Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 11346
Få med deg noen "kompiser" og forklar han at du ikke vil ha noe med han å gjøre.
Hvorfor kunne ikke tele2 blokkere nummeret hans? Jeg har telenor, og kan gå inn på telenor sin hjemmeside og logge meg inn der, og så kan jeg blokkere numrene til folk. Ville da tro at tele2 hadde noe lignende.
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Noen her som er keen på nummeret hans?
Vis hele sitatet...
Ja. Kjør på.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av jegermeg Vis innlegg

Noen her som er keen på nummeret hans? Så kan dere plage han.
Vis hele sitatet...
Yes please.
Helt seriøst, ikke post nummeret hans. Greit nok at han driver skikkelig telefonterror til deg, men det er ingen grunn å synke til hans nivå. Du kan ta hevn lettere og mer effektivt.
Burn down his house.
Tror nesten jeg hadde vært litt redd om jeg fikk slike SMS'er av en kar jeg ikke kjente. For alt du vet sitter han i hagen din og ser på deg gjennom vinduet mens han skriver meldingene (lol).
Hvis du har iphone så finnes det apper for å blokke nummre, hvis ikke kan du google din telefon å se om det kan gjøres på en spesiell måte.

Jeg ser ikke problemet med å bare møte fyren? Ta med et par kompiser som kan stå litt i bakgrunnen i tilfelle han er en skikkelig nutjob med våpen på seg :P
Android lar deg laste ned sperreprogrammer som kan videresende vedkommede til et nummer som ikke er i bruk. Derfor vil han tro at nummeret ditt ikke er i bruk, og det vil avta per telefon iallefall.
We want update!
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
http://ano.lolcathost.org/thumbs//1280990024251.jpg
Kan kanskje være en løsning?
Sist endret av LesPaul; 2. juni 2011 kl. 23:29.
Drit i snuten da,face to face,kill em all.
Sitat av jegermeg Vis innlegg


I starten lurte han noe sinnssykt på hva jeg og eksen hans gjorde på den festen, hva vi gjorde når vi kom hjem til meg, hva vi gjorde dagen etter på, om vi klina, om vi hadde sex osv.
Vis hele sitatet...
Send en mail hvor du linker til brukeren din på nFF.
Alle vet at freaks aldri får seg noe uansett hvor hardt de prøver så det burde fungere bedre enn en klinikkpakke med valium for hans del.
alltid litt spennende med sånne "uskyldige" psykopater.
spennende så lenge han ikke skader OP fysisk obviously.
håper på oppdatering snart.
Virker ikke som denne fyren er helt i balanse. Normale mennesker gjør ikke slikt. Fortell han at du ikke ønsker videre kontakt, og at han vil bli anmeldt hvis han fortsetter. Skaff deg også en totenslager eller liknende, i tilfelle psykopelle skulle oppsøke deg.
Hvis fyren bare er 21 år, hadde jeg samla opp all driten han har sagt og skrevet og fått jenta til å beklage seg til mora hans, selvsagt vedlagt dokumentasjon.
Kan hende han har respekt for mor, dere vet hun med kjøttkakene.
Ikke legg ut nr i tråden, men send det gjerne på PM
Syns det er merkelig hvordan du alltid havner i problemer.
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
brsbent : Kanskje han er en Shitt Magnet.
Person who for some inextricable reason attracts bad things and events to happen to them.

Men vi har vel alle vært det engang.
Det er fullt mulig å få besøksforbud mot ham uten nødvendigvis å måtte anmelde forholdet. Prøve det, ellers er det flere som har anbefalt å ringe moren hans. Kanskje det får stopp på ham. Men et besøksforbud er i alle fall min anbefaling.
Prøvd å bare ta telefonen hver eneste gang han ringer?
Prøv å svar på meldingene også.
Sist endret av Mathsterk; 3. juni 2011 kl. 19:39.
Sitat av Mathsterk Vis innlegg
Prøvd å bare ta telefonen hver eneste gang han ringer?
Prøv å svar på meldingene også.
Vis hele sitatet...
Hei. Slutt å plage mannen, dama liker deg ikke lenger.

;DDDDD
Sitat av brsbent Vis innlegg
Syns det er merkelig hvordan du alltid havner i problemer.
Vis hele sitatet...
Jeg syns ikke problemene du refererer til er av en slik karakter at det er grunn til bekymring.
Tvert i mot, trådstarter opplever tross alt bare livet.
Skumleste resten av svarene, men har du Telenor så er det bare å ringe og sette på tilleggstjenesten "Mobbefilter". Da år du sperret nummeret hans.
Kanskje ta deg et kurs
http://ronin.no/kurs_og_utdanning/an...lking_seminar/

Fra spøk til bannaner. Sakset fra wikipedia om stalker med faktiske kilder.

Behandling og veiledning til ofre for stalking [rediger]Det finnes ingen kjent sikker metode for å stoppe stalking. Selv fengsling har vist seg å sjelden stoppe stalking, annet enn at det gir et avbrudd når stalkeren er i fengselet. Undersøkelser av stalking som stopper har ikke funnet noen klare faktorer som forklarer avslutningen. Ofre anbefales å ta fenomenet på alvor og ta kontakt med politi for hjelp. Å avstå fra enhver form for kontakt er viktig. Stalking kan avsluttes uten forhåndsvarsel eller åpenbar grunn av seg selv etter mange år.
Vis hele sitatet...
Du bør kontakte politi, jeg er faktisk litt bekymret for din sikkerhet nå.
Jeg har ordnet problemet. Han har sendt rundt 200 SMS de siste 4 dagene, ringt meg utallige ganger, spammet meg på facebook og tilogmed kontaktet morra mi!!! Han spurte moren min om hun viste om jeg og eksen hans holdt på. Fyren eier virkelig verken fornuft eller folkeskikk.

