Sånn har jeg forstått det i alle fall, og sånn har det vært i sakene jeg har vært innblandet i/vet om. Det

Edit: du burde forresten sladde bildet ditt bedre. jeg ser hele navnet ditt og fødselsnummeret ditt!
Sist endret av alphamale; 2. januar 2011 kl. 18:57.
Det er den jeg fikk av politiet før de satte meg i håndjern på senga mi.
Og den sier jo at tingretten mistenker meg for overtredelse av paragraf 227 og at de mener at de skal få lov til å gjennomgå hele bopelen og andre steder jeg har adgang til osv. De kan også beslagelegge datautstyr om de mente det var relevant osv.
Fikk ikke noe mere en det jeg.
Vel den sladdingen var det beste jeg fikk til i paint. Klarte ikke engang å få det riktig vei så
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av alphamale Vis innlegg
det der er jo bare en kopi av en begjæring som er sendt til tingretten?
Vis hele sitatet...
Nei, det er ein kjennelse frå tingretten som seier at politiet kan foreta husransakelse.
Enig med alphamale her. Du burde så absolutt ikke ha både navn og fødselsnummer liggende så lett tilgjengelig på nett.

Her har du bildet på nytt litt bedre "sladdet" om du vil at folk skal kunne se resten av dokumentet:

http://lh4.ggpht.com/_sqdtNgS1TE0/TSDHrPv3NgI/AAAAAAAAAC4/EoMWZLjGmE4/s720/redigert2.jpg

Jeg ville fjernet de du har lagt opp om jeg var deg, og ser gjerne at Cheroxx gjør det samme
Sist endret av Brimstone; 2. januar 2011 kl. 19:50.
Får ikke til å fjerne innlegg det må en moderator gjøre isåfall. Føl dere frie til å fjerne det.
Og nei har ikke brukt arket til å tørke opp blod men stearin fra et julelys som bestemte seg for å velte.
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Får ikke til å fjerne innlegg det må en moderator gjøre isåfall. Føl dere frie til å fjerne det.
Og nei har ikke brukt arket til å tørke opp blod men stearin fra et julelys som bestemte seg for å velte.
Vis hele sitatet...
Nei, men du kan fjerne de fra imageshack, altså der du har lagt opp bildene?
har ikke brukernavn eller passord på imageshack lasta bare opp via forsiden og kom ikke noe annet der men men regner med moderatorene tar det etterhvert. Haster ikke for min del. Er ikke så paranoid hehe
Ahh, kjipt. Greit nok at du ikke er paranoid, men du burde kanskje tenke det igjennom litt alikevel. Slike ting kan også trekke til seg stalkere og kaninkokere ;p Og identitetstyveri selvsagt.

Beklager OT og litt usaklighet, føler med deg i situasjonen.
tror neppe jeg lar noen flere kaninkokere komme en gang halveis inn i livet mitt! Har lært meg en lekse the hard way nå
Fikk telefon fra politiet i ås nå.
Ser ut som jeg skal møte der i morgen for en liten prat....
Er usikker på hva han mente men havner jeg i varetekt nå blir jeg en smule gretten.
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Fikk telefon fra politiet i ås nå.
Ser ut som jeg skal møte der i morgen for en liten prat....
Er usikker på hva han mente men havner jeg i varetekt nå blir jeg en smule gretten.
Vis hele sitatet...
Varetekt brukes stortsett ved fare for bevisforspillelse og gjentakelsesfare. Tviler på at du treffer noen av de, men ser jo at man kan begynne å lure når det gjelder den saken din her. Merkelig bruk av ressurser, merkelige tendenser på det politikammeret du har med å gjøre. Men så lever vi jo i et land der folk blir dømt til mord på indisier...
Fikk levert tilbake beslagene dems faktisk.
Var vist en avis som hadde ringt og bedt dem om en kommentar og det begynte og brenne litt under beina dems.
Han fyren jeg snakket med nå virket som han syntes hele saken var pinlig, og var faktisk høffelig mot meg. Første gang jeg har sett en politimann smile og le litt.
Fikk tilbake berettaen (luftpistol) Kuler og gasspatroner.
Gudene vet åssen de mente at kulene kunne ha betydning for saken og ikke minst gasspatronene men....
Ser ikke ut som de vet hva de skal gjøre med saken enda. Regner med jeg får en lapp i postkassa om de henlegger saken....
Nå er du i alle fall et skritt nærmere med å bli frikjent virker det ut som.
Godt å høre, siden du får tilbake tingene dine, betyr vel det at du er på vei til å bli frikjent?
http://img407.imageshack.us/img407/807/p1050064z.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img695.imageshack.us/img695/6196/p1050062a.jpg

