Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vært snill å vurder å slå på annonsevisning, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2544
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
mai 2017
6
Hei, dette er mitt første innlegg her For tiden så driver jeg og undersøker mulighetene for å delta på ayahuasca sermoni i Europa. Det er naturligvis viktig for meg at det er kjærlige, varme, og dyktige sjamaner/terapeuter/tilretteleggere med gode intensjoner som står bak og leder seremoniene. Kom over dette stedet: "Onanya Joni". Det er i Portugal, ikke langt unna Lisboa. http://onanyajonishipibo.com/Onanya_Joni/home.html

Er det noen som har noen erfaring med dem som de kunne tenkt å dele enten her på forumet eller på pm?

Er også interessert i anbefalinger på andre steder og shamaner om noen sitter inne med noen gode tips.

På forhånd takk!
nov. 2011
Pass på at stedet eller shamanene du finner ikke har noe som helst med ''Alberto Varela'' å gjøre.
Han har et ekstremt dårlig rykte på seg som shaman og driver ayahuasca skole i Madrid.
De har også reklamert for noen sermonier i skandinavia over facebook.
mai 2017
6
@Slæsken Takk for informasjonen. Satt akkurat å leste om ham og en annen ved navn Guillermo Arévalo før jeg fikk lest din kommentar her.

Har du noen gode opplevelser med shamaner og/eller steder du kunne anbefalt?
nov. 2011
Desverre har jeg ikke det selv, men det er nok noen andre brukere her inne som sitter på bedre informasjon
mai 2017
6
Ingen utenom Aya123 som har noen anbefalinger?
Registrer deg for å skrive svar
Moderer