Jeg og en kompis tok oss rett og slett en roadtrip. Vi kjørte til Trondheim, omtrent 50 mil tur en vei. Møtte opp der han bor, ringte på, og dro han ut av huset. Hvor vi sa klart fra at hvis han plager enten meg, eller eksen sin igjen. Kommer vi tilbake, og tar han.

Vi opptrådte som vi var "syke" i hodet og kanskje en smule ustabile. Og vi ropte og kjefta skikkelig. Tror han ble ganske skremt, og tok alvoret i det han driver med. Jeg og kompisen min hadde forresten avtalt at vi ikke skulle slå eller skade. Bare skremme. Tror det funket utmerket. Han har ikke kontaktet meg eller eksen sin siden vi dro.

Bonus på turen:
På vei hjem igjen, kjørte vi om atlanterhavsveien, ned mot molde/ålesund, fikk med oss trollstigen og jordbær i valldalen. Samt en titt på Nidarosdomen.

Overall en knall tur.
Sist endret av jegermeg; 7. juni 2011 kl. 03:25.
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Jeg har ordnet problemet. Han har sendt rundt 200 SMS de siste 4 dagene, ringt meg utallige ganger, spammet meg på facebook og tilogmed kontaktet morra mi!!! Han spurte moren min om hun viste om jeg og eksen hans holdt på. Fyren eier virkelig verken fornuft eller folkeskikk.

Jeg og en kompis tok oss rett og slett en roadtrip. Vi kjørte til Trondheim, omtrent 50 mil tur en vei. Møtte opp der han bor, ringte på, og dro han ut av huset. Hvor vi sa klart fra at hvis han plager enten meg, eller eksen sin igjen. Kommer vi tilbake, og tar han.

Vi opptrådte som vi var "syke" i hodet og kanskje en smule ustabile. Og vi ropte og kjefta skikkelig. Tror han ble ganske skremt, og tok alvoret i det han driver med. Jeg og kompisen min hadde forresten avtalt at vi ikke skulle slå eller skade. Bare skremme. Tror det funket utmerket. Han har ikke kontaktet meg eller eksen sin siden vi dro.

Bonus på turen:
På vei hjem igjen, kjørte vi om atlanterhavsveien, ned mot molde/ålesund, fikk med oss trollstigen og jordbær i valldalen. Samt en titt på Nidarosdomen.

Overall en knall tur.
Vis hele sitatet...
Kjedeliiig.. Jeg synes fremdeles du kan gi oss nummer og navn....

Neida, flott at du ordnet problemet! Fantastisk måte å gjøre det på òg!
Bare sånn helt Off topic. Kompisen jeg tok med er faktisk han på avataren min, i svart jakke. For ett sammentreff.
dæven hadde håpet på mer action da ...
Sitat av gotejds Vis innlegg
dæven hadde håpet på mer action da ...
Vis hele sitatet...
Mer action en dette får du nesten ikke på freakforum
The Merciful One
mr5050's Avatar
ta og gi med nr hans da så kan jeg ringe og plage han litt
Sitat av mr5050 Vis innlegg
ta og gi med nr hans da så kan jeg ringe og plage han litt
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Ting har allerede ordnet seg.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Mer action en dette får du nesten ikke på freakforum
Vis hele sitatet...
Nei, er lite av det her. Da må du nok på nybaktmamma.com

Var jo faktisk rimelig bra avslutning dette da, kunne jo vært langt mindre action
Sist endret av staM; 7. juni 2011 kl. 18:37.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Så stalkingen tok slutt? Interessant tråd...
Sitat av jegermeg Vis innlegg
Jeg har ordnet problemet. Han har sendt rundt 200 SMS de siste 4 dagene, ringt meg utallige ganger, spammet meg på facebook og tilogmed kontaktet morra mi!!! Han spurte moren min om hun viste om jeg og eksen hans holdt på. Fyren eier virkelig verken fornuft eller folkeskikk.

Jeg og en kompis tok oss rett og slett en roadtrip. Vi kjørte til Trondheim, omtrent 50 mil tur en vei. Møtte opp der han bor, ringte på, og dro han ut av huset. Hvor vi sa klart fra at hvis han plager enten meg, eller eksen sin igjen. Kommer vi tilbake, og tar han.

Vi opptrådte som vi var "syke" i hodet og kanskje en smule ustabile. Og vi ropte og kjefta skikkelig. Tror han ble ganske skremt, og tok alvoret i det han driver med. Jeg og kompisen min hadde forresten avtalt at vi ikke skulle slå eller skade. Bare skremme. Tror det funket utmerket. Han har ikke kontaktet meg eller eksen sin siden vi dro.

Bonus på turen:
På vei hjem igjen, kjørte vi om atlanterhavsveien, ned mot molde/ålesund, fikk med oss trollstigen og jordbær i valldalen. Samt en titt på Nidarosdomen.

Overall en knall tur.
Vis hele sitatet...
Masse creds til deg for dette, det er jo sommer så ser ikke noe galt i å ta noen timer på veiene..alltid artig å kjøre bil når målet er mer morro.

Sitat av bobbo Vis innlegg
2. Kontakt politiet og hør hva de har å si.
Vis hele sitatet...
Morsom eller?
Inviter han på byn og spander noen halvlitere på han.
Spar på meldingene du får av han inntil videre. Ta og konakt politiet (ikke for å anmelde han, i hvert fall ikke i første omgang) men for å få tips og høre litt om hva du kan gjøre og hva de mener. I hvert fall be han om å slutte å sende deg meldinger. Sånn at hvis det blir noe mer ut av det, så har du gitt han et klart og tydelig nei.