Uploaded with ImageShack.us

tok et par bilder her av at jeg fikk tilbake beslagene skal laste opp noen flere dokumenter i saken også snart

http://img249.imageshack.us/img249/4986/img006px.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img407.imageshack.us/img407/9472/img003p.jpg

Uploaded with ImageShack.us

http://img593.imageshack.us/img593/2258/img002zi.jpg

Uploaded with ImageShack.us

her er alle dokumentene jeg har i saken så langt. Har annmeldt henne tilbake for falsk annmeldelse som dere ser. Tviler på at det blir gjort noe med men håper de i allefall innkaller hun til avhør så hun får føle hvordan det er å være mistenkt i en sak. Jeg gikk fra siktede til mistenkte. Vet ikke om det er noe bra jeg men
Sist endret av mp34567; 5. januar 2011 kl. 19:21.
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Glede og enorme bilder
Vis hele sitatet...
Ikke for å ta noe på forskudd, men om de hadde tenkt å beholde den trusselsiktelsen (våpen ftw) så hadde de aldri levert ut beslaget. Så jeg er glad det går din vei. Nå må du egentlig bare finne ut hvilken advokat du skal bruke til søksmål mot politiet for tapt arbeidsinntekt. Det kan fint gå gjennom med den saken din. Slett etterforskning og plaging av uskyldig mann basert på utsagnene til ustabil ung kvinne. Ikke la de slippe unna med det. Krev ditt!

edit: btw - du har sladdet navn på dokumentet men det står på posen...
Sist endret av pidget; 5. januar 2011 kl. 19:45.
Bra det ser ut til å gå veien for deg!
Men kansje en ide å sladde de andre navnene på bildene også?

Vet ikke ordet av det før noen her søker opp jenta på nettet og havner i samme fella
Hehe hun fortjener det og mere til!
Bryr meg ikke så mye om at navnet mitt står der. Posten min går til et helt annet sted en der jeg bor så.
Ja mangler bare og finne en bra advokat nå og ser ut som de begynner og trekke seg litt i forhold til hvor kjepphøye de var i starten.
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Hehe hun fortjener det og mere til!
Bryr meg ikke så mye om at navnet mitt står der. Posten min går til et helt annet sted en der jeg bor så.
Ja mangler bare og finne en bra advokat nå og ser ut som de begynner og trekke seg litt i forhold til hvor kjepphøye de var i starten.
Vis hele sitatet...
Rett meg om jeg tar feil, men jeg tror det er ulovlig å legge ut andres navn i slike saker.
Hvis de har gitt meg et dokument med hennes navn på noe de har gjort så er vel jeg i min fulle rett til å legge ut dokumentet? Det står ingenting om at det er untatt offentligheten eller noe

Ellers får noen snille modder legge ut en sensurert versjon av de og kanskje forminske de litt.
Når jeg legger de ut på forumet popper de opp i random størrelse ser det ut som
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Hvis de har gitt meg et dokument med hennes navn på noe de har gjort så er vel jeg i min fulle rett til å legge ut dokumentet? Det står ingenting om at det er untatt offentligheten eller noe

