Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 6360
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Noen som har noen råd? Gjelder quadriceps. Helt jævlig denne gangen. Dreit meg ut og feiga ut da det rykka til ved første stikket. Satte dosen noen centimeter ved siden av. Som om ikke et stikk holdt lissom. Nå lagde jeg svømmebasseng av svette i senga i natt og kan såvidt gå.

Hva tror dere om sjansene for å få noe paralgin eller noe på legevakta her i Oslo hvis jeg bare sier det som det er, at jeg desperat jager etter sk2017 og blabla?

Får være grenser for hvor mye Ibux jeg kan dytte i meg og.
Sist endret av NodSquad; 19. mai 2017 kl. 00:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvilket ester, Propionate?
Hvor mange ml injiserte du?
Hvilken nål ( mål ) ?
Perspirerte du?
Hvor i quadriceps?
Når ble det vondt?
har du ødem, vannsamling i beinet eller er beinet hovent?
hvis du klarer å ordne testo kan du vel skaffe noe smertestillende fra gata?
men uansett, jeg har ikke fått smertestillende av legevakten etter knekt nese engang. kan hende jeg var litt uheldig men. kanskje de ber deg legge is over.
Propionat skal visst være smertefullt, men stikk på legevakten og sjekk I tilfelle det er Infeksjon.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Hvilket ester, Propionate?
Hvor mange ml injiserte du?
Hvilken nål ( mål ) ?
Perspirerte du?
Hvor i quadriceps?
Når ble det vondt?
har du ødem, vannsamling i beinet eller er beinet hovent?
Vis hele sitatet...
1,5 ml Testosteron enanthate. 30mm blå nåler. Ikke blodsvar. Ca midt i quad på siden der man skal. kan det være for store nåler? Satte på mandag og først onsdag ble det jævlig. Det gjør veldig vondt, er hardt og veldig ømt. Men ingen rødfarge

23g 1 1/4 inch
Sist endret av NodSquad; 19. mai 2017 kl. 01:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
1,5 ml Testosteron enanthate. 30mm blå nåler. Ikke blodsvar. Ca midt i quad på siden der man skal. kan det være for store nåler? Satte på mandag og først onsdag ble det jævlig. Det gjør veldig vondt, er hardt og veldig ømt. Men ingen rødfarge
Vis hele sitatet...
Er det bare lokale smerter?
Har du vært svimmel, kvalm og/ eller svettet? Nedsatt almenntilstand, liksom? I så fall er det mulig du har fått litt i blodet, noe man kan bli dårlig av.

Enanthate skal være smertefri, og 30mm nåler er innenfor og skal ikke skape komplikasjoner ved IM.
Var du helt stø på hånda? Kan du ha rotet unødvendig i muskelen med nålen? Dette kan skape smerter i ettertid.

Hvor sikker er du på at du har fått ekte, trygge varer?
Hvis du sitter på underground varer kan du fort å fått en infeksjon basert på shit i produktet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
13 dager etter og det er fortsatt hevelse i quadriceps, men veldig lokalt. Kan fortsatt ikke bøye beinet helt men det blir gradvis bedre. Merkelig at det skal bli så jævlig i venstre bein men tilnærmet smertefritt i høyre.

Varene skal være fine de, flere jeg kjenner som har brukt akkurat det samme uten problemer. Litt smerter tåler man, det er jo vanlig. Det var bare det ene stikket som virkelig føkka opp beinet jeg ble litt usikker på

Jeg tror ikke jeg tar risken med å smelle neste dose i det kjipe beinet, får sette i høyre isteden. Leste et sted at det virkelig ikke anbefales å sette samme sted to ganger, men når det ser og føles helt fint bør vel det gå bra?
Skal uansett til legen i morra og høre litt.
kan hende du har fått deg en liten abscess, var du nøye med vask av injeksjonsstedet? slurva ikke med nåla eller pumpa? og sist, er det første skuddet fra krukka?