Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2131
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

En kompis kom nettopp inn med noen g krystaller som er av veldig god kvalitet (han har testet med 3 forskjellige tester), og lurte om på jeg var interessert i å rolle med ham i ettermiddag/kveld.

Har tatt MDMA flere ganger så har erfaring nok slik sett, eneste jeg hater er den fordømte nedturen hvis jeg ikke får sovet over nedturen, men jeg har en type marokk som er meget bra, litt under 5g.

Vi har allerede laget noen klar hver sin dropp på 150mg, men jeg lurer på hvordan det er å rolle nå på ettermiddagen og vil jeg få sove i natt ved hjelp av røyken?

Kommer nesten garantert til å røyke litt under rollinga også
Ville kanskje tatt et mindre dropp om du vil sove mest mulig normalt i natt.
Kjør på, det er fortsatt tidlig. Bare hold dere til maks to drops.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Ville kanskje tatt et mindre dropp om du vil sove mest mulig normalt i natt.
Vis hele sitatet...
De 2 siste gangene jeg tok dropp var det på 170mg, og den tredje siste gangen tok jeg 120mg sammen med en kompis som tok like mye. Men jeg fikk aldri noe peak av 120mg.. Men 170mg fungerte bra sist jeg det, men jeg har følt litt med på klokka de 2 siste gangene og jeg ser at peaken min aldri har vart i mer enn 1 time - men det skal vel være på ca 1,5-2 timer?

Har fått en så bra døgnrytme nå, kan legge meg mellom kl 00:30-01:00 og våkner rundt 08:30-09:00 - alt etter hvor godt jeg har sovet.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Kjør på, det er fortsatt tidlig. Bare hold dere til maks to drops.
Vis hele sitatet...
Jeg kommer kun til å ta én dropp.

Men når du først er inne på to dropper; er det når man kjenner at man er på peak-stadiet man skal ta ny dropp hvis man skal redosere?

Og hva er det beste tidspunktet for meg å røyke på for å sovne slik at jeg slipper nedturen? Når jeg treffer peaken eller ca midt i peaken?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det noe jeg kan ta for å slippe (litt) unna hangoveren imorgen? Har spist en grei frokost idag samt en bra middag. Tenkte jeg skulle dra på butikken å handle litt snacks siden jeg bruker å få munch av røyking på kvelden, men er det noe jeg kan spise- og/eller drikke ila ikvelden før at hangoveren ikke skal bli så jævlig?

Vet at benzo hjelper, men har kun 2mg Xanor liggende noe jeg er litt innspist på.. Venter på at noen skal få Rivotril som jeg kan kjøpe har også vanlig 5mg Valium men har vel bare 4-5 stk igjen.. Har også sovemedisin/innsovningspreparatet Zolpidem 5mg liggende, men tar jeg det er det ved nøden at jeg spiser 2-4 stk.. Må vel hjelpe på søvnen?
Herre jemini da mann.. jo mer av alt det der du putter i deg desto mer groggy blir du i morgen. Eller er dette bare en spøk?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Herre jemini da mann.. jo mer av alt det der du putter i deg desto mer groggy blir du i morgen. Eller er dette bare en spøk?
Vis hele sitatet...
Akkurat nå sitter vi å pilser, har ikke droppa enda.. Har lest at alkohol demper effekten av MDMA? Er det alle effektene man får eller noen av effektene man får av MDMA som dempes?

Har ikke planer om å putte i meg alt, benzoene er til nedturen hvis jeg ikke får sove (hvis jeg røyker for sent..) og/eller dagen daerpå (imorgen).
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kos deg med Emma og tjallen. Ville fyrt spliffen like etter peaken, men pass på, du kan oppleve å bli like sosial som en ninja, kanskje like sosial som en ninja med svart balte i hvite striper.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kos deg med Emma og tjallen. Ville fyrt spliffen like etter peaken, men pass på, du kan oppleve å bli like sosial som en ninja, kanskje like sosial som en ninja med svart balte i hvite striper.
Vis hele sitatet...
Røyker bestandig før jeg kjenner effekten, og under turen.

Noe galt i å spørre på 2 forskjellige forumer?
Ingenting galt i å spørre flere steder
Pleier selv å røyke gjennom hele turen.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Ingenting galt i å spørre flere steder
Pleier selv å røyke gjennom hele turen.
Vis hele sitatet...
Jeg røyka under både før og under turen første gang jeg tok MDMA, men da var det knips men det var noe av de beste som fantes i fylket..

Kan informere om at formen er helt på topp, her går det i allsang;p
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyker bestandig før jeg kjenner effekten, og under turen.

Noe galt i å spørre på 2 forskjellige forumer?
Vis hele sitatet...
Så absolutt ikke bare jeg som var i tøysehumør. Håper du hadde en fin tur