Ellers får noen snille modder legge ut en sensurert versjon av de og kanskje forminske de litt.
Når jeg legger de ut på forumet popper de opp i random størrelse ser det ut som
Vis hele sitatet...
Ja, som sagt - rett meg om det er feil, synes bare det virker sannsynlig Håper ihvertfall du får ordning på dette drittet. Altfor ille historie det her.
Pass deg for damene, de kommer for å ta deg!
Pokker jeg skulle hørt på mamma....
sinnsyke kvinnfolk kan ødlege jævli mye for enn... Men naive som vi er skjønne vi ikke det før det er for sent Burde hvert skudd premie på de.
▼ ... over en uke senere ... ▼
idag fikk jeg beskjed fra politiet om at alle 3 sakene er henlagt inklusiv min mot annmeldelse men den kommer jeg til å påklage. Livet mitt har stått på stedet hvil i 1 år nå og rakk heller ikke søke meg inn som ambulanse lærling i år takket være dette og står derfor på stedet hvil enda et år.
Ellerså må jeg finne et vekterselskap som kun trenger meg et års tid. De har ikke engang etterforsket mot annmeldelsen min. Datoen den er henlagt er samme dag jeg annmeldte det. Skal si de jobbet fort når det gjaldt denne stakkars jenta ja. Henlagt på dagen uten avhør mens jeg får besøksforbud, husransakelse og avhør og livet på vent et par års tid.... Rettferdighet?
Sitat av mp34567 Vis innlegg
idag fikk jeg beskjed fra politiet om at alle 3 sakene er henlagt inklusiv min mot annmeldelse men den kommer jeg til å påklage. Livet mitt har stått på stedet hvil i 1 år nå og rakk heller ikke søke meg inn som ambulanse lærling i år takket være dette og står derfor på stedet hvil enda et år.
Ellerså må jeg finne et vekterselskap som kun trenger meg et års tid. De har ikke engang etterforsket mot annmeldelsen min. Datoen den er henlagt er samme dag jeg annmeldte det. Skal si de jobbet fort når det gjaldt denne stakkars jenta ja. Henlagt på dagen uten avhør mens jeg får besøksforbud, husransakelse og avhør og livet på vent et par års tid.... Rettferdighet?
Vis hele sitatet...
For noe dritt! Har du pratet med advokat, uten å kunne ett fnugg juss vil jeg anta at du burde ha erstatning for elendig politiarbeid. Makan, denne jenta burde jo også få en straff, falske anmeldelser er vel ikke bare pytt-pytt?
fy for en historie.
kunne ikke noe annet enn å le, hun må da være sinnsyk ?

jeg tror en ransakningsordre er gyldig fra den er datert til den blir gjennomført.
etter det advokaten min har opplyst meg om
Gratulere med at du ikke for resten av livet ditt øddelagt. Snakk med advokat om at de har henlagt anmeldelsen din, rart at de kan gjøre det samme dagen som du gir an.
Ja var det jeg reagerte på også. Tok jo et år og henlegge min. Selv om jeg purret på dem fordi livet mitt stoppet opp og jeg mistet jobben.
Mens denne jenta ja, den henlegger vi på dagen og gir faen i å etterforske. Lurer på hvor mye etterforskning de fikk gjort på en dag. Sjelden man blir innkalt til avhør på dagen osv.
Det at hun har har satt meg 2 år tilbake og jeg hadde vært ferdig utlært nå er vist ikke så nøye. Det tar kun 1 dag og henlegge. er selfølgelig glad for at jeg ikke får tid bak murene men jeg har tross alt fått et besøksforbud forkynt, en ransakelse av leiligheten min med beslagglegging, sittet i avhør, måtte dra og hente beslag, sette livet mitt på vent i 2 år takket være dette. Og det tar dem 1 hel dag og henlegge den mens saken min tok 1 år?!